Above Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 Wczoraj z kumplem pojechalismy do proline po jego nowego kompa. Ustalilismy ze kupujemy AThlon 64 venice, 1024 ram , gf 7600gs zalman galaxy i DFI LP UT NF4 Ultra-D s.939... Jak sie okazało na miejscu nie było tej DFI ( była tylko jakas za 700zł ale nie było nas na nia stac..) i sprzedajacy polecił nam Asusa a8V-E delux... Wersja jakas bez pudełka za bagatela 430zł !! Powiedział ze płyta swietnie sie podkreca ( lepiej od dfi ) i wogole jest wypasiona. Asus jest na chipsecie VIA K8T890... Tutaj sa wszystkie informacje o nim :exclam: Naraznie nie złozylismy kompa bo nie mamy jeszcze obudowy , ale dzis rano zaczołem przegladac infromacje na temat tej płyty i okazuje sie chyba ze to szmelc ... Po pierwsze wersja SE tej płyty kosztuje 200zł mniej , a delux z tego co zauwazyłem ma dodatkowy radiator na mosfety i takie cos srebrne na pcb :P Pozniej znalazłem ten news na pclab : http://pclab.pl/news13018.html "Kłopoty z chipsetem VIA i płytami ASUSa, od którego rozpoczęły się plotki, dotyczyły konkretnego modelu, płyty A8V-E Deluxe. Płyta z powodu wadliwego BIOSu działała poniżej oczekiwań firmy, przez co ta, nie zdecydowała się wprowadzić na rynek modeli przeznaczonych do testów. " A jeszcze pozniej takie cos na egielda : " Ostatnią recenzowaną przez nas płytą na chipsecie VIA K8T890 był Asus A8V-E Deluxe. Niestety, nie wypadł on zbyt rewelacyjnie. O ile normalna praca bez problemu jeszcze była możliwa, o tyle przy overclockingu płyta sprawowała się wyjątkowo słabo." Troche sie wkurzylismy...Czy ten ausus rzeczywscie jest taki qpowaty ?? Bardzo prosze was o pomoc. Czy mamy prawo wymienic płyte ?? Płyte sprzedali nam w wersji oem , bez sterownikow itp i powiedzieli ze swietnie sie podkreca i jeden koles nawet gadał ze chciałby wyeminic swoje dfi na to cudo... Niestety ja nie wiedziałem nic o tej płycie a nie mieli nic innego konkretnego :kwasny: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 Leć do sklepu i oddaj. Masz 7 dni na oddanie towaru bez podania przyczyny. A na drugi raz załóż taki temat zanim kupisz... jeżeli chcesz inną płyte to popytaj o DFI infinity jak też nie będą mieli to rozglądaj się w innym sklepie za dfi ultra-d. Chyba, że musi być z proline. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach99 Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 i jak sprawa wyglada? wymienili ci ta plyte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
war3 Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 i jak sprawa wyglada? wymienili ci ta plyte? Nikt nie odda wam kasy. nie ma w polskim prawie czegos takiego jak zwrot kasy za towar bez podania przyczyny poza zakupami przez net !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach99 Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 tez tak uwazam dlatego mnie interesuje jak autor tematu rozwiazal ta sprawe;) przy zakupach przez net masz 10 dni, ale towar nie moze byc odpakowany, musi byc w oryginalnym, nie naruszonym opakowaniu. oni ci zaproponowali ta plyte - ty ja wziales, nie musiales ale wziales, zaplaciles i jest twoja:) sprzedawca sie cieszy ze sie pozbyl jakiejs znalezionej plyty i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrazyJohn Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 yhm, w Polsce generalnie jest 'widzialy galy co braly', dlatego czasem oplaca sie kupic przerz internet w sklepie za rogiem :) A ktos wie jak to wyglada jak zamawiam przez net a odbieram osobiscie? Chyba tez nie ma zwrotow wtedy?... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Above Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 No i koledzy was bardzo zdziwie :D kolega pojechał tam do sklepu i powiedział jak sie ma sprawa a sprzedawca z proline powiedział ze ma takie prawo i oddali mu kase co do grosza :lol2: Kupilismy DFI LanParty UT NF4-D SLI :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach99 Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 o qrde, no to proline dobry sklep :) albo moze wzieli pod uwage to ze plyta zostala wyciagnieta nie wiadomo skad i w takim stanie i nie chcieli problemow robic/.. CrazyJohn: ja wlasnie tak zrobilem - kupilem plyte przez net i odebralem osobiscie, wtedy podobno to prawo 10 dni na zwrot nie dziala, bo to chodzi o to zeby zabezpieczyc klientow ktorzy kupuja przez net i nie widza tego towaru (ale w pudelku), osobiscie odbierasz to widzisz pudelko - widzisz co bierzesz. ale nie mozesz oddac tak poprostru bo ci sprzet nie dziala tak jak ty chcesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Above Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 no całe szczescie nam sie udało i mozna smiało stwierdzic ze proline to bardzo orzadny sklep :-P Dba o klienta , ale trzeba pamietac o jednym...Sprzedawca nie zawsze ma racje :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach99 Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 to akurat jest normalne:) lepiej sie samemu dowiedziec czegos konkretnego na temat upatrzonego produktu i do sklepu isc tylko kupic a nie sluchac rad (czasem madrych czasem bezsensownych) sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmO83 Opublikowano 29 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2006 No to trafiles na dobrego sprzedawce :D ciekawe co bys zrobil jak by sprzedwca niebyl taki mily :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mumineq666 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2006 az sie dziwie w proline to raczej o zwrotach nie chcieli slyszec... gdy ja o podobna sprawe prosilem, to rozmowa sie zakonczyla tak, ze jak mi sie nie podoba, to moge ich podac do sądu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach99 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2006 ale jemu zrobili walka, wcisneli mu jakas lewa plyte i mysleli ze bedzie zadowolony. a on zrobil psikusa i chcial oddac, nie chcieli rozglosu, problemow wiekszych wiec przyjeli i oddali kase, no coz walek im sie nie udal. rozni sa sprzedawcy w proline. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...