Skocz do zawartości
laguna001

Ktora Firma W Polsce Swiadczy Najlepsza Obsluge Serwisowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ktora firma w POLSCE swiadczy najlepsza obsluge serwisowa w przypadku gdy zepsuje Nam sie sprzet a jest na gwarancji?? HP?, Toshiba? IBM?

 

Pytam bo chcialem kupic laptopa firmy ASUS ale dowiedzialem sie ze jakosc serwisu pogwarancyjnego ASUSA w Polsce jest tragiczna i dlatego waham sie przed zakupem

 

Prosze o opinie osob ktore mialy stycznosc z serwisami pogwarancyjnymi roznych firm

Ktora firma najlepiej troszczy sie o klienta?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez laguna001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ktora firma w POLSCE swiadczy najlepsza obsluge serwisowa w przypadku gdy zepsuje Nam sie sprzet a jest na gwarancji?? HP?, Toshiba? IBM?

 

Pytam bo chcialem kupic laptopa firmy ASUS ale dowiedzialem sie ze jakosc serwisu pogwarancyjnego ASUSA w Polsce jest tragiczna i dlatego waham sie przed zakupem

 

Prosze o opinie osob ktore mialy stycznosc z serwisami pogwarancyjnymi roznych firm

Ktora firma najlepiej troszczy sie o klienta?

 

Pozdrawiam

Asus - czytaj ECS nie wiem dokladnie czy w kwestii lapow ale tak na 90% tak. Dobre uslugi swiadczy Acer (Bielsko-Biala), Dell(Krakow) o reszcie nic nie wiem. Co do czestosci psucia sie lapow to rzadko o tym slysze.

 

powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asus - czytaj ECS nie wiem dokladnie czy w kwestii lapow ale tak na 90% tak. ...

Co do czestosci psucia sie lapow to rzadko o tym slysze.

To poczytaj to w kwesti ASUSA

 

Lub wejdz na forum www.forum.asus.pl w dzial "Notebooki" (osobom chcacym kupic ASUSA tez to forum polecam) i co sie dowiaduje:

Popatrzcie na pierwsza strone: praktycznie w co drugim temacie ludzie zglaszaja same problem Poza tym dowiaduje sie ze autoryzowany serwis gwarancyjny Asusa w Polsce czyli firma ORIKA dziala po prostu tragicznie i predzej chyba mozna zawalu dostac niz Nam naprawia sprzet :(

 

Pierwsze z brzegu:

Jakosc oblugi technicznej Asusa

orice mowimy dosc

zepsuty laptop po 2 tygodniach uzytkowania

( i tak "lapka dostaniesz w terminie możliwie najkrótszym zazwyczaj nie przekraczającym 14 dni. Termin tem może ulec przedłużeniu.(np brak sprzetu) (mam wrażenie ,że nawet do wieczności)

Problem z reklamacja

fikcja gwaranycjna

jakis klopot

i kolejny

 

Mialem nadzieje ze skoro ASUS oferuje gwarancje typu Door-to-door to ewentualna gwarancja jest rozpatrywana jak to najszybciej mozliwe a tu takie rozczarowanie mnie spotyka :(

W sumie wczesniej myslalem ze gwarancja typu Door to door polega na tym ze w przypadku uszkodzenia dzwonie do serwisu, serwisant w ciagu kilku dni musi przyjechac do mnie i jesli na miejsca nie zdola naprawic usterki ma mi zapewnic sprzet zastepczy :( a jednak widze ze z tym serwisem gwaranyjnym jest lipa i ze to nie tak wyglada :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ACER Bielsko-Biala ? Czy oby ta firma zajmoewala sie notebookami ?

www.asupport.pl

 

Ze swojej strony polecam Serwis HP-Compaq(Computerland) Krakow ;)

qmple tam z w BB naprawia lapa Acer (autoryzowany serwis) i nawet ladnie sie z nim obeszli, wszsytko gladko poszlo

 

To poczytaj to w kwesti ASUSA

 

Lub wejdz na forum www.forum.asus.pl w dzial "Notebooki" (osobom chcacym kupic ASUSA tez to forum polecam) i co sie dowiaduje:

Popatrzcie na pierwsza strone: praktycznie w co drugim temacie ludzie zglaszaja same problem Poza tym dowiaduje sie ze autoryzowany serwis gwarancyjny Asusa w Polsce czyli firma ORIKA dziala po prostu tragicznie i predzej chyba mozna zawalu dostac niz Nam naprawia sprzet :(

 

Pierwsze z brzegu:

Jakosc oblugi technicznej Asusa

orice mowimy dosc

zepsuty laptop po 2 tygodniach uzytkowania

( i tak "lapka dostaniesz w terminie możliwie najkrótszym zazwyczaj nie przekraczającym 14 dni. Termin tem może ulec przedłużeniu.(np brak sprzetu) (mam wrażenie ,że nawet do wieczności)

Problem z reklamacja

fikcja gwaranycjna

jakis klopot

i kolejny

 

Mialem nadzieje ze skoro ASUS oferuje gwarancje typu Door-to-door to ewentualna gwarancja jest rozpatrywana jak to najszybciej mozliwe a tu takie rozczarowanie mnie spotyka :(

W sumie wczesniej myslalem ze gwarancja typu Door to door polega na tym ze w przypadku uszkodzenia dzwonie do serwisu, serwisant w ciagu kilku dni musi przyjechac do mnie i jesli na miejsca nie zdola naprawic usterki ma mi zapewnic sprzet zastepczy :( a jednak widze ze z tym serwisem gwaranyjnym jest lipa i ze to nie tak wyglada :(

Nom moze w kwestii Asusa tak jest - a to by nie dziwilo szczegolnie ze ECS tam trzyma swoje lapy.

 

Jak raczej pisalem ogolnie=tzn. mialem na mysli te sprzety ktore polecam, preferuje - nie mowie ze lapy sie nie psuja. Moze to zle ujalem. Asus, CA czy inne maja u mnie na pienku. Fajnie wiedziec ze Asus jest taki 'fajny'.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze hp? zlego slowa o serwisie tej firmy nie slyszalem, a w malopolsce np bardzo jest chwalony.

Tak slyszalem ze i serwis HP Surfland we Wroclawiu jest wysmienity

 

Ale czy jezeli mam gwarancje na produkt HP to czy moge oddac sprzet do naprawienia do ktoregokolwiek z tych autoryzowanych serwisow? -->

http://www.hp.com.pl/loc_serwis/

Szkoda tylko ze w przypadku HP trzeba jakies faxy wysylac zeby dwuletnia gwarancje dostac a nie daja jej od razu na 2 lata :unsure:

 

 

A wiecie jak wyglada moze serwis gwaranyjny TOSHIBA w Polsce Czy Toshiba ma jakis swoj serwis gwarancyjny w Polsce czy korzysta z jakiegos jednego autoryzowanego serwisu? (jak ASUS korzystajacy z firmy "Orika") lub czy to jest jak w przypadku HP ze korzysta z kilkunastu autoryzowanych serwisow w Polsce?

Prosze o wyjasnienie

 

 

Ps: Wie ktos moze o co chodzi z "gwarancja on-site. Czas reakcji - do 24h" gdzie ja mozna dostac

I jesli kupie przykladowo sprzet Toshiby z ta gwarancja on - site to do naprawienia mojego sprzetu zobowiazany jest serwis sklepu czy serwis Toshiby???

Edytowane przez laguna001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak slyszalem ze i serwis HP Surfland we Wroclawiu jest wysmienity

 

Ale czy jezeli mam gwarancje na produkt HP to czy moge oddac sprzet do naprawienia do ktoregokolwiek z tych autoryzowanych serwisow? -->

http://www.hp.com.pl/loc_serwis/

Szkoda tylko ze w przypadku HP trzeba jakies faxy wysylac zeby dwuletnia gwarancje dostac a nie daja jej od razu na 2 lata :unsure:

 

 

A wiecie jak wyglada moze serwis gwaranyjny TOSHIBA w Polsce Czy Toshiba ma jakis swoj serwis gwarancyjny w Polsce czy korzysta z jakiegos jednego autoryzowanego serwisu? (jak ASUS korzystajacy z firmy "Orika") lub czy to jest jak w przypadku HP ze korzysta z kilkunastu autoryzowanych serwisow w Polsce?

Prosze o wyjasnienie

 

 

Ps: Wie ktos moze o co chodzi z "gwarancja on-site. Czas reakcji - do 24h" gdzie ja mozna dostac

I jesli kupie przykladowo sprzet Toshiby z ta gwarancja on - site to do naprawienia mojego sprzetu zobowiazany jest serwis sklepu czy serwis Toshiby???

 

 

 

Toshiba posiada servisy:

 

-Teleplan Polska (holenderskie biuro servisowe obsluguje nie tylko Toshiby) Bydgoszcz (odpowiadają na telefony i jak na emaile).

