grzegrz Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) Roznie można tłumaczyć zachowanie producentów. Jedni daja sobie ... obciąc, że nowy Diuk jest pieczołowicie dopieszczany co do ostaniego milimetra, robi się ciszę przed burzą. Jak dla mnie, to będzie burza w szklance wody, bo ja sie niczego rewolucyjnego po tym tytule nie spodziewam, jeśli nawet ta gra się ukaże to wiadomo... wtedy ocenimy, ale ja wyrobiłem sobie już pewnie zdanie o panach z 3d Realms i śledząc przez pewien czas ich oficjalne forum mogę tylko powiedzieć, że robią sobie jaja, bynajmniej nie świąteczne tylko żartują z graczy w biały dzień. Ja rozumie jakieś problemy w firmie, zmiany kierownictwa, kadry programistycznej, czy braków w zespole, ale panowie... męczenie tematu tyle lat bez jakichkolwiek konkretów doprowadza do skrajnego upadku tego tytułu. Jestem przekonany, że ta firma nie ma nawet konkretnego projektu tej gry, każdy fan z klapkami na oczkach żyje nadzieją, że w końcu księciunio nadejdzie. Ten Duke staje się już niepełnosprawny od tych zmian enginów, screenow 250x250, rehabilitacja mu sie należy, nie siłka. Nawet EA nie chce zakupić 3d Realms :lol: a to już trochę dziwne bo przecież oni wciągają każdą firmę, która kojarzy sie z grami, a nawet ich nie tworzy :D Zaczynam już nawet wierzyć w ubzduraną przez siebie teorię, że Duke Nukem Forever, to największy żart w historii branży gier. Gra która się nigdy nie ukaże, zabieg marketingowy, którego celem jest sprawdzenie jaki hype można wywołać paroma screenami i wielkim tytułem. Edytowane 8 Maja 2008 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Pomysł czy też projekt mogli mieć znacznie wcześniej. Problem był z jego wykonaniem. Czas upływał, a obecny engine był już przestarzały. Doszły też pewnie sprawy finansowe. Do tego jak wspomniałeś część załogi w tym czasie odeszła z 3D Realms. Szkoda tego tytułu,bo wiążą się z nimi tylko same dobre wspomnienia z młodzieńczych lat. Także jak już mówiłem wcześniej. Jak to ma być jakiś crap to niech lepiej go nie wydają. Żal byłoby postawić taki tytuł obok takich znakomitości jak najnowszy Soldier of Fortune: Payback, czy też Turok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Wiekszosc ludzi ktorzy pisza o DNF nawet nie wie co sie z tym tytulem dzialo. Przeciez niedawno George przy okazji tego filmiku, ktory nie tak dawno pokazali mowil co sie z tym tytulem dzialo. Wszyscy gadaja nie wiadomo co, ze gra juz 10lat w produkcji i konca nie widac. Jednak trzeba zauwazyc, ze Panowie prace nad gra zawiesili i udali sie na przewietrzenie i dopiero od 2004r pracuja nad nia pelna para (rowniez po zmianie enginu). A co do gry to mysle, ze jak wyjdzie to bedzie miala sporo fajnych pomyslow i patentow ktore beda nas bawic, wiec czekajmy i cierpliwie wyczekujmy dzien wydania owego tytulu. Oby to sie stalo przed 2012 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Ja chce znow bar ze striptizem i kina dla doroslych ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Ja chce znow bar ze striptizem i kina dla doroslych ;]chociaz Orgiusz nie zapomnial tych klimatow i nie zajmuje sie marudzeniem ze 3DRealms to 3DRealms tamto blah blah blah ;) dajcie sobie spokoj z czarnowidztwem bo jak przegladalem stare gazetki z 2002 to tam juz spisali DNF jako RIP, a teraz jak widac jednak nie RIP. Wiec jak nie macie nic ciekawego na temat nowego Duke'a lub nie chcecie powspominac patentow z Ksieciem to darujcie sobie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 no offence, ale Ty też nie masz nic ciekawego do powiedzenia nt. cieciunia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impact Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2008 Trailer z 2001r dalej robi wrazenie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2008 Trailer z 2001r dalej robi wrazenie :Dno ja bym z checia zagral nawet w wersje z tego 2001 tyle jest tam pomyslow ktorych nie widzialem w zadnym fpsie dotychczas ( zwlaszcza intrygujacy moment z terminatorem ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samhain Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2008 wyobrazcie sobie, ze Duke Nukem Never... ee sorx, Duke Nukem Forever bedzie wydany z taka iloscia plyt ile kupili licencji silnikow... na kazdej plycie jeden silnik i jeden epizod... to by byla gratka i jakosc grania... od q2 po najnowsze silniki... prawie jak w muzeum wciaz czekajacy Smh ^^ ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2008 Hmm, czyli byłyby góra trzy płytki, bo o ile pamiętam, na początku był engine Quake 2, potem Unreal, aktualizacja tegoż do wersji 2.0, po czym zaczęto pisać tyle własnego kodu, że engine na dzień dzisiejszy jest w 99% autorski. Broussard chyba kiedyś wspomniał, że z Unreala został się edytor map, język skryptów i kod sieciowy. Zatem dementując wszelkie plotki, silnik zmieniono tylko raz. Przejście z U1.0 na U2.0 nie było chyba specjalnie bolesne (nie wiem jak duże są między nimi różnice z punktu widzenia developera), więc tego nie liczę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2008 watpie zeby autorom chcialo sie poprzednie wersje DNF przystosowywac do uruchomienia ( pewnie dzialaly tylko pod ich dev-sprzetem ) i dodawac do full wersji jak wyjdzie, chyba ze byloby im szkoda ich wlasnej pracy i by sie zdecydowali dac filmiki making of. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samhain Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2008 Hmm, czyli byłyby góra trzy płytki, bo o ile pamiętam, na początku był engine Quake 2, potem Unreal, aktualizacja tegoż do wersji 2.0, po czym zaczęto pisać tyle własnego kodu, że engine na dzień dzisiejszy jest w 99% autorski. Broussard chyba kiedyś wspomniał, że z Unreala został się edytor map, język skryptów i kod sieciowy. Zatem dementując wszelkie plotki, silnik zmieniono tylko raz. Przejście z U1.0 na U2.0 nie było chyba specjalnie bolesne (nie wiem jak duże są między nimi różnice z punktu widzenia developera), więc tego nie liczę ;) kupione przez nich enginy? q1, unreal, unreal2, farcry, Unreal3 i teraz chyba na swoim robia - glowy za nie wszystkie nei dam sobie uciac, plotek odnosnie DNF jest duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2008 (edytowane) kupione przez nich enginy? q1, unreal, unreal2, farcry, Unreal3 i teraz chyba na swoim robia - glowy za nie wszystkie nei dam sobie uciac, plotek odnosnie DNF jest duzo Taa, farcry ;) Q2 engine (1997) > Unreal engine 1.0 (1998) > Unreal engine 2.0 (2001) > własne modyfikacje Do tego jeszcze zmiana silnika fizycznego z Karmy na Meqon (2004) http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_nukem_forever Edytowane 17 Maja 2008 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samhain Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2008 Taa, farcry ;) tak jak pisalem ;) glowy za nie wszystkie nei dam sobie uciac, plotek odnosnie DNF jest duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 No to odliczamy do jutra ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2008 E, George Broussard już powiedział, że żadnego nowego trailera nie ma. Choć nie wiadomo, co będzie w tym programie pokazane, nie ma co liczyć na jakieś nowe obrazki bądź filmiki z gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 Chyba pomyliles tematy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 E tam, zdaje Ci sie [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Wiec ja mam pytanie, gdzie te nowe materialy z 4 czerwca? Czy to kolejna lipa? A tak w ogole to gram teraz w DUKA bez glosu i muzy w 320x240 - bawie sie dobrze i mam full klatek :D Edytowane 5 Czerwca 2008 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 Wiec ja mam pytanie, gdzie te nowe materialy z 4 czerwca? Czy to kolejna lipa?Patrz post #316. Coś tam ktoś miał pokazać nawiązującego do DNF, ale nie miał to być ani nowy trailer, ani nowe screenshoty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) hyhyh ;] From Crackle: Jace Hall, Ep 1: DUKE NUKEM FOREVER - SNEAK PEEK! od 4:14 zapraszam ;] Edytowane 5 Czerwca 2008 przez poca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 no to ja sie poddaje :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 szczeże to wyglądało jak mod do prey ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2008 szczeże to wyglądało jak mod do prey ;pod wygladania sa inne gry, w to ma sie zaje#^@* grac ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 6 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2008 niech tylko wydadzą duka! bo ile można zwlekać z premierą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 6 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2008 (edytowane) PS- to są nagranie sprzed 6 miesięcy ;P Edytowane 6 Czerwca 2008 przez Slayer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 6 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2008 Ale GRZYB - w zyciu bym tego z DN nie pomylil o_O Ten filmik chyba nie ma 6 miesiecy tylko 6 lat! Pomijam juz paskudna oprawe, screeny z 2001 bardziej mi sie podobaly szczegolnie te w Las Vegas, ale w ogole nie czuc starego Diuka w tym krokim spocie, nie widac huda, calosc sprawia wrazenie moda do jakiejs slabej gry. Zadnych elementow wspolnych z genialnym poprzednikiem ... Mogli juz na engine gry zrobic E1L1 Hollywood Holocaust i byloby ciekawiej :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 6 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2008 Poczekajmy z osadami na produkt finalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2008 Ale GRZYB - w zyciu bym tego z DN nie pomylil o_O Ten filmik chyba nie ma 6 miesiecy tylko 6 lat! Pomijam juz paskudna oprawe, screeny z 2001 bardziej mi sie podobaly szczegolnie te w Las Vegas, ale w ogole nie czuc starego Diuka w tym krokim spocie, nie widac huda, calosc sprawia wrazenie moda do jakiejs slabej gry. Zadnych elementow wspolnych z genialnym poprzednikiem ... Mogli juz na engine gry zrobic E1L1 Hollywood Holocaust i byloby ciekawiej :>Oceniamy gry po grafice z jakiegoś wycieku. Coraz lepiej drodzy gracze :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 6 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2008 (edytowane) Ale GRZYB - w zyciu bym tego z DN nie pomylil o_O Ten filmik chyba nie ma 6 miesiecy tylko 6 lat! Pomijam juz paskudna oprawe, screeny z 2001 bardziej mi sie podobaly szczegolnie te w Las Vegas, ale w ogole nie czuc starego Diuka w tym krokim spocie, nie widac huda, calosc sprawia wrazenie moda do jakiejs slabej gry. Zadnych elementow wspolnych z genialnym poprzednikiem ... Mogli juz na engine gry zrobic E1L1 Hollywood Holocaust i byloby ciekawiej :>jak to dobrze ze twoja ocena opiera sie na kilkunastu sekundach w ktorych nie bylo nawet ciaglego gameplaya tylko wyrwane z kontkestu elementy. Zgadzam sie ze malo duke'a bylo w tym materiale, ale nie wiadomo co to jest. poczekamy na final version :) i trailer wczesniejszy z 2001 robil rzeczywiscie wieksze wrazenie :) ale to byl trailer a nie kilka scen z d### wklejonych . Edytowane 6 Czerwca 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...