Skocz do zawartości
Gość

Duke Nukem Forever

Rekomendowane odpowiedzi

Tym bardziej, że olanie PC to olanie słabnącego ale dalej mocnego rynku. Blizz chce wydać Diablo III na konsole bo widzi w tym perspektywe sporego zysku. Zważ uwagę na fakt, że Diablo I było też na PSX i nie była to oznaka olania rynku PC, który wtedy był lepszy niż rynek konsolowy.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal mocnego rynku ? Oj polemizowałbym. Ale wmawiajcie sobie dalej, że jest nadal ok. Nadal Ok to było ze 3-4 lata temu. Teraz jest tylko średnio/słabo, ale jeszcze nie tragicznie. Od czasu do czasu wyjdzie jakiś ciekawy tytuł jak chociażby Metro 2033. A DNF to prostu już legenda. Gra mogłaby i wyjść w takim wydaniu i z taką grafiką jak na tym trailerze, a i tak jakiś wierny fan by to kupił. Ja osobiście już sobie dałem spokój z czekaniem i robieniem sobie złudzeń,że nagle wyjdzie gra z klimatem i grywalnością jak w DN3D. A to wszystko w ładnej oprawie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal mocnego rynku ? Oj polemizowałbym. Ale wmawiajcie sobie dalej, że jest nadal ok. Nadal Ok to było ze 3-4 lata temu. Teraz jest tylko średnio/słabo, ale jeszcze nie tragicznie.

 

Na obecną chwilę nowości jest pod dostatkiem, zapowiedzi również nie brakuje. Koniec tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3D Realms i Take-Two rozstrzygnęły spór wokół Duke Nukem Forever

 

Firmy 3D Realms oraz Take-Two w zaciszu i bez medialnego rozgłosu postanowiły rozstrzygnąć spór wokół upadku gry Duke Nukem Forever, który rozpalał graczy z całego świata przez kilka wiosenno-letnich miesięcy 2009 roku. Okazuje się, że firmy zawarły swego rodzaju porozumienie.

 

więcej w LINKU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetne wieści, zważywszy że 3D Realms wciąż posiada prawa do Duke'a. Możemy zatem przypuszczać, że na drodze do ukończenia gry nie ma przeszkód prawnych. Ponadto porozumienie oznacza, że coś jest na rzeczy. Take Two musiało się na coś zgodzić. Przykre jest natomiast to, że 3DR liczy obecnie zaledwie garstkę ludzi. Zdecydowana większość rozpierzchła się po innych studiach w maju zeszłego roku.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem sobie odmówić zamieszczenia tej informacji :wink:

 

Duke Nukem Forever żyje?

 

Powołując się na dobrze poinformowane 'źródła' serwis Kotaku donosi, że projekt Duke Nukem Forever znów odżył. Jednak pracę nad nim kontynuować ma nie 3D Realms, a odpowiedzialne za Borderlands studio Gearbox Software.

 

Prawa do tego tytułu wciąż pozostają w rękach Take-Two, które jednak nie zdecydowało się potwierdzić plotek. Po około rocznym zawieszeniu Gearbox ma rozpocząć pracę od momentu, w którym skończył poprzednik.

 

Jako wisienkę na torcie potraktować można informację o tym, że jeszcze w tym roku pojawi się grywalne demo tytułu - Randy Pitchford, szef Gearbox, nie chciał się jednak w tym temacie wypowiadać. Jest nadzieja, że jeden z najpopularniejszych bohaterów gier powróci, do czego zresztą nazwa gry zobowiązuje.

 

Info z www.gry.wp.pl

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

31.1.2006

 

1UP: Wait, wait. You guys are working on Duke Forever?

George Broussard: [Laughs] And ever and ever.

1UP: And when's that due out again?

GB: [Laughs] I think it'll be out when pigs fly.

 

Will Duke Nukem Forever Come Out To Play At PAX?

 

It makes me want to pick a vowel and it's 'ooooooooo!11' Od tak dawna wodzą nas za nos, że

! Oh wait... A co jeśli Gearbox zrobił Duke'owi to co Bethesda Falloutowi?

