Grimlock Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 Pojawiają się nowe informacje i screeny o DI: Riptide m.in. http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=70697 W zasadzie nowa część nie będzie się znacząco różniła od jedynki. Pojawi się kilka ciekawych możliwości jak budowa fortyfikacji - tego akurat mi brakowało :) W sumie to dobrze, że nie majstrują zbyt dużo. Bohaterowie ci sami (+ jeden nowy o unikalnych umiejętnościach), lokacja podobna (wyspa podtopiona przez tsunami), grafika wygląda na taką samą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 No ogólnie wygląda spoko, kwestia tylko jak te nowe elementy się sprawdzą. Ogólnie ta gre to spin-off a nie sequel, i nastawienie na "fabułę" ma być mniejsze (wiem, że to zabawnie brzmi w przypadku tej gry, no ale jednak były to normalne questy). Liczę jednak na miodność w co-opie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżudżak Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Witam wszystkich o Przeczytałem większość postów z tego tematu, i widzę, że jest tu całkiem przytulny kącik dla fanatyków Dead Island i jeszcze nie raz tu zajrzę Już dawno żadna inna gra nie zachwyciła mnie tak bardzo swoją prostotą a jednocześnie grywalnością oraz ciekawą i wciągającą fabułą. Bodajże najlepsza dewastacja ciał przeciwników jakiej uświadczyłem. No i jak zapewne się domyślacie - piszę z problemem... Rozpocząłem w zeszłym tyg rozgrywkę Samem B. Wszystko szło jak z płatka i doszedłem do tego niefortunnego momentu z Ope w wiosce i stadem mięsa. Ten sam problem jak u kolegów wcześniej - zbyt mało czasu, zbyt dużo trupów, 2óch twardzieli, zniszczona broń (a używałem w sumie najlepszej obuchowej jaka się trafiła), Ope ciągle umiera. Męczyłem się z 4 h i no fookin way... Tak mnie to poirytowało (a jestem bardzo zdeterminowany aby tą grę ukończyć), że rozpocząłem drugą grę, postacią Xian Mei (rozkminiłem, że zgrabna Azjatka z kataną lepiej sobie poradzi ze stadem zombie od nigga rapera z maczugą ) Do tego nie skasowałem sejwa z wcześniejszą grą gdy grałem Samem (tak na wypadek gdybym spróbował do niego ewentualnie wrócić). Wszystko ładnie, pięknie, dbałem o ekwipunek (zero syfu, tylko najbardziej potrzebna broń). I doszedłem do misji w mieście w której trzeba było w opuszczonym domu skrócić cierpienia żony oraz córki jednego z "mieszkańców" kościoła. Po unicestwieniu obu truposzy zonk - znikł mi obraz (jeszcze w tej opuszczonej chacie). Mogłem poruszać się postacią i miałem radar ale zamiast obrazu wnętrza domu miałem jakieś popieprzone kolory. Próbowałem po radarze trafić na drzwi aby wczytało mi się miasto lecz kicha. No to wpadłem na pomysł - "wczytaj sejwa !" Tak też zrobiłem na moje nieszczęście. Zonk x 38420576354. Wczytała mi się lokacja miasta, owszem, w momencie w którym była Xian, lecz zamiast Xian, moją postacią jest Sam B na 1szym poziomie bez ekwipunku itd... I w dodatku jeszcze z stadem mięsa na karku (Techland naprawdę zadbał aby gracz przeżywał horror xD) Nie mam 2óch sejwów jak wcześniej. Mam jeden. Mam Sama na 1szym poziomie w lokacji w której doszedłem grając Xian... Scaliło się czy co? Grimlock oraz Harry Lloyd, liczę głównie na was - co mam zrobić? Da się uratować jakoś sejwa z Xian? Jestem tak grą podjarany że mogę zacząć jeszcze raz od nowa, tylko boję się kolejnego zebanego sejwa (może jest jakiś patch który temu zapobiega?) Liczę na podpowiedź ludzie, pomóżcie, doradźcie... Pozdrawiam i niech trup będzie z wami o Edytowane 13 Września 2012 przez Dżudżak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Ja sie niestety nie spotkałem z czymś takim, ze znikaniem obrazu też nie. Nie wiem co sie mogło stać, ale tutaj jest dobry przykład na to, że należy robić backup save-ów po każdej sesji grania. Spróbuj napisać na jakimś forum o tej grze czy coś, czy też spytać deva. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Rozpocząłem w zeszłym tyg rozgrywkę Samem B. Wszystko szło jak z płatka i doszedłem do tego niefortunnego momentu z Ope w wiosce i stadem mięsa. Ten sam problem jak u kolegów wcześniej - zbyt mało czasu, zbyt dużo trupów, 2óch twardzieli, zniszczona broń (a używałem w sumie najlepszej obuchowej jaka się trafiła), Ope ciągle umiera. Męczyłem się z 4 h i no fookin way... Warto mieć kilka Mołotovów i z jedną Deo-bombę. Rzucić jeden koktajl w Thuga i ze dwa w szmaciarzy. Zabierze to trochę hp i spowolni tych szybszych. Gdy szmaciarze będą się zblizać rzucasz deo-bombę, resztę towarzystwa szybko wykańczasz w trybie trybie furii i potem tylko zostaje biegiem pomóc Ope'owi z thugiem. Przy mniej więcej poziomie 49-51 można kupować od handlarza w "River Village" granaty - te same, którymi wykańcza się Afrana i spółkę tuż przed zdobyciem łodzi. Poszukaj brązowej czaszki: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=B8Bd9xQnvIg zdobędziesz w ten sposób "Developer 666 mod", który pozwoli Ci na zbudowanie rękawicy "Hand of Glova", która pozwala na rażenie zombiaka prądem i odrzucenie - działa na wszystkie (na Ramie jeszcze nie testowałem). Kilkukrotne użycie na tym samym pacjenie przekształca go w "żeberka z grila". Nie mam 2óch sejwów jak wcześniej. Mam jeden. Mam Sama na 1szym poziomie w lokacji w której doszedłem grając Xian... Scaliło się czy co? Grimlock oraz Harry Lloyd, liczę głównie na was - co mam zrobić? Da się uratować jakoś sejwa z Xian? Jestem tak grą podjarany że mogę zacząć jeszcze raz od nowa, tylko boję się kolejnego zebanego sejwa (może jest jakiś patch który temu zapobiega?) Nie spotkałem się z tego typu błędem. Po każdym zamknięciu gry wraz ze Steamem, ten drugi dokonuje synchronizacji konta do Steam Cloud. Poza achievementami, savegame'y też powinny się synchronizować. Jedyne co mogę doradzić to edycja savegame'a aby choć inventory "odtworzyć" i wykonywać automatyczny backup savewów: http://forums.steamp...d.php?t=2133547 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżudżak Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2012 Dziękuje za odpowiedzi, zainstaluję grę jeszcze raz, zainstaluję patche, będę robił back upy save'ów. Nie grałem odkąd napisałem 1szego posta i teraz mam jeszcze większą fazę na tą grę <ok> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Grałeś w pierwszą Borderlands? Bo jak dla mnie to jest dokładnie to samo jeśli chodzi o fabułę i gameplay, tyle że w DI siekamy zamiast strzelać, no i w sumie nie ma bossów po drodze. Fabuły prawie nie ma, przez to jak dla mnie gra obowiązkowo do co-opa, przynajmniej za pierwszym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Z fabułą, jak to w przypadku "zombianek", jest tak sobie, ale gra potrafi wciągnąć i w singlu - przynajmniej mnie wciągnęła :) Powiedziałbym tak, że akcja nadrabia braki w fabule :) Dodam, że to jedna z nielicznych gier ostatnio, którą skończyłem xD a jestem już stary, markotny i wybredny xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Fabuła w tej grze to drugi plan, największa zabawę daje walka z zombie i eksploracja terenów, a atmosfera przychodzi po opuszczeniu pierwszej wyspy, więc nie należy się zrażać po kilku godzinach plądrowania bajkowego terenu, zresztą popatrz na to: http://steamcommunity.com/profiles/76561197970660224/screenshots/?appid=91310&sort=newestfirst&browsefilter=myfiles&view=imagewall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Ze tak krotko zapytam , slychac cos o kontynuacji ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 No przecież zapowiedzieli już Riptide, nawet teaser CGI dali. Tylko to nie sequel, a spin-off. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2013 Nie wiem jakie jest zdanie fanów Dead Island, ale ten pomysł jest niesmaczny. Nie mam myśli tego, że jest z plastiku: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Nie panikuj, Deep Silver sie z tego juz wycofal. Z drugiej strony to moglbyc tylko, kolejny celowy pomysl na promocje gry. Edytowane 17 Stycznia 2013 przez KrzychuG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caulfield Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 Niesmaczne... Proooosze Cie, gra jest sama w sobie 'niesmaczna', a Ty bys chcial designu i estetyki rodem z Kalevro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Gameplay: Nie panikuj, Deep Silver sie z tego juz wycofal. Z drugiej strony to moglbyc tylko, kolejny celowy pomysl na promocje gry. Niesmaczne... Proooosze Cie, gra jest sama w sobie 'niesmaczna', a Ty bys chcial designu i estetyki rodem z Kalevro? Ludzie, kojarzycie pojęcie - ironia? Edytowane 24 Stycznia 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 25 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2013 Bardzo podoba mi się motyw bazy i jej obrony , nie mogę się już doczekać tej pozycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Też liczę na konkretny rozjeb Akcją przypomina trochę obronę pozycji w HL2 (Nova Prospekt). Uwielbiałem ten konkretny etap - budowanie barykad z szaf, stołów, skrzyń i innych gratów, potem tylko rozstawienie wieżyczek, przeładowanie shorguna / kuszy / rewolweru i masakrowanie bezradnych Combine Czy mi się zdaje, czy nagle broń palna ma większą siłę rażenia w Riptide niż w "jedynce"? Z kałacha trzeba było nieźle opróżniać magazynki aby likwidować zombie, nie wspominając o karabinie szturmowym (rapid). Ciekawi mnie czy będą pojazdy np. pickupy, czy tylko łodzie do dyspozycji? PS. Przydalby się jakiś karabin z granatnikiem podlufowym - nie ma nic fajniejszego do uspokojania tłumów ;) Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie ma jak walenie z granatnika w pomieszczeniach aka L4D2. cóż. dostaniemy to samo, ale w innym opakowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2013 (edytowane) Riptide. brak mi tego łał. które towarzyszyło DI. bo przecież to już gdzieś było. dostaliśmy nowe lokacje, pare rzeczy poprawiono, pare dodano, pare skaszaniono. gra jakby mniej wciąga. jakieś 9h gry ze skupieniem raczej na wątek głowny. optymalizacha iamo gorsza. fanom trupów polecam Edytowane 3 Maja 2013 przez dumpmuzgu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NGtools Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2013 Riptide rzeczywiście wygląda bardziej jak dodatek z misjami do jedynki ale mimo wszystko jest to gra przy której można się trochę wyluzować grając z kilkoma kumplami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2013 (edytowane) Zombie od Techlandu po raz trzeci - "Dying Light": http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JbbbFlTN98k Edytowane 7 Czerwca 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 18 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2013 (edytowane) Witam panowie Mam problem z tą gierką. Kupiłem ją na premierę, i dopiero teraz znalazłem czas by pograć. Konfig ma się następująco: i3 530 2.93GHz 8gb ramu GPU HD5870 Windows 8. Nie pytajcie co z kompem z configu... Otóż mam problem z tą grą. Mianowicie: nie mogę zmienić żadnych ustawień w grze, po prostu się nie zapisują. Do plików Video w Moich Dokumentach nie mam dostępu, i nie mogę ich zmienić, gdyż system na to nie pozwala w żaden znany mi sposób. Gra wyglada fatalnie, nie mam nawet normalnego światła podczas dnia, tylko pogodę jakby cały czas padało, brak jakichkolwiek cieni, światło wygląda fatalnie, brak jakichkolwiek efektów, nawet ognia nie widzę... :/ Próbowałem róznych fixów etc. Modów nie instalowałem, ze względu na to, że wedle internetów steam źle odbiera modyfikacje do DI, zwłaszcza jak chcemy pograć online... :/ Sterowniki aktualne, żadne błędy nie wyskakują podczas gry, poza faktem że wygląda gorzej niż na konsolach... Gra przeinstalowana 3 razy (ściągana przez steam, jak i z płytki instalacja nic nie dają...) Ktoś miał taki problem i go jakoś rozwiązał? UPDATE: http://img708.imageshack.us/img708/3051/5uir.jpg Tak to wygląda.. Udało mi się dostać do video.scr i go zmodyfikowac. Ale nadal nie mam cieni (mimo że ustawione są na v.high) światła oraz niektórych efektów (ognia np...) Help me... Update 2: Już sobie poradziłem. :D Edytowane 18 Listopada 2013 przez Drunk_ZoZol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2014 Dead Island 2 - ale już nie od Techlandu. Trailer lekko humorystyczny. Kto wie, może dwójka powtórzy sukces pierwszej częsci :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajperro Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 Trailer w sumie fajny, widać, że zrobiony z pomysłem. Co do samej gry mam poważne obawy, że będzie mocno wtórna. Obym się mylił, mam nadzieję, że twórcy nas czymś pozytywnie zaskoczą! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) Nowy trailer Dying Light - gdyby nie elementy parkouru można by powiedzieć, że to wypisz, wymaluj Dead Island z efektowniejszą grafiką :) Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dead Island mi podszedł, więc kolejna ich gra też pewnie trafi w me gusta. Z trailera wypada dość dynamicznie co cieszy, bo nie będzie się nudziła szybko. Grafika jak na silnik Chrome wypada bardzo ładnie. Tak więc mamy zombiaki ze stylem grania znanym z Mirror's Edge. Może byc ciekawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dead Island z domieszką Mirror's Edge? :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Mam nadzieję, że akcja Dying Light nie będzie rozgrywać się tylko w mieście, choć parkour "wymaga" infrastruktury miejskiej. Kurort z Dead Island miał swój urok/klimat i bardzo mi brakowało go w Dead Island Riptide. Poza kawałkiem plaży, resztę można przyrównać do dżungli i miasta z pierwszej części. W pierwszej części było też więcej ciekawostek i smaczków oraz szybciej można było zdobyć katanę. Po dokonaniu kilku poprawek m.in. po przyśpieszeniu chodu postaci - w Riptide postać była wolniejsza, grało się całkiem przyjemnie. Szczególnie z powodu skuteczniejszej broni palnej. Przejście końcówki z wymaksowanym shotgunem i wyrzutnią rakiet - miodzio one shot one kill - była moc! :D BTW. Pojawił się trailer z wczesnej wersji Dead Island 2 (Deep Silver po przejęciu praw od Techlandu): Słabe, naprawdę słabe... Do Dying Light nie ma startu ;) Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Dying Light wygląda nawet fajnie, usprawniony sposób poruszania i nowe metody eliminacji zombiaków. Na zwiastunie zapowiada się miodnie. Szkoda tylko, że zabraknie klimatu plaży i kurortu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Dead Island GOTY za 4€.http://store.steampowered.com/app/91310/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...