laguna001 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) Witam Ktora firma w POLSCE swiadczy najlepsza obsluge serwisowa w przypadku gdy zepsuje Nam sie sprzet a jest na gwarancji?? HP?, Toshiba? IBM? Pytam bo chcialem kupic laptopa firmy ASUS ale dowiedzialem sie ze jakosc serwisu pogwarancyjnego ASUSA w Polsce jest tragiczna i dlatego waham sie przed zakupem Prosze o opinie osob ktore mialy stycznosc z serwisami pogwarancyjnymi roznych firm Ktora firma najlepiej troszczy sie o klienta? Pozdrawiam Edytowane 28 Czerwca 2006 przez laguna001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwaloos Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Witam Ktora firma w POLSCE swiadczy najlepsza obsluge serwisowa w przypadku gdy zepsuje Nam sie sprzet a jest na gwarancji?? HP?, Toshiba? IBM? Pytam bo chcialem kupic laptopa firmy ASUS ale dowiedzialem sie ze jakosc serwisu pogwarancyjnego ASUSA w Polsce jest tragiczna i dlatego waham sie przed zakupem Prosze o opinie osob ktore mialy stycznosc z serwisami pogwarancyjnymi roznych firm Ktora firma najlepiej troszczy sie o klienta? Pozdrawiam Asus - czytaj ECS nie wiem dokladnie czy w kwestii lapow ale tak na 90% tak. Dobre uslugi swiadczy Acer (Bielsko-Biala), Dell(Krakow) o reszcie nic nie wiem. Co do czestosci psucia sie lapow to rzadko o tym slysze. powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laguna001 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Asus - czytaj ECS nie wiem dokladnie czy w kwestii lapow ale tak na 90% tak. ... Co do czestosci psucia sie lapow to rzadko o tym slysze. To poczytaj to w kwesti ASUSA Lub wejdz na forum www.forum.asus.pl w dzial "Notebooki" (osobom chcacym kupic ASUSA tez to forum polecam) i co sie dowiaduje: Popatrzcie na pierwsza strone: praktycznie w co drugim temacie ludzie zglaszaja same problem Poza tym dowiaduje sie ze autoryzowany serwis gwarancyjny Asusa w Polsce czyli firma ORIKA dziala po prostu tragicznie i predzej chyba mozna zawalu dostac niz Nam naprawia sprzet :( Pierwsze z brzegu: Jakosc oblugi technicznej Asusa orice mowimy dosc zepsuty laptop po 2 tygodniach uzytkowania ( i tak "lapka dostaniesz w terminie możliwie najkrótszym zazwyczaj nie przekraczającym 14 dni. Termin tem może ulec przedłużeniu.(np brak sprzetu) (mam wrażenie ,że nawet do wieczności) Problem z reklamacja fikcja gwaranycjna jakis klopot i kolejny Mialem nadzieje ze skoro ASUS oferuje gwarancje typu Door-to-door to ewentualna gwarancja jest rozpatrywana jak to najszybciej mozliwe a tu takie rozczarowanie mnie spotyka :( W sumie wczesniej myslalem ze gwarancja typu Door to door polega na tym ze w przypadku uszkodzenia dzwonie do serwisu, serwisant w ciagu kilku dni musi przyjechac do mnie i jesli na miejsca nie zdola naprawic usterki ma mi zapewnic sprzet zastepczy :( a jednak widze ze z tym serwisem gwaranyjnym jest lipa i ze to nie tak wyglada :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 ACER Bielsko-Biala ? Czy oby ta firma zajmoewala sie notebookami ? www.asupport.pl Ze swojej strony polecam Serwis HP-Compaq(Computerland) Krakow ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwaloos Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 ACER Bielsko-Biala ? Czy oby ta firma zajmoewala sie notebookami ? www.asupport.pl Ze swojej strony polecam Serwis HP-Compaq(Computerland) Krakow ;) qmple tam z w BB naprawia lapa Acer (autoryzowany serwis) i nawet ladnie sie z nim obeszli, wszsytko gladko poszlo To poczytaj to w kwesti ASUSA Lub wejdz na forum www.forum.asus.pl w dzial "Notebooki" (osobom chcacym kupic ASUSA tez to forum polecam) i co sie dowiaduje: Popatrzcie na pierwsza strone: praktycznie w co drugim temacie ludzie zglaszaja same problem Poza tym dowiaduje sie ze autoryzowany serwis gwarancyjny Asusa w Polsce czyli firma ORIKA dziala po prostu tragicznie i predzej chyba mozna zawalu dostac niz Nam naprawia sprzet :( Pierwsze z brzegu: Jakosc oblugi technicznej Asusa orice mowimy dosc zepsuty laptop po 2 tygodniach uzytkowania ( i tak "lapka dostaniesz w terminie możliwie najkrótszym zazwyczaj nie przekraczającym 14 dni. Termin tem może ulec przedłużeniu.(np brak sprzetu) (mam wrażenie ,że nawet do wieczności) Problem z reklamacja fikcja gwaranycjna jakis klopot i kolejny Mialem nadzieje ze skoro ASUS oferuje gwarancje typu Door-to-door to ewentualna gwarancja jest rozpatrywana jak to najszybciej mozliwe a tu takie rozczarowanie mnie spotyka :( W sumie wczesniej myslalem ze gwarancja typu Door to door polega na tym ze w przypadku uszkodzenia dzwonie do serwisu, serwisant w ciagu kilku dni musi przyjechac do mnie i jesli na miejsca nie zdola naprawic usterki ma mi zapewnic sprzet zastepczy :( a jednak widze ze z tym serwisem gwaranyjnym jest lipa i ze to nie tak wyglada :( Nom moze w kwestii Asusa tak jest - a to by nie dziwilo szczegolnie ze ECS tam trzyma swoje lapy. Jak raczej pisalem ogolnie=tzn. mialem na mysli te sprzety ktore polecam, preferuje - nie mowie ze lapy sie nie psuja. Moze to zle ujalem. Asus, CA czy inne maja u mnie na pienku. Fajnie wiedziec ze Asus jest taki 'fajny'. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owlman Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 a moze hp? zlego slowa o serwisie tej firmy nie slyszalem, a w malopolsce np bardzo jest chwalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laguna001 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) a moze hp? zlego slowa o serwisie tej firmy nie slyszalem, a w malopolsce np bardzo jest chwalony. Tak slyszalem ze i serwis HP Surfland we Wroclawiu jest wysmienity Ale czy jezeli mam gwarancje na produkt HP to czy moge oddac sprzet do naprawienia do ktoregokolwiek z tych autoryzowanych serwisow? --> http://www.hp.com.pl/loc_serwis/ Szkoda tylko ze w przypadku HP trzeba jakies faxy wysylac zeby dwuletnia gwarancje dostac a nie daja jej od razu na 2 lata :unsure: A wiecie jak wyglada moze serwis gwaranyjny TOSHIBA w Polsce Czy Toshiba ma jakis swoj serwis gwarancyjny w Polsce czy korzysta z jakiegos jednego autoryzowanego serwisu? (jak ASUS korzystajacy z firmy "Orika") lub czy to jest jak w przypadku HP ze korzysta z kilkunastu autoryzowanych serwisow w Polsce? Prosze o wyjasnienie Ps: Wie ktos moze o co chodzi z "gwarancja on-site. Czas reakcji - do 24h" gdzie ja mozna dostac I jesli kupie przykladowo sprzet Toshiby z ta gwarancja on - site to do naprawienia mojego sprzetu zobowiazany jest serwis sklepu czy serwis Toshiby??? Edytowane 28 Czerwca 2006 przez laguna001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mouseman Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 O hp nie słyszałes bo mało kto serwisuje HP-ki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Tak slyszalem ze i serwis HP Surfland we Wroclawiu jest wysmienity Ale czy jezeli mam gwarancje na produkt HP to czy moge oddac sprzet do naprawienia do ktoregokolwiek z tych autoryzowanych serwisow? --> http://www.hp.com.pl/loc_serwis/ Szkoda tylko ze w przypadku HP trzeba jakies faxy wysylac zeby dwuletnia gwarancje dostac a nie daja jej od razu na 2 lata :unsure: A wiecie jak wyglada moze serwis gwaranyjny TOSHIBA w Polsce Czy Toshiba ma jakis swoj serwis gwarancyjny w Polsce