toolboy Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Dacia Logan bez ruchomego balastu widać, że nie jest już tak arcyszybka*, a Alonso z jego prima-balerina zachowaniem coraz bardziej zaczyna irytować.Niestety na prostych Renault było wyraźnie szybsze od Ferrari i wygląda na to, że AlFonzo się wybroni... Szkoda Michała, bo wyraźnie bardzo chciał, ale nie mógł :( Co do Kubicy - w drugiej części wyścigu jego bolid wydawał się o wiele mniej konkurencyjny niż na początku. Borowczyk natomiast powinien przed wyścigiem łyknąć Valium :wink: (co za koleś) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Borowczyk się popisał swoim opisem jak to bolidy Renault i Ferrari zachowują się w zakrętach szybkich i wolnych. Normalnie :lol: dla niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Ej podobno kubica mial problemy z bolidem... byl 5, a potem sie zaczelo cos chrzanic i do widzenia. Nic tylko pozazdrosic samochodu i ekipy :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99tomcat Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) ee jakie problemu? zjechał do pit stopu a potem wqidać było,ze bmka jednak jest dość słaba na prostych-wielu zawodników go objechało... Swoją drogą nie wiem,czy dobrze zrobił team robiąc mu pit stopa w okresie neutralizacji.... edit: no i gdzieś wyczytałeem,ze to znowu bmw dało ciała-zaryzykowali z mieszanką opn i dostal za miekkie, ktore zużyły się momentalnie... Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez 99tomcat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 ee jakie problemu? zjechał do pit stopu a potem wqidać było,ze bmka jednak jest dość słaba na prostych-wielu zawodników go objechało... Swoją drogą nie wiem,czy dobrze zrobił team robiąc mu pit stopa w okresie neutralizacji.... edit: no i gdzieś wyczytałeem,ze to znowu bmw dało ciała-zaryzykowali z mieszanką opn i dostal za miekkie, ktore zużyły się momentalnie... no dokładnie - szef teamu nawet już się przyznał, że zrobili błąd. Sam Kubica powiedział, że opony które mu zalożyli na drugą część wyścigu traciły bieżnik dosłownie po 2 zakrętach, więc coś w tym musi być - przecież pierwsze 20 (a moze i wiecej) okrążeeń jechał znakomicie - Webbera minął jak rasowy kierowca F1. Tak wogóle to wyścig IMO jeden z najciekawszych w tym roku - najpierw kraksa, później safety car, dużo przetasowań, fajny tor - dużo ostrych dochamowań gdzie można było się ostro pościgać - oby więcej takich w kalendarzu F1! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) Nie potrafie skumac jak w takich wyscigach mozna popelnic blad w oponach majac stala jedyna pogode o stalej temperaturze powietrza, nawierzchni, wody, bąków z [gluteus maximus] i oddechu ? Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studenc1k Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) Zespół BMW poinformował po wyścigu, że słaba trzecia część wyścigu w wykonaniu Roberta Kubicy to wynik ryzykownego doboru opon. Na BMW z numerem 17 założono miękkie Micheliny które nie sprawdziły się i Robert nie miał możliwości poprawy pozycji. - Opony zadecydowały o wyniku Roberta - mówi Mario Theissen. - Zaryzykowaliśmy ale nie opłaciło się. Najgorszy był trzeci zestaw, który przestał ziarnić (pokrywać się ziarnami, które pogarszają przyczepność - przyp. redakcja) dopiero pod koniec wyścigu. To dlatego Robert stracił szanse na punktowane miejsce. - Robert zdobył dobrą pozycję po starcie wyścigu, ale stracił ją po wyjeździe Safety Cara - dodaje dyrektor techniczny zespołu, Willy Rampf. - Pod koniec wyścigu jego słabe tempo wynikało z wyboru miękkiej mieszanki, która się nie sprawdziła. I komentarz Roberta: - Zmieniliśmy opony i dotankowaliśmy bolid. Niestety, nowy komplet opon nie spisywał się najlepiej - jak się okazało, dokonaliśmy złego doboru ogumienia. Zaryzykowaliśmy i nie opłaciło się. Opony zużywały się w sposób zmniejszający ich przyczepność, po prostu w pewnych warunkach na powierzchni gumy tworzą się kuleczki. Jedzie się wtedy jak po lodzie. Jeszcze gorszy był trzeci komplet opon, na którym ślizgałem się praktycznie od początku. W tych warunkach nie pozostało mi nic innego jak walczyć o jak najlepszą pozycję w danych warunkach. Dojechałem dwunasty i zgromadziłem kolejne, przydatne doświadczenia. Myślałem, że po to są sesje testowe, żeby sprawdzić różne mieszanki gum, a nie eksperymentować podczas wyścigu... Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez studenc1k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Nie potrafie skumac jak w takich wyscigach mozna popelnic blad w oponach majac stala jedyna pogode o stalej temperaturze powietrza, nawierzchni, wody, bąków z [gluteus maximus] i oddechu ?szczerze mówiąc to też się temu dziwie :blink: oglądam F1 nie od dziś i takiego błędu jeszcze chyba nie zaobserwowałem - rozumiem cyrki i podchody jakie odbywają się na mokrym - wysychającym torze. Ale tutaj? na co oni liczyli? przecież było widać że wszystko gra - miał 5 miejsce, a tu mu zmieniają typ opon :unsure: swoją drogą Jean Todd też się dzisiaj nie popisał - Schumi stał w kolejce w boxie jak za mięsem w PRLu :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Cos sie wydaje, ze silnik BMW dostal po d*** zbytnio i pierwsze na co mozna zwalic to na zle dobrane opony. Lepiej w ten sposob sie tlumaczyc nizeli straszyc sponsorow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3qu!l!br!um Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Kaeres myślę tak samo jak Ty, silnik Kubicy musiał wytrzymać 2 weekendy i pod koniec wyścigu już nie dawał rady :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Z tym silnikiem wydedukowalem stad, ze przeciez na poczatku lykal delaRose, Webbera i innych na prostych, a pozniej oni jego. Ja rozumiem ataki na zakretach ale oni go łykali na prostkach i to z taka latwoscia, ze w penym momencie myslalem, ze Kubica ma awarie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Teoria o niestraszeniu sponsorów i silniku... rewelacja :lol: Toż to normalne, że w F1 czasem coś nawali i żaden sposnor z tego powdou jeszcze nogi nie dał. No ale tak jak w czasie małyszomanii każdy znał się na skokach, tak podczas obecności Kubicy w F1 będzie trzeba pogodzić się z tego typu światłymi teoriami. Kilka dowodów na to, że to jednak oponki nawaliły (zgodnie naturalnie z relacją i teamu i Kubicy, myślicie, że przejrzeliście ich podstępny plan okłamania sponsorów? :blink: :lol: ). Dodatkowo, także i w końcowej fazie wyścigu był chwilowy onboard u Kubicy min. z rpm- Robert kręcił go do oporu, rev. limiter był ustawiony tak jak na początku. A na prostych dlatego go "brali z taką łatwością", bo prędkość na prostych to wypadkowa prędkości i wyjścia z zakrętu. Ręce opadają. Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 No draak jak zwykle nas sprostowal. Dzieki wszechwiedzacy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Znow sie rozczarowalem tym "widowiskiem" ogladam ponownie F1 tylko ze wzgledu na Kubice, na GP Wegier cos sie dzialo (dzieki pogodzie) w Turcji po paru ciekawych okrazeniach przez reszte wyscigu byla typowa dla F1 procesja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 No draak jak zwykle nas sprostowal. Dzieki wszechwiedzacy. Bez "wszechwiedzacy" zachowałbyś się z klasą, a tak było jak zwykle. eot i pozdro ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Dobra cofam to "wszechwiedzacy". Po prostu fajnie jest pogadac czasami i powymyslac a nie czytac w ciemno to czym nas karmia. Leca moze na jakims kanale testy z monzy ? Czy wiecie co to za wypadek mial Kubica ? Edytowane 2 Września 2006 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 Pierwsze POLSKIE pismo o F1 !!! http://www.f1ultra.pl/news-Nowy-miesicznik...,106801,40.html Co o tym sadzicie ? Mi sie podoba- bardzo fajnie zrobione , duzo ciekawych rzeczy i pisza to ludzie ZNAJACY sie na F1 . Jest nawet kolumna o simracingu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 O simracingu napisal ktos z branzy gier czy z branzy F1 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 ktos kto regularnie startuje w wyscigach online :) zreszta poczytaj . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Free Practice 1 1 S. Vettel (GER) BMW 1:23.263 2 R. Kubica (POL) BMW 1:23.745 +0:00.482 3 A. Wurz (AUT) Williams 1:23.868 +0:00.605 4 K. Raikkonen (FIN) McLaren 1:24.037 +0:00.774 5 N. Jani (SUI) Toro Rosso 1:24.196 +0:00.933 6 T. Monteiro (POR) Midland 1:25.413 +0:02.150 7 R. Doornbos (NED) Red Bull 1:25.578 +0:02.315 8 C. Albers (NED) Midland 1:25.766 +0:02.503 9 T. Sato (JPN) Super Aguri 1:26.708 +0:03.445 10 S. Yamamoto (JPN) Super Aguri 1:27.310 +0:04.047 11 F. Montagny (FRA) Super Aguri 1:27.597 +0:04.334 12 G. Mondini (SUI) Midland 1:28.444 +0:05.181 Jak widać Kubica był 2 ;). Niestety startowało tylko 12 zawodników w tym wiekszość ze słabszych teamów (nie licząć Raikkonena itp). Teraz jest już druga sesja treningowa i jak narazie Kubicy nie ma na torze (i pewnie nie bedzie) - taktyka teamu ;d. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Ja juz zacieram raczki. Jutro kwalifikacje - rownie pasjonujace co wyscig. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Free Practice 2 1 S. Vettel (GER) BMW 1:22.631 2 M. Schumacher (GER) Ferrari 1:23.138 +0:00.507 3 F. Massa (BRA) Ferrari 1:23.182 +0:00.551 4 A. Wurz (AUT) Williams 1:23.777 +0:01.146 5 P. De La Rosa (ESP) McLaren 1:23.970 +0:01.339 6 K. Raikkonen (FIN) McLaren 1:24.034 +0:01.403 7 N. Heidfeld (GER) BMW 1:24.330 +0:01.699 8 F. Alonso (ESP) Renault 1:24.577 +0:01.946 9 F. Montagny (FRA) Super Aguri 1:24.943 +0:02.312 10 J. Trulli (ITA) Toyota 1:25.027 +0:02.396 11 N. Rosberg (GER) Williams 1:25.040 +0:02.409 12 G. Fisichella (ITA) Renault 1:25.160 +0:02.529 13 A. Davidson (GBR) Honda 1:25.356 +0:02.725 14 M. Webber (AUS) Williams 1:25.500 +0:02.869 15 G. Mondini (SUI) Midland 1:25.586 +0:02.955 16 R. Schumacher (GER) Toyota 1:25.688 +0:03.057 17 C. Klien (AUT) Red Bull 1:25.920 +0:03.289 18 D. Coulthard (GBR) Red Bull 1:25.927 +0:03.296 19 N. Jani (SUI) Toro Rosso 1:26.113 +0:03.482 20 V. Liuzzi (ITA) Toro Rosso 1:26.240 +0:03.609 21 S. Speed (USA) Toro Rosso 1:26.338 +0:03.707 22 T. Monteiro (POR) Midland 1:26.369 +0:03.738 23 S. Yamamoto (JPN) Super Aguri 1:26.705 +0:04.074 24 C. Albers (NED) Midland 1:26.724 +0:04.093 25 T. Sato (JPN) Super Aguri 1:26.946 +0:04.315 26 R. Doornbos (NED) Red Bull 1:27.469 +0:04.838 Kubicy nie bylo a Vettel był pierwszy w 1&2 sesji treningowej ;d. Kubicy nie było ale jakby porównać czasy z oby sesji to by był: 4 :D. Imo bardzo dobrze. Trzeba dodać jeszcze, że jechał w sumie mało okrążeń ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Jak to nie bylo? Byl na 9tym miejscu, zaraz za Alonso. Tutaj wyniki: test 2 Edytowane 8 Września 2006 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Live mi doleciał po 13 min. Co zmienia fakt ze z czasem z obu sesji byłby 5. Skoro go tak późno dodali pewnie jechał 1 liczone 'kółeczko'. 