Skocz do zawartości
3qu!l!br!um

F1 - Sezon 2006/07

Rekomendowane odpowiedzi

Taki jest regulamin i "FIArrari" nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli zawodnik ukończy 90% dystansu wyścigu to jest klasyfikowany. Jako że zawodnicy za MSC mieli stratę ponad 3 okrążeń więc nie nadrobili już tej straty mimo że jechali do końca. Wydaje się to dziwne ale nie ma tu żadnego faworyzowania, takie są po prostu zasady. Trulli został też sklasyfikowany wyżej od Takumy Sato mimo że kierowca Toyoty miał pod koniec wyścigu awarię silnika a Sato przejechał linię mety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie silnik BMW spalił 2 litry oleju :-P i zabrakło masy :D

;)

bo opony były za lekkie :mur:

Taki jest regulamin i "FIArrari" nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli zawodnik ukończy 90% dystansu wyścigu to jest klasyfikowany. Jako że zawodnicy za MSC mieli stratę ponad 3 okrążeń więc nie nadrobili już tej straty mimo że jechali do końca. Wydaje się to dziwne ale nie ma tu żadnego faworyzowania, takie są po prostu zasady. Trulli został też sklasyfikowany wyżej od Takumy Sato mimo że kierowca Toyoty miał pod koniec wyścigu awarię silnika a Sato przejechał linię mety.

wg mnie ten punkt regulaminu jest p......y, podobnie jak ten we wliczaniu opon to wagi bolidu

 

przecież opona jest częścią samochodu, która jest podatna na znaczne zużywanie podczas wyścigu, tak jak paliwo, które się odpompowuje z "fury" przy końcowym ważeniu

dlaczego te pały z FIA wliczają je do całkowitej masy bolidu to ja k…a zielonego pojęci nie mam

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No szkoda Kubicy z tą dyskwalifikacją, zawsze musie sie coś spaprać, ale wiecie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło (miejmy nadzieje), Małysza jak zaczynał dobrze skakać też zdyskwalifikowali keidy ś za długość nart czy coś...

 

Gratulsy dla Kubicy (ciekawe czy nauczą sie wymawiać jego nazwisko :D)

Pewnie zamiast się uczyć czytać to go przemiauja na naprzykład Kubitza. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne zachowanie Schumachera, które również nie pomoże mu zdobyć nagrody Fair Play "Schumacher Overtaking Alonso and Kubica under red flag"

Czy specjalnie dla niego ktoś napisał jakieś inne przepisy? Bo nie rozumiem... :lol2:

Jakie inne przepisy, jakie fair-play? Wyprzedził na czerwonej i został za to ukarany. A z rywalizacją nie miało to nic wspólnego bo stało się po zakończeniu treningów, jak kierowcy zjeżdżali do boksów (a że było to głupie i niezrozumiałe zachowanie to inna sprawa, może nie chciał być gorszy od Alonso w dostawaniu kar).

Edytowane przez bart3d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do Kubicy, to zespol BMW dopiero zadecyduje czy Kubica pojedzie w nastepnym wyscigu.

Co to za team w ogole ze takie bledy popelniali? Nie zmienili mu opon co podobno przyczynilo sie do tego, ze odpadl z zawodow (niby po 52 okrazeniach opony staja sie lzejsze).

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bolid powinien być komisyjnie ważony ale przed wyścigiem. Jakieś ważenie PO, to już trochę przesada. Zwłaszcza, że jeszcze się bierze pod uwagę opony :blink: :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Kubica miał zdarte kapcie, to dlazcego Schumacher nie został zdyskwalifikowany :?: Przecież jego były bardzo zdarte i to było idealnie widać jak zjechał do pit stopu po tym jak miał "awarię".

 

Pamiętacie Małysza jak cztery lata temu zdobył siódme miejsce i został zdyskwalifikowany za długość nart :wink: A potem kilka lat sukcesów :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Kubica miał zdarte kapcie, to dlazcego Schumacher nie został zdyskwalifikowany :?: Przecież jego były bardzo zdarte i to było idealnie widać jak zjechał do pit stopu po tym jak miał "awarię".

W zespole Ferrari mogli pomyslec o zuzyciu opon itp, mogli przygotowac bolid na start o pare kg ciezszy niz 600kg i dlatego nie zostali zdyskwalifikowani. BMW o tym chyba zapomnialo.

 

W kazdym razie, wyscig rewelacyjny, Kubica wypadl bardzo dobrze, mimo ze popelnil 2 bledy. Mysle (mam nadzieje), ze bedzie jezdzil do konca sezonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacques Villeneuve zrezygnowal z dalszych startow w F1, za porozumieniem stron z BMW Sauber, a to oznacza ,ze Kubice bedzie nam dane ogladac w tym sesonie, w innych GP - nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacques Villeneuve zrezygnowal z dalszych startow w F1, za porozumieniem stron z BMW Sauber, a to oznacza ,ze Kubice bedzie nam dane ogladac w tym sesonie, w innych GP - nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo

Nie zartuj :wink: Gdzie to znalazles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trabia o tym na TVN24, o godzinie 11 miala byc konferencja BMW Sauber i pare minut po tej wlasnie godzinie uslyszalem ta sensacyjna wiadomosc. Poki co nie jest pewne, ze Robert wskoczy do konca sezonu na miejsce 2 kierowcy, ale jest juz informacja, ze startuje w Turcji 27 sierpnia :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno.

Dlaczego dostal dyskwalifikacje za zdarte opony.

To chyba jego sprawa czy jezdzi na lysych czy nie.

Rozumiem ze 2 kg to niemalo ale top wkoncu opony.

Szumi nie raz konczyl na lysych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli mu zmienić jak już zjechał na końcu do boksu :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

 

A tak na poważnie to jest to 100% wina teamu wg. mnie. Kierowca nie myśli o takich [ciach!]łach chyba jak waga auta w trakcie jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno.

Dlaczego dostal dyskwalifikacje za zdarte opony.

To chyba jego sprawa czy jezdzi na lysych czy nie.

Rozumiem ze 2 kg to niemalo ale top wkoncu opony.

Szumi nie raz konczyl na lysych.

 

nie za zdarte opony :D

członek teamu się wypowiedział, że przy rozwaleniu nosa zgubił część balastu (ok 100kg ogółem tego jest) i stąd za niska waga końcowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli mu zmienić jak już zjechał na końcu do boksu :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Mogli mu zmienić jakieś 10 okrążeń przed końcem jak Massa miał do niego 25 sekund straty - i tak uratowałby pozycję a przy okazji nie byłoby ryzyka że opony pękną, co już się czasem zdarzało (np. kiedyś Raikkonenowi na ostatnim okrążeniu, gdy prowadził). To samo u Schumachera - jak widać on nie jest w stanie odpuścić - widzieliście kwalifikacje jak wykręcił taki czas że mimo mniejszej mocy silnika i osłabionego aerodynamicznie samochodu poprawił rekord toru sprzed lat? To akurat było na plus ale w wyścigu zadziałało na niekorzysć bo gdyby zjechał 10 okrążeń przed końcem to stanąłby na podium a tak toczył bezsensowną walkę o drugie miejsce z De la Rosa a potem wjechał w dupe Heidfeldowi.

Acha co do ważenia - bolid jest ważony przed i (nie wiem po co) po wyścigu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...