Jump to content
Sign in to follow this  
Sulaco

Company Of Heroes

Recommended Posts

i gdzie w DX10 nowe karty dostają kopą?, ja widze że dx10 to kpina.

pokaz mi identyczna ilosc obiektow, shaderow, zmiany w oswietleniu, jakie mamy w wersji dx10, ale z wykorzystaniem wersji dx9, to pogadamy o framerate ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie daje namiary na recenzje gdzie pisza że znany minimalnie w dx10, powonno byc koło 5 fps mniej a nie spadek o 300% )

 

 

www.benchmark.pl (Company of Heroes versus DirectX10)

 

 

 

 

Podsumowanie

 

Podsumowując krótko, ale treściwie; Relic Entertainment nie popisał się zbytnio z wydaniem tej łatki teraz, kiedy sterowniki kart pod Vistę jeszcze straszliwie kuleją. Same poprawki, trzeba przyznać, pokazują już pewien zarys kierunku w jakim podążać będą programiści przy tworzeniu nowych gier. Jednak traktowalibyśmy to bardziej jako poletko doświadczalne zarówno dla samej firmy produkującej grę, jak i dla producentów kart - mają w końcu jakiś punkt odniesienia przy optymalizacji kolejnych sterowników.

 

Co by nie mówić, te kilka dodatkowych cieni, kamyków, czy "wygładzeń" efektów nie prezentuje się nadzwyczaj rewolucyjnie. Śmiemy twierdzić nawet, że trzeba to określić co najwyżej mianem ewolucji. Przynajmniej na tym etapie, na jakim obecnie znajdują się prace nad optymalizacją obsługi poszczególnych funkcji przez Shader Model 4.0 w sterownikach. Widać natomiast pewną zmianę w zakresie wykorzystania jednostek wykonawczych GPU. Jeżeli do tej pory ogromną rolę odgrywała wydajność teksturowania i szybkość renderowania sceny przez ROP'y, to teraz widzimy większy nacisk na operacje wykonywane na shaderach, szczególnie podniesienie ich dokładności i bardziej intensywnego korzystania z shadera geometrii.

 

Abstraciach!ąc już nieco od funkcjonalności DX10 w Company of Heroes, jest to gra na pewno bardzo dobra, ale nadal grywalna tylko w DX9c. Mając do wyboru granie w jakości Ultra pod starszym "dajrektem", a grę w jakości średniej/niskiej w nowym, wybralibyśmy zdecydowanie to pierwsze rozwiązanie i chyba na obecnym etapie rozwiązań zgodnych z DX10 nie będziemy w tym osamotnieni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na FP pojawila sie beta OF dla subow. do wyboru dwie "nacje" - German Panzer Elite oraz British 2nd Army. za pare h, napisze co i jak :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagral bym w betke online Opposing Fronts ale nie chce mi przyjac zadnego mozliwego loginu. Wymyslam jakies 10 literowe z 5 liczbami i nic.

 

Edit

 

Sciagnalem wszystkie patche i jest ok. Pogralem chwile, i nie mam zielonego pojecia jak zbudowac sapera, a co zatym jakis budynek. Pozostali gracze budowali. Pprostu nie mam saperow jak to bylo w podstawce.

Edited by wyrko

Share this post


Link to post
Share on other sites

LEGENDA

 

MP = Man Power

A = Amunicja

F = Paliwo

T = Czas

 

{X} / [X] – skrót pozwalający wykonać komendę z klawiatury

 

LUFTWAFFE TACTIS

 

ARTILLERY SUPPORT

 

 

Dołączona grafika

1) FALLSCHIRM INFILTRATION [2 PUNKTY DOWODZENIA]

Jednostki spadochronowe mogą otrzymać rozkaz ujawnienia się z prze-infiltrowanych miejscach ukrycia w budynkach.

 

Dołączona grafika

Fallschirmjager Infiltration (420MP, 4T)

Jednostka spadochroniarz pojawi się z wybranego budynku lub spoza mapy, jeżeli budynek nie zostanie wskazany.

 

Fallschirmjager - ulepszenia:

 

Dołączona grafika

Karabin Szturmowy FG42 / FG42 Assult Rifle [M] (75A)

Jednostka spadochroniarzy zostaje wyposażona w karabin szturmowy FG42 dający zwiększoną siłę ognia.

 

Fallschirmjager - umiejętności:

 

Dołączona grafika

Urządzenie zapalające przeciw budynkom / Anti-Building Incendiary Device [N] (40A)

Urządzenie zapalające z długim okresem działania skuteczne przeciw budynkom.

 

Dołączona grafika

Wystrzel Pancerfaust / Fire Pancerfaust [P] (35A)

Wystrzelenie broni przeciwczołgowej – 100mm Pancerfaust

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Stacja Medyczne / Upgrade to Medical Stadion (260MP)

Ulepszenie pozwala zamienić budynek w stację medyczną leczącą ranne jednostki piechoty będące w pobliżu.

 

Dołączona grafika

2) BUTTERFLY BOMBS [2 PUNKTY DOWODZENIA]

Nisko lecące samoloty mogą zrzucić całe pola bomb SD-2 i zakłócić poruszanie się wojsk i lekkich pojazdów wroga.

 

Dołączona grafika

Air-dropped SD-2 Butterfly Bombs (100A)

Bomby motylkowe zrzucane są z powietrza i dywanowo pokrywają wybrany teren. Są to bomby przeciw piechocie.

 

Dołączona grafika

3) HENSCHEL COMBAT AIR PATROL [3 PUNKTY DOWODZENIA]

Samolot Henschel Hs129 zapewni powietrzne wsparcie taktyczne ze swoich potężnych działek 75mm. Samolot będzie śledzić wybrane lokalizacje w celu ataku na wrogie pojazdy lub czołgi.

 

Dołączona grafika

Henschel „Panzerknacker” Support (200A)

Samolot Henschel uzbrojony w działka 75mm będzie eliminował jednostki wroga w wyznaczonym obszarze przez określony czas.

 

BASE DEFENSIVES

 

Dołączona grafika

1) LUFTWAFFE GROUND FORCES [2 PUNKTY DOWODZENIA]

Siły naziemne luftwaffe są jednostkami piechoty mogącymi konstruować lekkie umocnienia obronne oraz dewastującą broń przeciwlotniczą włączywszy działo Falkvierling quad 20mm.

 

Dołączona grafika

Siły Naziemne Luftwaffe / Luftwaffe Ground Forces (260MP, 5T)

Siły Naziemne Luftwaffe są jednostkami lekkiej piechoty mającymi możliwość konstruowania prostych umocnień obronnych oraz broni przeciwlotniczej.

 

Siły Naziemne Luftwaffe: - umiejętności:

 

Dołączona grafika

Budowa Drutu Kolczastego [W]

 

Dołączona grafika

Budowa Worków z Piaskiem

 

Dołączona grafika

Budowa Działka Przeciwlotniczego Falkvierling 38 20mm [V] (340MP, 20F, 12T)

 

Dołączona grafika

Budowa Działa Przeciwlotniczego Flak 88 [F] (400MP, 75F, 22T)

 

Dołączona grafika

Zaawansowana Naprawa / Advanced Repair [E]

Wysokiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów.

 

Dołączona grafika

2) WIRBLEWIND FLAKPANZER [2 PUNKTY DOWODZENIA]

Możliwość wezwania Wirblewind Flakpanzer, pozwalającego uzyskać mobilne wsparcie przeciwlotnicze lub też uzyskać skuteczną obronę przeciw piechocie i lekkim pojazdom.

 

Dołączona grafika

Wirblewind Falkpanzer (480MP, 8T)

Wirblewind posiada szybkostrzelne działko 20mm flak 38s umieszczone na kadłubie czołgu Panzer IV. Ta jednostka daje wyśmienitą ochronę przeciwlotniczą oraz bardzo dobrze sprawdza się w zwalczaniu piechoty jako wsparcie jednostek pancernych.

 

Dołączona grafika

3) FLAK 36 88MM CANNON [2 PUNKTY DOWODZENIA]

Siły Naziemne Luftwaffe będą mogły skonstruować potężne działo Flak 36 88mm. Działo to ma podwójne zastosowanie, gdyż może atakować cele zarówno naziemne jak i powietrzne na ogromną odległość.

 

Dołączona grafika

88mm Flak 36 AT/AA (400MP, 75F 22T)

Działo 88mm Falk 36 zapewnia ogromną siłę ognia przeciwlotniczą i przeciwpancerną.

 

***************************************************************************

 

GRUPA PANCERNA PANTER

 

Dołączona grafika

Grupa Pancerna Panter / Panther Battle Group (1000MP, 24T)

Dwa czołgi typu Pantera pojawią się spoza mapy w celu wsparcia ofensywy. Grupa dostępna jest po zdobyciu odpowiedniej ilości doświadczenia dla każdej doktryny.

Edited by Jodlasty

Share this post


Link to post
Share on other sites

PANZER ELITE

 

 

PANZER ELITE[F1]

 

MP = Man Power

A = Amunicja

F = Paliwo

T = Czas

 

{X} / [X] – skrót pozwalający wykonać komendę z klawiatury

 

HQ – Centrum Dowodzenia [F1]

 

ULEPSZENIA HQ

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Granaty Zapalające / Incendiary Grenades [N] (120MP, 20F)

Przeciw piechocie i piechocie w budynkach.

Wyposaża większość piechoty w granaty zapalające, które będą paliły pewien obszar przez pewien czas.

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Operacje Obronne / Defensive Opperations [D] (100MP, 20F)

Ulepszenie terytorium bazy pozwalające na doładowanie wszystkich zdolność Panzer Elite oraz leczenie rannych jednostek piechoty

 

JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W HQ

 

Dołączona grafika

Pojazd gąsienicowy Kettenrad / (165MP, 1T)

Jednostka zwiadowcza mająca możliwość zajmowania terenu

Nieuzbrojony pojazd gąsienicowy jest szybką jednostką zwiadowczą potrafiącą zlokalizować miny i wrogich snajperów.

 

KETTENRAD – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Pułapki / Body Traps

Wymaga: Scorched Earth Tactics

Umieszcza w zadanym celu bomby pułapki, które zostaną odpalone przez wrogie jednostki

 

Podstawowe Naprawy / Rudimentary Repair [E]

Wymaga: Tank Destroyer Tactics

Niskiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów.

 

Kamuflaż / Camouflage [C]

Wymaga: Luftwaffe Tactics

Jednostki w kamuflażu mogą być zlokalizowane przez wroga tylko, gdy oddadzą ogień lub z bardzo bliskiej odległości. Jednostka w kamuflażu porusza się wolniej.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Grenadierzy Pancerni / Panzer Grenadiers [G] (255MP, 3T)

Dobrzy w dużych ilościach

Grenadierzy Pancerni są twardą i wszechstronną piechotą wyćwiczeni do współdziałania z pojazdami wsparcia w szybkich atakach.

 

GRENADIERZY PANCERNI – ULEPSZENIA:

 

Dołączona grafika

Ulepszenie Gewehr 43 Package [G] (35A)

Jednostka otrzymuje dwa karabiny Gewehr 43, posiadające świetną skuteczność na dużą odległość.

 

Dołączona grafika

Ulepszenie MP 44 (75A)

Jednostka otrzymuje karabin MP44, który posiada dużą siłę ognia na bliską i średnią odległość.

 

Dołączona grafika

Ulepszenie PanzerSchreck [P] (75A)

Jednostka otrzymuje broń przeciwpancerną PanzerSchreck.

 

Dołączona grafika

GRENADIERZY PANCERNI – BUDOWA BUDYNKÓW BAZY :

 

Dołączona grafika

Budowa Kompanii Bojowej / Kampfgruppe Kompanie [K] (220MP, 20F)

 

Dołączona grafika

Budowa Kompanii Logistycznej / Logistik Kompanie [L] (220MP, 20F)

 

Dołączona grafika

Budowa Dowództwa Niszczycieli Czołgów / Panzer-Jager Kommand [J] (220MP, 20F)

 

Dołączona grafika

Budowa Dowództwa Pancernego / Panzer-Support Kommand [J] (220MP, 20F)

 

Dołączona grafika

GRENDIERZY PANCERNI – PODSTAWOWE NAPRAWY [E]:

Niskiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów.

 

GRENADIERZY PANCERNI – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Rzut Granatem Przeciwczołgowym / Throw Anti-Tank Grenade [K] (20A)

Rzut granatem skutecznym przeciw czołgom. Granat ten jest nieskuteczny wobec piechoty za osłoną.

 

Dołączona grafika

Ostrzał Zaporowy / Suppressive Volley Fire [V] (20A)

Ostrzał zaporowy uziemi jednostki wroga na krótki okres czasu.

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Stacja Medyczne / Upgrade to Medical Stadion (260MP)

Ulepszenie pozwala zamienić budynek w stację medyczną leczącą ranne jednostki piechoty będące w pobliżu.

 

KOMPANIA LOGISTYCZNA / LOGISTIK KOMPANIE [F2]

 

ULEPSZENIA KOMPANII LOGISTYCZNEJ

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Zwiększenie liczby jednostek / Increase Squad Sizes {I} (160MP, 25F).

Zwiększa liczebność jednostek piechoty: Grenadierów Pancernych, Szturmowych Grenadierów oraz Niszczycieli Czołgów

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Granaty Przeciwczołgowe / Anti-Tank Grenades [A] (150MP, 20F)

Daje granaty przeciwczołgowe następującym jednostkom piechoty: Grenadierzy Pancerni, Szturmowi Grenadierzy oraz Piechota Niszczycieli Czołgów.

 

JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W KOMP. LOGISTYCZNEJ

 

Dołączona grafika

Wóz Zwiadowczy / Scout Car (240MP, 4T)

Skuteczny przeciw snajperom, może zajmować teren

Sdkfz 221 Wóz Zwiadowczy posiada dużą mobilność i prędkość. Jest uzbrojony w CKM MG42. Wóz Zwiadowczy może toczyć walkę z lekkimi jednostkami wroga oraz zajmować teren.

 

WÓZ ZWIADOWCZY – ULEPSZENIA:

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Logistyka / Logistik Upgrade [L] (40A)

Umożliwia zajęcie i zablokowanie wybranych sektorów mapy.

 

WÓZ ZWIADOWCZY – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zabezpieczenie Terenu / Secure Sector

Umiejętność wymaga ulepszenia - Logistyka

Koncentracja załogi pojazdu na zbieraniu zasobów spowoduje zwiększenie wpływu zasobów z sektora. Jednak pojazd będzie unieruchomiony na czas zabezpieczania terenu do czasu anulowania tej funkcji.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Transporter Amunicji / Munitions Halftrack [M] (280MP, 25F, 4T)

Zmniejsza czas regeneracji umiejętności

Wóz ten jest specjalnie wyposażony, aby dostarczać amunicji na linii frontu. Piechota i pojazdy w zasięgu tego wozu szybko regenerują swoje umiejętności związane z wykorzystaniem amunicji.

 

TRANSPORTER AMUNICJI – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Utrzymanie Zasięgu Wsparcia / Maintain Support Range [M]

Pojazd zapewnia wsparcie utrzymując bezpieczną odległość za linią frontu.

 

Dołączona grafika

Goliath [G] (125A)

Transporter wypuszcza Goliata.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Wóz Radiowy „Vampire” / Funkwagen „Vampire” Halftrack [V] (220MP, 20F, 4T)

Kradnie zasoby wroga

Potężne radia 250/3 stanowią wyposażenie tego wozu, umożliwiając przechwycenie sygnałów wroga oraz zakłócanie ich linii dostaw. Ten pojazd drenuje zasoby z sektorów wroga, w których się znajduje. Nie posiada własnej broni, a więc będąc na terytorium wroga musi być wspierany przez inne jednostki.

