arfis Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) Ostatnio toczylem walke z FPS w PK ... teraz czas na Unreal 2. Przy 800x600 i medium detalach mam 30-50fps przy high jest 20-40fps. Moze to nie wina celafona tylko plyty glownej ? Config: Celeron D 330 2.66GHz ASRock P4VT8+ 2x 512 DDR Gigabyte GF 6600 TurboForce Ta gra chodzi tak samo jak na starym P3 800mhz abit bx-133 raid gf 2mx 32mb / radeon 9250 i 256mb ram. Ma ktos jakis pomysl ? A moze to przez directx ? Edytowane 4 Lipca 2006 przez arfis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emre Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) Spróbuj pozmieniać stery, zainstaluj najnowsze ze stron producenta, nie masz antivira w tle? Może windows się rozpasł, zasyfił i dlatego? Zresztą Celciaki to do gier nie za bardzo się nadają! Edytowane 4 Lipca 2006 przez mrjeremiasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekN8 Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 wszystko przez celine. Sprobuj wylaczyc antyviry, dostep do netu i usuń zbedne programosy. Podkrec troche grafe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 Wczoraj format byl. W tle leci tylko Avast. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellum Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) Wczoraj format byl. W tle leci tylko Avast.zamiast urywać Direc3D do renderingu użyj OpenGL powinno być w kwestii FPS znacznie lepiej. NVidia ma dobre sterowniki do OpenGL, a sam API nie zmienia się tak często jak DirectX Edytowane 4 Lipca 2006 przez Zawadaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emre Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 Wyłącz antyvira, zawsze to trochę da FPSów więcej! Jeżeli chodzi o różnicę pomiędzy Direct3D a OpenGL to nie wiem, ale może na czasie postestuję ;-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 zamiast urywać Direc3D do renderingu użyj OpenGL powinno być w kwestii FPS znacznie lepiej. NVidia ma dobre sterowniki do OpenGL, a sam API nie zmienia się tak często jak DirectXJak to zrobic ? W innych grach [ CS 1.6, Unreal Tournament ] mozna zmienic to w opcjach, ale w UT2 nie ma, przejzalem wszystkie opcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ran'dall_ Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) Jeśli 3letnia gra na 1GB Ramu 6600GT i prockiem powyżej 2.5 licho chodzi to ja niewiem <_< Mi to wygląda na zaśmiecony system czyli reinstall :wink: Pozatym mi gra na 4Ti ( czyli dużo gorszym niż twoj GF) chodzila o niebo lepiejz( 1024X768- High) , napewno nie jest to też przez zaden DX ponieważ gdy ta gra wyszla DX 9.0a/b/c to bylo cos odleglego wiec ... PS. A tak na marginesie , to musiales zakladac od razu nowy temat?? Nie mogles napisac w temacie poświęconym tej grze ?? Edytowane 4 Lipca 2006 przez _Ran'dall_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 Jeśli 3letnia gra na 1GB Ramu 6600GT i prockiem powyżej 2.5 licho chodzi to ja niewiem <_< Mi to wygląda na zaśmiecony system czyli reinstall :wink: Pozatym mi gra na 4Ti ( czyli dużo gorszym niż twoj GF) chodzila o niebo lepiejz( 1024X768- High) , napewno nie jest to też przez zaden DX ponieważ gdy ta gra wyszla DX 9.0a/b/c to bylo cos odleglego wiec ... PS. A tak na marginesie , to musiales zakladac od razu nowy temat?? Nie mogles napisac w temacie poświęconym tej grze ?? Ok poprawie sie. Sciagnelem demo UT 2K4. W trybie DM z 5 botami na mapie dm_rankin mam srednio 60-130 fps, w skrajnych przypadkach czytaj: niezla jadka na wiekszej przestrzeni spada do 40. Ustawienia w grze 800x600 Direct [ nie mozna bylo wybrac OpenGL, byl tylko direct i software ]normal + rozne bajery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellum Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 Jak to zrobic ? W innych grach [ CS 1.6, Unreal Tournament ] mozna zmienic to w opcjach, ale w UT2 nie ma, przejzalem wszystkie opcje.edytujesz plik konfiguracyjny .ini powinien być w katalogu "katalog gry/system" ale dokładnie nie pamiętam, odnajdujesz sekcje gdzie definiuje się użyte API: Render Direct3D.... #Render OpenGL... #Render Software... i zmieniasz znacznik #: #Render Direct3D.... Render OpenGL... #Render Software... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 4 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2006 [Engine.Engine] RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver Console=UI.UIConsole Language=int GameEngine=Engine.GameEngine EditorEngine=Editor.EditorEngine WindowedRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice DefaultGame=U2.U2GameInfo DefaultServerGame=U2.U2DeathMatch ViewportManager=WinDrv.WindowsClient Render=Render.Render Input=Engine.Input Canvas=Engine.Canvas Editor3DRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice SplashCount=1 RunCount=8 Nie ma OpenGL, jezeli dopisze: RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice To wywala blad: Can't find file for package 'OpenGLDrv' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine Natomiast w UT 2k4: [Engine.Engine] ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice I na OpenGL chodzi troszke gorzej [ ok 10-20fps ] niz na Direct3d. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2006 Spróbuj pozmieniać stery, zainstaluj najnowsze ze stron producenta Zresztą Celciaki to do gier nie za bardzo się nadają! Bron boze nie instaluj najnowszych sterownikow do karty grafiki... a celeron jak to celeron... raz chodzi fajnie a raz nie fajnie... sam uzywalem 6 lat celerona :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 (edytowane) 18fps @ Enemy Territory Jezeli ktos chce kupic celafona to niech nawet o tym nie mysli. Czy Sempron 3000+ na s754 wyciagnie 100fps w ET ? Edytowane 16 Lipca 2006 przez arfis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 Przy twojej karcie napewno. Ja na high all i 1024x768x32 majałem avr ponad 100 fps. Czasami w ultra orgii na fuelu spadało do 50 fps. (oczywiscie radze sobie dostosować cfg ET tak aby moc lepiej skakać ;d czyli ustawić sobie max_fps na: 43, 76, 125 lub 333 w zależnosci od systemu. taki małe Ot :P) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luk3 Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 (edytowane) Czasami w ultra orgii na fuelu spadało do 50 fps.i dobrze wiedzieć na 9500pro 1024*768 jest podobnie na radarze ... (wtajemniczeni wiedzą ) :] no i barton na 2050Mhz @tukamon LOL ze niby co kto i gdzie ? :P Edytowane 16 Lipca 2006 przez Luk3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 deszcz wylacz: /cg_atmosfericeffects 0 czy jakos tak ;) po prostu wpisz /cg_atmo i wcisnij tab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechu1777 Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 Ja powiem, że czasem jest tak że starsze gry mają mniej fps na nowszych pc aniżeli jakbyśmy grali w nowe na nowym sprzęcie. Unreal 2 nowy nie jest, ale akurat czy to jego wina nie moge powiedziec, grałem tylko w 2004. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 (edytowane) Lechu -_- Mozliwe ze ta plyta glowna nie supportuje twojej karty graficznej i nie dziala jak nalezy. Sprawdz w instrukcji/na necie czy w ogole ta plyta glowna oblusguje te karte... kupisz jakas inna i powinno byc ok, bo cos mi sie nie chce wierzyc ze te gry tak lipnie ci smigaja - ten unreal to jest awaking? Jezel i tak, to mozna zrozumiec, ale PK nie moze az tak tragicznie chodzic. <--- choc watpie. Sprzedaj plyte glowna i procka a nie zakldasz ciagle jakies tematy. On sie n i e n a d a j e do gier. Chcesz pograc? Pozbadz sie go jak najszybciej. Edytowane 16 Lipca 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 Tak to Unreal II: The Awakening. Jedynie w CS 1.6 mam 80-100fps, ale sa momenty gdzie spada do 50, jezeli obok mnie lezy z 5-8 modeli graczy, ktorzy padli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechu1777 Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 @Pioorek Ja problemu nie mam z Unreal 2004 ;) Napisalem, że CZASEM/NIEKTÓRE gry takie są, lub "nie lubią" jakiejś grafy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2006 Tak to Unreal II: The Awakening. Jedynie w CS 1.6 mam 80-100fps, ale sa momenty gdzie spada do 50, jezeli obok mnie lezy z 5-8 modeli graczy, ktorzy padli.Takich spadów nie powinieneś mieć w CS:Source na tej karcie :/. Chyba jednak procek dobija all i tyle. U mnie jak stara płyta shuttle nie obsługiwała kompletnie mojej karty (jezcze z agpx4 max) i fps miałem tylko troche gorszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2006 Ta gra szla mi na maxa na moim starym trupie to jest FX5200U(300/600) i Bartonie 2600.... Wiec to raczje wina mobo lub grafy.Sa albo niekompatybilne albo masz problemy z zasilaniem i niestabilnym napieciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2006 Takich spadów nie powinieneś mieć w CS:Source na tej karcie :/. Chyba jednak procek dobija all i tyle. U mnie jak stara płyta shuttle nie obsługiwała kompletnie mojej karty (jezcze z agpx4 max) i fps miałem tylko troche gorszy.W CS:S to ja mam max 40FPS, srednio 25-35. Jak sprawdzic te napiecia ? [ jest jakis program, ktory zrobi jakis wykres ? bo miernikiem nie umiem sie obslugiwac, a kopa dostac tez nie chce ] i jak sprawdzic czy te mobo oblsuguje grafe ? Bo nie mam ksiazki :x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2006 Wyłącz antyvira, zawsze to trochę da FPSów więcej! Jeżeli chodzi o różnicę pomiędzy Direct3D a OpenGL to nie wiem, ale może na czasie postestuję ;-). Jesli nawet wylaczy antywira, dalej w procesie bedzie siedzial, a za kazdym ponownym przerwaniem procesu bedzie go wznawial. Jedyne co to odinstalowac antywira... Wylaczenie nic nie da. Niby go nie bedzie w pasku zadan, ale nadal bedzie jadl tyle samo pamieci/% procka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2006 Hmm, a jaka jest rola dysku w grach ? Moze ma za maly buffor ? [ 2mb ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sthEn Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2006 Takich spadów nie powinieneś mieć w CS:Source na tej karcie :/. Chyba jednak procek dobija all i tyle. U mnie jak stara płyta shuttle nie obsługiwała kompletnie mojej karty (jezcze z agpx4 max) i fps miałem tylko troche gorszy. W CS:Source to powinien miec ~50fps nonstop, a nie spadki DO 50 :) Zwykly GF6600 w polaczeniu z celafonem to naprawde marne wyjscie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2006 Na nieszczęście posiadaczy mocnych kart graficznych, w Unrealach mają one najmniej do powiedzenia, kod gry jest tak napisany że największą rolę odgrywa procesor. Dokładnie taka sama sytuacja jest w America's Army, którego kod jest napisany na podstawie UT (aktualnie podkręcony 2k4). Jeśli masz mocnego procka i szybki ram to i przy gf2mx wyciągniesz 50 klatek spróbuj pokręcić celine, ewentualnie powalcz z mobo, może ją coś muli ale sa momenty gdzie spada do 50, jezeli obok mnie lezy z 5-8 modeli graczy, ktorzy padli.to że wydajność przy kilku postaciach, nawet martwych, spada to normalka, bo dochodzi rendering kilku dodatkowych modeli, jednak spadek u Ciebie jest dość drastyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2006 spróbuj pokręcić celine, ewentualnie powalcz z mobo, może ją coś muli to że wydajność przy kilku postaciach, nawet martwych, spada to normalka, bo dochodzi rendering kilku dodatkowych modeli, jednak spadek u Ciebie jest dość drastyczny Drastyczny spadek to ja mam w ET ( 800x600 wszystko na low). Po respawnie 90FPS, a jak sie zacznie akcje z udzialem 6-8 modeli to spada do 14 nawet!! Co rozumiesz przez walczenie z mobo ? Chyba pojde roznosic ulotki, kopac kartofle, ukladac chodnik i zarobie na sempa 2500-3000 + mobo i wreszcie pogram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 18 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2006 Chyba pojde roznosic ulotki, kopac kartofle, ukladac chodnik i zarobie na sempa 2500-3000 + mobo i wreszcie pogram.to będzie najlepsza decyzja jaką mógłbyś podjąć ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arfis Opublikowano 18 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2006 to będzie najlepsza decyzja jaką mógłbyś podjąć ;)Czy taki zestaw zapewni mi 100FPS w ET ? Semrpon 3000+ Gigabyte GA-K8NS s754 2x512 DDR Ram Fortron 400 W Gigabyte 7300GS 128(256)128Bit PCIE DDR2 <- czy lepiej wziąśc mobo z AGP i zostawic stara karte graf (Gigabyte GF 6600 TurboForce)? Ktos wspomnial cos o napieciach. Moze to cos pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...