yooguruto Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) To juz wiem cobzi, ale sa stery na ktorych tego nie ma, trzeba wyluskac posrod tylu sterow te na ktorych ten efekt nie bedzie widoczny zachowujac przy tym stery dobre wydajnosc? zief :( Edytowane 29 Czerwca 2006 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) @Kobrowisko - o ile wiem, to takie coś właśnie może być spowodowane za dużym frameratem BEZ tej synchronizacji :wink: Włącz V-Sync i sprawdź, czy dalej to występuje... Edytowane 30 Czerwca 2006 przez _q_b_a_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) Miałem taki efekt pływania w MOH:PA, ale po zainstalowaniu patcha minął na szczęście. Dodam jeszcze, że w tym medalu pływanie było spowodowane myszką- w patchu wyraźnie napisali, że naprawia bug pływania na niektórych myszkach. W Far Cry też kiedyś kursor miał opóźnienia, tyle że to mogło być od niedoboru fps na duronie- oscylowało wokół 30. Edytowane 29 Czerwca 2006 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrowisko Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Ludzie to stery jak nic kilka razy tak mialem bawiac sie sterami dokladnie takie objawy o jakich mowicie spowodowane sa zlymi sterownikami.Aktualnie mam 84.66 i wszystkie inne gry śmigają normalnie. Mam zmienić na 91.31 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 To slimaczenie jest jakies dziwne, tez mialem w przeszlosci takie problemy czasami, ostatnio juz mnie nie dopadaja. Chodzi o to ze kursor/celownik nie porusza sie synchronicznie z ruchem reki/myszy, slimaczy sie, i nie chodzi tu o frame rate. Jak w grze jest za malo klatek to sie to czuje, kursor nie ma plynnosci tylko przeskakuje, ale sie nie wlecze za ruchem reki. To ciecie ekranu na paski to jest wlasnie efekt wylaczonej synchronizacji pionu z poziomem, ale czesto wlaczenie vsync powoduje spadek fps'u albo wlasnie to slimaczenie kursora. Szczerze mowiac to juz nie pamietam jak sobie radzilem z tym problemem bo od dluzszego czasu mam z tym spokoj, chociaz jakis czas temu strasznie sie w[ciach!]ilem na sieci (lan party z kumplem) jak nie moglem pograc w starego poczciwego UT, wlasnie przez taki problem z poruszaniem myszka. Poprostu nie dalo sie grac i to jest prosty dowod na to ze fps do tego problemu ma sie jak piernik do wiatraka, bo z UT obecne kompy radza sobie nienagannie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobzi Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Proboj to nic nie kosztuje. Badz jednak przygotowany na to, ze jezeli w ktoryms momecie dojdziesz do sterownikow, na ktorych Far Cry dobrze chodzi to nie wykluczone, ze inne giery na tym ucierpia. Sterowniki to loteria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Spróbuj ustawić tą liczbę prerenderowanych klatek na 0 (wpisz w googlach nvtweak, ściągnij jakąś wersję tego programu, uruchom, daj Enable All i bez zamykania programu masz dostępne o wiele więce opcji we właściwościach sterownika, tam tego poszukaj). Edytowane 30 Czerwca 2006 przez _q_b_a_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...