Sulaco Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 i gdzie w DX10 nowe karty dostają kopą?, ja widze że dx10 to kpina.pokaz mi identyczna ilosc obiektow, shaderow, zmiany w oswietleniu, jakie mamy w wersji dx10, ale z wykorzystaniem wersji dx9, to pogadamy o framerate ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niko123 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 no właśnie daje namiary na recenzje gdzie pisza że znany minimalnie w dx10, powonno byc koło 5 fps mniej a nie spadek o 300% ) www.benchmark.pl (Company of Heroes versus DirectX10) Podsumowanie Podsumowując krótko, ale treściwie; Relic Entertainment nie popisał się zbytnio z wydaniem tej łatki teraz, kiedy sterowniki kart pod Vistę jeszcze straszliwie kuleją. Same poprawki, trzeba przyznać, pokazują już pewien zarys kierunku w jakim podążać będą programiści przy tworzeniu nowych gier. Jednak traktowalibyśmy to bardziej jako poletko doświadczalne zarówno dla samej firmy produkującej grę, jak i dla producentów kart - mają w końcu jakiś punkt odniesienia przy optymalizacji kolejnych sterowników. Co by nie mówić, te kilka dodatkowych cieni, kamyków, czy "wygładzeń" efektów nie prezentuje się nadzwyczaj rewolucyjnie. Śmiemy twierdzić nawet, że trzeba to określić co najwyżej mianem ewolucji. Przynajmniej na tym etapie, na jakim obecnie znajdują się prace nad optymalizacją obsługi poszczególnych funkcji przez Shader Model 4.0 w sterownikach. Widać natomiast pewną zmianę w zakresie wykorzystania jednostek wykonawczych GPU. Jeżeli do tej pory ogromną rolę odgrywała wydajność teksturowania i szybkość renderowania sceny przez ROP'y, to teraz widzimy większy nacisk na operacje wykonywane na shaderach, szczególnie podniesienie ich dokładności i bardziej intensywnego korzystania z shadera geometrii. Abstraciach!ąc już nieco od funkcjonalności DX10 w Company of Heroes, jest to gra na pewno bardzo dobra, ale nadal grywalna tylko w DX9c. Mając do wyboru granie w jakości Ultra pod starszym "dajrektem", a grę w jakości średniej/niskiej w nowym, wybralibyśmy zdecydowanie to pierwsze rozwiązanie i chyba na obecnym etapie rozwiązań zgodnych z DX10 nie będziemy w tym osamotnieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2007 na FP pojawila sie beta OF dla subow. do wyboru dwie "nacje" - German Panzer Elite oraz British 2nd Army. za pare h, napisze co i jak :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zapraszam wszystkich na bardzo dobre forum o grze CoH KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrko Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 (edytowane) Zagral bym w betke online Opposing Fronts ale nie chce mi przyjac zadnego mozliwego loginu. Wymyslam jakies 10 literowe z 5 liczbami i nic. Edit Sciagnalem wszystkie patche i jest ok. Pogralem chwile, i nie mam zielonego pojecia jak zbudowac sapera, a co zatym jakis budynek. Pozostali gracze budowali. Pprostu nie mam saperow jak to bylo w podstawce. Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez wyrko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) LEGENDA MP = Man Power A = Amunicja F = Paliwo T = Czas {X} / [X] – skrót pozwalający wykonać komendę z klawiatury LUFTWAFFE TACTIS ARTILLERY SUPPORT 1) FALLSCHIRM INFILTRATION [2 PUNKTY DOWODZENIA] Jednostki spadochronowe mogą otrzymać rozkaz ujawnienia się z prze-infiltrowanych miejscach ukrycia w budynkach. Fallschirmjager Infiltration (420MP, 4T) Jednostka spadochroniarz pojawi się z wybranego budynku lub spoza mapy, jeżeli budynek nie zostanie wskazany. Fallschirmjager - ulepszenia: Karabin Szturmowy FG42 / FG42 Assult Rifle [M] (75A) Jednostka spadochroniarzy zostaje wyposażona w karabin szturmowy FG42 dający zwiększoną siłę ognia. Fallschirmjager - umiejętności: Urządzenie zapalające przeciw budynkom / Anti-Building Incendiary Device [N] (40A) Urządzenie zapalające z długim okresem działania skuteczne przeciw budynkom. Wystrzel Pancerfaust / Fire Pancerfaust [P] (35A) Wystrzelenie broni przeciwczołgowej – 100mm Pancerfaust Ulepszenie – Stacja Medyczne / Upgrade to Medical Stadion (260MP) Ulepszenie pozwala zamienić budynek w stację medyczną leczącą ranne jednostki piechoty będące w pobliżu. 2) BUTTERFLY BOMBS [2 PUNKTY DOWODZENIA] Nisko lecące samoloty mogą zrzucić całe pola bomb SD-2 i zakłócić poruszanie się wojsk i lekkich pojazdów wroga. Air-dropped SD-2 Butterfly Bombs (100A) Bomby motylkowe zrzucane są z powietrza i dywanowo pokrywają wybrany teren. Są to bomby przeciw piechocie. 3) HENSCHEL COMBAT AIR PATROL [3 PUNKTY DOWODZENIA] Samolot Henschel Hs129 zapewni powietrzne wsparcie taktyczne ze swoich potężnych działek 75mm. Samolot będzie śledzić wybrane lokalizacje w celu ataku na wrogie pojazdy lub czołgi. Henschel „Panzerknacker” Support (200A) Samolot Henschel uzbrojony w działka 75mm będzie eliminował jednostki wroga w wyznaczonym obszarze przez określony czas. BASE DEFENSIVES 1) LUFTWAFFE GROUND FORCES [2 PUNKTY DOWODZENIA] Siły naziemne luftwaffe są jednostkami piechoty mogącymi konstruować lekkie umocnienia obronne oraz dewastującą broń przeciwlotniczą włączywszy działo Falkvierling quad 20mm. Siły Naziemne Luftwaffe / Luftwaffe Ground Forces (260MP, 5T) Siły Naziemne Luftwaffe są jednostkami lekkiej piechoty mającymi możliwość konstruowania prostych umocnień obronnych oraz broni przeciwlotniczej. Siły Naziemne Luftwaffe: - umiejętności: Budowa Drutu Kolczastego [W] Budowa Worków z Piaskiem Budowa Działka Przeciwlotniczego Falkvierling 38 20mm [V] (340MP, 20F, 12T) Budowa Działa Przeciwlotniczego Flak 88 [F] (400MP, 75F, 22T) Zaawansowana Naprawa / Advanced Repair [E] Wysokiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów. 2) WIRBLEWIND FLAKPANZER [2 PUNKTY DOWODZENIA] Możliwość wezwania Wirblewind Flakpanzer, pozwalającego uzyskać mobilne wsparcie przeciwlotnicze lub też uzyskać skuteczną obronę przeciw piechocie i lekkim pojazdom. Wirblewind Falkpanzer (480MP, 8T) Wirblewind posiada szybkostrzelne działko 20mm flak 38s umieszczone na kadłubie czołgu Panzer IV. Ta jednostka daje wyśmienitą ochronę przeciwlotniczą oraz bardzo dobrze sprawdza się w zwalczaniu piechoty jako wsparcie jednostek pancernych. 3) FLAK 36 88MM CANNON [2 PUNKTY DOWODZENIA] Siły Naziemne Luftwaffe będą mogły skonstruować potężne działo Flak 36 88mm. Działo to ma podwójne zastosowanie, gdyż może atakować cele zarówno naziemne jak i powietrzne na ogromną odległość. 88mm Flak 36 AT/AA (400MP, 75F 22T) Działo 88mm Falk 36 zapewnia ogromną siłę ognia przeciwlotniczą i przeciwpancerną. *************************************************************************** GRUPA PANCERNA PANTER Grupa Pancerna Panter / Panther Battle Group (1000MP, 24T) Dwa czołgi typu Pantera pojawią się spoza mapy w celu wsparcia ofensywy. Grupa dostępna jest po zdobyciu odpowiedniej ilości doświadczenia dla każdej doktryny. Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez Jodlasty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Popraw tagi i literowki, jesli laska: Artillery, Flakpanzer, Flak, Pancerna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) PANZER ELITE PANZER ELITE[F1] MP = Man Power A = Amunicja F = Paliwo T = Czas {X} / [X] – skrót pozwalający wykonać komendę z klawiatury HQ – Centrum Dowodzenia [F1] ULEPSZENIA HQ Ulepszenie – Granaty Zapalające / Incendiary Grenades [N] (120MP, 20F) Przeciw piechocie i piechocie w budynkach. Wyposaża większość piechoty w granaty zapalające, które będą paliły pewien obszar przez pewien czas. Ulepszenie – Operacje Obronne / Defensive Opperations [D] (100MP, 20F) Ulepszenie terytorium bazy pozwalające na doładowanie wszystkich zdolność Panzer Elite oraz leczenie rannych jednostek piechoty JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W HQ Pojazd gąsienicowy Kettenrad / (165MP, 1T) Jednostka zwiadowcza mająca możliwość zajmowania terenu Nieuzbrojony pojazd gąsienicowy jest szybką jednostką zwiadowczą potrafiącą zlokalizować miny i wrogich snajperów. KETTENRAD – UMIEJĘTNOŚCI: Pułapki / Body Traps Wymaga: Scorched Earth Tactics Umieszcza w zadanym celu bomby pułapki, które zostaną odpalone przez wrogie jednostki Podstawowe Naprawy / Rudimentary Repair [E] Wymaga: Tank Destroyer Tactics Niskiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów. Kamuflaż / Camouflage [C] Wymaga: Luftwaffe Tactics Jednostki w kamuflażu mogą być zlokalizowane przez wroga tylko, gdy oddadzą ogień lub z bardzo bliskiej odległości. Jednostka w kamuflażu porusza się wolniej. --------------------------------------------------------------- Grenadierzy Pancerni / Panzer Grenadiers [G] (255MP, 3T) Dobrzy w dużych ilościach Grenadierzy Pancerni są twardą i wszechstronną piechotą wyćwiczeni do współdziałania z pojazdami wsparcia w szybkich atakach. GRENADIERZY PANCERNI – ULEPSZENIA: Ulepszenie Gewehr 43 Package [G] (35A) Jednostka otrzymuje dwa karabiny Gewehr 43, posiadające świetną skuteczność na dużą odległość. Ulepszenie MP 44 (75A) Jednostka otrzymuje karabin MP44, który posiada dużą siłę ognia na bliską i średnią odległość. Ulepszenie PanzerSchreck [P] (75A) Jednostka otrzymuje broń przeciwpancerną PanzerSchreck. GRENADIERZY PANCERNI – BUDOWA BUDYNKÓW BAZY : Budowa Kompanii Bojowej / Kampfgruppe Kompanie [K] (220MP, 20F) Budowa Kompanii Logistycznej / Logistik Kompanie [L] (220MP, 20F) Budowa Dowództwa Niszczycieli Czołgów / Panzer-Jager Kommand [J] (220MP, 20F) Budowa Dowództwa Pancernego / Panzer-Support Kommand [J] (220MP, 20F) GRENDIERZY PANCERNI – PODSTAWOWE NAPRAWY [E]: Niskiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów. GRENADIERZY PANCERNI – UMIEJĘTNOŚCI: Rzut Granatem Przeciwczołgowym / Throw Anti-Tank Grenade [K] (20A) Rzut granatem skutecznym przeciw czołgom. Granat ten jest nieskuteczny wobec piechoty za osłoną. Ostrzał Zaporowy / Suppressive Volley Fire [V] (20A) Ostrzał zaporowy uziemi jednostki wroga na krótki okres czasu. Ulepszenie – Stacja Medyczne / Upgrade to Medical Stadion (260MP) Ulepszenie pozwala zamienić budynek w stację medyczną leczącą ranne jednostki piechoty będące w pobliżu. KOMPANIA LOGISTYCZNA / LOGISTIK KOMPANIE [F2] ULEPSZENIA KOMPANII LOGISTYCZNEJ Ulepszenie – Zwiększenie liczby jednostek / Increase Squad Sizes {I} (160MP, 25F). Zwiększa liczebność jednostek piechoty: Grenadierów Pancernych, Szturmowych Grenadierów oraz Niszczycieli Czołgów Ulepszenie – Granaty Przeciwczołgowe / Anti-Tank Grenades [A] (150MP, 20F) Daje granaty przeciwczołgowe następującym jednostkom piechoty: Grenadierzy Pancerni, Szturmowi Grenadierzy oraz Piechota Niszczycieli Czołgów. JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W KOMP. LOGISTYCZNEJ Wóz Zwiadowczy / Scout Car (240MP, 4T) Skuteczny przeciw snajperom, może zajmować teren Sdkfz 221 Wóz Zwiadowczy posiada dużą mobilność i prędkość. Jest uzbrojony w CKM MG42. Wóz Zwiadowczy może toczyć walkę z lekkimi jednostkami wroga oraz zajmować teren. WÓZ ZWIADOWCZY – ULEPSZENIA: Ulepszenie – Logistyka / Logistik Upgrade [L] (40A) Umożliwia zajęcie i zablokowanie wybranych sektorów mapy. WÓZ ZWIADOWCZY – UMIEJĘTNOŚCI: Zabezpieczenie Terenu / Secure Sector Umiejętność wymaga ulepszenia - Logistyka Koncentracja załogi pojazdu na zbieraniu zasobów spowoduje zwiększenie wpływu zasobów z sektora. Jednak pojazd będzie unieruchomiony na czas zabezpieczania terenu do czasu anulowania tej funkcji. --------------------------------------------------------------- Transporter Amunicji / Munitions Halftrack [M] (280MP, 25F, 4T) Zmniejsza czas regeneracji umiejętności Wóz ten jest specjalnie wyposażony, aby dostarczać amunicji na linii frontu. Piechota i pojazdy w zasięgu tego wozu szybko regenerują swoje umiejętności związane z wykorzystaniem amunicji. TRANSPORTER AMUNICJI – UMIEJĘTNOŚCI: Utrzymanie Zasięgu Wsparcia / Maintain Support Range [M] Pojazd zapewnia wsparcie utrzymując bezpieczną odległość za linią frontu. Goliath [G] (125A) Transporter wypuszcza Goliata. --------------------------------------------------------------- Wóz Radiowy „Vampire” / Funkwagen „Vampire” Halftrack [V] (220MP, 20F, 4T) Kradnie zasoby wroga Potężne radia 250/3 stanowią wyposażenie tego wozu, umożliwiając przechwycenie sygnałów wroga oraz zakłócanie ich linii dostaw. Ten pojazd drenuje zasoby z sektorów wroga, w których się znajduje. Nie posiada własnej broni, a więc będąc na terytorium wroga musi być wspierany przez inne jednostki. WÓZ RADIOWY – UMIEJĘTNOŚCI: Kradnięcie Zasobów / Steal Resources Wykradanie zasobów z terenu przejętego przez wroga. KOMPANIA BOJOWA / KAMPFGRUPPE KOMPANIE [F3] ULEPSZENIA KOMPANII BOJOWEJ Ulepszenie Kompani Bojowej / Kampfgruppe Kompanie Upgrade (160MP, 35F) Pozwala na uzyskanie Piechoty Niszczycieli Czołgów Ulepszenie pozwala na uzyskanie PanzerSchrecków przez Grenadierów Pancernych oraz umożliwia pozyskanie Piechoty Niszczycieli Czołgów. Ulepszenie – przyspieszenie zajmowania terenu przez Grenadierów / Increase Grenadier Capture Rate [C] (160MP, 20F) Przyspiesza zajmowanie terenu przez jednostki piechoty: Grenadierzy Pancerni, Szturmowi Grenadierzy oraz Piechota Niszczycieli Czołgów Ulepszenie – Zaawansowane Naprawy / Advanced Repair [E] (220MP, 35F) Ulepszenie zdolności naprawy jednostek piechoty: Grenadierów Pancernych, Szturmowych Grenadierów oraz Piechoty Niszczycieli Czołgów. JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W KOMP. BOJOWEJ Transporter Gąsienicowy / Halftrack [H] (240MP, 20F, 4T) Jednostka przeciw piechocie Transporter SdKfz 250 to lekki pojazd mający możliwość przewożenia ludzi. Może również uzupełniać piechotę na polu walki. --------------------------------------------------------------- Transporter Gąsienicowy z Moździerzem / Mortar Halftrack [M] (240MP, 40F, 4T) Jednostka przeciw piechocie Transporter posiadający zamontowany ciężki moździerz 81 mm. Załoga może dokonywać ostrzału posiadając dobrą osłonę przeciw broni lekkiej. --------------------------------------------------------------- Piechota Niszczycieli Czołgów / Tank Buster Heavy Infantry [G] (330MP, 3T) Jednostka przeciw czołgom Jednostka ciężkiej piechoty Panzer Elite wyposażona w PanzerSchreck gotowa do walki z pojazdami wroga. DOWÓDZTWO NISZCZYCIELI CZOŁGÓW / PANZER-JAGER COMMAND [F4] ULEPSZENIA DOWÓDZTWA NISZCZYCIELI CZOŁGÓW Ulepszenie Dowództwa Jager / Jager Kommand Upgrade (200MP, 40F) Udostępnia Niszczyciel Czołgów Marder III Ulepszenie – Group ZEAL [Z] (240MP, 40F) Grenadierzy Pancerni, Szturmowi Grenadierzy oraz Piechota Niszczycieli Czołgów są bardziej skuteczni, gdy walczą w grupie. JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W DOWÓDZTWIE NISZCZYCIELI Grenadierzy Szturmowi /Assult Grenadier Heavy Infantry [G] (330MP, 4T) Jednostka przeciw piechocie Jednostka ciężkiej piechoty Panzer Elite są wyposażeni i wyszkolenie do zadań szturmowych. Są wyposażeni w szturmowy karabin MP44. --------------------------------------------------------------- Wóz Pancerny / Armored Car [C] (255MP, 25F, 4T) Jednostka przeciw piechocie Wóz Pancerny Sdkfz 222 łączy dużą prędkość z poruszaniem się w każdym terenie oraz działkiem 20mm skutecznie niszczącym piechotę. WÓZ PANCERNY – UMIEJĘTNOŚCI: Overdrive [R] (25A) Poruszanie się pojazdu na maksymalnych obrotach. --------------------------------------------------------------- Niszczyciel Czołgów Marder III / Marder III Tank Hunter [T] / (300MP, 40F, 8T) Jednostka przeciw czołgom Dostępny dopiero po uzyskaniu ulepszenia Dowództwa Wsparcia Niszczycieli Czołgów Marder III posiada potężne działo przeciwpancerne Pak40 75mm na podwoziu 38t. Do jego słabości należy jednak trudność w naprowadzaniu działa na cel oraz słaba ochrona załogi. MARDER III – UMIEJĘTNOŚCI: Unieruchomienie działa / Site Main Gun [E] Zwiększenie siły ognia kosztem utraty mobilności. DOWÓDZTWO WSPARCIA PANCERNEGO / PANZER SUPPORT COMMAND [F5] ULEPSZENIA DOWÓDZTWA PANZERNEGO Ulepszenie Dowództwa Wsparcia / Support Command Upgrade (200MP, 60F) Udostępnia czołg Panzer IV. Ulepszenie – Sierżant Weteran / Veteran Sergeant (V) (240MP, 40F) Ulepszenie dla jednostek piechoty: Grenadierów Pancernych, Szturmowych Grenadierów oraz Niszczycieli Czołgów uzupełniających ich o sierżanta, który zwiększa otrzymywane doświadczenie jednostki (veternacy) oraz zmniejsza możliwość uziemienia przez wrogi ostrzał. JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W DOWÓDZTWIE PANZERNYM Lekki Transporter Przeciwpancerny / Light AT Halftrack [H] (260MP, 20F, 6T) Posiada małe ale celne działko przeciwpancerne 37mm w miejsce CKM. Ten pojazd może wykorzystać swoją celność, aby trafić piechotę oraz w szczególności skupia się na trafieniu układu jezdnego czołgów i innych pojazdów w celu ich unieruchomienia. TRANSPORTER PRZECIWPANCERNY – UMIEJĘTNOŚCI: Uszkodzenie Gąsienić / Tread Breaker (25A) Pojazd będzie ostrzeliwywał układ jezdny pojazdów i czołgów wroga w celu ich unieruchomienia. Skoncentrowany Ogień / Focused Firing [F] (30A) Strzelec zwiększa precyzję pocisków poprzez dokładne wycelowanie każdego strzału. Powoduje to spowolnienie prędkości oddawania ognia, ale pozwala na trafienie nawet poruszającej się jednostki wroga, w tym jednostki piechoty. --------------------------------------------------------------- Tygrys Naprawczy / Bergetiger Repair and Recovery Vehicle (400MP, 50F, 10T) Odzyskuje zniszczone pojazdy. Również naprawia czołgi i inne pojazdy. BERGETIGER – UMIEJĘTNOŚCI: Zaawansowana Naprawa / Advanced Repair [E] Wysokiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów. Odzyskuj Wraki / Recover Wreck [E] Odzyskiwanie wraków zniszczonych pojazdów. --------------------------------------------------------------- Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez Jodlasty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrko Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Dzieki Jodlasty, duzo mozna sie z tego dowiedziec. Pogralem troche dluzej w bete. Co tu duzo mowic, tak jak podstawa, najlepszy RTS w historii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Moja pierwsza gra. Pewnie chaotycznie grałem, wszystko jest jakieś inne, w ogóle nie umiałem grać, nie mogłem się odnaleźć :-) Ciężko się przestawić. Filmy zajmują po 20-50MB wiec musiałem umieścić je na rapidzie. Na razie 2 filmy. Trzeci film (48MB) właśnie wysyła się na serwer, umieszczę go później. FILM 1 FILM 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Bardzo ciekawe rzeczy po polsku o 2 części CoH. KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) FREE OPEN BETA Opposing Forces Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Już posysam, nie ma to jak gry za free... fakt, że beta, ale zapewne podobnie jak TDU w 100% grywalna. Będzie co robić do oficjalnego wydania. Mniam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossek222 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Rozni sie czyms od closed bety ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) Zaraz mnie coś trafi z tym pobieraniem... Już 2x próbuję zaciągnąć (FlashGet) i ciągle pobieranie staje na 99%. Chyba nie pogram... Sic! @bossek222 "Beta" to wersja dostępna powszechnie dla każdego usera, natomiast "Closed beta" jest ograniczona do pewnej ilości osób testujących - ograniczona liczba kluczy do rozdania. Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez Boxster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zaraz mnie coś trafi z tym pobieraniem... Już 2x próbuję zaciągnąć (FlashGet) i ciągle pobieranie staje na 99%. Chyba nie pogram... Sic! @bossek222 "Beta" to wersja dostępna powszechnie dla każdego usera, natomiast "Closed beta" jest ograniczona do pewnej ilości osób testujących - ograniczona liczba kluczy do rozdania. Ściągałem przefantastycznym Getrightem w wersji demo i bez problemu gra się ściągnęła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossek222 Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 @bossek222 "Beta" to wersja dostępna powszechnie dla każdego usera, natomiast "Closed beta" jest ograniczona do pewnej ilości osób testujących - ograniczona liczba kluczy do rozdania. Tego nie musisz mnie uczyc. Pytalem czy rozni sie czyms sama gra. Np: czy doodano singla itp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Rozni sie czyms od closed bety ? Niczym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denek Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2007 Mam pytanie, w zasadzie pierwsza moja styczność z CoH to ta Open beta. Gra naprawdę mi się spodobała, więc pierwszą część kupię. W becie nie mogę ustawić grafiki, a konkretnie samych tekstur na Medium albo High :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2007 Mam pytanie, w zasadzie pierwsza moja styczność z CoH to ta Open beta. Gra naprawdę mi się spodobała, więc pierwszą część kupię. W becie nie mogę ustawić grafiki, a konkretnie samych tekstur na Medium albo High :/Bo ich tam nie ma ze względu na to, że jest to beta tekstury są tylko w niskiej rozdzielczości. Wygląda to biednie, ale miód płynący z gry no i fakt darmowej możliwości pogrania rekompensuje tą niedogodność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2007 Jest w tej becie jakis single/skirmish? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2007 Jest w tej becie jakis single/skirmish?Nie ma. Jest tylko multiplayer, można grać z botami, ale musi być przynajmniej dwóch "żywych" zawodników, zakładający serwer i jeszcze jeden gracz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 28 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2007 Jak ustawić w CoH Opposing Fronts tekstury na Ultra, bo z tego co widzę to są, ale nie dostępne (?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 28 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2007 Vista? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albi_On Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 podobno 1/3 misji (cala kampania aliantów)w Opposing Fronts jest taka sama jak podstawowej wersji gry, nowe są tylko kampanie po stronie axis i brytyjczyków czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DdK Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 gral ktos po lanie w to ? ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 podobno 1/3 misji (cala kampania aliantów)w Opposing Fronts jest taka sama jak podstawowej wersji gry, nowe są tylko kampanie po stronie axis i brytyjczyków czy to prawda? Kampania została podzielona na trzy części, w pierwszej gramy Niemcami i tu "bronimy" Holandii przed atakiem brytyjczyków operacja "Market Garden". Druga cześć to Brytyjczycy, którymi walczymy we Francji w okolicach miasta Caen (Hill 112, jakieś wojskowe lotnisko). Trzecia cześć to jest dobrze znana kampania z podstawowej gry Company of Heroes. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurdefelek Opublikowano 16 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) mam wersje niemiecką - nie ma w instalatorze opcji angielskiej - czy da się coś z tym zrobić ? chciałbym chociaż angielską wersję zainstalowałem już najnowszy patch do niej 1.00-2.101 i 2.101-2.102 Edytowane 17 Października 2007 przez kurdefelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł666 Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Miał ktoś problemy z dźwiękiem w dodatku :?: Po kilku minutach grania dźwięk znika :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 3 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2007 zakupilem dzis dodatek ale jestem strasznie rozczarowany. Rozgrywka calkowicie inna niz w podstawce. Strasznie przekombinowane o powolne. Sterowanie nowych nacji do bani. Zanim mozna zbudowac cos konkretnego do niszczenia trzeba sie naklikac i naszukac. Ogolnie szkoda mi teraz tych 70 zl :( moze z czasem sie jakos przekonam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...