 

yuucOm: Akurat Gearbox maczał palce w niejednym dobrym FPSie ;). Bethcrap to co innego.

Ja: To jakaś nowa zabawa w edytowanie? ;) Obawiam się o niepowtarzalny nastrój i humorystyczną otoczkę tej gry. Forum 3DRealms przeżywa istne oblężenie.

 

Jon St. John (głos Duke'a) pisze na Twitterze: (...) the panel I'm on Friday morning has nothing to do with Mr. Nukem, ale cóż to znaczy! Dziś panel 2K, a Gearbox - w niedzielę.

 

Tymczasem CVG rzekomo dotarło do interesujących informacji: US dev sources have indicated to CVG that the game will get a "grand demo: at the show - and will be built upon what 3D Realms has already created, rather than a completely fresh project. To by niejako łagodziło moje obawy.

 

Do prezentacji już tylko dwie godziny, co nie przeszkadza ludziom związanym z DNF dolewać oliwy do ognia. Joe Siegler napisał na Twitterze: Listening to Bob Dylan's "The Times They Are A-Changin. Seems oddly applicable today, a Jon St. John zmienił avatar na podobiznę Duke'a. Albo wszyscy sprzysięgli się, żeby (znów) zażartować z fanów, albo naprawdę nasz ulubiony, zapowiadany od ponad dekady vaporware ujrzy wreszcie światło dzienne.

 

Pojawiają się kolejne... wskazówki. Najlepiej śledzić szczodrze obrastające w posty forum 3DR. Forum przeniesione.

 

Randy Pitchford (Gearbox) w koszulce Duke'a.

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Shock and awesome!

 

PC/X0/PS3, 2011. Konsolowo...

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musi być kolejna mistyfikacja - premiera DNF jest jak omen kresu cywilizacji :D

 

Można zobaczyć w pełni grywalną wersję.

 

Mniej wiecej pokazuja to, co bylo na wczesniejszych "alpha" trailerach, szkoda, bo tylka to nie urywalo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że DNF zostanie ukończony, choć po tym, co zobaczyłem, nie jestem pewien, czy nie dostaniemy pozbawionego nastroju portu z konsoli. Na szczęście gameplay, który znamy już z przecieków, nie wróży tego - najgorszego z możliwych - scenariusza. Z chęcią rzuciłbym okiem na miejskie poziomy, chyba jednak powstrzymam się od przeglądania materiałów i pozwolę, by Duke mnie zaskoczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem całą relację na USTREAM i w sumie może być fajnie. Jeśli będzie to lepsze od Borderlands to złe nie będzie ;-)

 

Swoją drogą dyrektor Gearboxa niezłą ma gadkę. Co do samej gry spodobała mi się zabawa mazakiem po tablicy :lol:

 

Kilka screenów zrobiłem jak się komuś nie chce oglądać całego:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Nie wiem czy to jest gdzieś podane oficjalnie ale wygląda to na Unreal Engine 3, w sumie nie tak źle bo przynajmniej będzie śmigać większości bez problemów.

Edytowane przez stranded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm czyli wiemy już jaki okres określany jest przez "when it's done". Ta jednostka czasu obejmuje 14 lat ;)

 

A tak serio, to i tak uwierze dopiero jak zobacze to na polkach w sklepach.

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś czuje, że im bliżej premiery tym będzie głośniej o tej grze. Jak przez 13 lat milczeli tak teraz będą prowadzili wielką kampanię reklamową. Oby tylko na obietnicach dobrej strzelanki się nie skończyło. Obsuwy premiery oczywiście też możemy się spodziewać. Skoro czekaliśmy 13 lat to poczekamy i jeszcze ze 2 lata.. Tak na poważnie to nie robie sobie zbyt wielkich nadziei. Gra pewnie wyjdzie w tym 2011, ale taka zmiana silników i do tego przejęcie projektu przez inną firmę raczej nie wróży niczego dobrego. Oby mnie pozytywnie zaskoczyli.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak ktoś patrzy przez pryzmat simsów i wowa, to rzeczywiście - jest to mocny rynek.

