Skocz do zawartości
nrl

Assassin's Creed

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sialala

Tekst z Benchmarka: "Do rozdzielczości 1280x1024 wystarczy już GeForce 7900GT lub Radeon X1900GT, choć framrate to jeszcze żadna rewelacja. Średnio zaledwie niewiele ponad 25 fps. I to niestety tylko w widoku FPP. W niektórych lokacjach nawet na GTX i XTX fps spada poniżej 20, jeśli przełączymy widok na TPP."

Także bujdy o niebiańskiej grafie i 50 fps to nie do mnie.

U mnie na X1800XL (nie kreconym) po delikatnej modyfikacji INI gra wyglada lepiej niz na screenach z Benchmarka (choc gram bez AA) i dziala srednio w 40-45 FPSach (w jaskiniach i budynach nawet po 70-80). Oczywiscie wszystko na max. Wiec benchmarkiem sie tak bardzo nie sugeruj ;)

W TPP nie gram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o/t

 

Sialala, coś na podparcie naszych wypowiedzi, zakładam, że Twój przed-przedmówca ;) zna angielski:

 

http://www.firingsquad.com/hardware/oblivi...mance/page2.asp

 

eot, masz te kilka lat na karku więcej i wciąż nie wiesz, że nie sugerujemy się benchmarkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 1 to nie temat o Obku :P, który btw jest beznadziejny ;]. Po 2 te lipne tekstury w oddali można zamienić. Jest wiele paczek gdzie są przerobione w photoshopie z odpowiednim pluginem, do wysokich rozdzielczości i znacznie lepszymi detalami. nie trzeba zmieniać nic w INI, żeby sobie poprawić ZNACZNIE jakość tych tekstur, a co za tym idzie wydajność praktycznie się nie zmienia.

 

[OT]

PS. Z tymi FPS'ami jest różnie, więc te 40-45 to nie zawsze jest jak piszecie. Grałem na lepszym sprzęcie i było to samo, zwłaszcza jak jest wiele źródeł światła co już wspomniałem w temacie o obku [; Ale na 99% na kartach 1800XT/19000XTX można sobie pograć komfortowo po małych zabiegach, w wysokich ustawieniach. Sialala jak wszedłeś do jakiejś gilidi magów nie pamiętam w którym mieście, jest zaraz po wejściu stolik i jakaś 'jaszczurka' za nim [; tam jest dużo źródeł światła i powierzchni szklancyh, od których odbija się to światło. Ile tam miałeś FPS'ów ? bo nie chce mi się wierzyć, że nie spowalniało znacznie w stosunku do innych lokacji. Jest dużo takich miejsc w grze, a jak jeszcze wyciągniemy pochodnię to już w ogóle....

[/OT]

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pc emulował PS3? Hmm, jeszcze PS2 nie emuluje, ale widzę, że od razu przeskoczyli :) LOL

Imo jak już, to na MACu.

W PSX piszą, że na "specjalnych jednostkah demonstracyjnych".

Jak pisałem wyżej - zobaczymy, czas zrewiduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pc emulował PS3? Hmm, jeszcze PS2 nie emuluje, ale widzę, że od razu przeskoczyli :) LOL

Imo jak już, to na MACu.

W PSX piszą, że na "specjalnych jednostkah demonstracyjnych".

Jak pisałem wyżej - zobaczymy, czas zrewiduje.

GameSpot News contacted Ubisoft to set the record straight. "Assassin's Creed was being shown on a PC emulating a PlayStation 3," a rep told GameSpot News. The systems were out of view, so we'll take Ubisoft's word as to what the game was running on.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiiaaa PC emulowal PS3, wystarczy ze GameSpot to napisal i kazdy w to uwierzy...

Co do Assasins Creed to ja tez nie wierze ze bedzie to tak wygladalo, i nie chodzi mi tu juz tylko o tekstury, ale o te masy ludzi o ktorych to sie mozna tak obijac, o ubrania które zachowują sie ultrarealistycznie itp. Po prostu gra wygląda zbyt realistycznie. Ja podchodze do tego z rezerwą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie widze nic niewiarygodnego w tym, ze PC emulował PS3

 

przeciez specyfika PS3 jest o wiele bardziej zblizona do PC niz specyfikacja PS2. Te pierwsze, mniej skomplikowane gry z PS3, gdzie nie wykorzystuja tak bardzo np. fizyki, to spokojnie pojda na PC po łatwiej konwersji, bo w koncu ten sam jest np. uklad graficzny.

 

tzn moze samo zdanie, ze "emulował" jest nie na miejscu, ale poprosty te pierwsze gry są tak zrobione, ze mogli je puszczac na komputerach. Nie wiem tylko czy to był normalny PC, taki jak kazdy z nas ma (wątpię), czy raczej jakiś mac @ powerPC

 

zresztą z X360 rok temu na E3 bylo tak samo.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie rzecz w tym, ze najprawdopodobniej bylo tak ze puscili wersje gry przygotowaną na PC i tyle, przecierz na E3 nie mogli powiedziec, że to wersja pecetowa byla, bo wtedy to mial byc exclusive na PS3.

Konwersję i emulację dzieli przepasc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

To może Kutaragi będzie sprzedawał soft emulujący PS3 na PC, po co budować konsolę i dopłacać, jak można sofcik sprzedawać z dużym zyskiem :)

Wolalbym konsole. Wyjdzie kilka razy taniej pewnie (proc, grafa, muza)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem, że grafika i taki dziwny klimiat i na mnie robią wrażenie. Gra naprawde robi wrażenie. Tylko nie widziałem jak narazie zadnych gameplay movie. Może źle szukam, może jeszcze nie ma ? Oświećcie mnie plis ;). Na gamespocie jest tylko tyle jak narazie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lee... cos mało modeli ludzi tam mają xD naliczyłem 3 takich samych ludków [;

 

ps. Ten firefox z serwera PPC faaajny jest xD podkreśla błędy, ale powinni go dopracować... np. takie znaczki jak "xD" powinny byc nie podkreślane "[;" - to już nie jest [; xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie to wszystko jest pre-rendered i tyle, żadnych filmów z rozgrywki nie ma, to samo tyczy się screenów imo, choć te ostatnie wyglądają ciekawie i można by się nad nimi zastanowić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Assassin's Creed Targets PC

 

 

UK, August 29, 2006 - Sharpen your jagged-edge dagger and pull up your face veil because Assassin's Creed will be announced for PC this week - meaning it won't just be PlayStation 3 early adopters who get to feast on the game's throat-slitting glory at the beginning of next year.

 

News of Assassin's Creed's PC arrival appears in early copies of UK magazine PC Gamer, which subscribers received over the weekend. When pressed, a Ubisoft spokesman couldn't officially confirm the game's stealthy arrival on PC. However, it's likely an announcement will be made to coincide with the magazine hitting newsstands

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra prezentuje się przecudnie. Już jest jedna z najbardziej oczekiwanych przeze mnie gier B-)

 

Sterowanie zapowiada się świetnie, jestem ciekaw jak to wyjdzie w praktyce. Mam też nadzieję, że pecetowcom twórcy nie będą kazali długo czekać na ten tytuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra, koniec pierdzielenia odnosnie platformy, czy slinotoku na widok kolejnych screenow, ktore poza tylko aspektem graficznym nic nam nie mowi, a mam nadzieje ze są na tym forum jeszcze gracze, dla ktorych nie tylko grafika sie liczy, a wiec...

 

czas na konkrety!

 

to co mozna sie dowiedziec po przeczytaniu wywiadu z Jade Raymond - producentką Assassin's Creed

 

*grę tworzy ekipa odpowiedzialna za Prince of Persia

*tworcy chcą oddać graczowi jak najwiecej swobody oraz realiow przedstawionego świata

*główną przeszkodą w grze ma być tłum - przeszkoda z krwi i kosci, na ktorą gracz bedzie mógł wpływać poprzez umiejetnosci glownego bohatera oraz przygotowaną wczesniej przez siebie strategie dzialania

*Zabojca ma ponad 800 (osiemSET) specialnych ruchów, dzieki ktorym moze wchodzic w interakcję z otoczeniem

*Gra nie bedzie grą typu stealth w dosłownym tego słowa znaczeniu - bedzie to "SPOŁECZNY STEALTH" - czyli zasada, która mowi "pozostaniesz niezauwazony, dopoki zachowujesz się w społecznie akceptowalny sposób" - dzieki temu ma byc bardziej dynamiczny gameplay niz w tradycyjnym stealth, w ktorym rozgrywka opiera się na czajeniu się w cieniu. Poprostu bedzie trzeba się umieć wtopić w otoczenie.

*Jako teren działan, odtworzona zostanie cała Ziemia Święta - trzy wielkie metropolie i łączące je drogi.

*Bedzie można buszować poza miastami, zwiedzać ciemne uliczki, wykonywać poboczne questy lub po prostu zaliczać misje dla zabojcy. Po prostu...

Grand Theft Horses: San Jerozolimias xD

*Wg pani Raymond, Assassin's Creed dokona redefinicji gatunku przygodówek

 

Napisałem to na podstawie wywiadu udzielonego czasopismu PSX-Extreme

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm wlasnie sie dziwilem, na kazdym skrinie jakies tlumy... tylk ojakie to bedzie miec wymagania? Moze zrobia tak jak w nowym Hitmanie, gdzie tlum sobie tylko chodzil i bylo ze 100 osob na ekranie a klatki w ogole nie spadaly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się bajecznie. Przydałby sie jakiś trailer z gameplaya. Chciałbym zobaczyć czego się spodziewać pod względem grywalności. IMO to screeny ,a nie rendery. Dzisiejsze piece i konsole dały by rade wygenerować.. Ja tam nie widzę nic nadzwyczajnego ,poza modelami ,które na pierwszy rzut oka wygląda na fake.. ,ale wierze że tak naprawdę będzie wyglądać. Uwielbiam takie klimaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...