Rav85 Opublikowano 18 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2007 EP 2 ma miec opcje dx 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 18 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2007 Serio? :lol: Ciekawe jak source spisze się na większych przestrzeniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 18 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2007 (edytowane) IMO średnio ,ale nie będę zapeszał ;) Zobaczymy jak pod DX 10 będzie to wyglądać. O konkurencji dla Crysisa to między bajki ;) Edytowane 18 Maja 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2007 Info o prawdopodobnej zmianie nazwy z Black na Orange Box: http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...2&Itemid=39 Czy to prawda ? Mnie to wisi przeciez to tylko nazwa :lol:. Szkoda tylko ze cena w PL pewnie bedzie jak za normalna gre (140 zł) a nie 59 jak za ep1 :?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Kolejna zapowiedz HL2EpTwo:http://www.gamespot.com/pc/action/halflife...;om_clk=topslot Plus filmik do tego: Half-Life 2: The Orange Box Interview 2 Interview 1 dotyczy TF2. Troche spoilera jest w tym interview. Nowy bohater, jeden z głównych bohaterów umrze a co najlepsze to Ep2 powinien wystaczyć na "solidne 6 do 8 h gry" czyli w praktyce max 5 h :lol: Edytowane 7 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Mogli by to wcześniej wydać ,bo już mnie nudzi to czekanie. To w końcu są epizody i powinny być szybciej robione ,skoro grania jest na 5-6 h. A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 moze i source jest tak fajnie zoptymalizowany, ale samo tworzenie gry jest na nim czasochłonne... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 9 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2007 Co nie zmienia faktu, że coś na 6h gry powinno wyjść sporo wcześniej. No chyba, że panowie w tajemnicy kombinują już nad czymś dalszym i chcą nas zaskoczyć podczas premiery HL2:ET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2007 Nie narzekać, że długo robią grę - z produktami Valve akurat jest tak, że im dłużej czekamy, tym lepszy produkt dostajemy. Chcecie, żeby wydali Episode Two już dzisiaj, zabugowany jak Gothic 3 w dniui premiery i niekompletny jak HL2 leak? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Wreszcie została ustalona ostateczna data premiery (imo późno ;0) Kolejny dodatek do gry Half-Life 2, a co za tym idzie również druga odsłona cyklu Team Fortress i produkt o nazwie Portal, trafią do sprzedaży 9 października bieżącego roku.Wiecej na http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_str...st&p1=48850 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Może od razu powiedzą, że to będzie koniec grudnia albo styczeń 2008 i po sprawie. Będziemy czekać do października, wtedy się okaże, że coś jest nie tak, ktoś coś wykradł i musimy jeszcze poczekać na te 6h rozgrywki. Wiem, że przesadzam i marudzę, no ale jak dla mnie to chyba żart, żeby tyle robić kilka dodatkowych godzin gry do podkręconego HL2. Zalatuje mi to małpim marketingiem. Przeciągnąć klienta tak długo, żeby w dniu premiery biegł zaśliniony do sklepu. A takiego!!! No to rozładowałem emocje :D lol. Zapewne kogoś uraziłem, za co serdecznie nie przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 To juz data ostateczna ;p. A co do biadolenia to nie przesadzasz bo gdyby nie TF2 i portal to w ogole bym nie czekał na Ep2 (pewnie z powodu szlifowania tych dwóch gier tyle czekamy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andare Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Szawel, tylko wez pod uwage to, ze w E2 bedzie DX10. Dla mnie to wystarczajacy powod by poczekac do premiery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Szawel, tylko wez pod uwage to, ze w E2 bedzie DX10. Dla mnie to wystarczajacy powod by poczekac do premiery :lol: nie piszesz serio chyba ? No cóż każdy ma inne zdanie ale imo nie warto czekać tyle na premie gry tylko przez wdrażanie dx10 do starego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Od kiedy Episode Two ma posiadać DX10? Jedyne, co do tej pory Valve powiedziało o kartach DX10, to: - większa jakość tekstur, dzięki dużej ilości pamięci na kartach DX10 (większość ma 512MB wzwyż, może poza GF8800GTS 320) - korzystając z programowalności nowych GPU, mimika twarzy będzie realizowana przez GPU. Nie sądzę jednak, aby miało to cokolwiek wspólnego z DX10, tylko z samym faktem większej programowalności nowych GPU. Zresztą - zaraz piszemy mejla do Gabe'a, on wszystko wyjaśni ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andare Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Od kiedy Episode Two ma posiadać DX10? Jedyne, co do tej pory Valve powiedziało o kartach DX10, to: - większa jakość tekstur, dzięki dużej ilości pamięci na kartach DX10 (większość ma 512MB wzwyż, może poza GF8800GTS 320) - korzystając z programowalności nowych GPU, mimika twarzy będzie realizowana przez GPU. Nie sądzę jednak, aby miało to cokolwiek wspólnego z DX10, tylko z samym faktem większej programowalności nowych GPU. Zresztą - zaraz piszemy mejla do Gabe'a, on wszystko wyjaśni ;) Tak zrob, bo na pewnej stronie, ktorej niestety podac nie moge jest wraznie E2 w spisie gier z obsluga DX10, zreszta, juz o tym mowili na kilku forach Edit, nawet na tym forum na tej stronie napisali, ze E2 bedzie wspieral DX10 Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Andare Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) No i co będzie taka sama kaszana jak w przypadku COH czy Call of Juarez ? 5-12 FPS :lol: Ja tam wolę taką grafikę jaka była (no może jak to ja zawsze do tekstur mam jakieś ale). Liczy się klimat i wreszcie rozgrywka będzie działa się już po za tym nudnym City 17 (ile można) ;). Do tego dojdzie jakaś nowa broń co mnie cieszy. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Co takiego szałowego w tym DX10 jest to nie wiem. Jak na razie większość bajerów jakie widzę w prezentacjach DX10 da się osiągnąć DX9, a że wiadomo, marketing to podstawa, to krzyczy się wszędzie jaka to rewelacja. Dzisiaj oglądałem filmiki pokazowe ATI DX10 dla serii 2900... noooo... nie wiem co w tym jest takiego powalającego. Oo Jasne że w końcu DX10 stanie się normą i jedynym wyjściem, ale jak na razie nie widzę podstaw do zbytniej ekscytacji, bo jak na moje to (na razie) tylko napędzanie biegu konsumentów po nowe karty, które kiedy to DX10 będzie naprawdę "czymś" będą już za wolne :D No oprócz 8800GTX i nowego 2900 ;] Wiem, wiem, wszyscy posiadacze 8800 i innych kart DX10 zaraz mnie tu zabiją, ale to mojego zdania nie zmieni. :D P.S. No i przerabianie gry pod 9 na 10 wydaje mi się idiotyzmem. Albo robią DX10 od podstaw albo wcale, bo potem mamy takie twory Jak Call of Juarez ledwo działające na 8800 Oo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 No i co będzie taka sama kaszana jak w przypadku COH czy Call of Juarez ? 5-12 FPS :lol: Ja tam wolę taką grafikę jaka była (no może jak to ja zawsze tekstur do tekstur mam jakieś ale.). Liczy się klimat i wreszcie rozgrywka będzie działa się już po za tym nudnym już City 17 ;). Do tego dojdzie jakaś nowa broń co mnie cieszy.Oby to była dmuchawica. Wtedy może zagram w Ep2 ale tylko może ;). Tf2 i Portal to jest to na co czekam. Btw skad masz to info o nowej broni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andare Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Co takiego szałowego w tym DX10 jest to nie wiem. Jak na razie większość bajerów jakie widzę w prezentacjach DX10 da się osiągnąć DX9, a że wiadomo, marketing to podstawa, to krzyczy się wszędzie jaka to rewelacja. Dzisiaj oglądałem filmiki pokazowe ATI DX10 dla serii 2900... noooo... nie wiem co w tym jest takiego powalającego. Oo Jasne że w końcu DX10 stanie się normą i jedynym wyjściem, ale jak na razie nie widzę podstaw do zbytniej ekscytacji, bo jak na moje to (na razie) tylko napędzanie biegu konsumentów po nowe karty, które kiedy to DX10 będzie naprawdę "czymś" będą już za wolne :D No oprócz 8800GTX i nowego 2900 ;] Wiem, wiem, wszyscy posiadacze 8800 i innych kart DX10 zaraz mnie tu zabiją, ale to mojego zdania nie zmieni. :D P.S. No i przerabianie gry pod 9 na 10 wydaje mi się idiotyzmem. Albo robią DX10 od podstaw albo wcale, bo potem mamy takie twory Jak Call of Juarez ledwo działające na 8800 Oo Wszystko sie zmieni w momencie jak wyjdzie taki Crysis albo jak bedziesz mial, nowa karte, a ze masz leciwego 9500pro to sie nie dziwie, ze tak mowisz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) a ze masz leciwego 9500pro to sie nie dziwie, ze tak mowiszBłądzisz, bracie, błądzisz. Od jakiegoś czasu stoi u mnie C2D z 2900XT na pokładzie. Czyli coś a'la 8800GTS. Z tego powodu właśnie przeglądałem filmy pokazowe z DX10 i dlatego napisałem, że specjalnego szału w nich nie widzę, a większość z efektów jest możliwa na DX9c. P.S. Co do Crysisa, to już sam klimat dżungli mi nie leży. Nie chcę też krakać, ale jestem ciekaw czy panowie tak jak na błyszczącej i kolorowej grafice skupili się też nad AI przeciwników ? ;] Czy też tak jak w większości gier mających być przełomem, mega osiągnięciem, czymś ogromnie powalającym - będzie trzeba serii patchy aby dało się jakoś grać :D Reasumując... Doświadczenie nauczyło mnie podchodzić do wszelkich nowości (zwłaszcza wprowadzanych na siłę) z pewną dozą sceptycyzmu i z dystansem. Poza tym wychodzę z założenia, że nie grafika czyni grę. Nie znaczy to, że nie jest ważna, ale realizm w grafice, a błyszczące plastiki to co innego. Czy u was za oknem asfalt się błyszczy? Albo olejna farba na drzwiach tak mocno odbija słońce, że prawie oślepia? Macie może chociaż jakiś blur albo hdr u siebie? Ehh... bo ja nie. :D To taka wypowiedź trochę na przekór, ale myślę, że mam trochę racji. Edytowane 18 Czerwca 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 Pewnie dlatego, ze DX10 to nie sa nowe efekty (a przynajmniej nie wylacznie), tylko przeprojektowany kod, majacy w zalozeniu ulatwiac programowanie i dawac wieksza wydajnosc. M.in. dlatego M$ reklamuje Viste jako system do gier. EDIT: @PS. - to nie jest temat o Crysis ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 Przykład większej wydajności DX10 możemy podziwiać w Call of Juarez. :ploom: Dlatego mam takie obawy przed "ulepszeniem" HL2 ET. Nie przypuszczam aby ten silnik dało się aż tak "ulepszyć" ;-) ale ludzie są kreatywni :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) Jeśli by był pisany od podstaw pod DX10 to może i byłby wydajniejszy od DX9 ,ale na razie nie ma jako takiego porównania. Powiedzmy że mamy jakiś tam C2D 6700 + 2 GB RAM + 88GTS 640 i odpalamy na nim HL2: ET na DX9. W jakimś tam miejscu mamy ledwie 40 FPS (duża przestrzeń i ilość modeli jednocześnie na ekranie) ,gdy ten FPS na DX10 wzrośnie to wiadomo że się sprawdziło. Jednak jak dotąd to zawsze było tak że im kolejna wersja bibliotek tym FPS niższy. Nie widzi mi się ,by teraz miało być inaczej. Zgodzę się z tym że ułatwi to pracę programistom ,ale jaki będzie efekt końcowy. Edytowane 18 Czerwca 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) Hmm...: Ale pewnie i tak się zaraz odezwą tacy, którzy stwierdzą, że Lombardi się nie zna :D Edytowane 18 Czerwca 2007 przez soulburner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Ja odpowiem krótko: LIKE I CARE ;0. Stuka mnie dx10 tutaj (to nie Crysis) Jeżeli oni przedłużają wydanie Ep2 tylko przez wdrażanie dx10 do Sourca to gratulacje dla Valve :lol:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 (edytowane) Wydanie Episode Two nie może być przedłużane z powodu wdrażania DX10 do Source, skoro Episode Two korzystać z DX10 nie będzie :D Prawdopodobnie DX10 zostanie zaimplementowany w Episode Three, o ile przyniesie to wymierne korzyści i odsetek użytkowników posiadających odpowiedni sprzęt przekroczy 30% ;) Edytowane 19 Czerwca 2007 przez soulburner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2007 (edytowane) Jakieś kontrlowane wycieki czy coś innego: Half-Life2: Ep2 Particle Benchmark (TYLKO pod DUAL-CORE) http://rapidshare.com/files/39489364/parti...mark.part02.rar http://rapidshare.com/files/39474082/parti...mark.part01.rar http://rapidshare.com/files/39564463/hl2_2...30-78.part1.rar http://rapidshare.com/files/39565075/hl2_2...30-78.part2.rar http://rapidshare.com/files/39565246/hl2_2...30-78.part3.rar Edytowane 27 Czerwca 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 GC 2007 Valve Demonstration Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Czy mi sie zdaje czy combine soldiers maja teraz jakies 300% wiecej krwi przy strzale? <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...