 

Ja nie mam konsoli, a gier na PC jest pełno.

 

Mass Effecty, Dragon Age, Borderland, Crysisy, Sniper, Call of Juarez, Bioshocki, Metro 2033, Alien Swarm, Singularity, Wormsy Reloaded, Torchlight, StarCraft II można wymieniać i wymieniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczcie to ot !! do niczego to nie prowadzi.

 

Szczerze? czekam z niecierpliwoscia :D napewno kupie i zagram jak wyjdzie pelna wersja :) grafika nie musi dla mnie powalac, musi za to byc solidny klimat :) mam nadzieje, ze moje oczekiwania sie sprawdza. Z tego co wyczytalem na golu moze byc naprawde soczyscie, gearbox jest dla mnie solidna firemka i mysle ze nas nie zawiada :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytalem na golu moze byc naprawde soczyscie, gearbox jest dla mnie solidna firemka i mysle ze nas nie zawiada :)

 

Na forum Gearboksu zrodziły już już pierwsze obawy. Między innymi: zubożanie wersji pecetowej z uwagi na multiplatformowość, system regeneracji życia EGO (podejrzewa się jednak, że nie jest to pasywna regeneracja, a coś odrobinę bardziej skomplikowanego), ograniczenie niesionego jednocześnie rynsztunku do dwóch sztuk (to akurat jest smutne, Duke ain't no Halo!), wygląd broni (nader plastikowy), prezencja samego Duke'a (nie tylko ja odniosłem wrażenie, że jest za młody. Na teaserze z 2007 roku wyglądał znacznie lepiej) i niepasujący HUD. Ciekawe, czy producent wysłucha opinii fanów i choć częściowo się do nich zastosuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Między innymi: zubożanie wersji pecetowej z uwagi na multiplatformowość,

 

To nie miało by sensu. ... po to od dziesiątek lat robi się "setup video" w grze dla PC, by chodziło płynnie na różnych wydajnościowo PC tyle że z różną jakością obrazu ... a nie "ścina" się do dołu bez opcji ustawień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie miało by sensu. ... po to od dziesiątek lat robi się "setup video" w grze dla PC, by chodziło płynnie na różnych wydajnościowo PC tyle że z różną jakością obrazu ... a nie "ścina" się do dołu bez opcji ustawień.

 

Przecież to typowa praktyka w dzisiejszych grach projektowanych na wiele platform jednocześnie. Cytat z forum: I predict things like an utterly claustrophobic 60 degree FOV that can't be set, clunky menus, lack of options in general, matchmaking only multiplayer, forced mouse smoothing, etc. Pozostaję jednak w nadziei, że wszystko będzie dobrze, bo Randy Pitchford pracował przy DN3D i jest jego wielkim fanem. Tak przynajmniej mówi.

 

Niejasności dotyczące wkładu pracy ze strony Gearboksu. Pisze Isaac Tramell, artysta związany między innymi z Falloutem i DNF.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DNF musi być dobry, skoro Gearbox decyduje się na wydanie dema :)

 

Hm... moim marzeniem w ramach przeprosin za te 13letnie żarty jest remake Shadow Warrior lub/i Redneck Rampage, dodany jako gratis do pudełkowej wersji DNF :oops:

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DNF musi być dobry, skoro Gearbox decyduje się na wydanie dema :)

 

Hm... moim marzeniem w ramach przeprosin za te 13letnie żarty jest remake Shadow Warrior lub/i Redneck Rampage, dodany jako gratis do pudełkowej wersji DNF :oops:

 

Prawa do SW wciąż pozostają w rękach 3DR, a RR to własność innej firmy. Mówi się już natomiast o DN3D na silniku DNF, ale raczej w wersji amatorskiej. Ja mam nadzieję na dużo sekretów, w tym ukrytych poziomów. Bez tego Duke nie byłby sobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...