Skocz do zawartości
Sulaco

Company Of Heroes

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie odnosnie ustawienia dzwieku czy to tez ma wplyw na FPS'y ?? I jak lepiej ustawic dzwiek bo zmienilem po instalce i teraz nie wiem jak mi ustawilo automatycznie :) mam SBLive Value i nie wiem jak ustawic bo jak zrobie Sound na Ultra to Voice ustawia sie na 96 a jak dam High to Voice jest na 64 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno takie troche lamerskie pytanie :oops: zainstalowalem tego patcha 1.2 ale czy idzie gdzies sprawdzic czy zainstalowal sie ? bo nigdzie w grze nie widze jaka jest obecnie wersja tej gry. A przewaznie w wiekszosci gier po zainstalowaniu jakis patchy lub uaktualniej na glownej stronie wyswietla aktualna wersje gry tak jak to jest np w NfS:MW :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Utknąłem na misji "St. Fromond"

 

Trzeba najpierw inżynierami odbudować most, przejść nim na drugą stronę rzeki i zająć rynek. Pozycje na rynku trzeba utrzymać przez 30 minut. Zanim odnajdę i zniszczę te 3 wyrzutnie rakiet one niszczą kompletnie moje oddziały znajdujące się na rynku. Wystarcza wtedy jeden niemiecki oddzialik by przejąć rynek i przegrywam planszę :(

 

Jak przejść tę planszę? BTW: fajna gra ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Utknąłem na misji "St. Fromond"

 

Trzeba najpierw inżynierami odbudować most, przejść nim na drugą stronę rzeki i zająć rynek. Pozycje na rynku trzeba utrzymać przez 30 minut. Zanim odnajdę i zniszczę te 3 wyrzutnie rakiet one niszczą kompletnie moje oddziały znajdujące się na rynku. Wystarcza wtedy jeden niemiecki oddzialik by przejąć rynek i przegrywam planszę :(

 

Jak przejść tę planszę? BTW: fajna gra ;)

Ja przeszedłem te misje za pierwszym razem, w ogole się nie ruszałem zeby niszczyc wyrzutnie, robiłem tylko ciągle nowe jednostki jezeli jakies poległy od nalotów, w połowie czasu miałem juz kilka czołgów wiec dotrwanie do konca czasu było juz tylko formalnością. Grałem na medium. BTW, ta misja jest prosta w porównaniu z następnymi w których chodzi o obrone czy przejęcie punktów strategicznych...Gre skonczyłem juz kilkanscie dni temu, strasznie krótka jest. Wystarczyło mi kilka razy pograc wieczorkiem po 2-3h i koniec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://companyofheroes.filefront.com/file/...t_Mod_113;71021

 

CoH: Enhanced Combat: Final 1.13

 

INSTALLATION:

 

Copy all folders and the .module file into your Company of Heroes folder.

Creat a new shortcut (copy your old one) and start the game with these parameters:

"-dev -modname EnhancedCombat" e.g. it could look like this --> "X:\Program Files\Company of Heroes\RelicCOH.exe" -dev -modname EnhancedCombat"

 

FEATURES:

 

=================Units=================

 

- New unit; german "Ostbattalion Trupp" as new intrantry

- New unit; american "Bazooka Team" - limited to 3

- New unit; american "Radio Operator" - limited to 1

- New unit; german "Fallschirmjaeger Abteil"

- New unit; american "Deuce and a Half CCKW" from SinglePlayer

- New unit; german "Opel Blitz" from SinglePlayer

- New unit; german "Flakvierling 38" from SinglePlayer

 

- Most main (combat) squads have 10 or 12 squadmembers (4 men become 10 men, 5/6 men become 12 men)

 

- Rangers: Don't spawn with Bazooka, but get it through Upgrade

- Sniper: Higher cost of Manpower, limited to 2

- Ostwind: Limited to 2

- Transport Trucks (e.g. Opel Blitz) can transport and reinforce units

- !!!!American and German Tanks have Armour Skirts and Machinegun upgrade selections for each single unit (as the Greyhound had it before)!!!!

- Unit buildplaces changed

- Weapon attributes (Damage,...) changed, mainly for German tanks. E.g. Tiger tank has 88mm Flak attributes, very deadly!

- New costs duo the tank damages

- Added 1 Officer to the Radio Operator

 

=================Custom/Others=================

 

- Change ammo cap/fire rate of automatic rifles (best e.g. the Sturmgewehr 44)

- (More) realistic vehicle- and weaponnames

- Units + Ability costs redone

- Higher Units Cap.

- Blitzkrieg Doctrine : Replace Stormtroopers with Fallschirmjägers

- Howitzer Ability changed with Radio Operator

- SMG,RIFLE,CARBINE Tracers removed (not HMGs)

- Shellsmoke removed, Shellspeed higher

 

 

 

=================Prizes=================

 

- Sherman Crocodile (a little) lower fuel prize

- Goliath costs more

- Ostwind costs a bit more

- Lower prize for Sherman (mainly Fuel)

 

=================Squadsizes=================

 

- Paratrooper Squad: 12

- Ranger Squad: 12

- Rifleman Squad: 12

- Sniper: 1

- Grenadiers: 10

- Fallschirmjaegers: 10

- Stormtroopers: 10

- Ostbattalion Squad: 12

- Volksgrenadiers: 12

- Bazooka-Team: 3

- MG-Team: 3

- Mortar-Team: 3

- Weapon-Team: 3

- Radio Operator: 3

- Engineers: 3

- Pioneers: 3

 

=================Weapons=================

 

- Paratrooper Squad - 5 Carbines 3 Garands 3 Thompsons 1 BAR

---UPGRADE(AT)---

 

- Ranger Squad - 6 Garands 3 Carbine 3 Thompsons

---UPGRADE(BAZOOKA)---

 

- Rifleman Squad - 5 Garands 3 Carbine 3 Thompsons 1 BAR

---UPGRADE(NONE)---

 

- German Sniper; Scoped Kar98

---UPGRADE(NONE)---

 

- American Sharpshooter; Scoped Springfield

---UPGRADE(NONE)---

 

- Grenadiers - 7 Kar98s 1 Stg44s 2 MP40s

---UPGRADE(PNZSCHRK)---

---UPGRADE(MG42)--- 5 Kar98s 2 Stg44s 2 MP40s 1 MG42

 

 

- Stormtroopers - 6 Kar98s 3 Stg44s 1 MP40

---UPGRADE(STG)---

---UPGRADE(PNZSCHRK)---

 

- Fallschirmjaegers - 5 Kar98s 4 Stg44s 1 MG42

---UPGRADE(STG)---

---UPGRADE(PNZSCHRK)---

 

- Osbattalion Squad - 8 Kar98s 4 MP40s

---UPGRADE(NONE)---

 

- Volksgrenadiere - 6 Kar98s 3 MP40 2 Luger 1 Panzerschreck

---UPGRADE(NONE)---

 

- Bazooka-Team; 2 Garand 1 Bazooka

---UPGRADE(NONE)---

 

- Radio Operator; 1 Carbine 1 Garand 1 Colt

---ABILITY(HOWITZER)---

---ABILITY(ROCKETS RUN)---

 

=================Names (examples)=================

 

Panzergrenadiere

Ostbattalion Trupp

MG-42 Gruppe

Sturmtruppen (SS Kampfgruppe)

Volksgrenadiere

(Sturm)Pioniere

Fallschirmjaeger Abteil

 

SdKfz 251/1

SdKfz 251/2 Wurfrahmen "Stuka zu Fuss"

SdKfz 251/16 Flammwerfer 42

SdKfz 234 "Puma"

Pzkpfw. IV Ausf. G

Pzkpfw. V "Panther" Ausf. G

Pzkpfw. VI "Tiger" Ausf. E

BMW-R12

SdKfz 142/2 "StuH 42"

SdKfz 167 "StuG IV"

 

M4A2 Sherman

M4A2 Sherman "Firefly"

M4A2 Sherman "Crocodile"

M10 Tank Destroyer "Wolverine"

Willys MB (30 cal.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego sie domyslam ;) Pytanie bylo w kontekscie standardowej amerykanskiej doktryny walki z Tygrysem, zakladajacej uzycie 4 Shermanow na Tygrysa i dopuszczalna strate trzech - zastrzelic sie go dalo tylko z tylu, albo majac wielkiego farta z boku. Jest to jakos odwzorowane, czy wystarczy uparcie tluc w przedni pancerz, az sie zlozy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwyczajnie - jedna ze stron bedzie musiala bardziej kombinowac. Albo uzyc innych niz Sherman narzedzi do niszzcenia czolgow (np. najgrozniejszego amerykanskiego pojazdu bojowego ;) ), albo odpowiednio wykorzystac teren i przewage liczebna. To sie nazywa taktyka ;)

Nie powiesz mi chyba, ze "gra dla MP" jest synonimem "zakladamy, ze gracze to debile"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zycze powodzenia - nawet szachy nie sa w 100% zbalansowane.

 

Poza tym argument o balansie jest bez sensu - wezmy chocby Dawn Of War, w ktorym armie sa inne i kazda wymaga nieco innego podejscia. Ze o Starcrafcie nie wspomne. Gier bardziej aspirujacych do miana realistycznych (np. Close Combat) nawet nie tykam, bo to juz nieco inna liga.

 

Chyba trzeba skonczyc tego OT - dowiedzialem sie, co chcialem, a za chwile dojdziemy do pyskowki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da sie zatluc tlukac w przod, ale bedzie potrzeba wtedy paru shermanow.

Mi sie wydaje ze kolega sie ostro pomylil :? 95% strzalow shermanów odbija sie od tygrysa gdy sie strzela w jego przod. Z przodu sie poprostu nie da rozwalic tygrysa

Czasem jak sie wali w bok to kule sie tez odbijają, najlepiej własnie walic w plecy, czyli jest tak jak pisałeś costi. Strasznie mnie wlasnie wkurzaja tygrysy, gra jest zbyt realistyczna :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze kolega sie ostro pomylil 95% strzalow shermanów odbija sie od tygrysa gdy sie strzela w jego przod. Z przodu sie poprostu nie da rozwalic tygrysa

Sie nie pomylilem tylko najprowdopodobniej jestem idiota i myslalem o stugach, a nie tigerze ;]

 

mea culpa

Edytowane przez Jin*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Utknąłem na misji "St. Fromond"

Przeszedłem St. Fromond :D Zacząłem wykorzystywać loty zwiadowcze i bombowe B-)

 

W zabawny sposób zdobyłem punkty doświadczenia. Zarządziłem lot zwiadowczy bad główną bazą nazistów. Była dobrze broniona AA i samolot został zestrzelony. Rozbił się na schodach głównego budynku a ja zebrałem trochę punkcików :lol:

 

Przede mną wzgórze 192 ... Takie trudne jest do przejścia? :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...