czy korzysta z jakiegos jednego autoryzowanego serwisu? (jak ASUS korzystajacy z firmy "Orika") lub czy to jest jak w przypadku HP ze korzysta z kilkunastu autoryzowanych serwisow w Polsce? Prosze o wyjasnienie Ps: Wie ktos moze o co chodzi z "gwarancja on-site. Czas reakcji - do 24h" gdzie ja mozna dostac I jesli kupie przykladowo sprzet Toshiby z ta gwarancja on - site to do naprawienia mojego sprzetu zobowiazany jest serwis sklepu czy serwis Toshiby??? Toshiba posiada servisy: -Teleplan Polska (holenderskie biuro servisowe obsluguje nie tylko Toshiby) Bydgoszcz (odpowiadają na telefony i jak na emaile). -Computer Service Warszawa -Ac Serwis Warszawa Co do oceny pracy tych servisów trudno mi jest powiedzieć (nie mam problemu ze sprzętem i jak również widząc inne fora awaryjnosć produktów Firmy Toshiba jest znikoma). Gwarancja on-site (opłaca się tylko w dużym biznesie przy większej ilosci sprzętu). Sklepy servisu nie prowadzą (mogą tylko przyjąć sprzęt do naprawy i odesłać do w/w servisu) Chcąc przyspieszyć servisovanie swego sprzętu należy pominąć sklep wejsć w kontaktk bezposrednio z servisem i postepować dalej jak zaleci wybrany servis. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbank Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 O hp nie słyszałes bo mało kto serwisuje HP-ki:) Jasne. Kumpel kupił HPka w MM i w pierwszym dniu już się z nim rozstał na 2 tygodnie (serwis). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Moral z tego taki ze nie nalezy kupowac w MM,no chyba ze to ACER jemu to juz nic nie zaszkodzi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Najlepszy serwis? To mój. Czas naprawy to od 20 minut do 24 godzin maksimum. Lutowanie MOBO w laptopie jest mi nie obce. Często poprawiam po takich serwisach jak AC Serwis czy BLASC. Na drugim miejscu ale daleko w tyle plasuje się HP z Centrum Serwisowym HP na Jagielońskiej w Warszawie. A dalej chyba będzie LG. Reszta to już żenada i porażka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laguna001 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dziekuje za odpowiedzi :) O hp nie słyszałes bo mało kto serwisuje HP-ki:)Ale autoryzowanych serwisow HP jest w Polsce 85 a np Toshiby tylko 3 :/ A o 2 serwisach HP czytalem juz pozytywne komentarze (Surfland we Wroclawiu i Computerland w Krakowie) Juz probuje od tygodnia wybrac sobie jakiegos laptopa i ciagle nie moge sie zdecydowac Myslalem i czesto mi proponowano modele ASUSa ale po przeczytaniu tylu negatywnych recenzji co do serwisu chyba nie zdecyduje sie na sprzet tej firmy Takze musze szukac cos z HP lub TOSHIBY :) no chyba ze to ACER jemu to juz nic nie zaszkodziDobre :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devdd Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jasne. Kumpel kupił HPka w MM i w pierwszym dniu już się z nim rozstał na 2 tygodnie (serwis). dziwne, przeciez w hp jezeli stwierdzisz usterke w ciagu 30 dni od zakupu wymieniaja produkt na nowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeG44 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 dziwne, przeciez w hp jezeli stwierdzisz usterke w ciagu 30 dni od zakupu wymieniaja produkt na nowy... i tu sie mylisz. HP wymienia wszystkie zepsute czesci nie na nowe, a po regeneracji- maja to nawet w karcie gwarancyjnej :( sam doswiadczylem tego gdy w nowym- 7 dnowym laptopie padl dysk twardy- wymieniono mi go na taki, ktory przepracowane mial przynajmniej pol roku- 10000 h godzin pracy. srednio 8 godzin dziennie to do pol roku dojdzie. zawiodlem sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) Miałem