Skocz do zawartości
elliotek

Centrum Serwisowe Acer W Brnie

Rekomendowane odpowiedzi

Mysle ze nadeszla pora na to by po pierwsze zalozyc temat o Centrum Serwisowym w Brnie a po drugie moze bysmy w spolnie wystosowali petycje do Acer POLSKA w sprawie zlego traktowania klientów ktorzy maja swoej maszyny w seriwsie. I tak np. jak ja i wielu na tym forum dlugo czekaja na naprawe swoich maszyn. U mnie sprawa wyglada tak, ze juz praktycznie miejsiac nie mam lapka i od 2tygodni codziennie jak dzowni mowia ze oczekuje na czesci!! a wg nich zepsol sie wiatraczek!!

 

Jeszcze tydzien temu jak dzownilem dostalem nr. fax na ktory nalezy skladac skargi, a w srode dowiedzialem sie ze juz nei moga podawac na infolini faxu, i ze jesli chce zlozyc skarge musze ja wyslac listem do warszawy. ale naszczescie nr. faxu znalazlem i wyslalem do nich pismo.

 

Mam nadzieje ze wywiaze sie tu dyskusja ktora nam wszytskim bardzo pomoze. Jesli by sie znalazlo jakas ilosc osob ktora chciala by sie podpisac pod petycja do Acer POlska prosze o kontakt na tym forum, moze by sie nam wspolnie udalo wystosowac odpowiednie pismo. moze by to nam pomoglo.?

 

===============================================================

Tresci pism które wyslalem do Acer:

------------

1

------------

Notebook Acer, który został wysłany do Centrum Serwisowego w Brnie, wrócił do mnie kilka dni po rzekomej naprawie, okazało się, że został tylko przeczyszczony! Mimo, że był to nowy laptop! Wysłałem sprzęt po raz drugi z pisemnym opisem usterki. Usterka została wykryta. Od prawie dwóch tygodni , gdy dzwonię do Centrum serwisowego dowiaduję się ze notebook czeka na części a dokładnie na układ chłodzenia. Wszystko było by porządku gdyby nie fakt, że nie wiadomo kiedy dojdzie część do mojego notebooka! I nikt nie jest w stanie mi tego powiedzieć!

W Centrum Serwisowym kontaktuję się z Panem Pawłem Zalewskim, który twierdzi że jest najwyżej postawioną osobą w ów Centrum, i że on nie ma obowiązku informować mnie o tym kiedy będzie dostępny układ chłodzenia! Tak samo, nie chce mnie przełączyć do osoby która zajmuje się zamawianiem części. Z tego wynika, że albo ta część nie została zamówiona, albo jest nie dostępna! Tak przynajmniej ja rozumuje.

Niebawem minie miesiąc od momentu gdy nie mam mojego notebooka i nie zapowiada się na to, że prędko go dostanę! Dlatego proszę o określenie mi kiedy zostanie wykonana naprawa mojego notebooka. Jako klient mam prawo i obowiązek wiedzieć kiedy otrzymam sprzęt!

-----------

2

-----------

Dnia 12.06.2006 wysłałem pismo z Skargą na Centrum Serwisowe w Brnie. Nie dostałem żadnej odpowiedzi. Dlatego też, zgodnie z przysługującym mi prawem, po konsultacjach z Rzecznikiem Praw Obywatelskich, jesteście Państwo zobowiązani udzielić mi informacji na moje pytanie. Z racji tego, że praktycznie od miesiąca nie posiadam notebooka który przebywa w serwisie, termin ten ustalam na 19.06.2006. Jesteście Państwo zobligowani na odpowiedz do tego dnia. Odpowiedzi oczekuje mailowo lub pod za pośrednictwem fax-u. W przypadku braku odpowiedzi przekazuje sprawę Rzecznikowi Praw Konsumenckich, a w dalszej mierze przy braku reakcji z Państwa strony skieruje sprawę do Sądu.

Jak Się dziś dowiedziałem na infolini ACER CALL CENTER, zabroniliście podawania nr. Faxu klientom. Co jest również oznakom, że olewacie klientów.

Kupując sprzęt Firmy Acer sądziłem, że jest to renomowana firma z tradycjami. Ale niestety się zawiodłem.

