Skocz do zawartości
serwantez

Pilnie Pomoc W Wybraniu

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa przedstawia się tak mam do wyboru dwa modele notebooków optimusa:

 

Procesor Pentium M 740 (1,73 GHz c.2MB, FSB 533)

Wyświetlacz 15.4" WXGA 1280x800 panoramiczny

Pamięć operacyjna 512MB DDR2 533MHz

Dysk twardy 60 GB 2,5”

Napędy optyczny Dwuwarstwowa nagrywarka DVDRW +/-

Karta grafiki nVidia GeForce Go 6200 turbo cache (64MB przy 256 MB RAM, 128MB przy 512 MB RAM)

 

3800 zł

 

 

Oraz

 

 

Procesor Intel Celeron M 360 (1,4 GHz/FSB400/c.1MB)

Sieć bezprzewodowa Wbudowana 802.11 b+g

Chipset płyty / model platformy Intel 915PM / 8050QDA

Wyświetlacz 15.4" WXGA 512MB DDR2 533MHz

Dysk twardy 40 GB 2,5”

Napędy optyczny Dwuwarstwowa nagrywarka DVDRW +/-

Karta grafiki Intel Graphics Media Accelerator 900 max. 96MB +nVidia GeForce Go 6600 256MB w standardzie

 

3300 zł

 

I moje pytanie jako że jestem nowicjuszem w dziedzinie laptopów i nie mam pojecia który z tych modeli sie bardziej opłaca. Z poradnika widze że geforce 6600 ma o wiele lepszą wydajność, z tym że procesor w tym drugim troche słaby. Czy moze sie myle i ten celeron wydajnością niewiele się różni od pentiuma ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz laptopa do grania wybierz tego z gf6600. Różnica cel/pM będzie dość znaczna.

 

P.S Co się tak uparłeś na tego Optimusa?!

Edytowane przez nieo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwie karty grafiki w laptopie nie są żadną nowością ,są stosowane w wielu lapkach w różnych konfiguracjach.Np w Alienware Aurora M9700 wsadzono dwie karty graficzne NVIDIA GeForce Go 7900 GS 256MB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach