Skocz do zawartości
3qu!l!br!um

F1 - Sezon 2006/07

Rekomendowane odpowiedzi

Dacia Logan bez ruchomego balastu widać, że nie jest już tak arcyszybka*, a Alonso z jego prima-balerina zachowaniem coraz bardziej zaczyna irytować.

Niestety na prostych Renault było wyraźnie szybsze od Ferrari i wygląda na to, że AlFonzo się wybroni...

Szkoda Michała, bo wyraźnie bardzo chciał, ale nie mógł :(

 

Co do Kubicy - w drugiej części wyścigu jego bolid wydawał się o wiele mniej konkurencyjny niż na początku.

Borowczyk natomiast powinien przed wyścigiem łyknąć Valium :wink: (co za koleś)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ee jakie problemu? zjechał do pit stopu a potem wqidać było,ze bmka jednak jest dość słaba na prostych-wielu zawodników go objechało...

 

Swoją drogą nie wiem,czy dobrze zrobił team robiąc mu pit stopa w okresie neutralizacji....

 

 

edit:

no i gdzieś wyczytałeem,ze to znowu bmw dało ciała-zaryzykowali z mieszanką opn i dostal za miekkie, ktore zużyły się momentalnie...

Edytowane przez 99tomcat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ee jakie problemu? zjechał do pit stopu a potem wqidać było,ze bmka jednak jest dość słaba na prostych-wielu zawodników go objechało...

 

Swoją drogą nie wiem,czy dobrze zrobił team robiąc mu pit stopa w okresie neutralizacji....

edit:

no i gdzieś wyczytałeem,ze to znowu bmw dało ciała-zaryzykowali z mieszanką opn i dostal za miekkie, ktore zużyły się momentalnie...

no dokładnie - szef teamu nawet już się przyznał, że zrobili błąd.

Sam Kubica powiedział, że opony które mu zalożyli na drugą część wyścigu traciły bieżnik dosłownie po 2 zakrętach, więc coś w tym musi być - przecież pierwsze 20 (a moze i wiecej) okrążeeń jechał znakomicie - Webbera minął jak rasowy kierowca F1.

 

Tak wogóle to wyścig IMO jeden z najciekawszych w tym roku - najpierw kraksa, później safety car, dużo przetasowań, fajny tor - dużo ostrych dochamowań gdzie można było się ostro pościgać - oby więcej takich w kalendarzu F1!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafie skumac jak w takich wyscigach mozna popelnic blad w oponach majac stala jedyna pogode o stalej temperaturze powietrza, nawierzchni, wody, bąków z [gluteus maximus] i oddechu ?

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zespół BMW poinformował po wyścigu, że słaba trzecia część wyścigu w wykonaniu Roberta Kubicy to wynik ryzykownego doboru opon. Na BMW z numerem 17 założono miękkie Micheliny które nie sprawdziły się i Robert nie miał możliwości poprawy pozycji.

 

- Opony zadecydowały o wyniku Roberta - mówi Mario Theissen. - Zaryzykowaliśmy ale nie opłaciło się. Najgorszy był trzeci zestaw, który przestał ziarnić (pokrywać się ziarnami, które pogarszają przyczepność - przyp. redakcja) dopiero pod koniec wyścigu. To dlatego Robert stracił szanse na punktowane miejsce.

 

- Robert zdobył dobrą pozycję po starcie wyścigu, ale stracił ją po wyjeździe Safety Cara - dodaje dyrektor techniczny zespołu, Willy Rampf. - Pod koniec wyścigu jego słabe tempo wynikało z wyboru miękkiej mieszanki, która się nie sprawdziła.

I komentarz Roberta:

- Zmieniliśmy opony i dotankowaliśmy bolid. Niestety, nowy komplet opon nie spisywał się najlepiej - jak się okazało, dokonaliśmy złego doboru ogumienia. Zaryzykowaliśmy i nie opłaciło się. Opony zużywały się w sposób zmniejszający ich przyczepność, po prostu w pewnych warunkach na powierzchni gumy tworzą się kuleczki. Jedzie się wtedy jak po lodzie. Jeszcze gorszy był trzeci komplet opon, na którym ślizgałem się praktycznie od początku. W tych warunkach nie pozostało mi nic innego jak walczyć o jak najlepszą pozycję w danych warunkach. Dojechałem dwunasty i zgromadziłem kolejne, przydatne doświadczenia.

