KaszaWspraju Opublikowano 17 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) Porównanie grafiki Direct X 9 z DirectX 10 w grze Obrazek Źródło http://www.pcpro.co.uk/custompc/features/1...ctor/page8.html A wybuch i tak ladniejszy na dx9 :lol2: To napeno podrasowany screen. Edytowane 18 Lutego 2007 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss Opublikowano 19 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2007 witam jestem świeżym użytkownikiem, więc wybaczcie być może powtórzenia tematu zainstalowałęm tą gre i niby wszystko ok, ale nie widzę postaci. zorientowałem się już, że niektórzy milei podobny problem, ale nie znalazłem odpowiedzi. Czy to sprawa sprzętowa (ustawiłem już najniższą konfigurację)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 (edytowane) Company of Heroes: Opposing Fronts The next chapter in Relic's critically acclaimed Company of Heroes series, Company of Heroes: Opposing Fronts is a stand-alone title that gives you control of either German Panzer Elite division as they fight through the epic Operation Market Garden, or the British 2nd Army as they're forced to fight an intense battle for Caen, France. Featuring two unique armies with full length campaigns, new maps and multiplayer modes, new sides, abilities, and much more, Company of Heroes: Opposing Fronts looks to deliver the high quality gameplay that Relic fans have come to expect. Essence Engine Improvements - Contains improved soldier and vehicle AI, enhanced physics, mission persistence, and a dynamic weather system. Two new full length campaigns - Players take command of the German Panzer Elite as they struggle against the might of Operation Market Garden, or lead the British 2nd Army in the vicious battle for Caen, France. DirectX 10 Support - Relic's Essence Engine takes advantage of Windows Vista and DirectX 10, allowing an unprecedented level of graphics in an RTS game. New Units - From the 105mm Howitzer Motor Carriage to the Jadpanther, Company of Heroes: Opposing Fronts bring even in more units to fight for you. Stand-alone title - It is more of the Company of Heroes we love, but its suited for even first time players. As a stand-alone title it doesn't require the original Company of Heroes to play, meaning anyone can jump in and join the fight! jesien 2007 :( na pocieszenie moze wczesniej bedzie patch 1.7 z dx10 - 1.6 bedzie jeszcze "zwyklym" patchem Edytowane 8 Kwietnia 2007 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2007 A w 1.61 można ustawić DX 10 , ale nie mam VISTY ( w niedziele to już sprawdze ) :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2007 A w 1.61 można ustawić DX 10 , ale nie mam VISTY ( w niedziele to już sprawdze ) :lol2:nie. "slepa opcja". dx10 bedzie w patchu 1.7, ktory jest w trakcie ostatnich szlifow - w ciagu tygodnia-dwoch powinien byc juz dostepny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2007 nie. "slepa opcja". dx10 bedzie w patchu 1.7, ktory jest w trakcie ostatnich szlifow - w ciagu tygodnia-dwoch powinien byc juz dostepny :) A już myślałem i VISTE nawet kupiłem :mur: , no ale będe już przygotowany :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 DX 10 patch :D http://www.gamershell.com/news/38922.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Instaluje juz patche na Vista zobaczymy jak to chodzi. Przegladam inne forum i niejest tak zle The ones saying this DX10 is a flop don't know how wrong they are. It is a hell of a lot better! Especially the shaders and special AA modes and softened explosions and higher res textures! Really, when you see it in motion it is a lust for the eye Also: THE REST OF THE LEVELS ARE PERFORMING EXTREMELY WELL! AND YOU HAVE TO KEEP IN MIND VSYNC IS ENABLED BY DEFAULT, YOU CANT SWITCH IT OFF ANYWHERE (except with the -novsync command) Funkcje DX10 - Krawędzie cząsteczek są złagodzone przy przechodzeniu przez obiekty 3D. - Tysiące dodatkowych drobnych obiektów w świecie gry. - Poprawiona kontrola użytkownika nad funkcjami antyaliasingu. - Alfa pokrywa antyaliasing, aby poprawić wygląd obiektów z testowym kanałem alfa, takich jak krzaki. - Poprawiono jakość oświetlenia poprzez przeniesienie wszystkich obliczeń na każdy piksel. - Bardziej dokładne precyzyjne obliczenia punktów światła. - Punkty światła mogą teraz rzucać cienie. - Trójwymiarowa trawa na terenie. - Domyślnie włączona jest pionowa synchronizacja odświeżania, aby poprawić jakość grafiki uniemożliwiając wyświetlanie "poszarpanego" obrazu. Użyj komendy '-novsync', aby wyłączyć. - Sprzętowe PCF dla poprawienia jakości cieni. Edytowane 31 Maja 2007 przez ChrisG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 Zobaczylem trailer dx 9.0 vs dx 10.0 i dla mnie szalu nie ma. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Przetestowałem na 8800 GTX 621/1000, C2D 6600@3200; 1280X1024. Szczegóły; http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...p;#entry2632571 Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Lysyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 Niestety ostatni patch do wersji pl to 1.61 i nie mogę sobie tego dx sprawdzić. :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Cos zle patrzyłes: http://thq.vo.llnwd.net/o10/CoH/retail/PO_100_170_Patch.exe http://www.companyofheroesgame.com/updates/ Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Lysyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duniek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 Tu masz wszystkie patche 2632643[/snapback] Niestety ostatni patch do wersji pl to 1.61 i nie mogę sobie tego dx sprawdzić. :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 No popatrz... bardzo dziękuję. :smile: Sprawdzałem na stronie cd projekt czyli wydawcy tej gry. Mój błąd, że tak po łepkach przeleciałem. :wacko: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) 8800GTS 660/2000, C2D E4300@3000: 1280x1024 http://www.keepmyfile.com/image/cdceed1633305 http://www.keepmyfile.com/image/1f0efe1633304 kicha :/ Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Rav85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 8800GTS 660/2000, C2D E4300@3000: 1280x1024 http://www.keepmyfile.com/image/cdceed1633305 http://www.keepmyfile.com/image/1f0efe1633304 kicha :/ A stery BETA zainstalowales. http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_158.45.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 Porównanie DX9 vs DX10 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34014 ciekawe tylko jak DX10 na płynność wpływa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 Porównanie DX9 vs DX10 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34014 ciekawe tylko jak DX10 na płynność wpływa. Strasznie grywalne na GTX,ale czego sie spodziewac po lacie 14MB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 2 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2007 Strasznie grywalne na GTX,ale czego sie spodziewac po lacie 14MB.jezeli wiekszosc efektow to pixel, vertex i geometry shadery to do czego wieksza latka? kod shadera to nie tekstura wazaca 100MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2007 moim zdaniem efekty dir 10 były już w patchu 1.6 który ważył ponad 100mb a teraz tylko je uaktywnili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koven Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 A ja yslalem ze tylko u mnie tak wydajnosc poleciala na leb. z x2 2,5Ghz i 88GTS320 nie da sie grac w 1400x900 przy wszystkim na wysokie, nie mowiac o ultraa wczesniej gralem na 1680x1050 choc musze przyznac ze gra sporo ladniej wyglada (ale co z tego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 a podobno DX10 poza super efektami mial dac duza wydajnosc...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasterAdi Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Mi sie jednak wydaje ze na wydajnosc ma znaczenie miesznie API ( czyli dx 9 z dx 10) i dlatego tak spadla wydajnosc w Lost planet jest troszke lepiej. Jak sadzicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koven Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Calkiem mozliwe. Poza tym jeszcze stery nie dopracowane. Mysle, ze na wzrost w dx10 mozna jeszcze liczyc jak firmy zabiora sie za poprawianie wydajnosci w sterach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jak wyczytałem w necie giera wychodzi w Platynowej kolekcji więc 59,90zł. No to chyba do sklepu czas ruszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 ja wczoraj sprzedałem swojego za 38zl nówkę pewex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2007 Na gram.pl pojawila sie zapowiedz dodatku Opposing Fronts: http://www.gram.pl/felieton.asp?id=1528 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ciekawy filmik http://www.youtube.com/watch?v=t0xkFvCu2js...ted&search= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niko123 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 i gdzie w DX10 nowe karty dostają kopą?, ja widze że dx10 to kpina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 i gdzie w DX10 nowe karty dostają kopą?, ja widze że dx10 to kpina. Po pierwsze to podałbyś żródło :unsure: Po drugie - jak byś przeczytał artykuł doyczacych tych tabelek to bys wiedziął co i jak :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...