martian1 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2007 Gratuluje zakupu. Jak na te 211kkm to autko wyglada swietnie. Szerokiej drogi! PS. Zamierzam (razem z ojcem) kupic autko do 40k zl i zastanawiam sie nad BMW serii 3 -E46. Co myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2007 Podoba mi się :love: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) no ladna ladna :) pochwal sie ile dales :) Edytowane 15 Grudnia 2007 przez Pageup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 17 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2007 (edytowane) Zapłaciłem za nią dość dużo - 3500euro w autohausie (niedużo samochodów, ale za to ładne - http://home.mobile.de/BMSAUTOMOBILE ). Samochód znalazłem właśnie na http://www.mobile.de . Telefon do wujka, który mieszka w Bonn i dalej samo się potoczyło. Gdybym osobiście tam był od samego początku pewnie udałoby mi się coś utargować - wujek raczej nie potrafi. A tak to poszedł za cenę wyjściową. On zadatkował a ja przyjechałem na miejsce klika dni potem. W trakcie sprawdzania wyszło, że prawie nie ma oleju (mokro było tylko na czubku miarki), chociaż kontrolka jeszcze się nie świeciła. Dolaliśmy tyle, że było 3/4 na miarce. Po 100km w drodze powrotnej znów kontrola, tym razem było na min. Następna dolewka i potem już nie brał w ogóle. Jeszcze trochę kasy będę musiał w nią włożyć - olej, sekwencja, zimówiki z felgami i kilka mniej istotnych rzeczy. Na tych oponach, które są teraz - 225/16 (pomijając to że są to opony letnie w średnim stanie) jeździ się niezbyt dobrze, na koleinach trzeba cały czas mocno trzymać kierownicę. Edytowane 17 Grudnia 2007 przez Sz@tynbury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2007 sekwencjaNie mów że chcesz gaz do tego wsadzić. Nie rób jej tego :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 17 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2007 (edytowane) Nie mów że chcesz gaz do tego wsadzić. Nie rób jej tego :( Nie widzę nic złego w dobrze założonej sekwencji. Jeszcze 2 lata temu myślałem tak jak ty. Niestety life is brutal - albo kupujesz wymarzony samochód i oglądasz go przez okno(lub przeznaczasz więcej niż chcesz na samochód i nie masz pieniędzy na inne ważne sprawy np. studia), albo kupujesz oszczędnego np golfa TDI i się kisisz (chodzi mi o samo auto, nie mam nic do TDI oprócz tego, że jest głośny, kultura pracy TDI w porównaniu z R6 BMW, Mietka - nie ma w ogóle czego porównywać), albo idziesz na kompromis - kupujesz wymarzone autko i kładziesz do niego gaz. Tak to wygląda z mojej strony. Kolega miał sekwencję w BMW 525 E34, teraz ma w Mietku C280 (dużo jeździ), ojciec ma w Golfie III 1,6 AFT. Instalki w Mietku i Golfie robiona przez jednego gazownika - uważanego za jednego z najlepszych w PL (BMW to trochę inna historia, instalka zakładana gdzie indziej - spartolona, poprawiona u tegoż gazownika) i obydwaj są bardzo zadowoleni. 318i ani IS nie jeździłem ale myślę, że warto było dołożyć do tego pięknego dźwięku R6, nawet kosztem wyższego zużycia paliwa. Same osiągi 318IS/320 są podobno bardzo porównywalne (elastyczność ździebko lepsza w R6). Zresztą do ISa też założyłbym sekwencję. Tak jak mówię, nie widzę w tym nic złego. Tylko trzeba trafić na naprawdę świetnego fachowca. Edytowane 17 Grudnia 2007 przez Sz@tynbury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2007 Sz@tynbury Żaden fachowiec nie pomoze na to ze BeeMki nie lubią gazu. I nic tu nie da sekwencja za 5000zł, fachowiec z 40 letnim doswiadczeniem w zakładaniu gazu itp. Może bedzie to chodzic "dobrze" ale nie tak jak w innym aucie, które gaz znosi bez chrzakniecia. Poza tym wsadzenie gazu do BeeMki (nawet nienajnowszej) to tak jak Jaguar z Dieslem pod maską - niby mozna ale to zwyczajnie nie wypada. albo idziesz na kompromis - kupujesz wymarzone autko i kładziesz do niego gaz.Mogłes kupic 325TDS - diesel, nie pali za wiele, ładnie "idzie", i ma cudowny dzwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2007 Sz@tynbury Żaden fachowiec nie pomoze na to ze BeeMki nie lubią gazu. I nic tu nie da sekwencja za 5000zł, fachowiec z 40 letnim doswiadczeniem w zakładaniu gazu itp. Może bedzie to chodzic "dobrze" ale nie tak jak w innym aucie, które gaz znosi bez chrzakniecia. Poza tym wsadzenie gazu do BeeMki (nawet nienajnowszej) to tak jak Jaguar z Dieslem pod maską - niby mozna ale to zwyczajnie nie wypada. Mogłes kupic 325TDS - diesel, nie pali za wiele, ładnie "idzie", i ma cudowny dzwiek. Pozostanę przy swoim i nie będę się kłócił. Dobry gazownik nie boi się zakładać LPG do BMW i zrobi ją bez marudzenia. Zresztą sam nie chce być później nękany przez niezadowoloną klientelę. Ktoś powie, że właśnie o to mu chodzi, w końcu nabija sobie portfel. Tyle tylko, że jeśli mamy do czynienia z kimś kto dobrze zakłada instalki wyrabia sobie renomę, mającą odzwierciedlenie w długich kolejkach po usługę. Więc po co miałby marnować czas na poprawianie swoich niedoróbek skoro nowi klienci czekają a ci niezadowoleni rozpowiadają o swoich przykrych doświadczeniach swoim znajomym? To się na dłuższą metę szanującej się firmie nie opłaca. Tak jak pisałem, kolega po poprawce u tego fachowca był zadowolony ze swojego BMW. Mogę wiedzieć dlaczego LPG w BMW nie wypada? Albo komu wypada a komu nie wypada? :) Mnie interesuje tylko to, że będę miał dobre autko i nie będę wydawał na jego utrzymanie przesadnie dużo. Zdanie innych osób mnie nie wzrusza, niech mówią co chcą. Tak samo mógłbym nie kupować samochodu BMW bo jeżdżą nimi ABSy. TDSy to dość delikatne silniki jak na diesle. Zdarzają się często problemy przy zapalaiu na ciepłym - na 99% jest to wina pompy, której regeneracja sporo kosztuje, nie mówiąc o wymianie na nową. Po za tym częściej się przegrzewają od benzyniaków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2007 Sz@tynbury W '95 bodajze była modernizacja tds-a która wyeliminowała problemy przegrzewania sie silników i pekania głowic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 19 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2007 Co sie potwierdza w ilosci opisywanych problemow przez uzytkownikow na forum BMW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 20 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2007 Sz@tynbury W '95 bodajze była modernizacja tds-a która wyeliminowała problemy przegrzewania sie silników i pekania głowic. Nie wiedziałem o tej modyfikacji. Akurat trafiło się ładne BMW w mieście, w którym mieszka mój wujek. On go obejrzał, zadatkował. Więc jechałem w konkretnym celu,a tak musiałbym szukać w ciemno, nie wiem ile w końcu wydałbym na gaz. Miałem jednego TDSa na oku wcześniej ale był z 94r. Zawsze mi się źle kojarzył ten silnik. Obok mnie na trasie raz zatrzymał się klient TDSem E34. Nietrudno się domyśleć z jakiego powodu :). Co do dźwięku TDS vs benzynowy R6. Mimo, że TDS jak na diesla pracuje bardzo ładnie - zdecydowanie wolę dźwięk benzyniaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halfi Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 Panowie a co powiecie na jakis maly zlot uzytkownikow/wielbicieli bmw z ppc ? mozna byc przy okazji "pogadac" co jest raczej trudne na innych zlotach tej ze marki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 Ja sie nie pisze, brak czasu i chęci w zasadzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 http://www.allcarwallpapers.com/wallpapers...motive-3725.jpg http://www.allcarwallpapers.com/wallpapers...motive-3729.jpg Panowie, co to za model dziwny ? Wyglada jak nowa seria 5, ale tej przeciez w Cabrio chyba nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaz!o Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 W adresie tych zdjęć www masz napisane: bmw-e36-cabrio-by-csr-automotive Wiec to moze E36 mooocno przerobione :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 Po desce rozdzielczej widac przeciez, ze to E36. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 Wiecie cos na temat silnikow montowanych w E46 - 320d lub 325d. Warto kupic autko wlasnie z takim? Sa oszczedne, nieawaryjne, a moze calkiem odwrotnie? Jak wypadaja w prownaniu z diselkami Audi - 1.9 oraz 2.5 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 Wiecie cos na temat silnikow montowanych w E46 - 320d lub 325d. Warto kupic autko wlasnie z takim? Sa oszczedne, nieawaryjne, a moze calkiem odwrotnie? Jak wypadaja w prownaniu z diselkami Audi - 1.9 oraz 2.5 ?Z tych lat (około 00') to silniki BMW raczej górą, napewno nad 2.5 vag-koszty kultura ekonomia i dynamika.. 1.9 awx np ma jeszcze coś do powiedzenia ale chyba też niestety niewiele ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) To, ze w linkach jest E36 to ja wiem, tylko sami widzicie, ze ni ch... to na E36 nie wyglada. Chyba, ze rzeczywiscie na deske by popatrzec... ktorej prawie nie widac... Edytowane 3 Stycznia 2008 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 Jesli charakterystyczny luk nad nawiewami w konsoli centralnej nic ci nie mowi to faktycznie, daj sobie spokoj z "dochodzeniem" co to za model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 Deskę widać wystarczająco dobrze, aby go nie pomylić z żadnym innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) Jesli charakterystyczny luk nad nawiewami w konsoli centralnej nic ci nie mowi to faktycznie, daj sobie spokoj z "dochodzeniem" co to za model. Kazdy fan BMW w tym temacie taki nerwowy ? Nie wiem to pytam i prosze o odpowiedz, i srednio mnie interesuja wyklady na temat "lukow nad nawiewkami w konsoli centralnej". :lol: Ludzie... Edytowane 3 Stycznia 2008 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) Nie obracaj kota do gory ogonem- nie jestem fanem BMW, sam ta marka nie jezdze, choc w domu jest i nowa 530d. Wyszedlem z zalozenia, ze jesli interesujesz sie, co to za model to motoryzacja jest twoim hobby (bo przeciez jesli jest nim szydelkowanie, to po kiego tu zagladasz?)- ergo, choc odrobine (moze i tylko w gazetach)musiales juz sie napatrzec na to kikunastoletnie dziecko BMW. I tak, ta deska jest tak charekterystyczna, ze rozpozna ja nawet 5letni chlopczyk, przykro, ze tobie sie ta sztuka nie powiodla. edit- tak, tak kolego- masz ostatnie slowo w tym temacie, ktore slicznie cie podsumowalo. Niech zgadne, gimnazjalista zapatrzony w monitor, ktory w reku nie mial zadnej ksiazki? Coz, to moze tlumaczyc brak znajomosci roznych przyslow. Edytowane 4 Stycznia 2008 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) Jak juz mi chcesz wyjechac o 5letnim chlopczyku, to powiedz najpierw co to znaczy "Nie obracaj kota do gory ogonem" ? :lol: Az nie moge sie nadziwic. Zwykle proste pytanie, a tu juz takie referaty zaczynaja powstawac. Edytowane 3 Stycznia 2008 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiler86 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2008 (edytowane) A ja mam pytanie: czy dźwięk zwykłego turbodiesla 2,5 różni się od prawdziwego tds'a ? Edytowane 13 Stycznia 2008 przez Spiler86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 21 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2008 ja dzis dostalem prawko ;] narazie bede jezdził Oplem kadetem .. ;] ale za rok planuje przesiasc sie na jakis E34/E36 .. ;] oba mi sie podobaja bede szukał czegos ladnego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 21 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2008 dobry wybor panocku :) choc e36 tansze w utrzymaniu ale e34 ma w sobie cos czego e36 nie ma ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabliq Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2008 Polecam strone http://dtmpower.net/gallery/videos.php Troszke filmików z BMW można tam oglądnąc ;] Mimo iż kurs na prawo jazdy moge zdawać dopiero za 2 miesiące to już teraz wiem, że pierwszym moim samochodem będzie E36 coupe ;] Szkoda, że M3 ma takie kosmiczne ceny, chociaż kto wie może za kilka lat będzie można znaleść taka m3 w dobrym stanie za 15k zł ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 21 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2008 Miałem okazję się przejechać 316i E36 i rzeczywiście prowadzenie bmw to sama przyjemność :rolleyes: ale silnik 1,6 trochę przysłaby, chociaż cichy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 29 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2008 Miałem okazję się przejechać 316i E36 i rzeczywiście prowadzenie bmw to sama przyjemność :rolleyes: ale silnik 1,6 trochę przysłaby, chociaż cichy. Tylko trochę twarda jednak, chociaż ja dawno nie jeździłem sedanem, touringi są podobno twardsze od nich. BMW są dobrze wyciszone. W przypadku R6 dochodzi jeszcze świetne wyważenie silnika, który nie trzęsie karoserią. Gdy stoję np. na skrzyżowaniu, czasami się zastanawiam czy autko nie zgasło :-). Ostatnio ujeżdżałem ojca E39 530d touringa. To jest jednak wyższy poziom w porównaniu z E36. Więcej miejsca, bajerów, zawiecha lepiej tłumi nierówności, świetnie wyciszone wnętrze. Bardzo mi odpowiada jego wystrój, ale wg mnie koniecznie musi być drewno - robi cały efekt. No i ten silnik - bajka. Wciska w fotel obojętnie na jakich obrotach znajduje się silnik, u mnie w m52b20 poniżej 3200 obr jest tak sobie. W ogóle E39 to mój ulubiony model. Pamiętam, gdy pojawiła się na rynku w 95r, zawsze lubiłem o niej poczytać w gazetkach :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...