Skocz do zawartości
elliotek

Centrum Serwisowe Acer W Brnie

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ostatnio wyslałem padnięty LCD do brna. Wrócił za 6 dni z wymienioną matrycą, ładnie zapakowany, bez dodatkowych uszkodzeń.

Nieźle.

 

izzi:

wysłałem monitor bez nogi (bo ten akurat wisi na ścianie), i kabli itp, i było ok. analogicznie pewnie z laptopem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma problemu, jak tak wlasnie wysylalem swojego, goly laptop z wyciagnietym dyskiem

Hmm... 2 razy dzwoniłem i 2 razy usłyszałem , że dysk musi być ... nie pomogło tłumaczenie , że padła nagrywarka (i tylko nagrywarka - nie czyta, nie zapisuje ) i nie mogę sobie zrobić backupu danych ... pani sugerowała żebym sobie nagrywarkę na usb kupił ;-))) ... na razie nie wysłałem ... najchętniej bym posłał sam napęd ale takiej opcji nie przewidują ...

Czy wysyłałeś bez dysku po wcześniejszym uzgodnieniu ? czy w "ciemno" ?

Edytowane przez Vonda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... 2 razy dzwoniłem i 2 razy usłyszałem , że dysk musi być ... nie pomogło tłumaczenie , że padła nagrywarka (i tylko nagrywarka - nie czyta, nie zapisuje ) i nie mogę sobie zrobić backupu danych ... pani sugerowała żebym sobie nagrywarkę na usb kupił ;-))) ... na razie nie wysłałem ... najchętniej bym posłał sam napęd ale takiej opcji nie przewidują ...

Czy wysyłałeś bez dysku po wcześniejszym uzgodnieniu ? czy w "ciemno" ?

zapytalem sie goscia czy moge bez dysku, wiadomo rzecz delikatna a dane prywatne, typ powiedzial ze z zasady wolą z dyskiem bo cos tam cos tam, ale jak sie upre to se poradze, a tez reklamowalem dvd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapytalem sie goscia czy moge bez dysku, wiadomo rzecz delikatna a dane prywatne, typ powiedzial ze z zasady wolą z dyskiem bo cos tam cos tam, ale jak sie upre to se poradze, a tez reklamowalem dvd

rozumiem - Tobie się udało - innym nie koniecznie

BTW - czyżbyś też miał DVD Philipsa / QSI ? na co Ci wymienili ? - bo chyba nie naprawiali napędu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem - Tobie się udało - innym nie koniecznie

BTW - czyżbyś też miał DVD Philipsa / QSI ? na co Ci wymienili ? - bo chyba nie naprawiali napędu ?

szczerze mowiac nie wiem co mialem, a wymienili na pionieera, stary sprzet przestal dzialac niejako z mojej winy, bylem ciekaw czy slotowy naped poradzi sobie z 7cm plyta cd - nie poradzil sobie ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Powiem tak: dlugo zwlekalem z tym zeby wyslac mojego TM do Brna, ale w koncu dostalem z roboty IBooka (POLECAM) i moglem sobie wyslac lapka. Wyslalem w srode a dostalem go z powrotem po prawie tygodniu we wtorek. Wymienili obudowe matrycy, ktora pekala (wada fabryczna), a do tego nagrywarke ktora nie nagrywala pod Debianem, a pod Winda tak - z Philipsa na Piooniera :) Naprawde dzialaja szybko i precyzyjnie. Jesli ktos jeszcze ma watpliwosci co do tego serwisu to juz nie warto :)

 

Pozdrawiam

 

Kamyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak: przygotuj sobie numer seryjny laptopa (pod spodem lapka/badz na kartonie(jesli jeszcze masz)) oraz date zakupu, a nastepnie zadzwon do nich na infolinie. Przyjma twoje zgloszenie i nadadza Tobie numer zgloszenia. Wtedy dzwonisz do UPS-u aby zamowic sobie kuriera (pamietaj ze wydzial UPS - miedzynarodowych przesylek). Kiedy kurier przyjedzie dasz mu lapka najlepiej w kartonie do tego ksero dowodu zakupu, oraz kartke z haslami na system jesli masz jakies. Usterki mowisz przez telefon wiec nic nie musisz pisac. Podczas rejestarcji przez telefon ktos wysle tobie z Acera maila z tym co dokladnie musisz zrobic i wydrukowac pdf-a od nich i dac kurierowi :) i to wszystko :)