Myślałem, że po to są sesje testowe, żeby sprawdzić różne mieszanki gum, a nie eksperymentować podczas wyścigu...

Edytowane przez studenc1k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafie skumac jak w takich wyscigach mozna popelnic blad w oponach majac stala jedyna pogode o stalej temperaturze powietrza, nawierzchni, wody, bąków z [gluteus maximus] i oddechu ?

szczerze mówiąc to też się temu dziwie :blink:

oglądam F1 nie od dziś i takiego błędu jeszcze chyba nie zaobserwowałem - rozumiem cyrki i podchody jakie odbywają się na mokrym - wysychającym torze. Ale tutaj? na co oni liczyli? przecież było widać że wszystko gra - miał 5 miejsce, a tu mu zmieniają typ opon :unsure:

swoją drogą Jean Todd też się dzisiaj nie popisał - Schumi stał w kolejce w boxie jak za mięsem w PRLu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym silnikiem wydedukowalem stad, ze przeciez na poczatku lykal delaRose, Webbera i innych na prostych, a pozniej oni jego.

Ja rozumiem ataki na zakretach ale oni go łykali na prostkach i to z taka latwoscia, ze w penym momencie myslalem, ze Kubica ma awarie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoria o niestraszeniu sponsorów i silniku... rewelacja :lol: Toż to normalne, że w F1 czasem coś nawali i żaden sposnor z tego powdou jeszcze nogi nie dał. No ale tak jak w czasie małyszomanii każdy znał się na skokach, tak podczas obecności Kubicy w F1 będzie trzeba pogodzić się z tego typu światłymi teoriami.

 

Kilka dowodów na to, że to jednak oponki nawaliły (zgodnie naturalnie z relacją i teamu i Kubicy, myślicie, że przejrzeliście ich podstępny plan okłamania sponsorów? :blink: :lol: ). Dodatkowo, także i w końcowej fazie wyścigu był chwilowy onboard u Kubicy min. z rpm- Robert kręcił go do oporu, rev. limiter był ustawiony tak jak na początku.

 

A na prostych dlatego go "brali z taką łatwością", bo prędkość na prostych to wypadkowa prędkości i wyjścia z zakrętu. Ręce opadają.

post-2965-1156850001_thumb.jpg

post-2965-1156850072_thumb.jpg

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra cofam to "wszechwiedzacy".

Po prostu fajnie jest pogadac czasami i powymyslac a nie czytac w ciemno to czym nas karmia.

Leca moze na jakims kanale testy z monzy ?

 

Czy wiecie co to za wypadek mial Kubica ?

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze POLSKIE pismo o F1 !!!

http://www.f1ultra.pl/news-Nowy-miesicznik...,106801,40.html

 

Co o tym sadzicie ? Mi sie podoba- bardzo fajnie zrobione , duzo ciekawych rzeczy i pisza to ludzie ZNAJACY sie na F1 . Jest nawet kolumna o simracingu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Free Practice 1

1 S. Vettel (GER) BMW 1:23.263

2 R. Kubica (POL) BMW 1:23.745 +0:00.482

3 A. Wurz (AUT) Williams 1:23.868 +0:00.605

4 K. Raikkonen (FIN) McLaren 1:24.037 +0:00.774

5 N. Jani (SUI) Toro Rosso 1:24.196 +0:00.933

6 T. Monteiro (POR) Midland 1:25.413 +0:02.150

7 R. Doornbos (NED) Red Bull 1:25.578 +0:02.315

8 C. Albers (NED) Midland 1:25.766 +0:02.503

9 T. Sato (JPN) Super Aguri 1:26.708 +0:03.445

10 S. Yamamoto (JPN) Super Aguri 1:27.310 +0:04.047

11 F. Montagny (FRA) Super Aguri 1:27.597 +0:04.334

12 G. Mondini (SUI) Midland 1:28.444 +0:05.181

 