 

WÓZ RADIOWY – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Kradnięcie Zasobów / Steal Resources

Wykradanie zasobów z terenu przejętego przez wroga.

 

KOMPANIA BOJOWA / KAMPFGRUPPE KOMPANIE [F3]

 

ULEPSZENIA KOMPANII BOJOWEJ

 

Dołączona grafika

Ulepszenie Kompani Bojowej / Kampfgruppe Kompanie Upgrade (160MP, 35F)

Pozwala na uzyskanie Piechoty Niszczycieli Czołgów

Ulepszenie pozwala na uzyskanie PanzerSchrecków przez Grenadierów Pancernych oraz umożliwia pozyskanie Piechoty Niszczycieli Czołgów.

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – przyspieszenie zajmowania terenu przez Grenadierów / Increase Grenadier Capture Rate [C] (160MP, 20F)

Przyspiesza zajmowanie terenu przez jednostki piechoty: Grenadierzy Pancerni, Szturmowi Grenadierzy oraz Piechota Niszczycieli Czołgów

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Zaawansowane Naprawy / Advanced Repair [E] (220MP, 35F)

Ulepszenie zdolności naprawy jednostek piechoty: Grenadierów Pancernych, Szturmowych Grenadierów oraz Piechoty Niszczycieli Czołgów.

 

JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W KOMP. BOJOWEJ

 

Dołączona grafika

Transporter Gąsienicowy / Halftrack [H] (240MP, 20F, 4T)

Jednostka przeciw piechocie

Transporter SdKfz 250 to lekki pojazd mający możliwość przewożenia ludzi. Może również uzupełniać piechotę na polu walki.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Transporter Gąsienicowy z Moździerzem / Mortar Halftrack [M] (240MP, 40F, 4T)

Jednostka przeciw piechocie

Transporter posiadający zamontowany ciężki moździerz 81 mm. Załoga może dokonywać ostrzału posiadając dobrą osłonę przeciw broni lekkiej.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Piechota Niszczycieli Czołgów / Tank Buster Heavy Infantry [G] (330MP, 3T)

Jednostka przeciw czołgom

Jednostka ciężkiej piechoty Panzer Elite wyposażona w PanzerSchreck gotowa do walki z pojazdami wroga.

 

DOWÓDZTWO NISZCZYCIELI CZOŁGÓW / PANZER-JAGER COMMAND [F4]

 

ULEPSZENIA DOWÓDZTWA NISZCZYCIELI CZOŁGÓW

 

Dołączona grafika

Ulepszenie Dowództwa Jager / Jager Kommand Upgrade (200MP, 40F)

Udostępnia Niszczyciel Czołgów Marder III

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Group ZEAL [Z] (240MP, 40F)

Grenadierzy Pancerni, Szturmowi Grenadierzy oraz Piechota Niszczycieli Czołgów są bardziej skuteczni, gdy walczą w grupie.

 

JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W DOWÓDZTWIE NISZCZYCIELI

 

Dołączona grafika

Grenadierzy Szturmowi /Assult Grenadier Heavy Infantry [G] (330MP, 4T)

Jednostka przeciw piechocie

Jednostka ciężkiej piechoty Panzer Elite są wyposażeni i wyszkolenie do zadań szturmowych. Są wyposażeni w szturmowy karabin MP44.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Wóz Pancerny / Armored Car [C] (255MP, 25F, 4T)

Jednostka przeciw piechocie

Wóz Pancerny Sdkfz 222 łączy dużą prędkość z poruszaniem się w każdym terenie oraz działkiem 20mm skutecznie niszczącym piechotę.