 

-Computer Service Warszawa

 

-Ac Serwis Warszawa

 

Co do oceny pracy tych servisów trudno mi jest powiedzieć (nie mam problemu ze sprzętem i jak również widząc inne fora awaryjnosć produktów Firmy Toshiba jest znikoma).

 

Gwarancja on-site (opłaca się tylko w dużym biznesie przy większej ilosci sprzętu).

 

Sklepy servisu nie prowadzą (mogą tylko przyjąć sprzęt do naprawy i odesłać do w/w servisu)

 

Chcąc przyspieszyć servisovanie swego sprzętu należy pominąć sklep wejsć w kontaktk bezposrednio z servisem i postepować dalej jak zaleci wybrany servis. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy serwis? To mój. Czas naprawy to od 20 minut do 24 godzin maksimum. Lutowanie MOBO w laptopie jest mi nie obce. Często poprawiam po takich serwisach jak AC Serwis czy BLASC. Na drugim miejscu ale daleko w tyle plasuje się HP z Centrum Serwisowym HP na Jagielońskiej w Warszawie. A dalej chyba będzie LG. Reszta to już żenada i porażka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedzi :)

 

O hp nie słyszałes bo mało kto serwisuje HP-ki:)

Ale autoryzowanych serwisow HP jest w Polsce 85 a np Toshiby tylko 3 :/ A o 2 serwisach HP czytalem juz pozytywne komentarze (Surfland we Wroclawiu i Computerland w Krakowie)

 

Juz probuje od tygodnia wybrac sobie jakiegos laptopa i ciagle nie moge sie zdecydowac Myslalem i czesto mi proponowano modele ASUSa ale po przeczytaniu tylu negatywnych recenzji co do serwisu chyba nie zdecyduje sie na sprzet tej firmy Takze musze szukac cos z HP lub TOSHIBY :)

 

no chyba ze to ACER jemu to juz nic nie zaszkodzi

Dobre :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne. Kumpel kupił HPka w MM i w pierwszym dniu już się z nim rozstał na 2 tygodnie (serwis).

dziwne, przeciez w hp jezeli stwierdzisz usterke w ciagu 30 dni od zakupu wymieniaja produkt na nowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne, przeciez w hp jezeli stwierdzisz usterke w ciagu 30 dni od zakupu wymieniaja produkt na nowy...

i tu sie mylisz. HP wymienia wszystkie zepsute czesci nie na nowe, a po regeneracji- maja to nawet w karcie gwarancyjnej :( sam doswiadczylem tego gdy w nowym- 7 dnowym laptopie padl dysk twardy- wymieniono mi go na taki, ktory przepracowane mial przynajmniej pol roku- 10000 h godzin pracy. srednio 8 godzin dziennie to do pol roku dojdzie. zawiodlem sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem styczność z dwoma serwisami IBM'a i HP. Naprawa sprzętu trwała około ośmiu dni, IBM około dwóch tygodni. W przypadku IBM'a można przesłać np. sam dysk wraz z fakturą i kserokopią spodu laptopa.

Ogólnie serwis IBM'a wypada trochę lepiej przy czym dla klienta biznesowego czas naprawy jest kilka dni krótszy.

 

Co do wymiany sprzętu, który nie działa już po zakupie. Miałem problem z zupełnie nową drukarką HP LaserJet 4250. Która padła kompletnie po pierwszym uruchomieniu. Support HP rozłożył ręce. Odebrali drukarkę i... wymienli całą elektronikę wraz z mechaniką - obudowa została ta sama (poznałem po charakterystycznym zarysowaniu w dolnej części). W każdym razie drukarka pracuje prawidłowo już prawie rok.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Każdy serwis może zastosować używane części do naprawy. Zwróćcie uwagę, że nigdzie nie jest napisane, że zostaną użyte nowe części, tylko że zostanie naprawiony. Nie ma producenta który by gwarantował naprawę z użyciem nowych podzespołów.

2. Zanim zaczniecie ile dana firma ma serwisów w Polsce to upewnijciue się czy to są punkty serwisowe, czy też jedynmie punkty przyjęć do serwisu, bo jedno a drugie to dwie różne rzeczy.

Jasne. Kumpel kupił HPka w MM i w pierwszym dniu już się z nim rozstał na 2 tygodnie (serwis).

A kto mu kazał występować z gwarancji? Powinien wystąpić do sklepu o wymianę komputera z rękojmi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto mu kazał występować z gwarancji? Powinien wystąpić do sklepu o wymianę komputera z rękojmi.