 

Jesli bedziesz mial jakies pytania: WAL smialo :) postaram sie pomoc

Edytowane przez Kamyk_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musze pochwalić serwis acera. Miałem pęknięcia na zawiasach górnej pokrywy(tej srebrnej) i dvd źle nagrywała i miała problemy z czytaniem. Pan z Vobisu powiedział, że dysk musi być , więc zgrałem cały swój profil i od nowa zainstalowalem windowsa. Oddałem laptopa i za 5 dni telefon do mnie, ze laptop już przyszedł. Każdy zakamarek był wyczyszczony, oczywiście reklamacje uwzględnion. Wszystko pięknie i ładnie, czas oczekiwania pewnie taki sam jakby był to serwis w Polsce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie sie moze jak wyglada sprawa naprawy pogwarancyjnej? Mam swojego 1681WLMi juz trzeci rok, a pekniete zawiasy zauwazylem jakies pol roku temu (prawdopodobnie sa od dluzszego czasu).

Zaczynam sie jednak martwic, bo kiedys przy otwieraniu wyrwe matryce i bedzie po herbacie <_<

 

Mial ktos przeprawe z peknietymi zawiasami po gwarancji? Uwzglednia to jako wade fabryczna i zrobia za darmo, czy mam sie nastawiac na jakiesz koszta? Jesli kaza placic, to jakies kwoty mozna sie spodziewac?

Infolinia anglojezyczna czy mozna po naszemu? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mial ktos przeprawe z peknietymi zawiasami po gwarancji? Uwzglednia to jako wade fabryczna i zrobia za darmo, czy mam sie nastawiac na jakiesz koszta?

Na koszta sie nastaw.Mam nadzieje ze sie nie przerazisz.Niektorzy producencki matryce z ramka,tasma i obudowa traktuja jako calosc :(

Nie wiem jak u acera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, zgłosiłem popękane zawiasy i szwankująca nagrywarkę. Nawet pozwolili wyjąć dysk twardy :)

 

Czekam na maila z pdf-em do wydruku juz ponad godzine. To normalne?? Czy gość przyjmujący zlecenie pomylił się w mailu :(??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim lapie świeżo po zakupie wymieniłem RAM. Po jakimś czasie coś siadło- myślałem na 100%, że to grafa. No to pojechał do Czech na naprawę. Po jakimś czasie przysłali jakąś ofertę cenową i tu wielkie zaskoczenie- siadł RAM (1 kość 512MB). Koszt całej operacji (z transportem itd.)- jakieś 650zł!!! I najlepsze- wymiana- 90zł (tj. kręcenie trzech śrubek, klapka i przełożenie pamięci), RAM- (512MB, Kingston DDR-333- i to nawet nie 400)- uwaga- 430zł (bez VATu)! Za co? U nas można to kupić za 170-200zł z VATem. Komu oni wciskają ten kit? Co ja- kretyn jakiś? Wprawdzie nie sprawdziłem RAMu- przyznaję, ale takim idiotą, żeby płacić pół tysiąca do czegoś, co mogę mieć za darmo, to nie jestem. Zarobili na mnie 110zł (z czego połowę firma kurierska).

Lap wrócił, w ostateczności RAM został wymieniony w ramach gwarancji w Vobisie (nie polecam!!!), a reszta wydarzeń to już inna makabryczna bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, zgłosiłem popękane zawiasy i szwankująca nagrywarkę. Nawet pozwolili wyjąć dysk twardy :)

 

Czekam na maila z pdf-em do wydruku juz ponad godzine. To normalne?? Czy gość przyjmujący zlecenie pomylił się w mailu :(??

