Skocz do zawartości
Voytash

Sprzęt Sieciowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem nowy na tym forum i jednocześnie straszliwie niedoświadczony. Szukałem już tematów na wątek który chciałbym stworzyć, ale nic nie znalazłem - wszyscy najwidoczniej znają te kompletne podstawy. :)

 

Urządzenia realizujące przepływ informacji przez sieć - banalne, ale nigdzie nie znalazłem FAQ (jest wprawdzie, ale do WiFi). Interesuje mnie wszelkiego rodzaju okablowanie, karta sieciowa, huby, switche. Po prostu nie znam się na tym tak dobrze... a forum widzę, że jest przepełnione - bez fałszywej skromności - prawdziwymi znawcami rzemiosła. :D

 

Tak więc mam nadzieję, że ktoś pomoże rozwinąć mi ten wątek by na przyszłość stanowił dobre źródło wiedzy dla takich laików jak ja.

 

Jeśli przeoczyłem coś w regulaminie, albo istnieje taki wątek proszę Adminów o poinformowanie mnie o tym - nadrobię to. :)

 

Pozdrawiam Serdecznie!

Edytowane przez Voytash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Narazie wystarczyła by mi ogólna wiedza na temat tegoż sprzętu... jakie typy urządzeń wyróżniamy, może jakieś schematy??

 

Może ktoś z Was posiada jakieś odnośniki do stron na których miałbym jak na dłoni wytłumaczone i byłbym w stanie to pojąć. :mur: :blink:

 

Wiem, że dla większości z Was pewnie ten temat jest zbyt ogólny, nie podaje konkretów co chcę wiedzieć i czego oczekuję w odpowiedzi, bo po prostu się na tym nie znam niestety... :-| Chciałbym, żeby ktoś mi rozjaśnił i powiedział wszystko co można najogólniej o urządzeniach sieciowych powiedzieć.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.