 

WÓZ PANCERNY – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Overdrive [R] (25A)

Poruszanie się pojazdu na maksymalnych obrotach.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Niszczyciel Czołgów Marder III / Marder III Tank Hunter [T] / (300MP, 40F, 8T)

Jednostka przeciw czołgom

Dostępny dopiero po uzyskaniu ulepszenia Dowództwa Wsparcia Niszczycieli Czołgów

Marder III posiada potężne działo przeciwpancerne Pak40 75mm na podwoziu 38t. Do jego słabości należy jednak trudność w naprowadzaniu działa na cel oraz słaba ochrona załogi.

 

MARDER III – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Unieruchomienie działa / Site Main Gun [E]

Zwiększenie siły ognia kosztem utraty mobilności.

 

DOWÓDZTWO WSPARCIA PANCERNEGO / PANZER SUPPORT COMMAND [F5]

 

ULEPSZENIA DOWÓDZTWA PANZERNEGO

 

Dołączona grafika

Ulepszenie Dowództwa Wsparcia / Support Command Upgrade (200MP, 60F)

Udostępnia czołg Panzer IV.

 

Dołączona grafika

Ulepszenie – Sierżant Weteran / Veteran Sergeant (V) (240MP, 40F)

Ulepszenie dla jednostek piechoty: Grenadierów Pancernych, Szturmowych Grenadierów oraz Niszczycieli Czołgów uzupełniających ich o sierżanta, który zwiększa otrzymywane doświadczenie jednostki (veternacy) oraz zmniejsza możliwość uziemienia przez wrogi ostrzał.

 

JEDNOSTKI DOSTĘPNE DO BUDOWY W DOWÓDZTWIE PANZERNYM

 

Dołączona grafika

Lekki Transporter Przeciwpancerny / Light AT Halftrack [H] (260MP, 20F, 6T)

Posiada małe ale celne działko przeciwpancerne 37mm w miejsce CKM. Ten pojazd może wykorzystać swoją celność, aby trafić piechotę oraz w szczególności skupia się na trafieniu układu jezdnego czołgów i innych pojazdów w celu ich unieruchomienia.

 

TRANSPORTER PRZECIWPANCERNY – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Uszkodzenie Gąsienić / Tread Breaker (25A)

Pojazd będzie ostrzeliwywał układ jezdny pojazdów i czołgów wroga w celu ich unieruchomienia.

 

Dołączona grafika

Skoncentrowany Ogień / Focused Firing [F] (30A)

Strzelec zwiększa precyzję pocisków poprzez dokładne wycelowanie każdego strzału. Powoduje to spowolnienie prędkości oddawania ognia, ale pozwala na trafienie nawet poruszającej się jednostki wroga, w tym jednostki piechoty.

 

---------------------------------------------------------------

 

Dołączona grafika

Tygrys Naprawczy / Bergetiger Repair and Recovery Vehicle (400MP, 50F, 10T)

Odzyskuje zniszczone pojazdy. Również naprawia czołgi i inne pojazdy.

 

BERGETIGER – UMIEJĘTNOŚCI:

 

Dołączona grafika

Zaawansowana Naprawa / Advanced Repair [E]

Wysokiej jakości naprawa czołgów lub konstrukcji za nominalny koszt zasobów.

 

Dołączona grafika

Odzyskuj Wraki / Recover Wreck [E]

Odzyskiwanie wraków zniszczonych pojazdów.

 

---------------------------------------------------------------

Edited by Jodlasty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Jodlasty, duzo mozna sie z tego dowiedziec. Pogralem troche dluzej w bete. Co tu duzo mowic, tak jak podstawa, najlepszy RTS w historii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

 

 

Moja pierwsza gra.

Pewnie chaotycznie grałem, wszystko jest jakieś inne, w ogóle nie umiałem grać, nie mogłem się odnaleźć :-)

Ciężko się przestawić.

Filmy zajmują po 20-50MB wiec musiałem umieścić je na rapidzie.

Na razie 2 filmy.

Trzeci film (48MB) właśnie wysyła się na serwer, umieszczę go później.

 

 

 

FILM 1

 

 

 

FILM 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już posysam, nie ma to jak gry za free... fakt, że beta, ale zapewne podobnie jak TDU w 100% grywalna.

