Skocz do zawartości
Caleb

Dead Island

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Harry Lloyd

Ja bym tam wolał pistolet w standardzie, tylko żeby koniecznie trzeba headshoty ładować. Nie przepadam za bronią białą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jakby nie było, to dobrze, że wydali w miarę szybko patcha aby gracze nie dostawali białej gorączki jak to było np. ze Stalker'em Clear Sky ;) Miejmy tylko nadzieję, że ten faktycznie coś poprawi i nie będzie potrzeby czekania na następny.

 

Lista błędów:

 

•Fixed map synchronization when player joins during map load.

•Fixed saving player re-spawn position when playing in co-op mode.

•Fixed occasional inability to complete sidequests in Laboratory.

•Improved enemy awareness (zombies).

•Fixed occasional bug with NPC's hands bend (IK)

•Fixed spawning enemies in some quests after joining co-op game.

•Fixed showing locations on invisible NPCs.

•Fixed potential path blocker when quest "Knockin' on heaven's door" was completed before talking to Dominik during the "On the air" quest.

•Fixed displaying gather rings near some doors.

•Fixed enemy reaction to fire.

•Fixed enemies' health and stamina bars in co-op.

•Fixed filtering of games in lobby.

•Volume of pickup's engine has been increased.

•Fixed a number of issues causing game instability.

•Fixed the switching of maps upon player death.

•Fixed enemies unable to reach the player on some arenas.

•Thrown items cannot be picked up by co-op players for five minutes.

•Items from freshly opened containers cannot be picked up by other players for five seconds to prevent theft.

•Fixed animation glitch when trading with team members.

•More than one player can use a ladder at the same time.

•Fixed stomping execution animation when target's attacked by a second player.

•Fixed the infinite respawning of shooting enemies.

•Fixed not hiding menu if players die inside a vehicle.

•Fixed item level calculation when playing New Game Plus.

•Added information about players requesting pause in co-op.

•Fixed A.I. animation glitch after fast-traveling or using a map portal.

•Added distinction between quest checkpoints and other types of saves.

•Fixed bug causing all inventory to disappear.

•Fixed reloading and kicking. After the clip goes in, the reload is a success.

•Purna can gain bonus rage from both "Grim Inspiration" and "Inspiring Kick".

•Only "Walker" type enemies increase the extra XP of the "Combo" skill from Xian's Survival skill tree.

•Health regeneration is disabled during grabs.

•Focus on items in shops not changing after selling or buying.

•More HP for NPCs in escort missions.

•Butcher enemies won't spawn at all during escort missions (hooray!)

•Fixed tracking after loading checkpoint.

•Increased minimum vertical distance to count a waypoint as passed for NPCs (they no longer wander back-and-forth).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

No właśnie mają darmowych od kilku dni, więc robią patcha.

 

 

Większośc gier ma patche szybciutko, nic nowego ani nadzwyczajnego, czasy internetu i tyle.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

terminy dyktowane przez marketingowców i kasa ( a konkretnie cięcia ) rządzą tak naprawde kto troche popracuje to sie przyzwyczai ;) i tutaj pewnie lezy wina tylu poprawek na raz, pchnac gierke w wyliczonym terminie i jeszcze jeden masakryczny wysiłek zeby patcha wypuscic pierwszego zeby bugi z grubsza ogarnąć zeby produkt był zdatny do uzytku. oby z tym patchem gierka byla odpowiednio grywalna bez wk zgrzytów :) spokojnie poczekam jak bedzie lezalo sobie na półkach w markecie, wszelkie preorderderowe bajery to bzdet nie warty pospiechu, oby jakies recenzje wersji po patchu sie pojawily bo to co odpeiprzyli to smiech na sali bo wyszło na to ze te recenzje co są to beta-recenzje. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Mi w grafice głównie bloom przeszkadza, chętnie bym go zmniejszył lub wyłączył. Reszta jest ok, widoczki ładne. Bazuję opinię na filmikach.

 

A jako że nie ma żadnych ustawień graficznych, to optymalizacja przynajmniej musi być dobra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie, kolejna gra w której nie działa AA. Pierwsze odpalenie - jak tu ciemno i brzydko, yyy... Widać od ręki że to kolejny port z konsoli. Deus Ex obronił się mimo wszystko grywalnością, mam nadzieję że tu będzie podobnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Gierka jest super. Koniecznie sobie trzeba znaleźć znajomego do grania, ja z takowym zamierzam przejść cąłą gre, ponad 4 godziny właśnie graliśmy i sporo questów zrobiliśmy. Oczywiście praktycznie wszystko wygląda tak że idź tam, zrób to, przynieś to itp, a po drodze zabij troche zombie, ale właśnie współna gra daje fun. Potem sie można powymieniać rzeczami.

 

Czasem jakieś bugi sie trafią. Raz nas rozłączyło to straciliśmy troszke postępu, np. dwa questy nam lekko cofneło, kumplowi niestety też świeżo otrzymany w nagrode rewolwer zniknął, a ja raz zginąłem od kopnięcia dmuchanej piłki. :)

 

Grafika bardzo fajna. Bloom nawet tak nie przeszkadza, czego sie obawiałem. Super widoczki są, tekstury przeciętne ale głównie z bliska.

 

Ogólnie bardzo fajna produkcja, ale raczej do wspólnego grania. Sam bym sie zanudził na dłuższą metę.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czytajcie i oglądajcie tych wszystkich recenzji. Z kilkoma osobami gra się bajecznie, niektóre questy stworzone do coopa, w niektórych późniejszych trzeba pomyśleć razem itp. Nie wiem skąd ta cała niechęć do gry na wszystkich forach, grałem koło 10 godzin i nie miałem żadnego buga, tyle frajdy nie dała mi żadna inna gra na coopa. Fajny klimat, skille, masa broni, różne zombiaki, pojazdy, ładna graficzka (genialna optymalizacja), co chcieć więcej. Będą patche, gra będzie jeszcze lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z questami w coop? Grałem chwilę z jednym kumplem. Zrobiliśmy parę questów i nabiliśmy lvl. Teraz kolejny kumpel chce dołączyć z małym opóźnieniem i nie może on już zrobić poprzednich questów? W takim wypadku on musi założyć "server" prywatny i to on musi nas zaprosić żeby zrobić razem we trzech pierwsze questy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Ten który zaprasza musi mieć mniej questów zrobionych, bo inaczej mu sie po prostu dodadzą do statystyk jako zrobione (a przynajmniej chyba w przypadku głównego wątku, bo tak miałem ze znajomym, nie wiem jak jest z pobocznymi). Niestety nie jest to za fajne, raczej trzeba przechodzić całą gre razem jak sie chce sporo pograć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...