champion__103 Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Witam Grzeją mi się chipsety na płycie głównej więc chce sobie kupić na nią jakieś lepsze chłodzenie. Problem w tym, że nie wiem jakie. Doradźcie mi coś w granicach 50zł. Moja płyta główna to ASrock 939 dual sataII. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 pentagrama al, lub niebieskiego zalmana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
champion__103 Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 A może lepsze będzie jakieś chłodzenie z wentylatorkiem? Nie wiem nie znam się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msn Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 zajrzyj do tego tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kas Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) Dual sata ma jak pasywne chlodzenie ktorego IMHO nie ma sensu wymieniac A może lepsze będzie jakieś chłodzenie z wentylatorkiem? Nie wiem nie znam się Skoro sie nie znasz to dalczego sie wypowiadasz...systemy z heat pipe niejednokrotnie sa wydajniejsze od tandemu miedz/aluminium + wiatrak Edytowane 14 Maja 2006 przez Kas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 zajrzyj do tego tematu albo do tego ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...