Nie wiem dlaczego. Tak łatwo się mówi o rękojmie, ale i tak każdy szary człowieczek daje na gwarancję. Myślisz, że tak łatwo jest wymienić sprzęt? Kumpel kiedyś chciał tak oddać Actinę (szmelc straszny) i brakło mu nerwów do tego i dał spokój. Niewiedza klientów też jest wykorzystywana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego. Tak łatwo się mówi o rękojmie, ale i tak każdy szary człowieczek daje na gwarancję. Myślisz, że tak łatwo jest wymienić sprzęt? Kumpel kiedyś chciał tak oddać Actinę (szmelc straszny) i brakło mu nerwów do tego i dał spokój. Niewiedza klientów też jest wykorzystywana.

jak sie ma gadane to łatwo, trzeba z pyskiem na cały sklep krzyczeć to odrazu wymienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

 

Tyle ostatnio złego napisano na temat firmy Blasc że to co teraz powiem bedzie zaskoczeniem dla wielu!

Mój sąsiad miał pecha i jego TravelMate 2403 podczas ubiegłotygodniowych upałów padł :cry: Serwis w Warszawie na ul. Marynarskiej 48 przyjął laptopa do naprawy gwarancyjnej z informacja że odbiór naprawionego sprzętu będzie za 2 tyg. i ku zaskoczeniu sąsiada poczterech dniach zadzwonili z informacją że sprzęt jest naprawiony i do odbioru.

Niedość że wymienili płytę głowną (laptop się nie włączał) to jeszcze do wyminany poszła matryca (nie wyświetlała jednej pionowej linii przy uchylonej bardziej do tyłu matrycy).Cztery dni to naprawdę mało :-P

 

Pozdrawiam

 

Greeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ostatnio złego napisano na temat firmy Blasc że to co teraz powiem bedzie zaskoczeniem dla wielu!

Mój sąsiad miał pecha i jego TravelMate 2403 podczas ubiegłotygodniowych upałów padł :cry: Serwis w Warszawie na ul. Marynarskiej 48 przyjął laptopa do naprawy gwarancyjnej z informacja że odbiór naprawionego sprzętu będzie za 2 tyg. i ku zaskoczeniu sąsiada poczterech dniach zadzwonili z informacją że sprzęt jest naprawiony i do odbioru.

Niedość że wymienili płytę głowną (laptop się nie włączał) to jeszcze do wyminany poszła matryca (nie wyświetlała jednej pionowej linii przy uchylonej bardziej do tyłu matrycy).Cztery dni to naprawdę mało

Jak widać cuda się zdarzają, ale jak wiadomo wyjątek potwierdza regułę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jesteś w czepku urodzony.

 

Najlepszy serwis to: Teleplan w Bydgoszczy. (Toshiba) :D

Heh, no pewnie miałem troche szczęścia ;) Choc w necie znalazłem też inne pozytywne opinie w sprawie Oriki.

Z Toshibą to moge powiedzieć o znajomym. Kupił laptopa, zauważył, że Wi-Fi mu, delikatnie mówiąc, nawala ;) Akurat był w Warszawie zawiózł do serwisu osobiście, było to w środe, a w piątek tego samego tygodnia dostał nowiutkiego lapa z dostawą do domu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia co do serwisu ORIKA znajduje się TUTAJ i jest jak można przeczytać bardzo pozytywna ;)

Heh pseudoreklama kiepskiego serwisu :/

Jak chcecie byc bardziej wiarygodni to nie osmieszajcie sie z:

 

Zarejestrowane konto: 09.03.2007 godzina: 11.08

Odkopany temat po prawie roku czasu!!!

Po 20 minutach od zarejestrowania pech chail, ze pierwsze posty w kierunku wysmienitego serwisu Oriki.......

Tego serwisu niestety juz nic nie uratuje!!! Nawet wlasne komentarze na forum... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis Fujitsu Siemens Computer - Computer Service S.A. w Warszawie.

Mają duży przerób a trening czyni mistrza. Tylko czasem brak im części zamiennych :).

  • Z tego powodu inwerter naprawiali mi 4 tygodnie - no ale komputer przy okazji naprawy lampy w matrycy przestał się wieszać - po prostu magia :lol2:
  • Znajomy miał nagrywarkęDVD która zachowywała się jak DVD-ROM więcją mu wymienili w ciągu 2 tygodni (akurat mieli na stercie jakieś nagrywarki) .
Do tego mają także brzydki zwyczaj wpisywania w karcie gwarancyjnej "naprawiono ..." chociaż układ został wymieniony - to tak żeby gwarancja na wymieniony podzespół nie zaczeła biec od nowa .

Takie z nich swojkie cwaniaki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...