monster21 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Witam Myślę nad zakupem dysku [sATA2] Dysk Seagate Barracuda 7200.10 320GB 16MB ST3320620AS i mam zamiar podłączyć go do kompa w którym mam juz [sATA2] Dysk Samsung 200GB 7200 8MB SP2004C. Czy da się podłączyć drugi dysk ten 320gb do kompa nie w RAID tylko tak normalnie żeby były 2 dyski ? Miałem marne doświadczenia z satą (czyt. PS1) nie znam się - sorki za takie banalne pytanie :rolleyes: PS. kiedyś miałem plyte gł. gigabyte ga-k8nxp-sli z sata, podłączyłem dysk kumpla bodajże 160gb sata1 i w ogóle go nie wykryło, później kombinowałem cos w raidzie ale to juz w ogóle nic... qumpel stracił dane :D Płytę sprzedałem bo miała chyba cos walnięte na sacie… i kupiłem ASUSa A8N32-SLI Deluxe – na razie dziewiczo chodzi na jednym HDD. PS2. czy dobrze robie kupując ten dysk czy lepiej pozbyć się tego 200gb i kupić np. 2x 250gb i połączyć to w raid0?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hipoll Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 bezproblemu podlaczysz drugi dysk sata lepiej kupic 2 indentyczne i polaczyc w raid 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...