styczność z dwoma serwisami IBM'a i HP. Naprawa sprzętu trwała około ośmiu dni, IBM około dwóch tygodni. W przypadku IBM'a można przesłać np. sam dysk wraz z fakturą i kserokopią spodu laptopa. Ogólnie serwis IBM'a wypada trochę lepiej przy czym dla klienta biznesowego czas naprawy jest kilka dni krótszy. Co do wymiany sprzętu, który nie działa już po zakupie. Miałem problem z zupełnie nową drukarką HP LaserJet 4250. Która padła kompletnie po pierwszym uruchomieniu. Support HP rozłożył ręce. Odebrali drukarkę i... wymienli całą elektronikę wraz z mechaniką - obudowa została ta sama (poznałem po charakterystycznym zarysowaniu w dolnej części). W każdym razie drukarka pracuje prawidłowo już prawie rok. Edytowane 28 Czerwca 2006 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 1. Każdy serwis może zastosować używane części do naprawy. Zwróćcie uwagę, że nigdzie nie jest napisane, że zostaną użyte nowe części, tylko że zostanie naprawiony. Nie ma producenta który by gwarantował naprawę z użyciem nowych podzespołów. 2. Zanim zaczniecie ile dana firma ma serwisów w Polsce to upewnijciue się czy to są punkty serwisowe, czy też jedynmie punkty przyjęć do serwisu, bo jedno a drugie to dwie różne rzeczy. Jasne. Kumpel kupił HPka w MM i w pierwszym dniu już się z nim rozstał na 2 tygodnie (serwis).A kto mu kazał występować z gwarancji? Powinien wystąpić do sklepu o wymianę komputera z rękojmi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbank Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 A kto mu kazał występować z gwarancji? Powinien wystąpić do sklepu o wymianę komputera z rękojmi. Nie wiem dlaczego. Tak łatwo się mówi o rękojmie, ale i tak każdy szary człowieczek daje na gwarancję. Myślisz, że tak łatwo jest wymienić sprzęt? Kumpel kiedyś chciał tak oddać Actinę (szmelc straszny) i brakło mu nerwów do tego i dał spokój. Niewiedza klientów też jest wykorzystywana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZi Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Nie wiem dlaczego. Tak łatwo się mówi o rękojmie, ale i tak każdy szary człowieczek daje na gwarancję. Myślisz, że tak łatwo jest wymienić sprzęt? Kumpel kiedyś chciał tak oddać Actinę (szmelc straszny) i brakło mu nerwów do tego i dał spokój. Niewiedza klientów też jest wykorzystywana.jak sie ma gadane to łatwo, trzeba z pyskiem na cały sklep krzyczeć to odrazu wymienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greeg67 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Witam Tyle ostatnio złego napisano na temat firmy Blasc że to co teraz powiem bedzie zaskoczeniem dla wielu! Mój sąsiad miał pecha i jego TravelMate 2403 podczas ubiegłotygodniowych upałów padł :cry: Serwis w Warszawie na ul. Marynarskiej 48 przyjął laptopa do naprawy gwarancyjnej z informacja że odbiór naprawionego sprzętu będzie za 2 tyg. i ku zaskoczeniu sąsiada poczterech dniach zadzwonili z informacją że sprzęt jest naprawiony i do odbioru. Niedość że wymienili płytę głowną (laptop się nie włączał) to jeszcze do wyminany poszła matryca (nie wyświetlała jednej pionowej linii przy uchylonej bardziej do tyłu matrycy).Cztery dni to naprawdę mało :-P Pozdrawiam Greeg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Ślawski Opublikowano 3 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2006 Tyle ostatnio złego napisano na temat firmy Blasc że to co teraz powiem bedzie zaskoczeniem dla wielu! Mój sąsiad miał pecha i jego TravelMate 2403 podczas ubiegłotygodniowych upałów padł :cry: Serwis w Warszawie na ul. Marynarskiej 48 przyjął laptopa do naprawy gwarancyjnej z informacja że odbiór naprawionego sprzętu będzie za 2 tyg. i ku zaskoczeniu sąsiada poczterech dniach zadzwonili z informacją że sprzęt jest naprawiony i do odbioru. Niedość że wymienili płytę głowną (laptop się nie włączał) to jeszcze do wyminany poszła matryca (nie wyświetlała jednej pionowej linii przy uchylonej bardziej do tyłu matrycy).Cztery dni to naprawdę mało Jak widać cuda się zdarzają, ale jak wiadomo wyjątek potwierdza regułę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loop_digga Opublikowano 9 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2007 Moja opinia co do serwisu ORIKA znajduje się TUTAJ i jest jak można przeczytać bardzo pozytywna ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiPhO Opublikowano 9 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2007 z centrum serwisiwym hp jak z pogwarancyjnymi naprawami w qumak-sekom nie mialem nigdy problemow kazdego lapa naprawiali szybko i bez zbednych opoznien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 9 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2007 Moja opinia co do serwisu ORIKA znajduje się TUTAJ i jest jak można przeczytać bardzo pozytywna ;) To jesteś w czepku urodzony. Najlepszy serwis to: Teleplan w Bydgoszczy. (Toshiba) :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loop_digga Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2007 To jesteś w czepku urodzony. Najlepszy serwis to: Teleplan w Bydgoszczy. (Toshiba) :D Heh, no pewnie miałem troche szczęścia ;) Choc w necie znalazłem też inne pozytywne opinie w sprawie Oriki. Z Toshibą to moge powiedzieć o znajomym. Kupił laptopa, zauważył, że Wi-Fi mu, delikatnie mówiąc, nawala ;) Akurat był w Warszawie zawiózł do serwisu osobiście, było to w środe, a w piątek tego samego tygodnia dostał nowiutkiego lapa z dostawą do domu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas-comp Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2007 Moja opinia co do serwisu ORIKA znajduje się TUTAJ i jest jak można przeczytać bardzo pozytywna ;) Heh pseudoreklama kiepskiego serwisu :/ Jak chcecie byc bardziej wiarygodni to nie osmieszajcie sie z: Zarejestrowane konto: 09.03.2007 godzina: 11.08 Odkopany temat po prawie roku czasu!!! Po 20 minutach od zarejestrowania pech chail, ze pierwsze posty w kierunku wysmienitego serwisu Oriki....... Tego serwisu niestety juz nic nie uratuje!!! Nawet wlasne komentarze na forum... :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loop_digga Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2007 Nie wiem jakie zasady panują na tym forum, bo jak dobrze mistrzu zauważyłeś, jestem na nim od wczoraj, ale zazwyczaj nie dubluje się postów, więc ja daje jedynie linka do odpowiedzi nt. tego zabawnego posta LINK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haquim Opublikowano 11 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2007 Serwis Fujitsu Siemens Computer - Computer Service S.A. w Warszawie. Mają duży przerób a trening czyni mistrza. Tylko czasem brak im części zamiennych :). Z tego powodu inwerter naprawiali mi 4 tygodnie - no ale komputer przy okazji naprawy lampy w matrycy przestał się wieszać - po prostu magia :lol2: Znajomy miał nagrywarkęDVD która zachowywała się jak DVD-ROM więcją mu wymienili w ciągu 2 tygodni (akurat mieli na stercie jakieś nagrywarki) . Do tego mają także brzydki zwyczaj wpisywania w karcie gwarancyjnej "naprawiono ..." chociaż układ został wymieniony - to tak żeby gwarancja na wymieniony podzespół nie zaczeła biec od nowa . Takie z nich swojkie cwaniaki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...