Skocz do zawartości
elliotek

Centrum Serwisowe Acer W Brnie

Rekomendowane odpowiedzi

dobra starczy tego bo mi się adrenalina podności.... :blink: u mnie działał 3 miesiące od ostatniej wizyty w serwisie, najpierw dysk, teraz płyta....aż się boję pomyśleć co będzie następne...Powiem wam krótko, cieszcie się - póki możecie :mur:

Edytowane przez shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja juz swojego mam 11 miesiecy i chodzi idealnie.

Jedynie zaobserwowalem ze kawisze "WSAD" czyli te od grania mi sie swieca (razme z shiftem i kawalkiem spacji :-) ) i niestety mi sie wytarl delikatnie plastik na klawiszu kierunkowym miedzy przyciskami tachpada 8O , potwierdza sie teza o slabym lakierze nalozonym na plastiki. Na szczescie we wrzesniu znajomy wraca z USA i mi przywiezie Asusa W3J ^_^

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja juz swojego mam 11 miesiecy i chodzi idealnie.

Jedynie zaobserwowalem ze kawisze "WSAD" czyli te od grania mi sie swieca (razme z shiftem i kawalkiem spacji :-) ) i niestety mi sie wytarl delikatnie plastik na klawiszu kierunkowym miedzy przyciskami tachpada 8O , potwierdza sie teza o slabym lakierze nalozonym na plastiki. Na szczescie we wrzesniu znajomy wraca z USA i mi przywiezie Asusa W3J ^_^

e to normalne kurek, nie masz co się przejmować tymi klawiszami, no i gratuluje nowego niedoszłego jeszcze zakupu B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@shadow

 

nie ma wzmianki!!! ale jest tylko cos takiego, ze serwis musi poinformowac ze przyjąl np. komputer na serwis w ciagu 14dni roboczych, a pozniej to juz nie ma zadnego znaczenia! ile bedzie trwala naprawa!

 

 

 

Co do temu formu, to przyznam sie Panowie ze w te upaly nie mam zadnej motywacji do pisania petycji:( ale wpadlem na pomysl ze moze powierzymy sprawe profesioanlista z www.petycje.pl co mysliscie?? oni wszytko ladnie napisza, wysla tam gdzie trzeba a my stworzymy odpowiednia strone>?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i niespodzianka, dzwoniłem do nich w czwartek w zeszłym tygodniu i dowiedziałem się że może we wtorek(jutro) mi go oddadzą (czyli to co zwykle)...a tu niespodzianka, dzisiaj komp przyszedł, i okazało się że wysłali w Czwartek-w dniu dzwonienia ?! - wniosek jeden, mają niezły burdel.....a do tego wysłąli na adres w fakturze a nie na adres zgłoszony w centrum obsługi... oczywiście zadzwoniłem i popraosiłem o wyjaśnienia... panienka znalazła człowieczka któremu zgłaszałem usterkę i zadzwonił z przeprosinami:P Do tego jeszcze kurier nie zastał nikogo w domu i oddał kompa sąsiadom, nawet nie informując mnie o tym...jakby nie fakt że mam dobrych sąsiadów to mógłbym nawet nie wiedzieć, że mi kompa naprawili...Podsumuje to krótko - ACER .... BEZ KOMENTARZA...

 

Oczywiście nawet nie mogę sprawdzić czy wszystko działą...no ale nic, w sobotę będę wszystko wiedział, jak po niego pojadę...

Edytowane przez shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

\Do tego jeszcze kurier nie zastał nikogo w domu i oddał kompa sąsiadom, nawet nie informując mnie o tym...jakby nie fakt że mam dobrych sąsiadów to mógłbym nawet nie wiedzieć, że mi kompa naprawili...Podsumuje to krótko - ACER .... BEZ KOMENTARZA...

 

Oczywiście nawet nie mogę sprawdzić czy wszystko działą...no ale nic, w sobotę będę wszystko wiedział, jak po niego pojadę...

gdzie Ty mieszkasz ze masz tak daleko do sasiadow:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam!! heh i nawet działa, wygląda na to że wszystko jest ok. Żadnych dodatkowych rys nie przybyło, tak jak zwykle matryca wymyta na glanc. Oby tym razem pochodził dłużej niż 3 miesiące :/ no ale nie ma co krakać :D serwisowany 25 dni...

Wiem że to już wyjaśnione było wiele razy, ale napiszę jeszcze dla pewności że gwarancja rzeczywiście jest 2 letnia dla osób fizycznych bo nawet na raporcie z naprawy mi napisali że gwarancja 2 letnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem bardzo miło zaskoczony działaniami tego serwisu!!!!

 

miałem kłopoty z kartą grafiki w 4102 ati x700 (krzaczki na ekranie), po wcześniejszych przejściach z blaskiem ( 1 miesiąc w serwiesie) bardzo obawiałem sie wysyłania do brna!!!. laptopa nie miałęm w domu 10 dni, w serwisie wymienili płytę główną - w blascu zajeło to miesiąc, a dodatkowo wymienili mi dysk twardy, bo podobno był wadliwy i nagrywarkę, miałem QSI a mam SONY

 

wiec jak by nie patrzeć wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja oddałem:

mialem 3 usterki,

polamaną obudowe,

plamy na matrycy i

padnieta plyte glowna

naprawili tylko plyte glowna

mam dalej plamy i dalej polamana obudowe - sama zaczela pekać - jakby sie wysuszyła:)

uznali ze to sa usterki na gwarancji ale nie naprawili:)

hehe

 

wysylam jeszcze raz ale po wakacjach teraz nie mam czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Mam pytanko: czy ktoś z was wysyłał do Brna swojego Acera z uszkodzonymi zawiasami bądź też obudową matrycy ? Powoli pęka mi srebna obudowa matrycy na samym rogu. Dzwoniłem do Brna i mowili ze to standard ze na 90% wymieniaja, ale czy juz ktos cos takiego wysylal ? No i jeszcze jest jedno przebarwienie na matrycy widoczne tylko po pewnym kontem, nie przeszkadzajace w pracy - czy ono tez podlega gwarancji ?

