thermalfake Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Witam, Nie wiem gdzie napisac tego posta więc tu go piszę, jeśli naruszam regulamin forum to bardzo przepraszam i prosze moderatora o przeniesienie tego tematu w najodpowiedniejsze miejsce. Otóż mój problem tkwi w tym że popsuły mi się ramki Crucial Ballistix Z402 2x512mb. Pracują sobie na Via KT880 i po 15 minutach zaczynają się zwisy. Producent daje wieczystą gwarancję, chciałbym je wymienić. Jak wygląda dokładnie proces reklamacji, czy ktoś miał już stycznośc z tym producentem. Dodam tyle że kupiłem te kości nowe na ebayu, mają numery seryjne ale nie posiadam żadnego rachunku/faktury zakupu. Zakupiłem już kilka par tych ramek od różnych sprzedawców ale nikt mi tego świstka nie dał. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 To wobec tego masz pecha. Nie masz parpierow,nie masz gwarancji. Jedyne co mozesz zrobic to reklamowac je u typa ,u ktorego kupiles,ale zjajac zycie nie bedzie mu sie chcialo wysylac ich do sklepu czy tez serwisu bo to by bilo go po kieszeni. Swoja droga gratuluje pomyslu na zakup tego czegos w czyms takim. Powiem tylko ze jedyna firma,ktora respektuje gwarancje bez parpierow,paragonow i faktur jest Gigabyte,oni sprawdzaja na swoich produktach tylko serial,jesli miesci sie w gwarancji 3 letniej to od reki go naprawiaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 thermalfake Napisz na support Cruciala opisując dokładnie swoją sytuację. Najszybciej i bez gdybania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChomiK Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 dokladnie - nie musish miec zadnych papierow - uderz do krucjala - ich serwis dziala naprawde dobrze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thermalfake Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 To czy ich serwis działa dobrze to się okaże bo wysłałem do nich dziś maila z sytuacją. Swoją drogą żaden ze sprzedawców na kupowane kostki Cruciala nie dawał żadnych paragonów/faktur więc chyba prawdopodobnie wszystko da się załatwić bez tego. Natrafiłem na sieci na ten post i jestem pod małym wrażeniem na temat działania serwisu tej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazi Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 Sam sprzedałem kilka Cruciali Ballistix'ów i wcześniej dowiadywalem sie w supporcie Cruciala jak wyglada wieczysta gwarancja, mimo iż kości pochodzily z innych sklepów w USA niz Crucial. Odpowiedź serwisu była szybka i konkretna. Podali adres pod który tzreba im odesłać kośći wczesniej podając im serial pamięci w celu przygotownaia listu z nr RMA który trzeba wydrukować i zapakować razem z pamięćmi. Pamięci zostaną najprawdopodobniej wynienione na nowe pod warunkiem oczywiście ze spaełniaja warunki gwaranckji. Czas realizajic 14-21 dni. Zresztą wszystkie te dane u wszystkich konkretnych firm robiacych pamięci z Lifetime Warranty sa opisane w Warranty Policies. Pzdr Bazi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thermalfake Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 No i dostałem wiadomość z oddziału w UK że spokojne przyjmą reklamację bez żadnych papierków, oczywiście w oryginalnym opakowaniu tak jak pisał bazi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...