1 S. Vettel (GER) BMW 1:22.631 2 M. Schumacher (GER) Ferrari 1:23.138 +0:00.507 3 F. Massa (BRA) Ferrari 1:23.182 +0:00.551 4 A. Wurz (AUT) Williams 1:23.414 +0:00.783 5 P. De La Rosa (ESP) McLaren 1:23.970 +0:01.339 6 K. Raikkonen (FIN) McLaren 1:24.034 +0:01.403 7 N. Heidfeld (GER) BMW 1:24.330 +0:01.699 8 F. Alonso (ESP) Renault 1:24.577 +0:01.946 9 R. Kubica (POL) BMW 1:24.813 +0:02.182 10 F. Montagny (FRA) Super Aguri 1:24.943 +0:02.312 11 C. Albers (NED) Midland 1:24.985 +0:02.354 12 J. Trulli (ITA) Toyota 1:25.027 +0:02.396 13 N. Rosberg (GER) Williams 1:25.040 +0:02.409 14 C. Klien (AUT) Red Bull 1:25.108 +0:02.477 15 G. Fisichella (ITA) Renault 1:25.160 +0:02.529 16 T. Monteiro (POR) Midland 1:25.227 +0:02.596 17 R. Schumacher (GER) Toyota 1:25.316 +0:02.685 18 D. Coulthard (GBR) Red Bull 1:25.318 +0:02.687 19 A. Davidson (GBR) Honda 1:25.356 +0:02.725 20 M. Webber (AUS) Williams 1:25.500 +0:02.869 21 G. Mondini (SUI) Midland 1:25.586 +0:02.955 22 V. Liuzzi (ITA) Toro Rosso 1:25.707 +0:03.076 23 S. Speed (USA) Toro Rosso 1:25.755 +0:03.124 24 N. Jani (SUI) Toro Rosso 1:25.878 +0:03.247 25 R. Doornbos (NED) Red Bull 1:26.058 +0:03.427 26 T. Sato (JPN) Super Aguri 1:26.118 +0:03.487 27 S. Yamamoto (JPN) Super Aguri 1:26.705 +0:04.074 Edytowane 8 Września 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Przejechal 5 okrazen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 :o dziwne. Ja Kubicy nie miałem do 15:00 na statach. Jutro o 10 3 sesja i q wiec też bedzie ciekawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Pierwsze POLSKIE pismo o F1 !!! http://www.f1ultra.pl/news-Nowy-miesicznik...,106801,40.html Co o tym sadzicie ? Mi sie podoba- bardzo fajnie zrobione , duzo ciekawych rzeczy i pisza to ludzie ZNAJACY sie na F1 . Jest nawet kolumna o simracingu :) Nie możliwe, że pierwsze. W lipcu czytałem na wakacjach jakieś polskie pismo o F1, które przywiózł ze sobą kolega z krakowa. Niestety nie pamiętam tytułu, ale nie było to F1Ultra. Raczej Formula1 lub F1. Z tego co pamiętam było to polskie wydanie jakiegoś czasopisma, które jest wydawane pod tym tytułem na całym świecie. Teksty stały na bardzo wysokim poziomie. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Nie możliwe, że pierwsze. W lipcu czytałem na wakacjach jakieś polskie pismo o F1, które przywiózł ze sobą kolega z krakowa. Niestety nie pamiętam tytułu, ale nie było to F1Ultra. Raczej Formula1 lub F1. Z tego co pamiętam było to polskie wydanie jakiegoś czasopisma, które jest wydawane pod tym tytułem na całym świecie. Teksty stały na bardzo wysokim poziomie. :) To pismo nazywa sie F1Racing, ale wlasnie tak jak wspomniales, to jest tylko polska edycja, pewne artykuly sa obcego pochodzenia, mi to nie przeszkadza, wg mnie dobre pismo. Edytowane 8 Września 2006 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) "Dobre" to zdecydowanie zbyt słabo powiedziane, o piśmie, w którym własną kolumnę ma sam Max. Dodatkowo i Bernie uważa F1R za wręcz ambasaroda medialnego tego sportu, niemal każdy redaktor to były kierowca wyścigowy, zdjęcia są na arcywysokim poziomie etc. Jedyny problem (bo z pewnością nie jest nim cena- za ten magazyn byłbym skłonny płacić i >20PLN/msc) jest nieregularność w ukazywaniu się PL edycji (nawet w prenumeracie), ale za to trzeba już podziękować polskiemu wydawcy. A propos wyników treningów- widać, że BMW będzie walczyć po raz kolejny o miejsca w 1szej ósemce, może Robert lub Nick wskoczą i do 6. Cieszy też w dalszym ciągu utrzymująca się wysoka forma czerwonych, walka z daciami będzie pasjonująca! I nie zapominajmy o prawdopodobnym określeniu się Miszcza co do jego przyszłości w F1. Słowem- nawet i bez Roberta F1 w tym sezonie to pasjonujące widowisko, a z nim jest jeszcze lepsze! Edytowane 9 Września 2006 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 Jesli chodzi o F1Racing, to nie chcialem nikogo urazic okresleniem pisma mianem dobre, sam czytam w miare regularnie i jestem naprawde zadowolony z niego. A jesli chodzi o dzisiejszy trening, to rzeczywiscie BMW spisalo sie znakomicie, tylko ciekawe jak jest z innymi czolowymi zespolami, mozliwe, ze nie chca ujawniac swego potencjalu narazie, zobaczymy. Ja osobisie licze na podwojne zwyciestwo Ferrari, i ze BMW skonczy w punktach, chcialbym tez zeby Kimas w koncu dojechal do mety np. na 3 miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...