 

Z gory dziekuje za odpowiedz

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz jestem po przygodzie z serwisem. Trwało to ogolnie szybko bo 11 dni włączając w to 2 weekendy. Miałem uszkodzone wyjscie audio, szwankujace wifi. Wymienili płyte głowną, oraz karte wifi. Wszystko byłoby cacy, gdyby nie pare rzeczy. A mianowicie: Porysowana klapa matrycy, oraz pekniety zawias :[ Ponad to zamiast oryginalnej karty wifi Intel® PRO/Wireless 2200BG włozyli mi gorsza wersje bo pracujacą tylko w standardzie 802.11b karte Intel® PRO/Wireless 2100 Network :[

 

No nic. Bede musiał zadzwonic do serwisu ponownie i dowiedziec sie co to ma być. :[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

jezeli mam byc szczery to to co czytam jest dla mnie szokiem..........

ale zacznijmy od poczatku.....

Serwis acera w polsce (ten pierwszy serwis przed tym w Brnie) polegał na tym ze acer podpisal umowe z pewna firma (nie bede robil reklamy tym kuta#@) i ta firma wykonywala naprawy wiekszosci lapow acera w polsce...wszystko bylo ok do czasu...kiedy sprzedaz acera w polsce osiagnela niespodziewanie dobre wyniki (zeby nie napisac gigantyczne) mala firma serwisowa nie posaidajaca magazynu czesci (firma zewnetrzna po okresleniu usterki sprowadza (jezeli nie ma a na ogol nie ma )czesc dla klienta i pozniej sie rozlicza ta zepsuta czescia z acerem)nie sprostala mowiac delikatnie ,to co sie dzialo z klientami bylo poprostu nie do opisania ...odbilo sie to mocno na sprzedazy acera ... poprostu sprzedawcy widzac co sie dzieje zaczeli polecac inne marki lub wrecz odradzac acera......nie trzeba bylo dlugo czekac ,acer postanowil wybudowac wlasne centrum serwisowe....wiaze sie to z duzymi kosztami ale zapewnia nieocenione zalety dla klientow:

 

-wlasny magazyn z czesciami (skaraca czas serwisu 3-4dni)

-profesjonalny system zarzadzania paczkami ,przyjmowaniem zgloszen i realizacji reklamacji

-ogolna duza szybkosc reakcji serwisu......

Z wlasnego doswiadczenia wiem ze serwis w brnie radzi sobie bardzo dobrze podam przyklad:

klientka reklamowala ok 2 tyg temu laptopa

usterka: chlodzenie, walnieta matryca (bialy pas),bateria

laptop wrocil do mnie po 7 dniach roboczych od wysylki , wszystkie usterki zostaly usuniete , laptop wrocil dobrze zapakowany i nie uszkodzony mimo iz klientka nie posiadal oryginalnego kartonu....

takich przypadkow mam wiecej takze naprawde nie moge powiedziec zlego slowa o serwisie w brnie

z drugiej strony to oczym wy piszecie (reklamacje ponad 1miesiac) to jest dla mnie poprostu nie dopomyslenia....

Edytowane przez Abaddon+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem, czy to wstawić do działu newsów, czy tutaj. :)

 

Zdjęcia nagich kobiet w ciąży wraz z wypisami ze szpitala to "gratis", jaki pewien skierniewiczanin znalazł na dysku swojego laptopa, który wrócił z naprawy w czeskim oddziale firmy Acer.

 

Jak informuje "Dziennik Łódzki", po trwającej miesiąc naprawie student informatyki otrzymał komputer z "niespodzianką" na twardym dysku i dołączonym liścikiem: "Proszę przyjąć nasze przeprosiny za zaistniałe problemy ze sprzętem. Wyrażamy nadzieję, że wykonana naprawa będzie w pełni satysfakcjonująca".

 

Ponieważ student oczekiwał jedynie satysfakcji technicznej, można sobie wyobrazić jego zaskoczenie ową "niespodzianką". Zdjęcia powędrowały do komputerowego "kosza".

źródło: Interia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hey

 

mialem klopot ze swoim 5021wlmi, naped mi sie chrzanil, nie nagrywal nie odtwarzal, wiedzac co robi blasc czekalem, na poczatku wrzesnia wyslalem do brna, bez oryginalnego pudla, tylko z kupa folii babelkowej, kurier odebral w piatek, w poniedzialek dostalem sms informacje ze przesylka dotarla do brna, tydzien pozniej w poniedzialem mialem u siebie bardzo dobrze zapakowanego lapka w fikusnym opakowaniu, wszystko zalatwione, naped wymieniony na pioniera( nia pamietam jaki byl wczesniej), dla mnie bomba, stan fizyczny nie zmieniony, w porownaniu z blasciem niebo a ziemia

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może orientujecie się, czy można wysłać lapka bez dysku twardego i zasilacza? Czy ktoś już w ten sposób robił?

Mam 2 Acery WLMi 1524 i w oby są problemy z napędem i chłodzeniem. Jeden był już 3 razy w Blascu z powodu chłodzenia - po ich genialnych naprawach (które również nie trwały krótko) co jakiś czas się zawiesza zupełnie a na matrycy są jakieś krzaki. Pocieszyliście mnie, że Brno działa lepiej niż Blasc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...