Skocz do zawartości
Gość Lemon-Cola

Half Life 2: Episode Two

Rekomendowane odpowiedzi

Info o prawdopodobnej zmianie nazwy z Black na Orange Box: http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...2&Itemid=39

Czy to prawda ? Mnie to wisi przeciez to tylko nazwa :lol:. Szkoda tylko ze cena w PL pewnie bedzie jak za normalna gre (140 zł) a nie 59 jak za ep1 :?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna zapowiedz HL2EpTwo:http://www.gamespot.com/pc/action/halflife...;om_clk=topslot

Plus filmik do tego: Half-Life 2: The Orange Box Interview 2 Interview 1 dotyczy TF2.

 

Troche spoilera jest w tym interview. Nowy bohater, jeden z głównych bohaterów umrze a co najlepsze to Ep2 powinien wystaczyć na "solidne 6 do 8 h gry" czyli w praktyce max 5 h :lol:

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekać, że długo robią grę - z produktami Valve akurat jest tak, że im dłużej czekamy, tym lepszy produkt dostajemy. Chcecie, żeby wydali Episode Two już dzisiaj, zabugowany jak Gothic 3 w dniui premiery i niekompletny jak HL2 leak? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie została ustalona ostateczna data premiery (imo późno ;0)

Kolejny dodatek do gry Half-Life 2, a co za tym idzie również druga odsłona cyklu Team Fortress i produkt o nazwie Portal, trafią do sprzedaży 9 października bieżącego roku.

Wiecej na http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_str...st&p1=48850

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może od razu powiedzą, że to będzie koniec grudnia albo styczeń 2008 i po sprawie. Będziemy czekać do października, wtedy się okaże, że coś jest nie tak, ktoś coś wykradł i musimy jeszcze poczekać na te 6h rozgrywki. Wiem, że przesadzam i marudzę, no ale jak dla mnie to chyba żart, żeby tyle robić kilka dodatkowych godzin gry do podkręconego HL2. Zalatuje mi to małpim marketingiem. Przeciągnąć klienta tak długo, żeby w dniu premiery biegł zaśliniony do sklepu. A takiego!!!

No to rozładowałem emocje :D lol. Zapewne kogoś uraziłem, za co serdecznie nie przepraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szawel, tylko wez pod uwage to, ze w E2 bedzie DX10. Dla mnie to wystarczajacy powod by poczekac do premiery

:lol: nie piszesz serio chyba ? No cóż każdy ma inne zdanie ale imo nie warto czekać tyle na premie gry tylko przez wdrażanie dx10 do starego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy Episode Two ma posiadać DX10?

Jedyne, co do tej pory Valve powiedziało o kartach DX10, to:

- większa jakość tekstur, dzięki dużej ilości pamięci na kartach DX10 (większość ma 512MB wzwyż, może poza GF8800GTS 320)

- korzystając z programowalności nowych GPU, mimika twarzy będzie realizowana przez GPU. Nie sądzę jednak, aby miało to cokolwiek wspólnego z DX10, tylko z samym faktem większej programowalności nowych GPU.

 

Zresztą - zaraz piszemy mejla do Gabe'a, on wszystko wyjaśni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy Episode Two ma posiadać DX10?

Jedyne, co do tej pory Valve powiedziało o kartach DX10, to:

- większa jakość tekstur, dzięki dużej ilości pamięci na kartach DX10 (większość ma 512MB wzwyż, może poza GF8800GTS 320)

- korzystając z programowalności nowych GPU, mimika twarzy będzie realizowana przez GPU. Nie sądzę jednak, aby miało to cokolwiek wspólnego z DX10, tylko z samym faktem większej programowalności nowych GPU.

 

Zresztą - zaraz piszemy mejla do Gabe'a, on wszystko wyjaśni ;)

Tak zrob, bo na pewnej stronie, ktorej niestety podac nie moge jest wraznie E2 w spisie gier z obsluga DX10, zreszta, juz o tym mowili na kilku forach

Edit, nawet na tym forum na tej stronie napisali, ze E2 bedzie wspieral DX10

Edytowane przez Andare

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co będzie taka sama kaszana jak w przypadku COH czy Call of Juarez ? 5-12 FPS :lol: Ja tam wolę taką grafikę jaka była (no może jak to ja zawsze do tekstur mam jakieś ale). Liczy się klimat i wreszcie rozgrywka będzie działa się już po za tym nudnym City 17 (ile można) ;). Do tego dojdzie jakaś nowa broń co mnie cieszy.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co takiego szałowego w tym DX10 jest to nie wiem. Jak na razie większość bajerów jakie widzę w prezentacjach DX10 da się osiągnąć DX9, a że wiadomo, marketing to podstawa, to krzyczy się wszędzie jaka to rewelacja.

Dzisiaj oglądałem filmiki pokazowe ATI DX10 dla serii 2900... noooo... nie wiem co w tym jest takiego powalającego. Oo

 

Jasne że w końcu DX10 stanie się normą i jedynym wyjściem, ale jak na razie nie widzę podstaw do zbytniej ekscytacji, bo jak na moje to (na razie) tylko napędzanie biegu konsumentów po nowe karty, które kiedy to DX10 będzie naprawdę "czymś" będą już za wolne :D No oprócz 8800GTX i nowego 2900 ;]

 

Wiem, wiem, wszyscy posiadacze 8800 i innych kart DX10 zaraz mnie tu zabiją, ale to mojego zdania nie zmieni. :D

 

P.S. No i przerabianie gry pod 9 na 10 wydaje mi się idiotyzmem. Albo robią DX10 od podstaw albo wcale, bo potem mamy takie twory Jak Call of Juarez ledwo działające na 8800 Oo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co będzie taka sama kaszana jak w przypadku COH czy Call of Juarez ? 5-12 FPS :lol: Ja tam wolę taką grafikę jaka była (no może jak to ja zawsze tekstur do tekstur mam jakieś ale.). Liczy się klimat i wreszcie rozgrywka będzie działa się już po za tym nudnym już City 17 ;). Do tego dojdzie jakaś nowa broń co mnie cieszy.