Będzie co robić do oficjalnego wydania. Mniam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz mnie coś trafi z tym pobieraniem...

Już 2x próbuję zaciągnąć (FlashGet) i ciągle pobieranie staje na 99%.

Chyba nie pogram... Sic!

 

@bossek222

"Beta" to wersja dostępna powszechnie dla każdego usera, natomiast "Closed beta" jest ograniczona do pewnej ilości osób testujących - ograniczona liczba kluczy do rozdania.

Edited by Boxster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz mnie coś trafi z tym pobieraniem...

Już 2x próbuję zaciągnąć (FlashGet) i ciągle pobieranie staje na 99%.

Chyba nie pogram... Sic!

 

@bossek222

"Beta" to wersja dostępna powszechnie dla każdego usera, natomiast "Closed beta" jest ograniczona do pewnej ilości osób testujących - ograniczona liczba kluczy do rozdania.

Ściągałem przefantastycznym Getrightem w wersji demo i bez problemu gra się ściągnęła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bossek222

"Beta" to wersja dostępna powszechnie dla każdego usera, natomiast "Closed beta" jest ograniczona do pewnej ilości osób testujących - ograniczona liczba kluczy do rozdania.

Tego nie musisz mnie uczyc. Pytalem czy rozni sie czyms sama gra. Np: czy doodano singla itp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, w zasadzie pierwsza moja styczność z CoH to ta Open beta. Gra naprawdę mi się spodobała, więc pierwszą część kupię. W becie nie mogę ustawić grafiki, a konkretnie samych tekstur na Medium albo High :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, w zasadzie pierwsza moja styczność z CoH to ta Open beta. Gra naprawdę mi się spodobała, więc pierwszą część kupię. W becie nie mogę ustawić grafiki, a konkretnie samych tekstur na Medium albo High :/

Bo ich tam nie ma ze względu na to, że jest to beta tekstury są tylko w niskiej rozdzielczości. Wygląda to biednie, ale miód płynący z gry no i fakt darmowej możliwości pogrania rekompensuje tą niedogodność.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest w tej becie jakis single/skirmish?

Nie ma. Jest tylko multiplayer, można grać z botami, ale musi być przynajmniej dwóch "żywych" zawodników, zakładający serwer i jeszcze jeden gracz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ustawić w CoH Opposing Fronts tekstury na Ultra, bo z tego co widzę to są, ale nie dostępne (?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobno 1/3 misji (cala kampania aliantów)w Opposing Fronts jest taka sama jak podstawowej wersji gry, nowe są tylko kampanie po stronie axis i brytyjczyków

czy to prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobno 1/3 misji (cala kampania aliantów)w Opposing Fronts jest taka sama jak podstawowej wersji gry, nowe są tylko kampanie po stronie axis i brytyjczyków

czy to prawda?

Kampania została podzielona na trzy części, w pierwszej gramy Niemcami i tu "bronimy" Holandii przed atakiem brytyjczyków operacja "Market Garden". Druga cześć to Brytyjczycy, którymi walczymy we Francji w okolicach miasta Caen (Hill 112, jakieś wojskowe lotnisko). Trzecia cześć to jest dobrze znana kampania z podstawowej gry Company of Heroes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam wersje niemiecką - nie ma w instalatorze opcji angielskiej - czy da się coś z tym zrobić ?

chciałbym chociaż angielską wersję

zainstalowałem już najnowszy patch do niej

1.00-2.101

i

2.101-2.102

Edited by kurdefelek

Share this post


Link to post
Share on other sites

zakupilem dzis dodatek ale jestem strasznie rozczarowany. Rozgrywka calkowicie inna niz w podstawce. Strasznie przekombinowane o powolne. Sterowanie nowych nacji do bani. Zanim mozna zbudowac cos konkretnego do niszczenia trzeba sie naklikac i naszukac. Ogolnie szkoda mi teraz tych 70 zl :( moze z czasem sie jakos przekonam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.