Skocz do zawartości
tomek2344

Modem Adsl(speedtouch,sagem) Vs. Livebox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam takie pytanie, posiadam po sztuce z ww. urządzeń. Ostatnio przerzuciłem się na Livebox'a. To co zauważyłem to: na Speedtouche wszystko leciało mi prawie z max prędkością 60-64kB/s przez sieć p2p przy użyciu BitCometa 0.57 od początku umowy. Po przejściu na Livebox'a transfery kolosalnie spadły, aktualnie 4-6kB/s, dla sprawdzenia znów przełączyłem na Speedtouche i o dziwo (pierwsza zmiana odczułem różnice bo wróciło do normalności) to teraz po kolejnej zmianie nie ma poprawy, już mnie coś trafia, bo nie mam pojęcia co jest nie tak. Stawiałem świeży system XP SP2 specjalnie pod to, używałem cFoss'a, porty mam otwarte, próby były robione przy załączonym firewall'u (Norton Internet Security 2006) jak i wyłączonym i też odinstalowanym, to samo tyczy się systemowego firewall'a, dostęp klienta do ruchu w sieci jest dozwolony, próby ściągnięć przez p2p z setkami seedów (200 i wyżej) identyczne, nawet te z mniejszą ilościa peerów seedy tak samo, ustawienia BitCometa najpierw bez limitu potem próba DL-60kB i UL-1kB to samo i innych. To samo z różnymi klientami: od BitComet 0.57, 0.60 i 0.70, uTorrent, BitSpirit, BitLord, Azureus i nic nie pomagało. Rozmowy z konsultantem Telekomuny zawsze kończyły się tak samo, że zależy od źródła a prób było kilkadziesiąt z każdym ustawieniem z różnych trackerów, zarówno polskich zamkniętych jak i zamkniętych zagranicznych. DL ze stron www mam normalny 60kB, tylko p2p kuleje. Jak zawsze wszędzie węszę spisek, więc sądzę, że to Telekomuna. Czy to możliwe, że Livebox sam w sobie ma jakiś wichajster blokujący p2p lub ograniczający transfer?? Z góry dziękuję za odpowiedź bo nie mam już cierpliwości do tej neo.

 

EDIT: Aha i nie przekroczyłem limitu danych ściągnietych i nie mam żadnych wirów, ani programów spowalniających - sprawdzone potwierdzone.

Edytowane przez tomek2344

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Livebox to ogólnie porażka

TP w większości przypadków nie ma dostosowanej infrastruktury

Np moja droga teściowa zakupiła liveboxa i ciągłe problemy, zrywanie połączenia i niskie transfery. Tel do konsultanta i objawienie - centrala nie jest przystosowana

Po przesiadce na modem thomson wszystko śmiga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, ale co ciekawe gdy po raz pierwszy wróciłem do Speedtouch'a to znów mi śmigało, potem znów przesiadka/próba Liveboxa (spodobało mi się to, że nie musiałem się łączyć) i teraz ani mee ani bee ani kukuryku nie skoczy transfer na speedtouch. A kolejny format coś mi się nie widzi, zajmuje cały dzień ustawienie wszystkiego tak jak ma być (instalacja oprogramowania, zmiany i cała reszta shitu). Wyjście??? Modemy pocztą lotniczą przez okno tak jak i "Liveshit".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Hipoll

centrala nie jest przystosowana

przecierz to zwykly router jest(no + te tv smieszne)

wiec co tu przystosowywac

 

ale ogolem to fakt: padaka straszna

Edytowane przez Hipoll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...