Po jakim czasie zjawił się w twoim domu kurier?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nie wiem od czego to zalezalo w przypadku OskaR-a, ale u mnie po telefonie do serwisu mail pojawil sie w kilka sekund, kurier przyjechal wtedy kiedy sie z nim umowilem. Poniewaz do nie serwis w brnie wysyla kuriera, tylko oni wysylaja maila z listem przewozowym i z numerem do UPS-a. Ty dzwonisz do nich i sie umawiasz kiedy kurier ma przyjechac. W moim przypadku wymiana obudowy matrycy oraz nagrywarki trwala - calosc 4 dni robocze. Jednak ja wysylalem w srode, wiec dopiero dostalem z powrotem laptopa w poniedzialek. Moim zdaniem najlepiej wysylac w poniedzialki, poniewaz wtedy jest szansa ze dojdzie w tym samym tygosniu z powrotem.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Kamyk_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze sie nie zgłosił bo niemam maila od serwisu z listem przewozowym i niedzwoniłem do kuriera. Dzisiaj będe drugi raz dzwonił i znowu pewnie z 15 min posłucham sobie piosenki aż ktoś sie odezwie.

Już na starcie same problemy, jak nie po podaniu wszelkich informacji zawiesił im się system i musiałem od nowa wszystko podawać to teraz znowu mail pomylony. Ehhh Ciekawe co Brno wymyśli jak już dojdzie do wysłania.

 

Też mam ram zmieniony na 1GB i dysk na seagata.

Dysk pozwolili wyjąć więc luzik, a ram zamienie spowrotem na orginalny.

 

__dopisane__

 

Tak jak myślałem, email pomylony. Jutro laptopa wysyłam i mam nadzieje że raz dwa wróci :).

Edytowane przez Luki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i 29 stycznia około południa kurier zabrał mi sprzet.

Wczoraj 2 lutego w godzinach nocnych (23:00) sprawdziłem status naprwy i, pisało że już wysłany. Na stronie UPS-a pisało ze jeszcze w Czechach jest, dziś rano od 8:54 już w Katowicach był. Do Częstochowy niedaleko :), jeszcze dziś powinien dotrzeć, jak nie to w poniedziałek.

Reklamacja zawiasów i szwankującej nagrywarki.

Co naprawili i jak oraz co popsuli okaże sie niebawem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Długo nagrywała płyty DVD, ostatnio nawet niepotrafiła odczytać naganych przez siebie płyt. Upgrade biosu nie pomógł. Chciałem zrobić downgrate ale się nie dało :). Więc przy zgłoszeniu mówie co jest a gość mówi że pisze problemy z nagrywarką. Czy wymienią (mam nadzieje) to sie okaże w poniedziałek. Bo niestety, lapek utknął w Katowicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to własnie rozpakowałem sprzęt.

Opakowanie to samo, w rapoircie naprawy napisali że obudowa wyświetlacza wymieniona, napęd wymieniony. Po rozpakowaniu rzeczywiście, cała obudowa wyświetlacza nóweczka, napęd tez inny, jaki, jeszcze neiwiem, jak odpale go to dopisze tu do postu.

 

Czyli w pełni polecam serwis w brnie. Szybko i sprawnie przeprowadzona naprawa.

 

__dopisane__

 

Napęd to LiteOn DVDRW SOSW-852S.

 

I gra muzyczka :D.

Edytowane przez Luki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...W moim lampku padła nagrywarka ,która już ma dosyć wypalanek a toczki czyta tylko jak jej się chce następnie coś się zacina klawiata raz po raz ale zawsze i to od nówki a trzecia sprawa to lewy przycisk lubi się blokować......masakra. Możecie mi powiedzieć ile trzeba czekać za powrotem sprzętu ...........?????????????? i najchętniej wyciągną bym twardego. odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...W moim lampku padła nagrywarka ,która już ma dosyć wypalanek a toczki czyta tylko jak jej się chce następnie coś się zacina klawiata raz po raz ale zawsze i to od nówki a trzecia sprawa to lewy przycisk lubi się blokować......masakra. Możecie mi powiedzieć ile trzeba czekać za powrotem sprzętu ...........?????????????? i najchętniej wyciągną bym twardego. odp

Tego to nawet najstarsi górale nie wiedzą, ale pewnie z 14 dni. Musisz wysłać cały komputer. Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przeczytać kilak postów wcześniejszych.

Obecnie Brno wyrabia sie w tydzień oraz śmiało możńa wysłac bez twrdziela, tzreba to tylko zgłosić na infolinii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...