naxt Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 No na pewno wygladaja gorzej niz te kwadratowe, manekinowate łby z dooma3, No widzisz jak się zgadzamy B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargul Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 No niestety ,od czasu premiery demka FAR CRY bodajrze w lutym/marcu 2003 nie mnie juz tak mile nie zaskoczylo widac cala ta machina informatyczno programistyczna w swiecie gier kuleja na maxa :/ coraz wiecej gniotow i niedopracowanych gier Rainbow Six moglby wygladac znacznie lepiej poprzez dodanie lepszego otexturowania i przynajmniej ciut lepszej optymizacji , a tak jest jak jest w Casynie wyglada znacznie lepiej niz w pierwszych levelach w miescie posiada dosc przyzwoita grywalnosc czasami az trudno sie oderwac ;) oby gry tej klasy byly minimum tego co nas czeka w roku 2007 calkowicie sie zgadzam Unreal engine 3.0 taki podpicowany unreal engine 2.5. Ten caly r6v wyglada mi jak swat4 + kilka nowych bajerkow z postprocesing effects + swiecace sie powierzchnie odbicia od powierzchni jak w samochodowkach na ps2 + ten efekt popekanej szyby co jeszcze widac co jest po drugiej stronie + geby prawie jak w half life 2 dzieki facefx , ktory w source byl juz od dawna tylko ze w starszej wersji . Bump mapping jest praktycznie na poziomie unreal engine 2.5 dla wprawnego oka widac ile rzeczy zostalo niezmienionych z dobrego silnika jakim jest unreal engine 2.5. Nie wnikam w to ze niby 3 jest bardziej friendly dla dewelopera bo nas interesuje efekt koncowy No widzisz jak się zgadzamy B-) a wystarczy jakby ubisoft zakupil facefx ktory w tym samym czasie zostal zaimplementowany do sourca i byloby wspaniale bo wlasnie nienajlepsze facjaty stanowily swoisty minus silnika gry Widać, że gra jest żywcem przerzucona z X360tki. ;) Pobiera: Video mem - 107MB Sys mem - 646MB - 220MB na system = 426MB 107MB+426MB=533MB (około) Jak widać zapotrzebowanie na pamięć jest niewielkie. Czyżby tak łatwo dało się konwertować gierki z Xa zachowując podobne zapotrzebowanie na zasoby? :) I jeszcze ten patch redukujący wykorzystanie pamięci. W następnym patchu zoptymalizują kod pod Pecety i giera będzie chodziła idealnie na blaszakach. :D Obiecany filmik: Filmik UWAGA 200MB!!! juz lepszy port z xbox360 niz z ps2 :lol2: z drugiej strony drugiej wersji gry robic nie beda wersja pc to tak na odwal sie. Znajac poziom piractwa na pc. Zreszta warto miec to na xbox360 + kamerka i fraggowac ze swoja facjata w multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 to ja dodam od siebie konstruktywną wypowiedź na temat tej gry. Gra jest niegrywalnam, za kazdym razem po wejsciu do misji po około 2-3 minutach gry niezaleznie od miejsca czy innych czynników gra restartuje mi całkowicie komputer, także gra jest niegrywalna bo nieda sie w nią grać : D, to by było na tyle jeżeli chodzi o ubi i ich dopracowane gry, których dopracowanie skończyło się 2 lata temu. ps.Patch 1.01 nierobi z tym fantem nic, a z tego co przeczytałem to nie tylko ja mam z tym problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 te gry dają mi do myślenia: czy pozostać przy PC czy kupić konsolę (miesiąc temu musiałem wydać 200 zł na ram żeby zagrać w G3 teraz bym musiał wydać 500 żeby zagrać w r6 a za 3 miesiące znów pewnie jakiś wydatk żeby zagrać w nową grę) ... idę sprawdzić cenę xboxa :angry: a mi to daje do myslenia na temat taki, czy m$ nie ma cichej umowy z UBI. Wiadomo, ze UBI sypatyzuje z M$ i to bardzo. Moze sie domowili, ze beda partolic porty na PC'ta aby przyciagnac coraz to wiekszą rzesze graczy stricte pc'towych do ich nowej konsoli z logiem koła. Sieprzyli chyba narazie wszystkie porty tego, co do tej pory sie ukazalo na x360. Jesli pray potrafi lepiej i plynniej chodzic niz na x360 i do tego lepiej wygladajac, to poprostu nie chce mi sie wierzyc ze nie da sie tego zrobic z grami jak R6, SCDA, GRAW (pomijam, ze te dwie ostatnie to inne gry na x360 niz na PC). Ja to czuje chamską zagrywke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 przychylam się do teorii Solid Snake'a, ciekawe jaką teraz zrobią zagrywkę z GRAW 2 : http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=3731 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 Z tymi restartami to w sumie dziwna sprawa. Wczoraj jak grałem na nie podkręconej grafie to wszystko chodziło ok. Dzisiaj podkręciłem grafę i gra zawiesza kompa po kilku minutach. W sumie jak przypadek wyżej. Zaraz sprawdzę to na nie kręconej grafie. Co do sojuszu UBI&M$ to może coś w tym jest? Tylko Ubi suportuje pady od X360tki bez żadnych konfiguracji co