Skocz do zawartości
grzechuk

Acer Aspire - Szukam Pasujacego Pingwina!

Rekomendowane odpowiedzi

specyfikacje mam w sygnaturze, w internecie na stronach linuksowych pokazujacych kompatybilnosc laptopow z moim modelem nie znalazlem, jest 3023, jest 3001, ale nie moge znalezc do mojego 3022... skolei nie mam ochoty instalowac fedory (ponoc dziala na 3023), zastanawialm sie nad suse (dziala pod 3001) i ubuntu, niestety nigdzie nie moge znalezc informacji na ten temat... na wszystkich forach ludzie odradzaja instalowanie linuxa na acerach...

 

dla mnie istotne jest aby byly sterowniki do mojej karty graficznej, i zeby wykrywalo mi bez problemu lan i wlan... ponadto istotne jest aby wspieral oszczedzanie energii, bo jak wiadomo bez tego acerki to male kaloryferki, zwlaszcza te z sempronami :?

 

jestem zielony jesli chodzi o linuxa (mialem kiedys mandrake i auroxa, ale bylo to dawno temu...) wiec prosze was o pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jejku. Każdy Linux jak sobie skonfigurujesz będzie śmigał na laptopie. U mnie na przykład był problem z DSDT wadliwym(problemy a czujnikami ACPI). Po przekompilowaniu wsio działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widac nawet u pofesjonalistow ( ;-) ) wystepuja problemy z czytanie, ja chce aby system dzialal bez wiekszych modyfikacji, dopiero wtedy bede mogl sie bawic w kompilacje i tego typu sprawy...

 

teraz to uwydatnie: znajomosc linuxa moge porownac do znajomosci elektrycznosci, jak zarowka sie spali to wymienie, jak cos wiecej - zalezy od szczescia ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie