Skocz do zawartości
Songok

Acces Point + Karta - Jak?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam neo (2mbit) podzielona po kablu i chce ja udostepnic przez radio, do tego celu chce kupic: 11Mbps (802.11b)Wireless Access Point - R3010UW(AP) i karte: Encore 802.11g/b 54Mbps PCI Wireless Card, pragne zaznaczyc ze jestem calkiem zielony w tych sprawach, a wiec potrzebuje pomocy. Mam pare pytan:

1. Czy by polaczenie dzialalo wystarczy by karta i acces point dzialaly w tym samym standardzie?

2. Jak trudna jest konfiguracja access pointa?

3. Czy powyzsze urzadzenia beda ze soba dzialaly?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz, z góry dzięki za pomoc

 

PS. Szukalem na forum tego zagadnienia, ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi dlatego zalozylem nowy temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Hipoll

ap(access point) kup jakiegos w standardzie g (szybszy przesyl i lepsze zabezpieczenia)

 

1.tak

2.dziecinnie prosta

3.tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalezy od ap przewaznie jest to 32 lub 64

 

jesli chodzi ci o to ile klientow mozna podpiac do niego

Edytowane przez Hipoll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zlozylem wszystko i dzialalo bardzo ladnie, ale teraz mam problem zalozeniem tego ap bylo udostepnienie sygnalu poza lokal do mieszkania okolo 50m dalej, niestety tam komputer nie lapie sygnalu lub jest on bardzo slaby, co moze to powodowac? Jakies konkretne przeszkody? Jesli nie moglbym temu zaradzic to czy jest cos co moze wzmocnic sygnal? (hmm jakas dodatkowa antena?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaklocenia moga powodowac:

- przeszkody na drodze miedzy AP a klientem (sciany, meble), szczegolnie metalowe

- telefony bezprzewodowe, urzadzenia Bluetooth, lub cokolwiek innego korzystajacego z pasma 2.4 GHz, w poblizu AP lub anteny klienta