c45per Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2009 spellbreaker 34 lvl. Właśnie zabiłem Hadesa. 43 sekundy ze stoperem w reku. Mój licz jest hardkorem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ran'dall_ Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) Zobaczylem ten temat i jakos natchnelo mnie na cos pokroju Titana. Jako ze przeszedlem bez dodatku, zamowilem Immortal Throne ( 20 ziko !:D). I mam pyt, doczytalem sie ze po wgraniu dodatku mozemy rozwijac postac w nowym kierunku ( Dream) . gral ktos pod to ? z czym to laczyc ? Ogolnie prosilbym o jakies porady dotyczace postaci ( biorac pod uwage dodatek) . ps. podstawke przeszedlem grajac Warfare/Storm o ile dobrze pamietam wiec drugi raz nie chce juz grac tym samym buildem. ps2. Jak wyglada multi ( coop itp) , gra w to sporo osob na sieci? Pozdrawiam, Randall;) EDIT: wiem ze jest temat o dodatku , ale biorac pod uwage jego rozwoj uznalem ze tutaj szybciej otrzymam odpowiedz. Edytowane 3 Czerwca 2009 przez _Ran'dall_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leogict Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 Wiesz w TQ, podobnie jak w Diablo 2, nie ma sposobów na idealną postać. Właśnie na tym polega magia gry, że postać tworzysz Ty i każda postać jest inna. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ran'dall_ Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgadzam sie w zupelnosci ;) Nie oczekuje ze podacie mi dokladnie , ten pkt daj w to, ten daj w to , tylko jakies sugestie co ze soba lepiej laczyc( np. Storm + cos tam itp) . Bo lipnie jest w polowie gry sie dowiedziec ze postac jest do kitu i z kazda mapka trzeba sie meczyc :lol2: . Jaka postacia bylby duzy fun z gry itp:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leogict Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) Ja połączyłem Wojnę i Łotrostwo i jestem w połowie poziomu Epickiego (39lvl) i idzie jak po maśle. Idę w szybkość ataku, walkę dwoma szybkimi mieczami naraz, sztandar bitewny, i rozwinięte pasywy. Atak podstawowy to: http://www.gamebanshee.com/titanquest/skills/onslaught.php, jak jest bossik to stawiam sztandar i parę sekund trwa walka z nim ;) Edytowane 3 Czerwca 2009 przez Leogict Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 Tutaj są tony przepisów. Ja robiłem według nich swoich chłopków :P Może nie są mistrzami damage'u, ale grało się bardzo przyjemnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leogict Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 Wg mnie sugerowanie się czyimś buildem to strata przyjemności i satysfakcji ze stworzenia dobrej postaci, takie cheatowanie. Nie popieram takiego zachowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 Ja tam wolę sobie zawczasu zaplanować rozwój postaci, czy to w Diablo, czy w Neverwinter Nights, czy w Titan Queście, niż potem po dwóch/trzech tygodniach grania pluć sobie w brodę że mój hiroł dostaje baty od byle bossa. W takich grach możliwości rozwoju postaci są setki/tysiące, a ja za pierwszym podejściem chcę stworzyć hero, który będzie w stanie przeżyć przejście gry na każdym poziomie trudności. Do tego wszystkie skille, obrażenia, poziomy to nic innego jak czysta matematyka - w manualach mamy podane tylko ogólniki i podstawy, prawdziwe wartości wychodzą w praniu :) Jeśli ktoś ma czas i ochotę testować kolejne wariacje, to proszę bardzo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leogict Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) Wiesz, w TQ masz opcję cofania rozwoju skilli za kasę z którą nie ma co robić... Czy matematyka... hmmm... są strategie różne... matematyka to jakbyś szedł w obrażenia albo szybkość ataku, matematyka nie pomoże w doborze skilli tak aby były ze sobą zgrane... Wiadomo, że są skille bardziej przydatne i "zapychacze", ale to chyba wychodzi w praniu. W TQ jest o tyle dobrze, że zawsze można cofnąć wybór skilla i zainwestować punkty w inne. A i spotkał mnie ciekawy bug (a może feature), jak zacząłem rozwijać skilla będącego w drzewku poniżej rozwiniętego na maxa skilla (w tej samej linii), to 1 punkt w niego włożony podniósł mi tego skilla od razu na 3 lvl. To bug czy zamierzone działanie? Jeżeli bug, to można by co lvl tak dawać, potem iść do maga w mieście cofnąć punkty (oddałby 3) i tak na każdym lvl-upie mielibyśmy 2 skillpoint gratis... Edytowane 3 Czerwca 2009 przez Leogict Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c45per Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 skille skillami, ale nie nie mistrzostwa (w sensie burza, wojna czy coś) ogólnie to najłatwiej się gra zdobywcą (wojna+obrona - maltretowanie rox) i zwiastunem (wojna+sen - dwie bronie i ten atak ze snu, przy którym się znika i pojawia obok wroga). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2009 Niema to jak storm i light chain, moby padały jak porażone ^^ pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...