Crasher Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 Witam. Mam problem z w/w dyskiem. Ktoregos dnia chcialem przegrac troszke filmow na inny dysk i przy kopiowaniu jednego otrzymywlalem blad : Nie mozna skopiowac PLIK. Blad danych (CRC) Pomyslalem sobie, ze to moze skopany plik, wiec pominalem go, a przy formatowaniu sie go pozbylem. Jakis czas temy gdy sluchalem muzyki, zawiesil mi sie winamp, a dysk ostro pracowal, nie wiedzialem co jest, a tu znowu ten sam blad. Odpalilem HDTune i oto co mi pokazal : Czy dysk da sie naprawic, czy te uszkodzone wedlug programu bloki sa podstawa do reklamacji ? Co robic, bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellum Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 dysk ma uszkodzone sektory i kwalifikuje to go do wymiany, uszkodzenia moża zamaskować, ale przyczyna pozostanie tak jak same uszkodzone sektory, więc jak dysk ma gwarancje to należy z niej skorzystać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 15 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2006 Dzieki.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Okay, w sklepie mi go nie wymienia, wiec poleci na serwis. Jest to laptop Toshiby. Jak sprawdzic czy serwis nie zamaskowal tych uszkodzen. Rozumiem, ze moge sobie pospisywac numery seryjne itp., ale czy sa moze jakies programy, ktore mimo wszystko wykryja takie uszkodzenia? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellum Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 wystarczy ze zajrzysz w SMART i wszystko powinno być widoczne, ale dysk z uszkodzonymi sektorami powinien zostać wymieniony, więc jak laptop wróci z serwisu i dysk będzie ten sam (numer seryjny się nie zmieni) to już możesz być pewien ze dysk został odświeżony a uszkodzenia wciąż istnieją, SMART jednoznacznie wskazuje ze nie są to błędy logiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...