Oby to była dmuchawica. Wtedy może zagram w Ep2 ale tylko może ;). Tf2 i Portal to jest to na co czekam.

 

Btw skad masz to info o nowej broni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co takiego szałowego w tym DX10 jest to nie wiem. Jak na razie większość bajerów jakie widzę w prezentacjach DX10 da się osiągnąć DX9, a że wiadomo, marketing to podstawa, to krzyczy się wszędzie jaka to rewelacja.

Dzisiaj oglądałem filmiki pokazowe ATI DX10 dla serii 2900... noooo... nie wiem co w tym jest takiego powalającego. Oo

 

Jasne że w końcu DX10 stanie się normą i jedynym wyjściem, ale jak na razie nie widzę podstaw do zbytniej ekscytacji, bo jak na moje to (na razie) tylko napędzanie biegu konsumentów po nowe karty, które kiedy to DX10 będzie naprawdę "czymś" będą już za wolne :D No oprócz 8800GTX i nowego 2900 ;]

 

Wiem, wiem, wszyscy posiadacze 8800 i innych kart DX10 zaraz mnie tu zabiją, ale to mojego zdania nie zmieni. :D

 

P.S. No i przerabianie gry pod 9 na 10 wydaje mi się idiotyzmem. Albo robią DX10 od podstaw albo wcale, bo potem mamy takie twory Jak Call of Juarez ledwo działające na 8800 Oo

Wszystko sie zmieni w momencie jak wyjdzie taki Crysis albo jak bedziesz mial, nowa karte, a ze masz leciwego 9500pro to sie nie dziwie, ze tak mowisz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ze masz leciwego 9500pro to sie nie dziwie, ze tak mowisz

Błądzisz, bracie, błądzisz. Od jakiegoś czasu stoi u mnie C2D z 2900XT na pokładzie. Czyli coś a'la 8800GTS. Z tego powodu właśnie przeglądałem filmy pokazowe z DX10 i dlatego napisałem, że specjalnego szału w nich nie widzę, a większość z efektów jest możliwa na DX9c.

 

P.S. Co do Crysisa, to już sam klimat dżungli mi nie leży. Nie chcę też krakać, ale jestem ciekaw czy panowie tak jak na błyszczącej i kolorowej grafice skupili się też nad AI przeciwników ? ;] Czy też tak jak w większości gier mających być przełomem, mega osiągnięciem, czymś ogromnie powalającym - będzie trzeba serii patchy aby dało się jakoś grać :D

 

Reasumując... Doświadczenie nauczyło mnie podchodzić do wszelkich nowości (zwłaszcza wprowadzanych na siłę) z pewną dozą sceptycyzmu i z dystansem. Poza tym wychodzę z założenia, że nie grafika czyni grę. Nie znaczy to, że nie jest ważna, ale realizm w grafice, a błyszczące plastiki to co innego. Czy u was za oknem asfalt się błyszczy? Albo olejna farba na drzwiach tak mocno odbija słońce, że prawie oślepia? Macie może chociaż jakiś blur albo hdr u siebie? Ehh... bo ja nie. :D To taka wypowiedź trochę na przekór, ale myślę, że mam trochę racji.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego, ze DX10 to nie sa nowe efekty (a przynajmniej nie wylacznie), tylko przeprojektowany kod, majacy w zalozeniu ulatwiac programowanie i dawac wieksza wydajnosc. M.in. dlatego M$ reklamuje Viste jako system do gier.

 

EDIT: @PS. - to nie jest temat o Crysis ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykład większej wydajności DX10 możemy podziwiać w Call of Juarez. :ploom:

Dlatego mam takie obawy przed "ulepszeniem" HL2 ET. Nie przypuszczam aby ten silnik dało się aż tak "ulepszyć" ;-) ale ludzie są kreatywni :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli by był pisany od podstaw pod DX10 to może i byłby wydajniejszy od DX9 ,ale na razie nie ma jako takiego porównania. Powiedzmy że mamy jakiś tam C2D 6700 + 2 GB RAM + 88GTS 640 i odpalamy na nim HL2: ET na DX9. W jakimś tam miejscu mamy ledwie 40 FPS (duża przestrzeń i ilość modeli jednocześnie na ekranie) ,gdy ten FPS na DX10 wzrośnie to wiadomo że się sprawdziło. Jednak jak dotąd to zawsze było tak że im kolejna wersja bibliotek tym FPS niższy. Nie widzi mi się ,by teraz miało być inaczej. Zgodzę się z tym że ułatwi to pracę programistom ,ale jaki będzie efekt końcowy.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydanie Episode Two nie może być przedłużane z powodu wdrażania DX10 do Source, skoro Episode Two korzystać z DX10 nie będzie :D

Prawdopodobnie DX10 zostanie zaimplementowany w Episode Three, o ile przyniesie to wymierne korzyści i odsetek użytkowników posiadających odpowiedni sprzęt przekroczy 30% ;)

Edytowane przez soulburner

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...