Skocz do zawartości
nrl

Team Fortress 2

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.fortress-forever.com/

 

Pare dni przed tf2 wypuscili oficjalnie FF.

TF2 to zupelnie inna gra, nie ma concow, nie ma bunnyhoppingu, to raczej zabawa, idealna na konsole i granie lezac na kanapie ;]

Jest tylko jedna mapa CTF, dlatego forma gry to raczej 'random deathmatch' :/

Gdyby nie FF sporo ludzi grajacych w tfc byloby mocno rozczarowanych tf2, a tak maja w co grac. W ff jest wszystko co bylo w tfc, z tym ze calosc jest jeszcze troche szybsza, zmniejszyl sie speed cap po ladowaniu, sa trimp jumpy (podwojne skoki znane z quakea). Generalnie jest to gra z najwiekszym nastawieniem na movement, bardziej niz tfc, idealna dfizyka dla ludzi grajacych w qw, pk czy promoda.

No i ff jest calkowicie za free (potrzeba tylko silnik source).

 

filmik pokazujacy movement:

http://pl.youtube.com/watch?v=QhdVIlrZZAs

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze mi ktos napisac jak gra wyglada z iloscia zżeranego ramu ?

mam nadzieje ze moj demon predkosci wytrzyma te gre w najwyzszych ustawieniach :P

 

p.s.

szukam osoby ktora by była wstanie zapłacic mi w dolarach na moim steamie za orange box. oczywiscie wpierw ja płace w złotowkach :]

np Mastertab albo Gregor :P

prosze o kontakt na priv, ja niestety nie posiadam karty kredytowej :( a paypal tez odpada, z tego samego powodu

Edytowane przez bielski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry, że tak późno ;) Orange Box zapowiada się ciekawie, na moim kompie TF2 w granicach 20-40 FPS - jak nic się nie dzieje to nawet i 90 ale to jak pusto (DX8), myslalem ze bedzie cos kolo 5 FPS. gram na 1280X1024, wszystko oprócz AA i Shaderów na max, screeny:

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

powiem, że dziwnie mi się gra, te bronie jakieś wielkie :P gra jest ogólnie bardzo dobra, dobra optymalizacja no i zabawne akcenty. teraz czekam na Portal i HL2Ep2

Edytowane przez stranded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ściągnąłem w końcu full'a. Jak miło, że po polskiemu.

Trochę słabo mi chodzi. Nie wiem, czy to wina Visty, czy ATI. Nie ma znaczenia, czy korytarze, czy włączone AA - mam dziwne spadki jak się coś dzieje.

Narazie tylko oglądałem, jak inni się tłuką.

Część screenów bez AA, inne z AAx4

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

^ biegałem z tobą jako medic :P

 

co do broni medyka masz 3 bronie, coś w rodzaju piły do operacji (wygląda jak tasak), karabinek który strzela strzykawkami, bardzo skuteczny, szybki no i oczywiście broń do uzdrawiania ALE możesz nią ładować każdą inną jednostę po przez UBERCHARGE (superładowanie) i wtedy jak to uaktywnisz to jesteście przez moment TAAAAKIE kolesie

 

XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy gra ma duże wymagnia?

 

Ja mam P4 3,2 GHZ

GF 7800 GS 512MB

512ddram

dysk 140gb

 

odkąd mam nową karte gry source chodzą na wyskoich ustawieniach a mała ilość ram wogóle nie wpływa na gre tylko podczas ładowania w TF2 też będe mógł pograć na wysokich detalach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra ma bardzo fajne wymagania sprzętowe, ja po prostu gram na dx8 wtedy mam naprawdę bardzo dobry fps (od 20 do 90 czasami), wszystko zależy ile ludzi jest na servie.

 

gra jest bardzo dobrze zoptymalizowana. poprawiają wszelkie bugi na bieżąco, teraz szybciej się włącza.

 

wymagania ze Steam to:

 

Minimum: 1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

 

Recommended: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze screenów wygląda to świetnie.Podobają mi się takie kreskówkowe klimaty. Troszkę odmiany zawsze się przyda. Orange Box już zamówiłem w wersji pudełkowej. Teraz tylko czekać do 12 :)

 

Przydałby się jeszcze jakiś filmik z samej rozgrywki. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niema fizyki tzn? ciała padają jak w HL1 czy co?

załóżmy, że leży beczka na ziemi i jak w nią strzelasz to ona jest jak kamień :P

 

co do ciał są piękne animacje itd itp, chodzi tylko o obiekty na mapie, nie da się np. nawalać w leżącą skrzynie żeby poleciała sobie gdzieś

Edytowane przez stranded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i bardzo dobrze, przynajmniej nie ma takich bzdur jak odpychajace beczki w css

No własnie widziałem kilka serwerów co były tak skonfigurowane, że beczki nie odpychały, można było na nich stanąć :o Więc być może to nie kwestia różnicy buildów silników w css a hl2 tylko samej konfiguracji serwera....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, to jest kwestia konfiguracji beczki ;) W betach wczesnych beczki mozna bylo normalnie przesuwac i wchodzic na nie i dzieki temu mozna bylo robic rozne czary. I valve zamiast [ciach!]c latajace przedmioty zrobilo to co zrobilo zeby pokazac jaki maja swietny silnik ze swietna fizyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...