------------

 

pozdrawiam

Edytowane przez elliotek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pigmej

Chce zwrócić twoją uwagę na fakt że Brno dopiero wystartowało. Ekipa się dociera i z tego co wiem na razie działa nie na pełnych obrotach. Daj im szanse.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce zwrócić twoją uwagę na fakt że Brno dopiero wystartowało. Ekipa się dociera i z tego co wiem na razie działa nie na pełnych obrotach. Daj im szanse.

ale coto ma do rzeczy ze dopiero wystartowalo, dla mnie dla klienta to nie ma znaczenia. ja mogl bym powiedziec to samo. kupilem notebooka po ok miesiacu uzytkowania cos sie w nim psuje, w takim wypadku dalczego ja mam byc poszkodowany? tylko dlatego ze to nowe centrum serwisowe? acer to nei firma kogucik i to ze jest tak a nie inaczej to nie jest moja wina, nasza wina, klientow wina tylko wina FIRMY ACER. zle rozumuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żę jak??? szansę?? No i co z tego że ekipa nowa....Blasc pare lat się docierał i co może mi powiesz że się dotarł?? Posiadacza wadliwego lapa za którego wyłożył kilka tysięcy mało obchodzi nowa ekipa w serwisie, niech oni zmienią podejście do klienta, a nie na odwrót...

 

A co do petycji to z chęcią się podpiszę, ale żeby ona coś dała musiało by nas być naprawdę wielu, bo jak nie to zniknie to w jakiejś szufladzie (która pewnie jest zapchana od podobnych pism tego typu...)

Edytowane przez shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce zwrócić twoją uwagę na fakt że Brno dopiero wystartowało. Ekipa się dociera i z tego co wiem na razie działa nie na pełnych obrotach. Daj im szanse.

śmieszniejszej rzeczy dawno nie słyszałem, ciekawe czy Ty byś tak cierpliwie czekał po tym jak wydałeś grubą kase na laptopa, który teraz jest pareset kilometrów od ciebie i niewiadomo kiedy wróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem za wystosowaniem takiej petycji - nawet pomimo tego, że nie jestem posiadaczem ACERA (uff)...

 

Pojawia się jednak pytanie co taka petycja da...

Czytając opinie na temat serwisu ACERA dochodzę do wniosku, że firma ma to tam... dokładnie tam...

 

A dobra opinia o marce (jeżeli kiedykolwiek taka była) spada...

Dla porównania napiszę, że ja też musiałem oddać mojego lapciaka do serwisu - czekałem na niego tydzień...

 

Podejrzewam, że serwis ACERA tak długo trzyma uszkodzone laptopy w serwisie, ponieważ nie wyrabiają się z ich naprawą...

 

Wszystkim właścicielom ACER'ów życzę wytrwałości i powodzenia... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja producenta i jej optymalne dla końcowego użytkownika warunki to gruba kasa, będąca częścią składową każdego laptopa. Nietkóre firmy po prostu pomijają ten aspekt, tak ważny w przypadku właśnie urządzeń przenośnych. Nie mówię tylko o marce, o której ten wątek traktuje. Wątpię by sugerowana akcja miała jakikolwiek sens. Chyba jedynym, dającym do myślenia argumentem będzie spadająca liczba sprzedawanych sztuk, co wiąże się oczywiście ze wzrostem świadomości kupujących i ich nauka na błędach. Oczywiście daleki jestem tutaj od oceniania kogokolwiek, za to że wybrał tę czy inną markę, bo sam niejednokrotnie się przejechałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pigmej

Widze że sprowokowałem trochę oburzenia. Spokojnie. Może trochę źle się wyraziłem. Macie rację że klienta to nic nie powinno obchodzić. Ja również stosuje tą zasadę.

Acer to jakiś wyżyn nie należy- to wie chyba każdy. Nie ma się co dziwić, że i serwis jest co tu dużo mówić wątpliwej jakości. Chodziło mi tylko o to, żeby na razie dać sobie spokój z petycjami w kwestii Brna. Po prostu otwarli nową placówkę, wszystko się dopiero dociera i dlatego te poślizgi są nieuniknione, a petycja nic nie da. Tylko o to mi chodziło. Po prostu chciałem delikatnie dać do zrozumienia, że fakt otwarcia nowego serwisu w Brnie nie spowoduje że od razu serwis będzie na wysokim poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Petycja moze nic nie dac,z tego samego poowdu co nie daly poprzednie czyli olewnictwa ze strony acera.

Poslizgi tez wg mnie nie sa spowodowane docieraniem lecz nieprzygotowaniem pracowek serwisowych(wina acera) do napraw.Do czego to doszlo zeby serwis czekal na kazda srobke ?

 

Moja znajoma brala udzial w wymianie baterii w FSC(wadliwa seria).Wypelnila formularz na stronie producenta w poniedzialek wieczorem,i ku naszemu zaskoczeniu w czartek przyjechal kurier z paczka.... przesylka z niemiec,da sie to szybko zalatwic ?

 

Taki serwis wie tez jakie czesci najczesciej sa wymieniane i przewidziec co nalezy miec na stanie.Bo niestety Acer jest sie lubi psuc ale nie lubi byc naprawiany :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do petycji to proponuje zkontaktowac sie z rzecznikiem praw konsumenckim i sporzadzic list/petycje do nich nawet w wersji multimedialnej cos a'la <a href="http://list.7thguard.net/">http://list.7thguard.net/</a> [[ apropo jak ktos sie nie podpisal to prosze sie podpisac]] i takze co by sie podpisywac.. urzytkownikow acera i nie tylko jest multum co mozna orzec chodzby przegladajac forum.. ew sporzadzic takowa petycje nawet miedzynarodowa jak cos mozna przetlumaczyc.. podejrzewam ze podpisow dotyczacych skarg na serwis acera bylo by wiele tysiecy a wystarczy tak nie wiele kilka stron w dwoch jezykach i umiescic to w necie podeslac na inne fora... a potem zwrocic sie do rzecznika praw konsumenckich zeby zajol sie akcje jesli bedzie sie cieszyc powodzeniem a podejrzewam ze moglo by sie cos w acerze ruszyc gdyby akcja nabrala rozmachu... a podejrzewam ze i przeciwnycy acera by sie podpisali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"DP": Koncerny wciskają Polakom buble

(PAP, pb/17.06.2006, godz. 08:28)

Czy międzynarodowe koncerny sprzedają w Polsce towary gorszej jakości? Wyglądają tak samo, ale jakość jest inna - tak przynajmniej wynika z obserwacji konsumentów, którzy skarżą się, że wielkie korporacje pod znanymi szyldami sprzedają w Polsce buble.

 

 

R E K L A M A czytaj dalej

 

Skargi dotyczą żywności, zabawek, tekstyliów, sprzętu AGD i wielu innych towarów - wylicza "Dziennik Polski".

 

"Kilka lat temu moja rodzina zakupiła piecyk gazowy renomowanej marki. Sprzęt nie spełnił oczekiwań - w okresie zimowym piecyk regularnie odmawiał posłuszeństwa. Fachowiec z serwisu nie mógł się nadziwić, dlaczego produkt solidnej niemieckiej firmy ciągle się psuje.

 

W końcu znalazł rozwiązanie zagadki - nasz piecyk to model opracowany specjalnie na rynki krajów Europy Wschodniej, dla słabo wyrobionych nabywców" - informacje o podobnych przypadkach odbierają eksperci organizacji konsumenckich i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Skargi dotyczą najczęściej żywności, m.in. napojów, kawy czy płatków śniadaniowych.

 

Zdaniem Tomasza Odziemczyka ze Stowarzyszenia Konsumentów Polskich, problem zróżnicowanej jakości towarów o tej samej marce i nazwie mógłby zostać rozwiązany tylko na poziomie unijnym. - To problem ogólnoeuropejski. Przeprowadzenie odpowiednich badań byłoby zbyt kosztowne dla polskich instytucji - podkreśla Tomasz Odziemczyk.

 

Oficjalne instytucje mogą wszcząć postępowanie wtedy, gdy zachodzi podejrzenie, że produkt jest wadliwy albo nie spełnia standardów bezpieczeństwa. Niedawny Raport Inspekcji Handlowej ujawnił, że znaczny procent importowanych zabawek i artykułów dziecięcych nie spełnia norm bezpieczeństwa i standardów jakości.

 

Producenci wprowadzali w błąd polskich klientów, zmieniając skład towarów, np. zastępowali bawełnę materiałami sztucznymi. W wielu przypadkach importowane produkty tekstylne zawierały substancje szkodliwe dla zdrowia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mogl bym sie podjac napisaniu petycji w jezyku polskim, ale musial by mi ktos pomoc w jej umieszczeniu w internecie. Dobrze by bylo stworzyc str www z ta petycja. Czy znalazly by sie osoby chetne do wspolpracy?

ja moge podjac sie proby przetlumaczenia... moze super formalny jezyk to nie bedzie ale zawsze moge poprosic znajomego o sprawdzenie...a co do strony to wystarczy taka "prosciutka" z potwierzaniem na maila... tj jest ten list dotyczacy DRM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poslizgi tez wg mnie nie sa spowodowane docieraniem lecz nieprzygotowaniem pracowek serwisowych(wina acera) do napraw.Do czego to doszlo zeby serwis czekal na kazda srobke ?

 

Moja znajoma brala udzial w wymianie baterii w FSC(wadliwa seria).Wypelnila formularz na stronie producenta w poniedzialek wieczorem,i ku naszemu zaskoczeniu w czartek przyjechal kurier z paczka.... przesylka z niemiec,da sie to szybko zalatwic ?

