Aquarium Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 OMG. Właśnie zaliczyłem blue screena grając w to cudo :) Dead island nowym benchem do testowania stabilności kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Gra świetna. Od razu mi podpadła w sposób najlepiej oceniający czy gra jest miodna tzn. zastanawiałem się ile godzin minęło od kiedy zacząłem grać i czy jutro wstanę do roboty na czas :) Teraz uwaga! Może to wam wydać się dziwne ale ta gra jest stworzona do grania na padzie 0.o Poruszanie się myszką i klawiaturą w menu itp. to tragedia tak samo jak zmiana broni i operowanie - mapa, zadania itp. Granie na padzie powoduje że masz wszystko pod palcami i wszystko działa intuicyjnie. Jest to pierwsza gra FPS na PC w której taka zamiana ma dla mnie sens. Gra mi bardziej przypadła do gustu niż Borderlands. Edytowane 10 Września 2011 przez Keniger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2011 OMG. Właśnie zaliczyłem blue screena grając w to cudo :) Dead island nowym benchem do testowania stabilności kompa? tak, twoj komp ma temperaturę i sie przegrzewa, dostał tak zwanej Martwej Gorączki... ;] 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) :) I ładne widoczki. Nie wie ktoś czy da sie wyłączyć HUD? Ładniejsze obrazki by były. Bugi potrafią wkurzyć, jak np. zmoduje broń korzystając ze schematu i nie doda mi jej do inwentarza, a zabierze części. Albo znajomemu dwa razy nie dało nagrody w postaci broni. Edytowane 11 Września 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 nie no, hmm wy tez tak macie ze jesli slot od broni zostaje oprozniony o jest wolny ( bo broń sie rozwaliła wlasnie ) butelka alkoholu podniesiona z ziemi wskakuje se miejsce uzbrjenia i w srodku walki zdarza sie wypic dwie butelki alkoholu ni z tego ni z owego??? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damta6 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Problemów Techlandu ciąg dalszy - Gry w Onet.pl Jak samemu przez niedopatrzenia zrobić z siebie durnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) Nie wiem czy śledzicie forum steama, ale community masę już zrobiło/odkryło tweaków. Powstał nawet tool, żeby samemu nie męczyć się z edycją plików, który polecam. Po wyłączeniu bloom-a (indoor, outdoor), blur-a, desaturation, dusta, mgły (tutaj trzeba wyedytować ręcznie plik ze skryptem Data0.pak\Data\Scripts\varlist_fog_layers.scr i ustawienia ostatniej linijki na VarFloat("f_fog_opacity", 0.2), bo tool jeszcze tego nie modyfikuje), mapy cieni na 4096, pozbyciu się stutteringu i wreszcie FOV 75 (dla 16:10) gra się wyśmienicie (grafika naprawdę jest fajna). Szkoda tylko, że tą prace musi community odwalić. Tutaj temat zbiorczy na steamie. Edytowane 11 Września 2011 przez ojejku 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Na jakim toto silniku jedzie ?? Prawie jak Crysis 1 ogolnie moze sie podobac , tylko te pare bugow powinni szybko naprawic w kolejnym patchu 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Sama gra napędzana jest bodajże Chrome 5 - tak samo jak... Cartel ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damta6 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 ojejku Jakieś skriny czy coś? przeglądanie 51 stron tematu nie jest przyjemną czynnością, swoją drogą ciekawe jeszcze jaki syf wyjdzie, bo póki co mają niezłą reklamę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Hooray, bo domyślnie gra wygląda obleśnie z tymi nałożonymi efektami. Fakt że pociupać można - na razie lecę solo - 12 poziom... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Tym co sie czepiaja Blooma , byliscie kiedys latem na plazy w sloneczny dzionek w strefie podzwrotnikowej ? o rowniku nie wspone Slonce wali tak ostro ze wszystko jest dosc zblizone do tego w grze . W TV podczas roznego rodzaju relacji stosuja odpowiednie filtry zeby tego uniknac na ekranie ale w realu bez sunglasses nie da rady wytrzymac 10 minut 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 dobra gdzies tam było sporo fajnych info i nawet jakies narzedzie zeby gre tweakowac grafe ulepszac i fov zmieniac i te de, ale doczytalem sie ze zmiana czegos w grze wiaze sie z ryzykiem bana na/przez VAC. chetnie bym sobie gre zmodował ale, cholera, nie chce ryzykowac... jesli jakis sposob zeby tego ryzyka uniknac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Tym co sie czepiaja Blooma , byliscie kiedys latem na plazy w sloneczny dzionek w strefie podzwrotnikowej ? o rowniku nie wspone Slonce wali tak ostro ze wszystko jest dosc zblizone do tego w grze . W TV podczas roznego rodzaju relacji stosuja odpowiednie filtry zeby tego uniknac na ekranie ale w realu bez sunglasses nie da rady wytrzymac 10 minut Serio? :D ... Twórcy mogą dawać sobie i 200 filtrów, do tego olejek do opalania oraz sól morską, ale niech z łaski swojej pozostawią opcję WYŁĄCZENIA tych immersyjnych bajerów. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) Dokładnie, wszystko powinno sie dać wyłączyć w grze. Ja wyłączyłem SSAO (którego nigdy nie widać, choć i tak miałem 60 FPS), color desaturation oraz bloom. I teraz gra wygląda wręcz ślicznie. Bloom to fajny efekt, ale trzeba go odpowiednio użyć, może być intensywny na krawędziach, wtedy daje efekt nasłonecznienia, a nie jak zmienia cały ekran w jeden kolor. Bez blooma super działa HDR, jest kolorowo i słonecznie, a i wnętrza wyglądają normalnie. Ze znajomym doszliśmy do miasta, fajnie zrobione, pełno syfu wszędzie. Fajna też zmienna pogoda, no i w kościele kobita modląca się po polsku jest dobra. :) Edytowane 12 Września 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4zyl Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Nie tylko w kościele słychać modlitwę po polsku. Na samym poczatku gry w chatce z ratownikiem gdzie zaczynamy Akt 1, babka w kącie składa zdrowaśke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 :) http://www.youtube.com/watch?v=PRr8LVK-Tsw&feature=relmfu A gra coraz fajniejsza, jednocześnie trudniejsza. Często fajne hordy sie spawnują, nie zostaje nic tylko wskoczyć na samochód, genialnie wygląda jak sie zbiorą dookoła auta, dokładnie jak w filmach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 dobra dobra, ona prosi o wode a nie o enerdży drinka wiec nie ma siary. natomiast quest z koelsiem co chce wódki jest idiotyczny, bo nie wiadomo ile mu tych buitelek trzeba naznosić w ogole, dajesz i nic, a po wykonaniu wychodzi na to ze mozna mu te wóde nadal tam zanosić, czyli wykonywac quest w kółko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 Wiadomo ile, jest jasno określone: 5 butelek. Postać która na początku gry modli się po polsku to blondynka, Anna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) 13 level i robi się trudno - jak dopadnie cię 5ciu nieświeżaków to pozostaje tylko brać nogi za pas :) Dzięki temu programikowi "Dead Island Helper" gra wygląda o NIEBO lepiej. Program NIE modyfikuje plików gry. Edytowane 13 Września 2011 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 dobra dobra, ona prosi o wode a nie o enerdży drinka wiec nie ma siary. natomiast quest z koelsiem co chce wódki jest idiotyczny, bo nie wiadomo ile mu tych buitelek trzeba naznosić w ogole, dajesz i nic, a po wykonaniu wychodzi na to ze mozna mu te wóde nadal tam zanosić, czyli wykonywac quest w kółko. Jakby umierała z pragnienia to by wypiła cokolwiek, nawet siki. A continuous quests są idiotyczne? Nie wydaje mi sie. Zanosisz mu 5 butelek i dostajesz XP i mołotowa, u innych ludzi przeważnie kase. Jest kilka miejsc gdzie jest sporo alkoholu dość blisko, więc można mu zanosić i sobie nazbierać mołotovów, które są bardzo przydatne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 no dobra, to ponowie pytanie o alkohol, jak srobie zeby nie wskaikał do slotu broni aby nie wypic tego niwchcacy w czasie walki. a dwa, ktore bronie po spadku wytrzymalosci do zera niszczą sie bezpowrtotnie bez mozliwosci napraawy, a ktore nie? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) W zasadzie to: szpadel, wiosło, młotek, nóż, tasak, bejsbol, kij, rzeżbiona pałka etc. - tych broni używałem i starałem się nie zdemolować ich doszczętnie aby móc dokonać napraw. W przeciwnym razie postać je wyrzucała. Zresztą szkoda kasy tym bardziej upgrade'owanych zabawek np. kij nabijany gwoździami. Po zdobyciu samochodu w zasadzie zaczyna się zabawa i eksploracja wyspy - można przy okazji zająć się swobodnym wyrzynaniem lub przejeżdżaniem zombiaków (na plaży też można pojeździć) :) Fajnie, że poza rozwalaniem głów można np. odciąć rękę lub nogę :) Grafika jest ładna, klimat "im dalej w las" tym lepszy. Na samym początku zombie + tropiki to było dość dziwne połączenie ale w mieście jest już ok. Edytowane 13 Września 2011 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 A wie ktoś gdzie są save-y? Bo backupowałem folder w moich dokumentach po każdej sesji, a jak spojrzałem to tam chyba save-a nie ma. Nie znalazłem też ani w folderze gry, ani w Users. Steam Cloud mam wyłączone, ale we właściwościach DI i tak pokazuje coś że zajmuje 10 kB. Chyba ich posrało jeśli wymuszają trzymanie save-ów na cudzych serwerach bez możliwości backupu, przecież tylu ludziom już zjebały się save-y, także na PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 Ekhm...gra jest zaskakująco dobra. Zaskakująco dla mnie. Jakoś mi nieumarłe ofiary przemocy