skorpio Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Znaczy sie u mnie także nieraz tak sie dzieje, przy lekkich kontrach zostaje ale po przekreceniu 'lock-to-lock' czyli maksymalnie dla aktualnego zakresu wszystko wraca do normy..(dla pewności jeśli juz to radze dwa razy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoVVy Opublikowano 18 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2006 To chyba normalne w tych kierach. Ja też mam coś takiego na Momo Racing i tak jak Skorpio muszę skręcić kierownicą w obie strony do oporu żeby było normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwarucha Opublikowano 18 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2006 To chyba normalne w tych kierach. Ja też mam coś takiego na Momo Racing i tak jak Skorpio muszę skręcić kierownicą w obie strony do oporu żeby było normalnie.To nie jest normalne. Moja kierownica się kalibruje przy włączaniu kompa i działa jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoVVy Opublikowano 18 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2006 Moja przy włączeniu kompa czasem skręca w lewo do oporu i dlatego po włączeniu gry muszę ją później machnąć do oporu w obie strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...