 

Taki serwis wie tez jakie czesci najczesciej sa wymieniane i przewidziec co nalezy miec na stanie.Bo niestety Acer jest sie lubi psuc ale nie lubi byc naprawiany :|

 

Bo jakby Acer mial miec wszystkie czesci co sie psuja na skladzie to by musieli miec magazyny jak 5 boisk pilkarkisch :blink:

 

Ja sie powaznie zastanawiam co oni wyrabiaja z tymi laptopami w miedzyczasie gdy czekaja na czesci... :mur:

 

 

Za petycja jestem ZA :)

 

W tlumaczeniu na angielski moge pomoc, jezyk formalny tez sie znajdzie :) a jesli nawet to w UK jestem to sie pelno ludzi znajdzie do pomocy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rowniez chetnie przylacze sie do pomyslu, moge opracowac jakas strone www, jak ktos uzyczy troche miejsca na serwerze z php to bedzie super,a jak nie to zrobi sie cos w html i wrzuci na republika.pl

Edytowane przez TarzaN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym nazlezy wspomniec w petycji? prosze o podpowiedzi tematow, bedzie mi latwiej pisac:D

Przede wszystkim to z jakich powodow ja piszesz, czego sie domagasz, poprzec to wszystko argumentami obciazajacymi acera, hmmm... narazie nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj przyklady zawodnosci sprzetu

przymus serwisu po tygodniu uzytkowania ...

pocz czym strata lapka na 3 miechy np.

wali sie dysk a oni wymieniaja matryce i plyte glowna (gdzies czytalem podobne jazdy na forum )

niewykfalifikowani pracownicy...

bardzo trudny kontakt?? ( nie wiem nie probowalem dzwonic ;p )

bardzo dlugi czas oczekiwania na czesci..

poprzyj odolnymi opiniami na ten temat podajac jakies przyklady for internetwych...

 

co do serwera to moge "udostepnic" znacy sie podesliesz mi strone ja ja wrzuce ... tylko przydala by sie jakas ladna darmowa domenka ;] moze byc nawet alias.. czy przekierowanie z pure.pc za zgoda adminow... np. petycja.purepc.pl ;D hmm chyba 7GB transfer mi nie wyciagna na prostej stronie??:> i przydalo by sie tak jak w tym liscie na 7thguardzie zeby blo potwierdzanie mailem... nawet zalorzyc skrzynke na google i ja podpiac...albo napisze do admina swojego serwera jak jest z serwerem poczty u mnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO ja mysle ze w tym tygodniu znajde czas by zaczac pisac ta petycje, owoc mojej pracy bede oczywiscie tu wklejac, liczac na cenne uwagi z waszej strony.

Cieszę się ze jest zainteresowanie tym tematem, prosil bym jeszcze uzytkowników Acera zeby w kilku słowach zamiescili tu swoje przezycia z firma Acer i jej sprzetem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO ja mysle ze w tym tygodniu znajde czas by zaczac pisac ta petycje, owoc mojej pracy bede oczywiscie tu wklejac, liczac na cenne uwagi z waszej strony.

Cieszę się ze jest zainteresowanie tym tematem, prosil bym jeszcze uzytkowników Acera zeby w kilku słowach zamiescili tu swoje przezycia z firma Acer i jej sprzetem.

 

przyklejcie temat.... albo zrobcie jakis temat dot historii a acerem i sonde

ileczzasu uzywales laptopa przed serwisem i ile czasu tam lezal... =]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wlasnie sie dowiedzialem ze moj notebook wlasnie wyszedl z Brna, jutro albo pojutrze u mnie bedzie!! ale oczywiscie to nie zmienia mojego podejscia do tego tematu. a wracajac do mojego notebooka jakos mam zle przeczucia, przypuszczam ze dalej bedzie cos z nim nie tak:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspolczuje wam chlopaki;]

jest ktos na tym forum oprocz mnie komu sie acer nie popsol?:D

 

moj tez zyje od roku.. poza piskami z plyty glownej,ktore musialem naprawic...

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie masz :( mojego dalej nie ma, eliotek pochwal sie czy ci odpisali na ten faks co im wysłałeś?? Bo może to na nich podziałało?? Kurde teraz mam doła, wysłaliśmy prawie w tym samym czasie, a ja dzisiaj dowiedziałem się że nie mam po co dzownić w tym tygodniu!! :[ Normalnie jaja sobie robią...Siedzi tam od 29 maja...i ciągle czeka na płytę główną

Edytowane przez shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie masz :( mojego dalej nie ma, eliotek pochwal sie czy ci odpisali na ten faks co im wysłałeś?? Bo może to na nich podziałało?? Kurde teraz mam doła, wysłaliśmy prawie w tym samym czasie, a ja dzisiaj dowiedziałem się że nie mam po co dzownić w tym tygodniu!! :[ Normalnie jaja sobie robią...Siedzi tam od 29 maja...i ciągle czeka na płytę główną

nie odpisali ale notebooka odeslali, i powiem szczerze ze jest zrobiony!! i nie mam w sumie zastrzezen ciszej chyba sie juz nie da zeby mi chodzil. jestem zadodolony. ale petycje bede pisac!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...