BENITO Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 A wiecie dlaczego fiacior wymaga dużego nadmuchu? Bardzo proste, bo kanały ma ustawione nie w rzędach ale naprzemiennie. Dlatego zawsze powietrze napotyka na duże opory, bo stale musi robić zakręty o 90 stopni pomiędzy kanałami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 A wiecie dlaczego fiacior wymaga dużego nadmuchu? Bardzo proste, bo kanały ma ustawione nie w rzędach ale naprzemiennie. Dlatego zawsze powietrze napotyka na duże opory, bo stale musi robić zakręty o 90 stopni pomiędzy kanałami. Piszesz tu o nagrzewnicy od fiata rocznik 1974 i starszych- ta faktycznie miała naprzemienny układ kanałów (jak żuk) oraz stalowe proste lamele. Nowsze fiaty jak i polonezy mają już typowy dla serii BI układ kanałów- po trzy w rzędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subvoice Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) woda 49 stopni? :huh: A ta Twoja pompka jeszcze żyje? A tak w ogóle to bardzo schludny kibelek :) Edytowane 7 Czerwca 2006 przez Subvoice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...