Jak widać Kubica był 2 ;). Niestety startowało tylko 12 zawodników w tym wiekszość ze słabszych teamów (nie licząć Raikkonena itp). Teraz jest już druga sesja treningowa i jak narazie Kubicy nie ma na torze (i pewnie nie bedzie) - taktyka teamu ;d.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Free Practice 2

 

1 S. Vettel (GER) BMW 1:22.631

2 M. Schumacher (GER) Ferrari 1:23.138 +0:00.507

3 F. Massa (BRA) Ferrari 1:23.182 +0:00.551

4 A. Wurz (AUT) Williams 1:23.777 +0:01.146

5 P. De La Rosa (ESP) McLaren 1:23.970 +0:01.339

6 K. Raikkonen (FIN) McLaren 1:24.034 +0:01.403

7 N. Heidfeld (GER) BMW 1:24.330 +0:01.699

8 F. Alonso (ESP) Renault 1:24.577 +0:01.946

9 F. Montagny (FRA) Super Aguri 1:24.943 +0:02.312

10 J. Trulli (ITA) Toyota 1:25.027 +0:02.396

11 N. Rosberg (GER) Williams 1:25.040 +0:02.409

12 G. Fisichella (ITA) Renault 1:25.160 +0:02.529

13 A. Davidson (GBR) Honda 1:25.356 +0:02.725

14 M. Webber (AUS) Williams 1:25.500 +0:02.869

15 G. Mondini (SUI) Midland 1:25.586 +0:02.955

16 R. Schumacher (GER) Toyota 1:25.688 +0:03.057

17 C. Klien (AUT) Red Bull 1:25.920 +0:03.289

18 D. Coulthard (GBR) Red Bull 1:25.927 +0:03.296

19 N. Jani (SUI) Toro Rosso 1:26.113 +0:03.482

20 V. Liuzzi (ITA) Toro Rosso 1:26.240 +0:03.609

21 S. Speed (USA) Toro Rosso 1:26.338 +0:03.707

22 T. Monteiro (POR) Midland 1:26.369 +0:03.738

23 S. Yamamoto (JPN) Super Aguri 1:26.705 +0:04.074

24 C. Albers (NED) Midland 1:26.724 +0:04.093

25 T. Sato (JPN) Super Aguri 1:26.946 +0:04.315

26 R. Doornbos (NED) Red Bull 1:27.469 +0:04.838

 

Kubicy nie bylo a Vettel był pierwszy w 1&2 sesji treningowej ;d. Kubicy nie było ale jakby porównać czasy z oby sesji to by był: 4 :D. Imo bardzo dobrze. Trzeba dodać jeszcze, że jechał w sumie mało okrążeń ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Live mi doleciał po 13 min. Co zmienia fakt ze z czasem z obu sesji byłby 5. Skoro go tak późno dodali pewnie jechał 1 liczone 'kółeczko'.

 

