Skocz do zawartości
Sulaco

Company Of Heroes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na początku napiszę , że nie jestem specem od RTS'ów ale ta gra mnie wciągnęła. Prosiłbym jednak starych wyjadaczy o pomoc:

grają potyczkę z PC na górze mamy po 500 pkt. Jednak tych punktów zaczyna mi ubywać o wiele szybciej niż komputerowi. Mimo, że mam 3/4 mapy , atakuje stadami czołgów , przegrywam potyczkę.... Gdzie popełniam błąd?

 

ps. pytanie do graczy grających w multi. Gra na tyle wkręca, że namawiam znajomych do gry w sieci. Tylko na jakich zasadach będzie wyglądała rozgrywka np w 4-6 osób ?

Edytowane przez petrumi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zdobywać punktu kontrolne. Nawet jak opanujesz cała mapę a nie przejmiesz tych punktów przegrasz.

Chyba że wjedziesz mu w bazę i zniszczysz wszystko.

Jeżeli na mapie są np 3 punkty to do zwycięstwa wystarczy przejąć 2.

Licznik u przeciwnika zaczyna się zmniejszać jak masz kontrolę na większością punktów.

 

 

Gra ktoś na multi w rankingowe rozgrywki?

Oto moja wygrana :-)

 

www.jodlasty.internetdsl.pl/2p_angoville farms.2007-01-28.20-04-53.zip

 

 

Powtórkę zapisujemy do

 

\Moje dokumenty\My Games\Company of Heroes\playback\

Edytowane przez Jodlasty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno skonczylem single. Jesli chodzi o sama kampanie, bardzo ciekawa, dynamiczna, ale stanowczo za krotka! Gdy zobaczylem napisy koncowe, bylem przekonany ze cos im sie pomylilo i przypadkowo umiescili je w polowie gry...

 

Gierka jest wspaniala, jeden z najlepszych rtsow w jakie ostatnio gralem (choc gram malo i moglem ominac kilka tytulow). Super zrealizowane, grafika powla na kolana, nawet na moim juz podstarzalym kompie. Masa taktyk ktore mozna zastosowac przeciw komputerowi, choc on sam jest bardz wymagajacy na ekspercie. Gdy odda mu sie zbyt duza czesc pola bitwy, mozemy pozegnac sie z wygrana.

Kto niegral niech syzbko nadrobi... Jak wyglada sprawa multi? Z cecia bym popykal, ale neiw iem czy warto inewstowac w wersje zdatna do gry przez neta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z single byłem zadowolony ale MULTI jest po prostu BOSKA

Te rozgrywki 4vs4 MASAKRA!!!

POLECAM singel to kiszka w porównaniu z multi.

 

Jak ktoś gra w rankingowe rozgrywki to niech umieszcza swoje osiągniecia (nagrania) będziemy oglądać i komentować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest sobie stronka z mapami, ale ma ciach!owe transfery w porywach 12kB/s, może ktoś wie skąd można pobrać mapy zamieszczane na tej stronie, bo już nie wytrzymuje patrząc na ten przygnębiający transfer :mur:

http://companyofheroes.filefront.com/files...tion=desc#files

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

>>Dobra strona<<

 

 

Prawdziwy fan gry COH zbiera też modele z gry :-)

 

 

http://www.jodlasty.internetdsl.pl/czolgi/DSC02176.JPG

 

http://www.jodlasty.internetdsl.pl/czolgi/DSC02177.JPG

 

http://www.jodlasty.internetdsl.pl/czolgi/DSC02178.JPG

 

"Cięższych" tych fotek nie mogłeś dać? Każda z nich to około 500KB, mimo że są to .jpgi. Następnym razem daj linka. <_<

Cro.

Edytowane przez Crosis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba troszkę odświeżyć temat.

 

Ostatnio grałem z lepszym ode mnie przynajmniej tam myślałem bo miale 6 lvl a ja 4.

I wygrałem :-) uratowalo mnie postawienie min w odpowiednim miejscu.

 

Sami zobaczcie.

 

>>zassaj<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowy patch - 1.5 i duzo poprawek w gameplay

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Company of Heroes by Relic Entertainment - Polish retail v1.4 -> v1.5 patch

 

v1.5 : 2/14/2007

 

New Maps

2p_Beaux Lowlands

4p_Lyon

 

General Fixes

- Games with friends now have a friend icon displayed when browsing the lobby game list.

- Messages regarding game connection attempts are logged to the chat window for all players in the session.

- Rank icons now indicate the type of game the rank was earned in.

- Games with players who have infinite pings now display an "X" for ping in the lobby game list.

- New game list filtering options added to the online lobby.

- Custom maps are now properly supported in multiplayer.

- Losing connection with the lobby while downloading a patch no longer crashes the game.

 

Sound

- UI sounds have been added to the online lobby.

- Auto match sound notification has been improved.

- Various speech fixes for weapons have been implemented and tuned.

- Destruction sounds have been added to various world objects.

- Repetition has been reduced in battle chatter and with various units.

 

Gameplay

Sherman Calliope:

- Sherman Calliope’s main tank gun has been removed and the Calliope Barrage ability is now free to use.

- Sherman Calliope Barrage range increased from 130 to 150 meters.

- Sherman Calliope now has cap of 2, similar to the Pershing Heavy Tank.

- Sherman Calliope cost reduced from 600 Manpower to 560 Manpower.

- Sherman Calliope Barrage ability recharge timer increased to 105 seconds

M10 Tank Destroyer:

- Allied M10 Movement improved: 15% increase to acceleration and 10% increase rotation rate.

- Allied M10 Tank Destroyer weapon damage has been increased and Fuel cost has been reduced by 5.

- Axis Armoured Car (Puma) 20mm main cannon rear penetration vs. the Allied M10 significantly reduced.

M8 Armored Car:

- Allied M8 Armored Car’s accuracy on the move increased. Now on par with the M4 Sherman and M10 Tank Destroyer.

- Allied M8 Armored Car’s accuracy penalties vs. the Axis Armored Car (Puma) have been removed.

- Allied M8 Armored Car Armor upgrade Munitions cost reduced by 25.

M26 Pershing Heavy Tank:

- Allied Pershing penetration rate vs. the Stug increased to 80%.

- Axis Stug penetration rate vs. the Pershing has been reduced to 45% from 74.6%

Allied Commander Tree Improvements:

- Armoured Fury Branch changed to: Raid to Allied War Machine to Calliope.

- War Machine Branch changed to: Fast Deployment to Field Repairs to Pershing.

- Allied War Machine Command Point Cost reduced by 1

- Sherman Calliope Command Point Cost reduced by 1

Infantry AT weapon changes (Allies and Axis):

- All Infantry Anti-Tank weaponry (Bazooka, Recoilless Rifle, Panzerschreck) are slightly more accurate when firing at moving light targets.

- Allied Bazookas and Recoilless Rifles now deal slightly more damage to Light Vehicles

- Panzerfaust accuracy against infantry targets has been reduced as intended. While there is still a chance to directly hit and kill targets like snipers, - Panzerfausts are now more likely to cause splash damage rather than kill infantry.

- Panzerschreck Damage vs. base buildings lowered by 25%.

- Bazooka damage vs. base buildings has been lowered by 25%.

Allied BAR and suppression changes:

- Allied BAR Rifle upgrade now gives 2 BAR Rifles rather than 3. Allied BAR Riflemen squads will now be able to pick-up MG42 and Panzerschreck items

- Allied BAR Rifle damage increased by 40%.

- Allied BAR Rifle will take slightly longer to Pin units that are in a Suppressed state

- Allied BAR Suppression ability can no longer suppress and pin units in heavy cover.

Construction Changes:

- Players may no longer delete Sand Bags or Tank Traps.

- Allied Observation Post built from Riflemen now has the same build speed as the Observation Post built by Engineers.

- Allied Observation Posts, Axis Observation Posts, and Machine Gun Nests now have the appropriate target type while building; now like all other buildings they will be much more susceptible to damage while under construction

- Axis Volksgrenadiers can now utilize the same build menu as the Grenadiers – this allows them to construct Barbed Wire and Sand Bags.

Smoke Changes:

- All Barrage weapons no longer have a 50% chance to miss targets in Smoke.

- Projectiles will no longer pass directly through Sherman’s on registered “Misses” – they will now behave like all other tanks and those hits will be registered as a non-penetrated “deflection”.

- Sherman smoke launcher recharge rate was less than the duration of the ability, now set to 45 seconds

Axis Officer:

- Axis ‘Leutnant’ Manpower cost decreased to 260 from 340

- Axis ‘Leutnant’ Build Time increased to 60 from 30.

General Squad and Weapon Changes (Allies and Axis):

- All Snipers more effective against units garrisoned inside of bunkers.

- All Allied Rifles slightly more effective against Axis Motorcycles

- Allied Engineers with the Flamethrower upgrade are no longer resistant to Sniper Shots

- Fixed an issue where the Stug’s main gun Area-of-Effect was too effective against infantry squads.

- Axis Assault ability will now break pinning/suppression and prevent pinning/suppression while the ability is active.

- Increased Axis Infantry passive health regeneration bonus received from their first level of veterancy by 40%.

General Vehicle Changes (Allies and Axis):

- Panzer IV accuracy while moving set to the same value as other tanks.

- Axis Goliaths now destroy Tank Traps in a single explosion.

- Axis Armoured Car Puma 50mm Cannon upgrade now requires Escalate to Battle Phase upgrade.

- Axis Motorcycles damage vs. units in light or heavy cover has been slightly reduced

- Axis StuH 42 now effectively kills infantry as was originally intended

- Axis Armoured Car Puma 50mm Upgrade accuracy reduced vs. infantry. It is intended as an anti-armor upgrade.

General Heavy Weapon Team Changes (Allies and Axis):

- All Mortars now have a chance to deal Mobility Damage if they hit Light Vehicles.

- All Anti-Tank guns are now more accurate when firing at moving and stationary Light Vehicles.

- Allied 57mm Anti-Tank gun firing cone has been increased by 20 degrees to match Axis 50mm Anti-Tank gun.

- Allied HMG Armor Piercing Rounds ability price reduced from 50 to 35 munitions.

- Allied Howitzer Gun Barrage is less accurate when firing into the Fog of War.

- Axis Nebelwerfer Manpower cost has been reduced by 20

- Axis Nebelwerfer Rocket Suppression area of effect increased.

- Axis Nebelwerfer Rocket area of effect damaged reduced. Direct hits and near misses will still damage infantry units.

- Axis Nebelwerfer will deal a reduced amount of damage to units in light, heavy, bunker, and garrison cover types.

- Axis Flak 88’s are more resilient to Artillery, off-map attacks, and satchel charges (the crew manning them is not).

- Axis Flak 88’s and Nebelwerfers can now be re-manned by 2-man Pioneer squads.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że włączysz grę i zalogujesz się na serwer a gram sama się uaktualni.

 

 

Właśnie zagrałem na mowej mapie 2vs2.

W życiu nie miałem tak dramatycznej końcówki.

Wszystkie paznokcie poobgryzane :-)

Jest to moja chyba najlepsza jak dotąd rozgrywka, sami zobaczcie.

Końcówka jest najlepsza.

Sporo błędów zrobiłem ale wygraliśmy :-)

Można się psychicznie wykończyć grając w COH ;-)

 

<<zasysaj>>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A do polskiej wersji gry?

Widzę, że najciemniej pod latarnią :-)

Po co sobie życie utrudniać, logujesz się na serwer i już, resztę zrobi gra.

Edytowane przez Jodlasty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm widze ze trzeba zagrac w gierke czytajac te komentarze wszystkie.

 

 

@Jodlasty

 

Takze posiadam model Shermana :) tyle ze niestety ulegl wypadkowi :/ i stracilem zebatke na przodzie :/

 

http://img260.imageshack.us/my.php?image=sherman1ca1.jpg

Edytowane przez Reaktiv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość laeskrad

Moze ktos laskawie sie wypowie na temat wygladu tej gry w DX10? Nie wierze, ze nikt z Was nie ma G80 i CoH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos laskawie sie wypowie na temat wygladu tej gry w DX10? Nie wierze, ze nikt z Was nie ma G80 i CoH

Do tego będzie potrzebny odpowiedni patch, a z tego co się orientuję to narazie takowego nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież sam pach i g80 nie wystarczy trzeba jeszcze DX10 ;p którego jeszcze nie ma nawet na Viscie

nie ma dx10? to jak odpala SDK dx10? i jak odpala najnowsze demko by nvidia, wlasnie pod dx10? ;)

spoko. dx10 jest, stery tez sa, nie ma tylko gier :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość laeskrad

Do tego będzie potrzebny odpowiedni patch, a z tego co się orientuję to narazie takowego nie ma

A myslisz, ze czemu napisalem tego posta? Juz chyba na dwoch stronach przeczytalem, ze hjest patch pod dx 10 i dziala tylko na viscie, a z tego co wiem, vista juz jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...