Gość Harry Lloyd Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2011 Ja bym tam wolał pistolet w standardzie, tylko żeby koniecznie trzeba headshoty ładować. Nie przepadam za bronią białą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Recka na Gametrailers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Taka hybryda L4D nastawionego na melee i do tego coś w sobie z Borderlands. Zagram zdecydowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 •• Pierwszy patch do Dead Island wraz z premierą :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 •• Pierwszy patch do Dead Island wraz z premierą :mur: Jakby nie było, to dobrze, że wydali w miarę szybko patcha aby gracze nie dostawali białej gorączki jak to było np. ze Stalker'em Clear Sky ;) Miejmy tylko nadzieję, że ten faktycznie coś poprawi i nie będzie potrzeby czekania na następny. Lista błędów: •Fixed map synchronization when player joins during map load. •Fixed saving player re-spawn position when playing in co-op mode. •Fixed occasional inability to complete sidequests in Laboratory. •Improved enemy awareness (zombies). •Fixed occasional bug with NPC's hands bend (IK) •Fixed spawning enemies in some quests after joining co-op game. •Fixed showing locations on invisible NPCs. •Fixed potential path blocker when quest "Knockin' on heaven's door" was completed before talking to Dominik during the "On the air" quest. •Fixed displaying gather rings near some doors. •Fixed enemy reaction to fire. •Fixed enemies' health and stamina bars in co-op. •Fixed filtering of games in lobby. •Volume of pickup's engine has been increased. •Fixed a number of issues causing game instability. •Fixed the switching of maps upon player death. •Fixed enemies unable to reach the player on some arenas. •Thrown items cannot be picked up by co-op players for five minutes. •Items from freshly opened containers cannot be picked up by other players for five seconds to prevent theft. •Fixed animation glitch when trading with team members. •More than one player can use a ladder at the same time. •Fixed stomping execution animation when target's attacked by a second player. •Fixed the infinite respawning of shooting enemies. •Fixed not hiding menu if players die inside a vehicle. •Fixed item level calculation when playing New Game Plus. •Added information about players requesting pause in co-op. •Fixed A.I. animation glitch after fast-traveling or using a map portal. •Added distinction between quest checkpoints and other types of saves. •Fixed bug causing all inventory to disappear. •Fixed reloading and kicking. After the clip goes in, the reload is a success. •Purna can gain bonus rage from both "Grim Inspiration" and "Inspiring Kick". •Only "Walker" type enemies increase the extra XP of the "Combo" skill from Xian's Survival skill tree. •Health regeneration is disabled during grabs. •Focus on items in shops not changing after selling or buying. •More HP for NPCs in escort missions. •Butcher enemies won't spawn at all during escort missions (hooray!) •Fixed tracking after loading checkpoint. •Increased minimum vertical distance to count a waypoint as passed for NPCs (they no longer wander back-and-forth). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pc_max Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Dzizzz... sporo tego. Nie mieli betatesterów czy cóś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) No właśnie mają darmowych od kilku dni, więc robią patcha. Większośc gier ma patche szybciutko, nic nowego ani nadzwyczajnego, czasy internetu i tyle. Edytowane 5 Września 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Już nie pierwsza gra, która ma patcha w dniu premiery, trzeba się przyzwyczaić. Po za tym lepiej w dniu premiery niż w ogóle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 terminy dyktowane przez marketingowców i kasa ( a konkretnie cięcia ) rządzą tak naprawde kto troche popracuje to sie przyzwyczai ;) i tutaj pewnie lezy wina tylu poprawek na raz, pchnac gierke w wyliczonym terminie i jeszcze jeden masakryczny wysiłek zeby patcha wypuscic pierwszego zeby bugi z grubsza ogarnąć zeby produkt był zdatny do uzytku. oby z tym patchem gierka byla odpowiednio grywalna bez wk zgrzytów :) spokojnie poczekam jak bedzie lezalo sobie na półkach w markecie, wszelkie preorderderowe bajery to bzdet nie warty pospiechu, oby jakies recenzje wersji po patchu sie pojawily bo to co odpeiprzyli to smiech na sali bo wyszło na to ze te recenzje co są to beta-recenzje. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 READ! PC Players - The build released is the wrong build. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Niezla kontrola jakosci. Dobry build w sensie ten ostateczny bedzie mialo SkidRow ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Wiecie może czy wersję retailową aktywuje się na Steamie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Tak, tak samo jak The Cartel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damta6 Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Jedyne co się ciśnie na usta, Bear Gryls [czy jak mu tam] musi kupić tę edycję kolekcjonerską ale jak ktoś wspomniał pontonu nie ma :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 :) http://www.youtube.com/watch?v=hXmZX8iz2SE&feature=player_embedded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Gierka jest śmieszna ogólnie. Pograłem parę minut i jakieś zalążki klimatu się pojawiają. Grafika słaba - do 250FPS u mnie dobija. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Mi w grafice głównie bloom przeszkadza, chętnie bym go zmniejszył lub wyłączył. Reszta jest ok, widoczki ładne. Bazuję opinię na filmikach. A jako że nie ma żadnych ustawień graficznych, to optymalizacja przynajmniej musi być dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 :)... podobne byly w morrowindzie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Cena zachęciła B-) Edytowane 9 Września 2011 przez .PaVLo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 Cena może zachęcająca... ale już sama gra nie bardzo. Recenzja - Dead Island - recenzja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 Wybrałeś recenzję z najniższą oceną w całym internecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Nie będę kierował się wypocinami jakiegoś maniaka porównującego grę do Batmana czy Left 4 Dead, którego śmiertelnie nudził Borderlands :mur: Edytowane 9 Września 2011 przez .PaVLo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 Jak dla mnie gra typowa do co-op :) fajnie jest pobiegać po wyspie i ze znajomymi posiekać zombiaki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 No nie, kolejna gra w której nie działa AA. Pierwsze odpalenie - jak tu ciemno i brzydko, yyy... Widać od ręki że to kolejny port z konsoli. Deus Ex obronił się mimo wszystko grywalnością, mam nadzieję że tu będzie podobnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Gierka jest super. Koniecznie sobie trzeba znaleźć znajomego do grania, ja z takowym zamierzam przejść cąłą gre, ponad 4 godziny właśnie graliśmy i sporo questów zrobiliśmy. Oczywiście praktycznie wszystko wygląda tak że idź tam, zrób to, przynieś to itp, a po drodze zabij troche zombie, ale właśnie współna gra daje fun. Potem sie można powymieniać rzeczami. Czasem jakieś bugi sie trafią. Raz nas rozłączyło to straciliśmy troszke postępu, np. dwa questy nam lekko cofneło, kumplowi niestety też świeżo otrzymany w nagrode rewolwer zniknął, a ja raz zginąłem od kopnięcia dmuchanej piłki. :) Grafika bardzo fajna. Bloom nawet tak nie przeszkadza, czego sie obawiałem. Super widoczki są, tekstury przeciętne ale głównie z bliska. Ogólnie bardzo fajna produkcja, ale raczej do wspólnego grania. Sam bym sie zanudził na dłuższą metę. Edytowane 10 Września 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignus Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 Nie czytajcie i oglądajcie tych wszystkich recenzji. Z kilkoma osobami gra się bajecznie, niektóre questy stworzone do coopa, w niektórych późniejszych trzeba pomyśleć razem itp. Nie wiem skąd ta cała niechęć do gry na wszystkich forach, grałem koło 10 godzin i nie miałem żadnego buga, tyle frajdy nie dała mi żadna inna gra na coopa. Fajny klimat, skille, masa broni, różne zombiaki, pojazdy, ładna graficzka (genialna optymalizacja), co chcieć więcej. Będą patche, gra będzie jeszcze lepsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4zyl Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 A jak to jest z questami w coop? Grałem chwilę z jednym kumplem. Zrobiliśmy parę questów i nabiliśmy lvl. Teraz kolejny kumpel chce dołączyć z małym opóźnieniem i nie może on już zrobić poprzednich questów? W takim wypadku on musi założyć "server" prywatny i to on musi nas zaprosić żeby zrobić razem we trzech pierwsze questy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 Ten który zaprasza musi mieć mniej questów zrobionych, bo inaczej mu sie po prostu dodadzą do statystyk jako zrobione (a przynajmniej chyba w przypadku głównego wątku, bo tak miałem ze znajomym, nie wiem jak jest z pobocznymi). Niestety nie jest to za fajne, raczej trzeba przechodzić całą gre razem jak sie chce sporo pograć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4zyl Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 No trudno. W takim razie będziemy się starali grać razem. Giera i tak daje dużo frajdy i nie żałuję wydania paru złotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 Gra zdecydowanie ponad przecietna , jak jdla mnie 7/10 pare drobnych usprawnien i mogla by miec 9/10 Bravo Techland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...