osiedlowej nigdy nie podchodziły, a tu masz -w samochód i na zakupy :lol: No nie nudzi i dawno tyle nie pograłem. Zombiaki i tropiki -pasuje, nie takie numery w ZOO widziałem, ba -w najbliższej okolicy spotykam dziwniejsze ciekawostki. Całość przypomina mi co ciekawe Far Cry 2. Graficznie, odrastanie siły żywej(tu -żywej inaczej), pojazdy podobne... Ale ta gra mi się podoba bardziej. Nieco męczy powtarzalność w stylu "zawsze w tej samej kabinie zombi x1, zawsze tu za winklem sztuk raz" niemniej da się przymknąć oko, warto. Fajne są mieszane uczucia na widok zombiaków -frajda ze skopania im nadgnitego zadu miesza się z obawą, że będzie odwrotnie. Ciężko ich omijać bez żalu, więc ich tropię i "niech nas Bóg rozsądzi" :lol: Sumując Techland ma się czym pochwalić -graficznie jest całkiem do przyjęcia -mnie się podoba, klimat ma. Dźwiękowo też daje radę...Zadania, ok -są i bywają ciekawe. Głupio to pisać w kontekście tematyki gry ale jest jakaś taka...świeża :rolleyes: Nie cieszy zbytnio widok własnych butów na tle nieba po strzale gałą zombiaka pod oko :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 brakuje czegos w rodzaju małego uskoku na bok, lub odskoku w tył, bo poruszanie się jest dośc siermiężne szczegolnie w walce z koksami co mają duży zasięg ramion, a jak ich zajśc od tyłu to podejrzanie szybko sie odwracaja. mogli nieco lepiej te walke dopracowac, jest melee ale moglo by byc lepsze, z uwagi na to ze wokól tego elementu sie gra kreci 98 % gry. i to w zasadzie calkiem zabawne jest, bo kopanie w zombie jest tutaj jakos mimo wszystko fajniejsze i mniej monotonne niż w bulletstormie ( moze przez brak zwolnionego tempa ktore sie wtedy przeciwnikom wlaczalo ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) A wie ktoś gdzie są save-y? Bo backupowałem folder w moich dokumentach po każdej sesji, a jak spojrzałem to tam chyba save-a nie ma. Nie znalazłem też ani w folderze gry, ani w Users. Steam Cloud mam wyłączone, ale we właściwościach DI i tak pokazuje coś że zajmuje 10 kB. Chyba ich posrało jeśli wymuszają trzymanie save-ów na cudzych serwerach bez możliwości backupu, przecież tylu ludziom już zjebały się save-y, także na PC. saves and profiles are stored in Dałem wyżej linka do zbiorczego tematu z najważniejszymi rzeczami i DI Helper-a. Edytowane 13 Września 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) brakuje czegos w rodzaju małego uskoku na bokJest to w grze. Tutaj dłuższe spojrzenie na DI, opisuje mulit i co op w grze, mechanikę analogowego sterowania i siepania. Edytowane 13 Września 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 bo kopanie w zombie jest tutaj jakos mimo wszystko fajniejsze i mniej monotonne niż w bulletstormie ( moze przez brak zwolnionego tempa ktore sie wtedy przeciwnikom wlaczalo ). A właśnie mi się nasunęło -mały smaczek z makabry; w tej grze zadziwiająco często kopiemy...zwłoki niewstające :lol: Tak profilaktycznie, ja nic nie minę bez małego czuba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) tak, ale chodzi o to ze tutaj walke udalo im sie zbalansowac ( lub nie-skopać ), a w BS melee wkleili do gry i dodali zwolnione tempo ale nie bylo to zbyt grywalne, bo tam po kopniaku wlaczalo sie zwolnione tempo dla trafionego typa i to bylo irytujace czekanie az wpadnie na na kolce, lub poleci w przepaść. i to było jak przymusowa czkawka taka, mogli to zrobic sensownie, walka byla malo plynna i szybko sie nudzila. a tutaj reakcja jest natychmiastowa i jakos to sie klei i jest nawet nawet, pomimo niedoróbek, ( bo mimo wsyzstko system walki w DI jest taki se, malo urozmaicony, zbyt konsolowy jak na moj gust, nie ma w tym po prostu zadnej finezji, dla mnie niedościgniony system walki melee był w stareńskim Blade of Darkness, mozna bylo walke sobie strategicznie zaplanować, kto grał ten wie, inaczej na powolnego osiłka, inaczje na szybkiego zawodnika, inaczej na kilku wrogów w kupie i tak dalej ). a tutaj w sumie jest tak : podejsc, uderzyc ( zelujac w reke noge i te de ), cofnąć sie, ewentualnie kopnąć po drodze, i tak w kółko bo strejfowanie bokiem zeby niby obejsc potworka takie jakies mulaste jest i nijakie, malo dynamiczne, nawet jak sie szybko ciacha kogoś np. nożem ). na przykład nie ma systemu uników, przydatnych do walki z duzymi przeciwnikami ani blokowania ciosów. a ten filmik ze niby mechanika gry dosc dlugi, w ktorym momencie gośc porusza ten temat? PS. i jak zrobic zeby bohater nie chlał wódy w czasie walki bo to jakiś debilizm jest... bohater sam ekwipuje whiskacze jako broń zeby pokonać zombie w pojedynku kto moze wypic wiecej??? wtf.. Edytowane 13 Września 2011 przez slimeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...