nrl Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 Vivendi Universal Games gave a presentation to Wall Street today. Too much to report on everything said, but the big one was: "All Blizzard franchises will become MMOGs." All. They claim they have a model now to develop an MMOG in 3 years for $50 million. WoW cost 50 million euros and took 4 1/2 years. They have bifurcated the MMOG market into two parts: long session games (more than two hours per session) and short session games (less than two hour sessions.) They will also be rolling out a bunch of short session games under the Sierra Online brand. An example is FreeStyle, a pick-up basketball online game scheduled for 2007 release. No details on pricing model for the short session games. Shiznitz sent this in this morning and all I can say is good for them. Apparently splitting what will probably end up as 8-10 million customers (maybe more, asian gamers are unpredictable about things like STARCRAFT) across 3 games isn't a concern to them. They're lucky stock brokers know nothing about video games. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 starcraft mmo bedzie pewnie wygladal jak pokemony - zwiedzasz swiat znajdujesz kolesia do walki i sru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 No tak, teraz zamiast popracowac nad fabula to sie bedzie klepac MMO tasmowo :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 panowie z blizzard wyczuli pieniążki :D, ale jedno mnie dziwi po co robią sobie sami konkurencję?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 Bo nigdzie indziej nie wytrzepią takiej kasy jak na graczach mmog. Przecież każdy gracz to ponad 15$/ms czyli 180$ (~600zł) rocznie !!! Zapłacił byś tyle w sklepie za jadną grę ? Więcej tytułów to więcej graczy nawet jeśli jeden tyluł straci na rzecz innego to i tak wszystko zostaje w rodzinie ;) Ja w mmorgi już niegram, próbowałem wielu i tylko jeden czy dwa zasługiwały na spędzenie przy nich trochę czasu np.: WOW, Neocron2, duży potencjał ma też Entropia ale zmarnowany przez pazerność twórców. Reszta to ta sama bezmyślna gra z różną oprawą graficzną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 (edytowane) Najpredziej to wyjdzie Diablo OnLine, to by sie nawet zgadzalo, zaczeli prace nad D3 a w trakcie okazalo sie ze jedyna sluszna droga dla firmy jest ta ktora wyznaczyl WoW, wiec zamast robic gre single + multi zrobia calkowite mmorpg a kasa ponownie poplynie rzeka ;] Ale mam takie wrazenie ze Blizzard predzej czy pozniej wyda i Diablo i Starcrafta w konwencji mmorpg, a gracze z Azji to dla starcrafta nawet sie potna jak bedzie trzeba. A teraz wracam do 10 dniowego triala WoW :] Edytowane 14 Czerwca 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...