Jump to content
Sign in to follow this  
pshem

Wardriving - Fajna Zabawa Na Lato

Recommended Posts

polecam, swietna zabawa, chyba nawet troche uzaleznia :D

jezdze sobie tak z laptokiem po okolicy i zbieram ap'ki...

 

efekt podrozy zamieszczony na www.wardrive.pl - zapraszam do ogladania i do dyskusji - zajmuje sie tym ktos ??

 

a tak na marginesie - zwroccie uwage na to ile ap jest zupelnie niezabezpieczonych, wylaczone szyfrowanie, ssid default itd.

powalajace....

Edited by pshem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było już o wardrivingu na forum. Link.

 

Ostatnio nawet chodziło mi to po głowie, ale jakoś szybko się zniechęciłem, bo wymagałoby to wiele nauki (być może nawet nie zdaje sobie sprawy ile) i dalej pozostało tylko w sferach pomysłów.

Edited by narcyz

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam, swietna zabawa, chyba nawet troche uzaleznia :D

jezdze sobie tak z laptokiem po okolicy i zbieram ap'ki...

 

efekt podrozy zamieszczony na www.wardrive.pl - zapraszam do ogladania i do dyskusji - zajmuje sie tym ktos ??

 

a tak na marginesie - zwroccie uwage na to ile ap jest zupelnie niezabezpieczonych, wylaczone szyfrowanie, ssid default itd.

powalajace....

Linux czy Windows + netstumbler ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe dorwa sie chlopaki do netstumblera i uwazaja sie za masterow

ledwo co pojecie ludzie maja o wifi, a sie ..... i wypisuja bzdety na forach/stronach :/

pewnie nawet nie wiedza jak wstrzykiwac pakiety i lamac wepa :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linux czy Windows + netstumbler ??

windows + netstumbler - mozliwie najmniej inwazyjnie.

 

hehehe dorwa sie chlopaki do netstumblera i uwazaja sie za masterow

ledwo co pojecie ludzie maja o wifi, a sie ..... i wypisuja bzdety na forach/stronach :/

rozwin temat, i powiedzmi jeszcze cos wiecej o mnie.

i nie zapomnij zacytowac moich bzdur - bo nie mam pojecia o czym sie produkujesz.

 

pewnie nawet nie wiedza jak wstrzykiwac pakiety i lamac wepa :/

no to faktycznie "master" jestes :lol: Edited by pshem

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie pisze ogolnie o Tobie ale o gosciach co nagrali filmik i udostepnili go w necie...

za duzego pojecia o wifi nie mieli ;)

 

za mastera sie nie uwazam, nie wypisuje glupot po forach, nie wymadrzam sie swoja wiedza...

ale dzieki za komplement :]

Edited by lukas-comp

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie pisze ogolnie o Tobie ale o gosciach co nagrali filmik i udostepnili go w necie...

za duzego pojecia o wifi nie mieli ;)

a to przepraszam, wygladalo to jak cos do mnie...

 

za mastera sie nie uwazam, nie wypisuje glupot po forach, nie wymadrzam sie swoja wiedza...

ale dzieki za komplement :]

tez nie wypisuje glupot, co wiecej sam z nimi walcze, co skutecznie daje mi po [gluteus maximus].

ale sam chyba przyznasz ze te zaawansowane umiejetnosci ktore podales, to kazdy leet haxor na swojej stronce opublikowal (tzn przekopiowal od drugiego...).

 

na www.wardrive.pl nie ma zadnego wymadrzania sie watpliwa wiedza, sa tylko mapy i statystyki. uwazam ze sa ciekawe.

caly czas dodaje nowe punkty na mapach, wiec stronka w pewnym sensie zyje.

zeby uchronic sie od "wymadrzania" nie ma tam ani forum, ani systemu komentarzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już jedno udane włamanie mam za sobą....do własnej sieci. Niestety ale samo zebranie pakietów trwało całą wieczność z tego powodu, że nie mam żadnego innego komputera podłączonego poprzez Wi-fi a po drugie moja karta wi-fi Intela (ipw2200 w notebooku) nie obsługuje wstrzykiwania pakietów, co znacznie przyspieszyło by zebranie odpowiedniej ilości danych.

 

Po mieście jeszcze nie jeździłem, bo trochę się boję o mojego lapka :D a po drugie....jest za gorąco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejdźcie się Nowym Światem w Wawie z Ipag'iem _ Wifi - przynajmniej zorientujecie się co ludzie wiedzą nt. zabezpieczeń WiFi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już jedno udane włamanie mam za sobą....do własnej sieci. Niestety ale samo zebranie pakietów trwało całą wieczność z tego powodu, że nie mam żadnego innego komputera podłączonego poprzez Wi-fi a po drugie moja karta wi-fi Intela (ipw2200 w notebooku) nie obsługuje wstrzykiwania pakietów, co znacznie przyspieszyło by zebranie odpowiedniej ilości danych.

 

Po mieście jeszcze nie jeździłem, bo trochę się boję o mojego lapka :D a po drugie....jest za gorąco.

 

jezdze autkiem i czuje sie bezpiecznie. najwiecej strachu o siebie i kompa najadlem sie podczas lapania sieci w pociagu. sporo meneli przewijalo sie po korytarzu, ale bylo tez mnostwo innych, pokojowo nastawionych ludzi :D

 

a co do wlamow - wardriving nie na tym polega. nie podpialem sie do zadnej z sieci ktore sa na mapie, ani do zadnej innej.

siec mam przez edge'a, wifi skanuje okolice. i powiem wam ze jestem pod wrazeniem (negatywnym) tego ile tych sieci jest, i jak wiele z nich ma domyslne ustawienia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętaj jednak, że część z tych sieci to sieci nie podpięte do netu. U znajomego byłem i po włączeniu notebooka sam połączył się z jakimś acces pointem, ale do neta wleźć się nie dało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętaj jednak, że część z tych sieci to sieci nie podpięte do netu. U znajomego byłem i po włączeniu notebooka sam połączył się z jakimś acces pointem, ale do neta wleźć się nie dało.

wiem, ale to czy dany ap ma dostep do sieci czy nie nie interesuje mnie.

interesuje mnie sam fakt ze dany ap tam jest. i to jak widac go "z ulicy".

 

mam bardzo duzo ap'kow o ssid takiej jak nazwa firmy ktora wlasnie mijalem, co wiecej bez szyfrowania.

taki ap - zapewne postawiony w sali konfernecyjnej - jest idealnym przykladem pracy informatyka-partacza ktory sam wpuszcza nieproszonych gosci.

 

inny swietny przyklad olewania bezpieczenstwa to sieci ad-hoc o nazwie hpsetup - to zazwyczaj sa drukarki z bezprzewodowym printserverem hp. az sie prosi zeby wydrukowac w takim biurze "prezes to osioł".

Share this post


Link to post
Share on other sites

inny swietny przyklad olewania bezpieczenstwa to sieci ad-hoc o nazwie hpsetup - to zazwyczaj sa drukarki z bezprzewodowym printserverem hp. az sie prosi zeby wydrukowac w takim biurze "prezes to osioł".

Hehe o tym nie pomyślałem ;) :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli ktos ma pod reka laptoka i gps, to zapraszam do poszukiwan, jest gdzie opublikowac mapki :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedz mi jakim programem przygotowywałeś te mapki ??

dane zbieralem netstumblerem - glownie dlatego ze jest to skaner aktywny ("respektujacy" chec ukrycia sieci przez admina), laptokiem z polaczonym, gps'em.

potem eksport jako summary, generuje plik tekstowy ktory obrobilem wlasnymi silami. w php generuje sie gotowy kod js wg specyfikacji google maps.

 

w sumie jedyny problem jaki mam to "kleska urodzaju" w przypadku mapy katowic - ~800 markerow powoduje ze mapka laduje sie strasznie dlugo i chodzi slamazarnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pshem przestan pisac bo niedlugo bedziesz wkurzony jak "dzieci neostrady" zapragna byc PRO

jestem idioto-odporny, i jesli ktos chce konkretnie pogadac, to nie ma sprawy, reszta mnie nie interesuje...

z dziecmi neostrady walcze na codzien na innym forum o wifi - daje sobie rade :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiadacie, że WiFi Intel 2200b/g odpada. A co polecacie w zamian, kiedyś znałem taką jedną mało popularną markę, niestety wypadła mi z głowy a była polecana do wardriving'u :?:

 

Korzystaliście z WarLinux'a (jako boot CD) + Air Snort i dodatki :?:

 

PS. Kiedyś czytałem o gościu, który jeździł maluchem z ciemnymi szybami po mieście w nocy. Miał laptaka, kartę wifi + puszkę po Pringelsach jako antenę kierunkową :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiadacie, że WiFi Intel 2200b/g odpada. A co polecacie w zamian, kiedyś znałem taką jedną mało popularną markę, niestety wypadła mi z głowy a była polecana do wardriving'u :?:

 

Korzystaliście z WarLinux'a (jako boot CD) + Air Snort i dodatki :?:

 

PS. Kiedyś czytałem o gościu, który jeździł maluchem z ciemnymi szybami po mieście w nocy. Miał laptaka, kartę wifi + puszkę po Pringelsach jako antenę kierunkową :wink:

Ja użyłem Hakin9 jako dystrybucję Linuxa. Jeśli chodzi o tego intela, to nadać się oczywiście nada. Jest tak samo skuteczna co pozostałe karty pod warunkiem, że w sieci odbywa się dosyć znaczny ruch. Inaczej naczeeekasz się aby zebrać odpowiednie pakiety, ze względu na brak obługi wstrzykiwania pakietów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko zalezy jakimi srodkami dysponujesz ;)

generalnie jesli masz troszke wiecej gotowki do wydania to jedna z lepszych (a nawet chyba najlepsza) jest karta proxima wersja gold a/b/g

 

teraz wypadla mi z glowy dystrybucja linuxa uzywana glownie pod hacking gdzie odrazu bylo wszystko co potrzeba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapewne chodzi ci o auditor'a - to dystrybucja live cd zaopatrozna w wszytko co potrzebne do wifi, bluetootha, i calej reszty...

jest takze wersja auditora pod chipsety intela.

 

w kazdym razie tak jak pisze lukas-comp - najlepsze beda proximy (orinocco) i wszystko co jest na prism lub atherosie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest takze wersja auditora pod chipsety intela.

Hakin9, Backtrack, Auditor - nie polecam (wiele programów wymaga aktualizacji).

Edited by lgolebio

Share this post


Link to post
Share on other sites

hackin9 jest faktycznie lewy.

co do backtracka i auditora - livecd pelne programow przydatnych do audytu sieci (wszystkich) - fajne ale zadko wypuszczane, wiec sila rzeczy sa czasami nieswieze... oczywiscie nic nie zastapi wlasnorecznie skomponowanego narzedzia... ale jesli ktos szuka czegos szybkiego i gotowego - czemu nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hackin9 jest faktycznie lewy.

Trochę się zamotałem, co masz na myśli mówiąc "lewy"?? Zły ??

 

Ah już wiem, źle mnie zrozumiałeś. Wymieniłem trzy spośród wielu dsystrybucji na których sprawdzałem swoją kartę intela. Tylko Auditor nie przypadł mi do gustu, ze względu na bardzo stare wersje programów. Co do Hackin9 to właśnie na niej "hakowałem" swoją sieć, wszystkie programy aktualne w pełni współpracujące z moją kartą ;) Właściwie to nie trzeba już nic aktualizować, a jedynie pobawić się w konfigurację. Ta dystrybucja jest dla mnie najlepsza, ale to moje odczucia, może faktycznie są jeszcze lepsze.

Edited by lgolebio

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobra, przyaznam sie, hakin9 odpalilem dawno temu w jednej z pierwszych wersji ktora dawali na poczatku do gazety. nie podszedl mi wtedy do gustu. auditora znowu odpalalem tuz po ostatniej odslonie tej dyrtrybucji.

ocena faktycznie byla niesprawiedliwa, bede musial sobie sprawic jakas nowsza wersje hakin9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o dzieki za przypomnienie nazwy :)

auditor jest ok tylko trzeba bylo sporo w nim aktualizowac, wiec to troche mijalo sie z celem :)

z tego co pamietam to sluzby specjalne w usa siedza na spejalnej wersji auditora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

w kazdym razie tak jak pisze lukas-comp - najlepsze beda proximy (orinocco) i wszystko co jest na prism lub atherosie.

Atherosy już nie. Najnowsze (AR5005VL vel AR5513 te niby MIMO) od jakiegoś roku dostępne na rynku nie są wspierane przez madwifi(ng).

Niestety Atheros ma jak wielu innych producentów stosunek do sterowników wybitnie nieprzyjazny użytkownikom. Wersje dla Windows dystrybuuje tylko do producentów kart więc jak tym się znudzi wypuszczanie nowych paczek dla swoich kart to użytkownicy zostaną z ręką w nocniku. A z wersją dla Linuxa ani nie supportują ani nie chcą się dzielić zabardzo wiedzą z projektem madwifi który odwalił za nich większość pracy i nie zabardzo wiadomo co będzie z nowymi układami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w Polsce jeszcze wardrivingu nie uprawialem

za to teraz w Anglii pare razy sie przeszedlem z laptopem po miescie

i oprocz otwartych hotspotow to 90% innych sieci jest zabezpieczona WEP

 

a na uczelni mam siec ad-hock hpsetup :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.