Skocz do zawartości
monster21

200gb Samsung + 320gb Segate Sata2 Jak Podłączyć?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Myślę nad zakupem dysku [sATA2] Dysk Seagate Barracuda 7200.10 320GB 16MB ST3320620AS i mam zamiar podłączyć go do kompa w którym mam juz [sATA2] Dysk Samsung 200GB 7200 8MB SP2004C. Czy da się podłączyć drugi dysk ten 320gb do kompa nie w RAID tylko tak normalnie żeby były 2 dyski ? Miałem marne doświadczenia z satą (czyt. PS1) nie znam się - sorki za takie banalne pytanie :rolleyes:

 

PS. kiedyś miałem plyte gł. gigabyte ga-k8nxp-sli z sata, podłączyłem dysk kumpla bodajże 160gb sata1 i w ogóle go nie wykryło, później kombinowałem cos w raidzie ale to juz w ogóle nic... qumpel stracił dane :D Płytę sprzedałem bo miała chyba cos walnięte na sacie… i kupiłem ASUSa A8N32-SLI Deluxe – na razie dziewiczo chodzi na jednym HDD.

 

PS2. czy dobrze robie kupując ten dysk czy lepiej pozbyć się tego 200gb i kupić np. 2x 250gb i połączyć to w raid0??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezproblemu podlaczysz drugi dysk sata

 

lepiej kupic 2 indentyczne i polaczyc w raid 0

No OK tez tak myślałem ale miałem wątpliwości przez tego grata od gigabyte czy to w ogóle da sie... cza sie upewnić:) Mam jeszcze pytanie a gdybym kupił 2 dyski specjalnie pod raid0 ten sam model seria itp. i podłączył ten stary 200gb do tego. Da sie tak w ogóle? będzie to miało jakiś wpływ na transfer? np. winde miałbym na tym szybkim z raid, a dane jakieś duże pliki rzadko używane na 200gb. Edytowane przez monster21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach