Skocz do zawartości
Sulaco

Company Of Heroes

Rekomendowane odpowiedzi

Porównanie grafiki Direct X 9 z DirectX 10 w grze

 

Obrazek

 

 

Źródło

http://www.pcpro.co.uk/custompc/features/1...ctor/page8.html

A wybuch i tak ladniejszy na dx9 :lol2: To napeno podrasowany screen.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem świeżym użytkownikiem, więc wybaczcie być może powtórzenia tematu

 

zainstalowałęm tą gre i niby wszystko ok, ale nie widzę postaci.

zorientowałem się już, że niektórzy milei podobny problem, ale nie znalazłem odpowiedzi.

 

Czy to sprawa sprzętowa (ustawiłem już najniższą konfigurację)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Company of Heroes: Opposing Fronts

The next chapter in Relic's critically acclaimed Company of Heroes series, Company of Heroes: Opposing Fronts is a stand-alone title that gives you control of either German Panzer Elite division as they fight through the epic Operation Market Garden, or the British 2nd Army as they're forced to fight an intense battle for Caen, France.

 

Featuring two unique armies with full length campaigns, new maps and multiplayer modes, new sides, abilities, and much more, Company of Heroes: Opposing Fronts looks to deliver the high quality gameplay that Relic fans have come to expect.

 

Essence Engine Improvements - Contains improved soldier and vehicle AI, enhanced physics, mission persistence, and a dynamic weather system.

Two new full length campaigns - Players take command of the German Panzer Elite as they struggle against the might of Operation Market Garden, or lead the British 2nd Army in the vicious battle for Caen, France.

DirectX 10 Support - Relic's Essence Engine takes advantage of Windows Vista and DirectX 10, allowing an unprecedented level of graphics in an RTS game.

New Units - From the 105mm Howitzer Motor Carriage to the Jadpanther, Company of Heroes: Opposing Fronts bring even in more units to fight for you.

Stand-alone title - It is more of the Company of Heroes we love, but its suited for even first time players. As a stand-alone title it doesn't require the original Company of Heroes to play, meaning anyone can jump in and join the fight!

 

jesien 2007 :( na pocieszenie moze wczesniej bedzie patch 1.7 z dx10 - 1.6 bedzie jeszcze "zwyklym" patchem

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w 1.61 można ustawić DX 10 , ale nie mam VISTY ( w niedziele to już sprawdze ) :lol2:

nie. "slepa opcja". dx10 bedzie w patchu 1.7, ktory jest w trakcie ostatnich szlifow - w ciagu tygodnia-dwoch powinien byc juz dostepny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie. "slepa opcja". dx10 bedzie w patchu 1.7, ktory jest w trakcie ostatnich szlifow - w ciagu tygodnia-dwoch powinien byc juz dostepny :)

A już myślałem i VISTE nawet kupiłem :mur: , no ale będe już przygotowany :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instaluje juz patche na Vista zobaczymy jak to chodzi.

Przegladam inne forum i niejest tak zle

The ones saying this DX10 is a flop don't know how wrong they are. It is a hell of a lot better! Especially the shaders and special AA modes and softened explosions and higher res textures! Really, when you see it in motion it is a lust for the eye

Also: THE REST OF THE LEVELS ARE PERFORMING EXTREMELY WELL! AND YOU HAVE TO KEEP IN MIND VSYNC IS ENABLED BY DEFAULT, YOU CANT SWITCH IT OFF ANYWHERE (except with the -novsync command)

 

Funkcje DX10

- Krawędzie cząsteczek są złagodzone przy przechodzeniu przez obiekty 3D.

- Tysiące dodatkowych drobnych obiektów w świecie gry.

- Poprawiona kontrola użytkownika nad funkcjami antyaliasingu.

- Alfa pokrywa antyaliasing, aby poprawić wygląd obiektów z testowym kanałem alfa, takich jak krzaki.

- Poprawiono jakość oświetlenia poprzez przeniesienie wszystkich obliczeń na każdy piksel.

- Bardziej dokładne precyzyjne obliczenia punktów światła.

- Punkty światła mogą teraz rzucać cienie.

- Trójwymiarowa trawa na terenie.

- Domyślnie włączona jest pionowa synchronizacja odświeżania, aby poprawić jakość grafiki uniemożliwiając wyświetlanie "poszarpanego" obrazu. Użyj komendy '-novsync', aby wyłączyć.

- Sprzętowe PCF dla poprawienia jakości cieni.

Edytowane przez ChrisG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja yslalem ze tylko u mnie tak wydajnosc poleciala na leb. z x2 2,5Ghz i 88GTS320 nie da sie grac w 1400x900 przy wszystkim na wysokie, nie mowiac o ultraa wczesniej gralem na 1680x1050 choc musze przyznac ze gra sporo ladniej wyglada (ale co z tego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i gdzie w DX10 nowe karty dostają kopą?, ja widze że dx10 to kpina.

 

Po pierwsze to podałbyś żródło :unsure:

 

Po drugie - jak byś przeczytał artykuł doyczacych tych tabelek to bys wiedziął co i jak :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...