.Melon Opublikowano 10 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2006 Witam,mam problem z kompem.Jako iż w tym temacie jestem calkowicie zielony,zwracam się z problemem do was.Wlączam kompa,lecą jakieś napisy,potem pokazuje się coś takiego: NVIDIA Boot Agent 201.0462 Copyright © 2001-2004 NVIDIA Corporation Copyright © 1997-2000 Intel Corporation PXE-E61: Media test failture, check cable PXE-M0F: Exiting NVIDIA Boot Agent. Boot from CD: Boot from CD: DISK BOOT FAILTURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER To wszystko.Nie wiem co mam robić,wszystko zaczęlo się od tego że komp zawiesil się w Day of Defeat:Source,zresetowalem go no i już się poprawnie nie wlączyl tylko wyświetlają się te napisy. Proszę o szybką pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 10 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2006 (edytowane) pisze ladnie brak dysku systemowego ;) sprawdz podlaczenie dysku i podlacz go ponownie i raczej topic ma zly temat ;] komp sie odpala tylko os nie wstaje ;] Edytowane 10 Lipca 2006 przez Linoge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 10 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2006 Sprawdzilem wszystkie kabelki od dysków,dalej [gluteus maximus] :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluszek Opublikowano 10 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2006 Zmien tasmy i sprawdz zworki, ustaw dysk na jednej tasmie na Master :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...