1 S. Vettel (GER) BMW 1:22.631

2 M. Schumacher (GER) Ferrari 1:23.138 +0:00.507

3 F. Massa (BRA) Ferrari 1:23.182 +0:00.551

4 A. Wurz (AUT) Williams 1:23.414 +0:00.783

5 P. De La Rosa (ESP) McLaren 1:23.970 +0:01.339

6 K. Raikkonen (FIN) McLaren 1:24.034 +0:01.403

7 N. Heidfeld (GER) BMW 1:24.330 +0:01.699

8 F. Alonso (ESP) Renault 1:24.577 +0:01.946

9 R. Kubica (POL) BMW 1:24.813 +0:02.182

10 F. Montagny (FRA) Super Aguri 1:24.943 +0:02.312

11 C. Albers (NED) Midland 1:24.985 +0:02.354

12 J. Trulli (ITA) Toyota 1:25.027 +0:02.396

13 N. Rosberg (GER) Williams 1:25.040 +0:02.409

14 C. Klien (AUT) Red Bull 1:25.108 +0:02.477

15 G. Fisichella (ITA) Renault 1:25.160 +0:02.529

16 T. Monteiro (POR) Midland 1:25.227 +0:02.596

17 R. Schumacher (GER) Toyota 1:25.316 +0:02.685

18 D. Coulthard (GBR) Red Bull 1:25.318 +0:02.687

19 A. Davidson (GBR) Honda 1:25.356 +0:02.725

20 M. Webber (AUS) Williams 1:25.500 +0:02.869

21 G. Mondini (SUI) Midland 1:25.586 +0:02.955

22 V. Liuzzi (ITA) Toro Rosso 1:25.707 +0:03.076

23 S. Speed (USA) Toro Rosso 1:25.755 +0:03.124

24 N. Jani (SUI) Toro Rosso 1:25.878 +0:03.247

25 R. Doornbos (NED) Red Bull 1:26.058 +0:03.427

26 T. Sato (JPN) Super Aguri 1:26.118 +0:03.487

27 S. Yamamoto (JPN) Super Aguri 1:26.705 +0:04.074

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze POLSKIE pismo o F1 !!!

http://www.f1ultra.pl/news-Nowy-miesicznik...,106801,40.html

 

Co o tym sadzicie ? Mi sie podoba- bardzo fajnie zrobione , duzo ciekawych rzeczy i pisza to ludzie ZNAJACY sie na F1 . Jest nawet kolumna o simracingu :)

Nie możliwe, że pierwsze. W lipcu czytałem na wakacjach jakieś polskie pismo o F1, które przywiózł ze sobą kolega z krakowa. Niestety nie pamiętam tytułu, ale nie było to F1Ultra. Raczej Formula1 lub F1. Z tego co pamiętam było to polskie wydanie jakiegoś czasopisma, które jest wydawane pod tym tytułem na całym świecie. Teksty stały na bardzo wysokim poziomie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie możliwe, że pierwsze. W lipcu czytałem na wakacjach jakieś polskie pismo o F1, które przywiózł ze sobą kolega z krakowa. Niestety nie pamiętam tytułu, ale nie było to F1Ultra. Raczej Formula1 lub F1. Z tego co pamiętam było to polskie wydanie jakiegoś czasopisma, które jest wydawane pod tym tytułem na całym świecie. Teksty stały na bardzo wysokim poziomie. :)

To pismo nazywa sie F1Racing, ale wlasnie tak jak wspomniales, to jest tylko polska edycja, pewne artykuly sa obcego pochodzenia, mi to nie przeszkadza, wg mnie dobre pismo.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Dobre" to zdecydowanie zbyt słabo powiedziane, o piśmie, w którym własną kolumnę ma sam Max. Dodatkowo i Bernie uważa F1R za wręcz ambasaroda medialnego tego sportu, niemal każdy redaktor to były kierowca wyścigowy, zdjęcia są na arcywysokim poziomie etc.

 

Jedyny problem (bo z pewnością nie jest nim cena- za ten magazyn byłbym skłonny płacić i >20PLN/msc) jest nieregularność w ukazywaniu się PL edycji (nawet w prenumeracie), ale za to trzeba już podziękować polskiemu wydawcy.

 

A propos wyników treningów- widać, że BMW będzie walczyć po raz kolejny o miejsca w 1szej ósemce, może Robert lub Nick wskoczą i do 6. Cieszy też w dalszym ciągu utrzymująca się wysoka forma czerwonych, walka z daciami będzie pasjonująca! I nie zapominajmy o prawdopodobnym określeniu się Miszcza co do jego przyszłości w F1. Słowem- nawet i bez Roberta F1 w tym sezonie to pasjonujące widowisko, a z nim jest jeszcze lepsze!

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o F1Racing, to nie chcialem nikogo urazic okresleniem pisma mianem dobre, sam czytam w miare regularnie i jestem naprawde zadowolony z niego.

 

A jesli chodzi o dzisiejszy trening, to rzeczywiscie BMW spisalo sie znakomicie, tylko ciekawe jak jest z innymi czolowymi zespolami, mozliwe, ze nie chca ujawniac swego potencjalu narazie, zobaczymy. Ja osobisie licze na podwojne zwyciestwo Ferrari, i ze BMW skonczy w punktach, chcialbym tez zeby Kimas w koncu dojechal do mety np. na 3 miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...