99tomcat Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 sorry ale zapytam sie -jak można dostać pkt nie ukończywszy wyścigu? moze mało sie f1 interesuje ale kurde to jakieś mało logiczne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Szkoda, że tak się stało... Najśmieszniejsze jest to, że MSC nie ukończył wyścigu, ale zdobył 1 pkt awansując na 8 miejsce :/ no właśnie - dlaczego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 ...bo pewnie reszta nie zrobiła tylu okrążeń co on :D pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Taki jest regulamin i "FIArrari" nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli zawodnik ukończy 90% dystansu wyścigu to jest klasyfikowany. Jako że zawodnicy za MSC mieli stratę ponad 3 okrążeń więc nie nadrobili już tej straty mimo że jechali do końca. Wydaje się to dziwne ale nie ma tu żadnego faworyzowania, takie są po prostu zasady. Trulli został też sklasyfikowany wyżej od Takumy Sato mimo że kierowca Toyoty miał pod koniec wyścigu awarię silnika a Sato przejechał linię mety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 (edytowane) Pewnie silnik BMW spalił 2 litry oleju :-P i zabrakło masy :D;) bo opony były za lekkie :mur: Taki jest regulamin i "FIArrari" nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli zawodnik ukończy 90% dystansu wyścigu to jest klasyfikowany. Jako że zawodnicy za MSC mieli stratę ponad 3 okrążeń więc nie nadrobili już tej straty mimo że jechali do końca. Wydaje się to dziwne ale nie ma tu żadnego faworyzowania, takie są po prostu zasady. Trulli został też sklasyfikowany wyżej od Takumy Sato mimo że kierowca Toyoty miał pod koniec wyścigu awarię silnika a Sato przejechał linię mety.wg mnie ten punkt regulaminu jest p......y, podobnie jak ten we wliczaniu opon to wagi bolidu przecież opona jest częścią samochodu, która jest podatna na znaczne zużywanie podczas wyścigu, tak jak paliwo, które się odpompowuje z "fury" przy końcowym ważeniu dlaczego te pały z FIA wliczają je do całkowitej masy bolidu to ja k…a zielonego pojęci nie mam Edytowane 6 Sierpnia 2006 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 No szkoda Kubicy z tą dyskwalifikacją, zawsze musie sie coś spaprać, ale wiecie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło (miejmy nadzieje), Małysza jak zaczynał dobrze skakać też zdyskwalifikowali keidy ś za długość nart czy coś... Gratulsy dla Kubicy (ciekawe czy nauczą sie wymawiać jego nazwisko :D)Pewnie zamiast się uczyć czytać to go przemiauja na naprzykład Kubitza. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studenc1k Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Pewnie zamiast się uczyć czytać to go przemiauja na naprzykład Kubitza. :lol:Obiło mi się o uszy, że mowią Kubika :) Miejmy nadzieje, że za 3 tyg. wystartuje i udowodni, że 7 miejsce to nie był przypadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Kolejne zachowanie Schumachera, które również nie pomoże mu zdobyć nagrody Fair Play "Schumacher Overtaking Alonso and Kubica under red flag" Czy specjalnie dla niego ktoś napisał jakieś inne przepisy? Bo nie rozumiem... :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 (edytowane) Kolejne zachowanie Schumachera, które również nie pomoże mu zdobyć nagrody Fair Play "Schumacher Overtaking Alonso and Kubica under red flag" Czy specjalnie dla niego ktoś napisał jakieś inne przepisy? Bo nie rozumiem... :lol2: Jakie inne przepisy, jakie fair-play? Wyprzedził na czerwonej i został za to ukarany. A z rywalizacją nie miało to nic wspólnego bo stało się po zakończeniu treningów, jak kierowcy zjeżdżali do boksów (a że było to głupie i niezrozumiałe zachowanie to inna sprawa, może nie chciał być gorszy od Alonso w dostawaniu kar). Edytowane 6 Sierpnia 2006 przez bart3d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis144 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 na tym filmiku podanym przez sysak13 komentator dobrze wymawia imię i nazwisko Roberta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helm Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 http://video.google.pl/videoplay?docid=-65...26&q=Kubica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Słaby donat ;). Jak chcecie coś dłuższego z Roberto lookajcie: http://www.youtube.com. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Co do Kubicy, to zespol BMW dopiero zadecyduje czy Kubica pojedzie w nastepnym wyscigu. Co to za team w ogole ze takie bledy popelniali? Nie zmienili mu opon co podobno przyczynilo sie do tego, ze odpadl z zawodow (niby po 52 okrazeniach opony staja sie lzejsze). Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 a moze to Robert za bardzo schudl podczas wyscigu? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 a moze to Robert za bardzo schudl podczas wyscigu? ;]z czego wiem zawodnik przy ważeniu bolidu nie jest brany po uwagę :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Bolid powinien być komisyjnie ważony ale przed wyścigiem. Jakieś ważenie PO, to już trochę przesada. Zwłaszcza, że jeszcze się bierze pod uwagę opony :blink: :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jeśli Kubica miał zdarte kapcie, to dlazcego Schumacher nie został zdyskwalifikowany :?: Przecież jego były bardzo zdarte i to było idealnie widać jak zjechał do pit stopu po tym jak miał "awarię". Pamiętacie Małysza jak cztery lata temu zdobył siódme miejsce i został zdyskwalifikowany za długość nart :wink: A potem kilka lat sukcesów :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jeśli Kubica miał zdarte kapcie, to dlazcego Schumacher nie został zdyskwalifikowany :?: Przecież jego były bardzo zdarte i to było idealnie widać jak zjechał do pit stopu po tym jak miał "awarię". W zespole Ferrari mogli pomyslec o zuzyciu opon itp, mogli przygotowac bolid na start o pare kg ciezszy niz 600kg i dlatego nie zostali zdyskwalifikowani. BMW o tym chyba zapomnialo. W kazdym razie, wyscig rewelacyjny, Kubica wypadl bardzo dobrze, mimo ze popelnil 2 bledy. Mysle (mam nadzieje), ze bedzie jezdzil do konca sezonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jacques Villeneuve zrezygnowal z dalszych startow w F1, za porozumieniem stron z BMW Sauber, a to oznacza ,ze Kubice bedzie nam dane ogladac w tym sesonie, w innych GP - nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo :) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluszek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jacques Villeneuve zrezygnowal z dalszych startow w F1, za porozumieniem stron z BMW Sauber, a to oznacza ,ze Kubice bedzie nam dane ogladac w tym sesonie, w innych GP - nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo Nie zartuj :wink: Gdzie to znalazles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Trabia o tym na TVN24, o godzinie 11 miala byc konferencja BMW Sauber i pare minut po tej wlasnie godzinie uslyszalem ta sensacyjna wiadomosc. Poki co nie jest pewne, ze Robert wskoczy do konca sezonu na miejsce 2 kierowcy, ale jest juz informacja, ze startuje w Turcji 27 sierpnia :) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluszek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 http://sport.onet.pl/0,1248769,glowna.html Rzeczywiscie, sorki Cobra, ze nie wierzylem :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Świetna wiadomość. :P Robert ma wielki talent i teraz jeszcze większą szanse, musi ją wykorzystać. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 BMW rozwiązało umowę z tym Kanadyjczykiem :) Czyli teraz bedzie jeździć duet Heidfeld & Kubica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zastanawia mnie jedno. Dlaczego dostal dyskwalifikacje za zdarte opony. To chyba jego sprawa czy jezdzi na lysych czy nie. Rozumiem ze 2 kg to niemalo ale top wkoncu opony. Szumi nie raz konczyl na lysych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 ale to nie chodzi o to, że opony były zdarte, tylko o wagę końcową bolidu co z tego że Schumacher kończył wyścigi na "łysych" oponach jak waga końcowa bolidu była zgodna z regulaminem w tym przypadku większa niż 600kg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Mogli mu zmienić jak już zjechał na końcu do boksu :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: A tak na poważnie to jest to 100% wina teamu wg. mnie. Kierowca nie myśli o takich [ciach!]łach chyba jak waga auta w trakcie jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zastanawia mnie jedno. Dlaczego dostal dyskwalifikacje za zdarte opony. To chyba jego sprawa czy jezdzi na lysych czy nie. Rozumiem ze 2 kg to niemalo ale top wkoncu opony. Szumi nie raz konczyl na lysych. nie za zdarte opony :D członek teamu się wypowiedział, że przy rozwaleniu nosa zgubił część balastu (ok 100kg ogółem tego jest) i stąd za niska waga końcowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrko Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Kubica na stale w F1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Mogli mu zmienić jak już zjechał na końcu do boksu :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: Mogli mu zmienić jakieś 10 okrążeń przed końcem jak Massa miał do niego 25 sekund straty - i tak uratowałby pozycję a przy okazji nie byłoby ryzyka że opony pękną, co już się czasem zdarzało (np. kiedyś Raikkonenowi na ostatnim okrążeniu, gdy prowadził). To samo u Schumachera - jak widać on nie jest w stanie odpuścić - widzieliście kwalifikacje jak wykręcił taki czas że mimo mniejszej mocy silnika i osłabionego aerodynamicznie samochodu poprawił rekord toru sprzed lat? To akurat było na plus ale w wyścigu zadziałało na niekorzysć bo gdyby zjechał 10 okrążeń przed końcem to stanąłby na podium a tak toczył bezsensowną walkę o drugie miejsce z De la Rosa a potem wjechał w dupe Heidfeldowi. Acha co do ważenia - bolid jest ważony przed i (nie wiem po co) po wyścigu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...