w efekcie daje brak obsługi innych padów! :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Na innym forum ktoś pisze by ściągać patcha. Z 14 FPSów zrobiło się stabilne 25 na GALAXY 7600GS "VERSION 1.01 : FU***NG STABLE 25 fps with all on high , damn this patch added like 10-12 fps". Edytowane 12 Grudnia 2006 przez Ludwiczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargul Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Na innym forum ktoś pisze by ściągać patcha. Z 14 FPSów zrobiło się stabilne 25 na GALAXY 7600GS "VERSION 1.01 : FU***NG STABLE 25 fps with all on high , damn this patch added like 10-12 fps".tak a mi po tym patchu juz sie w ogole nie chce urchomic zabezpieczenia! najlepsze sa gry gdzie wychodzi patch jeszcze przed premiera :) Edytowane 12 Grudnia 2006 przez kargul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Z podanego wyzej linka do informacji o GRAW 2 znowu widac wspaniale screeny z niby gry po co komu patch do gry ktorej jeszcze nie ma ???? moze to jakas zagrywka ..... UPDATE bo ten patch to zagrywka :) do piratow komunikuje sie poprzez SVCHOST.EXE z UBIsoftem zaden firewall tego chyba nie wylapie , tera nalezy sprawdzic kto tu szpieguje i dziwne ze moderacja nie zareagowala na pisanie o grze ktora jeszcze nie miala premiery .....? :) pozdrawiam i spadam Edytowane 12 Grudnia 2006 przez Bemx2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 Jesli pray potrafi lepiej i plynniej chodzic niz na x360 i do tego lepiej wygladajac, to poprostu nie chce mi sie wierzyc ze nie da sie tego zrobic z grami jak R6, SCDA, GRAW (pomijam, ze te dwie ostatnie to inne gry na x360 niz na PC). Ja to czuje chamską zagrywke. No właśnie Prey nawet dobrze smigał na starszych konfiguracjach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargul Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 Z podanego wyzej linka do informacji o GRAW 2 znowu widac wspaniale screeny z niby gry po co komu patch do gry ktorej jeszcze nie ma ???? moze to jakas zagrywka ..... UPDATE bo ten patch to zagrywka :) do piratow komunikuje sie poprzez SVCHOST.EXE z UBIsoftem zaden firewall tego chyba nie wylapie , tera nalezy sprawdzic kto tu szpieguje i dziwne ze moderacja nie zareagowala na pisanie o grze ktora jeszcze nie miala premiery .....? :) pozdrawiam i spadam ostatni sprawiedliwy sie znalazl co sam piraci na swoim sciagietym z neta OSie od billa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 a mi to daje do myslenia na temat taki, czy m$ nie ma cichej umowy z UBI. Wiadomo, ze UBI sypatyzuje z M$ i to bardzo. Moze sie domowili, ze beda partolic porty na PC'ta aby przyciagnac coraz to wiekszą rzesze graczy stricte pc'towych do ich nowej konsoli z logiem koła. Sieprzyli chyba narazie wszystkie porty tego, co do tej pory sie ukazalo na x360. Jesli pray potrafi lepiej i plynniej chodzic niz na x360 i do tego lepiej wygladajac, to poprostu nie chce mi sie wierzyc ze nie da sie tego zrobic z grami jak R6, SCDA, GRAW (pomijam, ze te dwie ostatnie to inne gry na x360 niz na PC). Ja to czuje chamską zagrywke. Taa, sPiSek który niestety wcale nie jest nierealny :| Powiem wręcz że przychylam sie do twojej opini... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 a mi to daje do myslenia na temat taki, czy m$ nie ma cichej umowy z UBI. Wiadomo, ze UBI sypatyzuje z M$ i to bardzo. Moze sie domowili, ze beda partolic porty na PC'ta aby przyciagnac coraz to wiekszą rzesze graczy stricte pc'towych do ich nowej konsoli z logiem koła.yhmm. i odciagnac ich o visty. plan iscie genialny w swojej prostocie :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 Sądzę, że nie do końca. Jak już wcześniej pisałem, Vegas na XP i Viście działa tak samo (czyt. tyle samo klatek). Wyjdzie Vista, dopracują sterowniki, napiszą patcha (albo już tam siedzi pod Vistę ;)) i zareklamują Vistę jako platformę lepszą do gier od XP. Zauważyłeś, że UBI wydaje te same tytuły na PC i XBOXa w jednym czasie? Inne firmy najpierw robią na konsole. Teraz sytuacja może ulegać zmianie i gry będą równocześnie wychodzić na konsole i na PC. XP zaczną olewać aby udowodnić, że Vista poradzi sobie lepiej z grami. Oczywiście to czyste spekulacje! :D Wracając do patcha to prawdę napisali: Zużycie pamięci systemowej spadło do 500MB. Gra jakby przyspieszyła ale nie widać tego w Frapsie. Generalnie jakoś przyjemniej chodzi choć na wzrost 50-100% bym nie liczył! Nie ma szans. ;) PS. nVidiowcy. Wklejcie screena z cieniem na LOW. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) kargul No wypraszam sobie , co jak co ale OS'a mam orginalnego i w dodatku w boxie zbyt czesto zmieniam bebechy zeby tracic kase na OEMa Do tego darmowy firewall i antyvirus w sysie czysto A co do gry i patcha to juz pare osob sie na niego nacielo :) jutro w pracy sprawdze co on daje EDIT Moze ktos z was posiada grafe GF8800GT/GTX ciekaw jestem jaki framerate osiaga na tej karcie ,ale pewnie spoko stabilne 60 fps no i pasowalo by na takiej grafie AA zalonczyc ,moze jest jakis sposob Edytowane 12 Grudnia 2006 przez Bemx2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 Wrzuciłem patcha, ale fps-ów nie przybyło, choć coś w tym jest, że mimo tej samej ilości fps gra jakby była płynniejsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2006 (...) PS. nVidiowcy. Wklejcie screena z cieniem na LOW. :) moje były z cieniami na very low, musze powiedziec ze wygladaja nie zle jak na VERY low. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 Na very low znika 1/2 cieni na low są juz wszystkie tyko krawędzie mają takie poszczępione i im wyzej tym mniej poszarpane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 PS. nVidiowcy. Wklejcie screena z cieniem na LOW. :) Oj, zapomniałem. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) Chłopaki. Wklejcie screena z cieniem postaci na LOW np: Ten cień może być z bliska zrobiony. Chciałem zobaczyć, czy ultra shadow coś daje bo u mnie cienie z bliska wyglądają jak jedna wielka pixeloza. ;) Edytowane 13 Grudnia 2006 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 Tez myslałem , że o to Ci chodzi . Niestety ati tez mam i nie zrobę. Normalka z tymi cieniami aczkolwiek na nv chyba lepiej nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 W NFSach cienie były lepsze na NV. Ciekami mnie, czy tu jest tak samo. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 Jedyny problem jaki wychwyciłem jest następujący: Odpalam grę, wchodzę spoglądam na cien postaci i dookoła niej są jakies kreski - mało widoczne i nie tylko przy postaci np przy samochodach tez wygląda to jak kod kreskowy ;). Stery to 6.10 cp od ngo . Jednakże sposób na to mam taki , że wchodzę do opcji i wystarczy ze dam inne cienie i powrócę do poprzednich i "barcode" znika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 U mnie to samo. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 Dzień dobry. :D Pierwszy, ot screen'ik. Dalej idą cienie. :ph34r: Myślę, że nie muszę opisywać kolejności. Widać wszystko jak na dłoni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) Albo mi się wydaje , albo po tym paczu gra chodzi wysmienicie. Cienie dałem na high i gra się płynnie. Wiem , że płynnosc dla kazdego jest inna , ale gra się komfortowo. @qqrydza A proszę jeszcze o screena gdzies jak przy scianie robisz cover zeby bylo widac np cien kasku na ciele goscia , bo wiem o co kojakowi chodzi ;). Edytowane 13 Grudnia 2006 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) Gregor. Widzę, że zaaplikowałeś patcha? :D Wstępnie widzę, że nV rozmywa cienie i lepiej wyglądają na GF niż na ATI. ;) Ot takie małe spostrzeżenie. ;) PS. Już nie używacie frapsa? :] Nie widać liczby klatek! ;) Edytowane 13 Grudnia 2006 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 No ladnie na NV cienie na LOW wygladaja tak jak na ATI ustawione na High :) No ciekaw jestem ile ludziska maja fps'ow pewnie na 1800XT w 1024x768 gdzies okolo 25-35 no pochwalcie sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 No ladnie na NV cienie na LOW wygladaja tak jak na ATI ustawione na High :) No ciekaw jestem ile ludziska maja fps'ow pewnie na 1800XT w 1024x768 gdzies okolo 25-35 no pochwalcie sie Na patchu 1.01 jest bardzo, bardzo różnie większość czasu gry to tak 25-35 fps jest, ale też wiele razy spada np. na 15-17 fps nie wiadomo dlaczego bo zdarzyło mi się to w zamkniętym ciasnym pomieszczeniu z kolei w innym ciasnym pomieszczeniu było 50 fps. Jak jest ostra rozwałka gdzie chłopaków jest sporo, jakieś granaty dymne lataja to jest około 20-22 fps, ale też i w podobnych okolicznościach w innym terenie było przy walce 35-40fps. Ogólnie jeśli by popatrzeć przez całość gry to liczba klatek "lata" od 15 do 50 i nie ma znaczenia czy teren jest duży i otwarty czy ciasny i zamknięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 Wstępnie widzę, że nV rozmywa cienie i lepiej wyglądają na GF niż na ATI. ;) Ot takie małe spostrzeżenie. ;) Cienie na Nv są wyświetlane prawidłowo , gra wykorzystuje cienie DST. Niestety karty Ati nie obsługują DST , pogarsza to jakość cieni na kartach Ati oraz przy bardzo dużej ilości cieni spada drastycznie wydajność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...