Skocz do zawartości
nrl

Team Fortress 2

Rekomendowane odpowiedzi

INEA nie ma krytów

 

 

fugs:

 

prawym na tf2 na liście, właściwości > pliki lokalne > sprawdź integralność, trochę to potrwa ale powinno pomóc

Edytowane przez stranded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dalo ciala Valve z tym Pyro Packiem. Imho pyro z backbusterem jest teraz zbyt silna klasa, poza tym albo teraz pojawily sie bugi albo wczesniej nie zwrocilem na to uwagi, nie bylo tyle Pyrosow na mapach :-) mianowicie ogien zadaje obrazenia przez sciany w niektorych miejscach :-/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pyro nie jest zbyt silny. Tylko nie na wszystkich serwerach jest limit tej klasy. Jak jest 7 pyro w drużynie to musi to robić takie wrażenie...

A jeszcze do tego ludzie zbierają (starają się zbierać) osiągnięcia zamiast iść na specjalne mapy do tego stworzone. Ale to już mija tak jak minęło przy medicu.

 

Z przedostatniego update'u (tego z pyro) warto podkreślić przetłumaczenie już chyba wszystkiego na polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pyro nie jest zbyt silny. Tylko nie na wszystkich serwerach jest limit tej klasy. Jak jest 7 pyro w drużynie to musi to robić takie wrażenie...

A jeszcze do tego ludzie zbierają (starają się zbierać) osiągnięcia zamiast iść na specjalne mapy do tego stworzone. Ale to już mija tak jak minęło przy medicu.

 

Z przedostatniego update'u (tego z pyro) warto podkreślić przetłumaczenie już chyba wszystkiego na polski.

No ja wczoraj nie zauwazylem mijania :-) Nadal jest ich w pip :-) I bede sie upieral, ze Backburner jest zbyt silny, poza tym na jakiego wacka jeszcze dodatkowe punkty zycia?

 

A ogolnie rzecz biorac idea powiazania achivementow z nowymi broniami jest wg mnie chybiona ;-) Tym bardziej, ze np przy medicu najlesza ulepszona bron jest pierwsza w kolejnosci jaka sie dostaje...

 

P.S. przetlumaczyli moze wszystko, ale z bledami ;-)

Edytowane przez wkamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne, że w czasie ostrej walki framerate spada często w okolice 30 fps? Jest to o tyle dziwne, że stojąc na spawnie wyciągam +120fps, a dropy zaczynają się gdy tylko zobaczę na ekranie kilku wrogich graczy. Cvar mat_queue poprawia sytuację, ale minimalny fps podnosi się zaledwie o 5-10 klatek. TF2 zakupiłem dzisiaj na steamie, wczesniej (ponad pół roku temu) miałem styczność z wersją nonsteam i dam głowę, że chodziła o wiele płynniej. BTW zmiana detali na low praktycznie nie robi różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TF2 zakupiłem dzisiaj na steamie, wczesniej (ponad pół roku temu) miałem styczność z wersją nonsteam i dam głowę, że chodziła o wiele płynniej.

To nie wiesz ze gry od valve chodza coraz gorzej z kazdym update'em? :] Wlacz sobie takie css na radeonie 9800xt (najmocniejsza karta w chwili gdy wychodzila ta gra)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne, że w czasie ostrej walki framerate spada często w okolice 30 fps? Jest to o tyle dziwne, że stojąc na spawnie wyciągam +120fps, a dropy zaczynają się gdy tylko zobaczę na ekranie kilku wrogich graczy. Cvar mat_queue poprawia sytuację, ale minimalny fps podnosi się zaledwie o 5-10 klatek. TF2 zakupiłem dzisiaj na steamie, wczesniej (ponad pół roku temu) miałem styczność z wersją nonsteam i dam głowę, że chodziła o wiele płynniej. BTW zmiana detali na low praktycznie nie robi różnicy.

W jakiej rozdzialce? Nie zauwazylem u siebie takich scen, a gram zazwyczaj na rzezniach 32 players :lol2:

(1600x1200 4xAA 16xAF)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1024x768 bez AA i bez AF. Dziś na granary na 24os serwerze widziałem średnio 40fps w ostrej walce :/ . Dla porównania bawię się dzisiaj Day of Defeat: Source, gra raczej na tym samym buildzie silnika, a framerate nie spada poniżej 55-60 klatek.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wiecie, ale niedługo wychodzi jeden z największych content update's w historii Steama i to właśnie do Team Fortress 2. Tzw. Heavy update.

 

http://steamgames.com/tf2/heavy/

 

W skład dodatku, bo wypada tak nazwać tego rozrośniętego patcha, wejdą nowe bronie dla klasy Heavy, 5 nowych map, nowy tryb rozgrywki (Arena) i prawdopodobnie coś jeszcze (stronka nie wyjawiła jeszcze całego info). Planowana data premiery - środa rano (dla GMT+1).

 

W weekend natomiast rusza free weekend, TF2 do pobrania za free na 3 dni grania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm czuje troszke niedosyt po nowym Update.

Na plus:

-nowe mapki i otoczenie

-posmialem sie przy achivmentach dla Grubego (Soviet Union, Rasputin :D)trzeba przyznac ze w tym fantazji im nie brakuje.

Na minus:

-Natasha nowy kulomiot dla Grubego nie jest rewelacyjna ( porównanie z druga bronia dla Pyro to juz wogole)

-Pomysl z sandwichem niezly ale i tak uzylem go tylko do zrobienia achivmentu - w koncu od czego sa medycy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych free weekendem - można już zacząć pre-load.

 

Instalka Steama

http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi

 

http://steamgames.com/tf2/heavy/ Wystarczy kliknąć PRE-LOAD TF2 NOW

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit

 

Valve wysłało guest passes posiadaczom TF2. Można na nich grać za free do 20 września. Mój chwilowo jest zaklepany dla kolegi, ale jeśli się rozmyśli to oddam go komuś z forum. Tymczasem męczcie posiadaczy TF2 żeby zaczęli rozdawać guest passy ;)

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...