berkut Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 to sie niczym nie rozni od amerykanskiego V8 z lat 50, tylko 2 cylindry mniej uwierz mi nie ma w takich silnikach nic fajnego oprocz tego ze mozesz jezdzic na 4'ce caly czas ;] wolalbym rzedowa 6'tke z bmw 2.5 litra.... ooo to bym chcial tutaj zobaczyc :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Berkut pokaz no linka do tych fabrycznych 8,5s w kombiku z napedem 4x4 ze srodkiem RS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Może to być osiągalne, zważywszy na fakt, iż moje poprzednie autko, mondeo v6 2.5 170km/220Nm ważące minimalnie więcej niż ta ściera katalogowo dobijało do 100km/h w 8,2sec. Co prawda przy tego typu (stosunkowo) niskich mocach 4x4 przy sprincie do 100 to wada (straty), jednak zdrowa ściera tych kilkanaście lat temu mogła i dobijać do 100 poniżej 9 sec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Mondeo 2,5 V6 wazy nieco ponad 1300kg i traci moc tylko na dwoch lapach. Podejrzewam, ze na kazdej z nich jest w okolicach 140KM. Podczas gdy na tej scierze wazacej w okolicach 1475kg (bez tych opon w srodku jak mowi berkut :) )bedzie max 100KM na kolku. W zyciu nie pokaze 9,2s nie mowiac o 8,5s Juz z (coprawda teoretycznego) doswiadczenia widze, ze Gtech ma tyle wspolnego z rzeczywistoscia, ze lepiej mierzyc stoperem i patrzec na licznik. Czasy na cwiare potrafia sie roznic po 5-10%. Oczywiscie lepiej wychodza na Gtechu - zreszta berkut to wie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Mogą też wychodzić gorzej... ;) Wszystko zależy jak źle (nie w osi) przymocuje się g-techa do szybki. Nie uwierzę jednak, że sierra jest aż o tyle cięższa od mondeo- przecież (oprócz faktycznie ważącego swoje 4x4), ściera to golas w porównaniu do mondka z '99 (już nie mówiąc o Ghia, która miała na pokładzie absolutnie wszystko)... może faktycznie berkut zarzuci tech. spec. swojego modelu z wiarygodnego źródła i będzie po temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Juz z (coprawda teoretycznego) doswiadczenia widze, ze Gtech ma tyle wspolnego z rzeczywistoscia, ze lepiej mierzyc stoperem i patrzec na licznik. Czasy na cwiare potrafia sie roznic po 5-10%. Oczywiscie lepiej wychodza na Gtechu - zreszta berkut to wie. Nie bardzo rozumiem, co masz na mysli - w jednym zdaniu piszesz, ze Gtech jest nic nie warty, a w drugim, ze lepiej to wychodzi wlasnie na nim.. Moze jeszcze mnie % trzymaja.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Tzn. lepiej dla kierowcy mozna zastapic slowem "lepsze". Faktycznie skrot myslowy, przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 ja mysle ze to jest mozliwe przy przyspieszaniu do setki duzo bardziel liczy sie moment oobrotowy niz moc a cowiecej zwazywszy na to ze ma 4x4 na starcie ma duzego kopa moj CRX tez ma cos katalogowo 8,3s do setki ale nie moge sobie lajtowo ruszyc tylko ciagle musze kontrolowac moc na kolach przynajmniej na jedynce czyli do 60km/h bo wiadomo uslizg = strata a w takim 4x4 wazacym te 1400kg raczej ten problem odpada chyba ze sie myle wiec wynika z tego ze nawet majac moc w hondzie nie moge jej od poczatku calej miec na kolach w przeciwienstwie do sierry ciekawe jak sie ma sprawa w przyspieszaniu np od 80 do 120? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) A jakie masz opony w tym crxie? Ja na standardowych dla tej klasy aut (piszę o mondeo) oponach (205/55 16") nie miewałem większych problemów z opanowaniem 170KM- może mamy lepsze asfalty tam gdzie mieszkam w porównaniu do Przyłękowa? ;) PS. Sugeruję zaczekać na berkuta, robimy mu tu w sumie niepotrzebny o/t odnośnie wiarygodności tych danych katalogowych. Edytowane 2 Września 2006 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) mam 195/50 r15 i tez da sie to wszystko opanowac jak sie rusza wmiare spokojnie ale szybciej niz zwykle ale nie ma tez wiekszych probemow z uslizgiem:P (fiesta rodzicow ma cos chyba 175/65 r14 i kurde tak sie slizga ze szok:]) ps. w przylekowie mamy noweczke droge:P ale jadac do cywilizacji musze przejechac przez inna miejscowosc gdzie nie jest juz tak rozowo ale nowej drogi tez troche jest:] Edytowane 2 Września 2006 przez Fidel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Wprowadzilem Berkut'a troche w blad bo podalem mu dane do setki dla wersji RWD, dla wersji 4x4 nie ma danych ale patrzac na Sierre RS Cosworth roznica wynosi 0.5s wiec wynik to 9s. Jak ktos dalej nie wierzy i mowi ze 4x4 ma wieksze straty to niech sobie kupi jeep'a 4x4 i mowi ze 4x4 daje mu duze straty i przez to jest wolniejszy. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) To czy mozemy przekazac moc na asfalt w fwd zalezy duzo od masy samochodu i jej rozkladu. Dla przykladu moj rst: kiedy jade samemu mieli kolami na 1-2, czasem na 3 kiedy jade z przecietnym 70kg obciazeniem w postaci pasazera samochod mieli na 1 i na 2 ,ale na 2 juz malo jadac z Feluke (~100kg) samochod zamieli na 1 ale 2ka juz jest jak przymurowana dodac jeszcze pasazera 70kg na tylnym siedzeniu i samochod nie zamieli kolami nawet gdybym chcial FWD nie rowne FWD... Generalnie rzecz biorac gdyby natura chciala by naped byl na przod to chodzilibysmy na rekach ;] przy 4x4 moge rownie dobrze wcisnac gaz do oporu, krecic na odcieciu i wystartowac tak - na suchym asfalcie nie zamieli, za co kocham ten uklad napedowy. Startuje z 3500-4000rpm kiedy moment obrotowy mam najwiekszy, nietstety tylko raz sie tak dalo bo pozniej sprzeglo sie poddalo ;) Zreszta Feluke widzial jak sprzeglo sie hajca i podczas normalnego toczenia sie do przodu znalezienie danych katalogowych mojego auta na google - almost impossible ;) wlasnie szukam Edytowane 2 Września 2006 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 kiedy robimy zlot wyścigowy PurePC.pl ? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 jesli bedzie w warszawie to mam GENIALNA miejscowke. 0 psow, duza miejscowka do parkowania, bardzo klimatycznie, niezly asfalt, 1400m prosta albo zawady, tez w wawie ale moze sie wies zebrac i psy pogonic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 To może wpadnijcie do Starachowic (woj. świętokrzyskie) na zawody na ćwiartke ;) Ok 150km od warszawy. Najbliższe 24 września. Odbywają się raz w miesiącu, przy czym we wrześniu to już zakończenie sezonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Wprowadzilem Berkut'a troche w blad bo podalem mu dane do setki dla wersji RWD, dla wersji 4x4 nie ma danych ale patrzac na Sierre RS Cosworth roznica wynosi 0.5s wiec wynik to 9s. Jak ktos dalej nie wierzy i mowi ze 4x4 ma wieksze straty to niech sobie kupi jeep'a 4x4 i mowi ze 4x4 daje mu duze straty i przez to jest wolniejszy. :P Sedan RS4 ma ponieżej 5 do setki i tez jest 4x4, kombiak waży ciut więcej i może ma gorszy czas.. Przy prawie 400 kucach 4x4 jest potrzebne ; ] imo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 (edytowane) na zawodach oficjalnych nie ma takiej przyjemnej atmosfery, pozatym nie mozna potem pojechac do mnie na dzialke i czegos wypic ;] zaluje ze nie moglem zostawic rst na bemowo... wrzucilbym na chama 1.5 bar doladowania i pojechal z wolnym wydechem ;) wlasnie odkrylem ze moj przedni zderzak wazy z 30kg... pora kupic zamienniki wagi kurzo piorkowej ;) oprocz tego leci pewnie izolacja dzwiekoszczelka z kabiny (ta mata z Ghia wersji), zobaczymy ile to kg. Bez niej powinien byc samochod jak zwykly, obecnie przy 150 mozna szeptem rozmawiac Edytowane 3 Września 2006 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Witam, jestem tutaj nowy, ale od paru lat sledze juz forum tweaka i wyczyny berkuta w OC i nie tylko. Tak czy inaczej, samochodzik nowy berkuta niezle sie zapowiada :) A co do spotkania w Warszawie... ostatnio ciezka sprawa, wszedzie pelno psow, a w dodatku takie sqr****ny sie trafiaja, ze nawet nie pogadasz z nim. W piatek na spalarni tajniaki sie pojawily i zrobil sie bajzel. skasowali mnie na 500zl + 5 pkt no i mojego znajomego tak samo. A zagrozili mi nawet zabraniem prawa jazdy. :P Berkut, mow, co to za miejscowka w warszawie! Przypadkiem na wolce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 na wolce raz bylem - postalem 10min, jakis kretyn bmw upalal laczki i sekunde potem przyjechaly psy po czym spieprzalem psom ;) ja zawsze jestem na "fajerze" czyli zawadach, cicho kameralnie, malo ludzi, czasem bardzo mocne furki miejscowka to tajemnica ;) jest czysta w 100% i nikt o niej nie wie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 bez tylnej kanapy i fotela pasazera i przedniego wyrwanego zderzaka: 0-100: 8.1s (8.11) 1/4: 16.1s (16.12) TS: 85mph Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 z kazdym dniem coraz lepiej jak narazie i pewnie nastapi ciag dalszy. :D ja osobiscie obstawiam, po wszystkich modach, jakies 6s do 100kph i ze 13s na 1/4! Bynajmniej ma potencjal ten samochod. Ja osobiscie mam zamiar zainwestowac w Seata leona VAG 1.8T 20V 4x4, ale to dopiero na wiosne. Wstepne mody to prawdopodobnie swap turbo na kkk04, IC nowy, nowy program, wydech 2,5", moze walki sportowe, plus kilka innych drobiazgow, no i zmniejszenie wagi. Co do spotkan w wawie... teraz bedzie trudno, bo warszawska policja zaczela wyjatkowo gnebic tego typu kierowcow i pelno jej na ulicach, zwlaszcza tajniakow na spalarni/annopolu/wale/wolce... nie wiem jak sprawa wyglada na siekierkach, ale pewnie podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Delikatnie mówiąc nieźle, jak na rodzinne kombi zaprojektowane prawie ćwierć wieku temu. :] Troszkę lepiej niż seryjna Astra F 2.0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 (edytowane) To jest Gtech wiec traktujcie dane jako szacunkowe tzn, MOZE jest 8.1s ;) Z moich poprzednich doswiadczen wynika ze ten gtech nie myli sie wiecej niz 0.1s na 1/4 mili. Duzo jednak zalezy od tego jak miekki zawias ma samochod - jesli podnosi przod jak lodka to czasy pokaze lepsze niz powinien, jesli samochod sunie stabilinie wzglednie to wszystko idzie jak powinno jesli bedzie tak jak w samochodzie ojca to samochod bedzie krecic jakies 4-4.5s do 100 Edytowane 3 Września 2006 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 4-4.5s do 100 ? To chyba jakies zarty :| chcesz z kombiaka zrobic torpede? Zaczynasz mnie przerazac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 4-4.5s do 100 ? To chyba jakies zarty :| chcesz z kombiaka zrobic torpede? Zaczynasz mnie przerazac. czemu zarty ? sadzisz ze sie nie da ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Także uważam, że to dobry pomysł. Będzie obok "Typhoon"-a oraz VW Sharana 1.9TDI jednym z ciekawszych maszyn na 1/4 mili. Bo np. taka Corvetta czy Porsche 911 to standard i nie robią już żadnego wrażenia. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 ona bedzie rowniez skrecac ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 czemu zarty ? sadzisz ze sie nie da ? Sadze ze trudno Ci bedzie sciera wykrecic takie czasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 (edytowane) To może wpadnijcie do Starachowic (woj. świętokrzyskie) na zawody na ćwiartke ;) Ok 150km od warszawy. Najbliższe 24 września. Odbywają się raz w miesiącu, przy czym we wrześniu to już zakończenie sezonu.Ogólnie to nie polecam starachowic :lol: Sadze ze trudno Ci bedzie sciera wykrecic takie czasy.np. dlaczego ? do tego NIE jest potrzebne 600KM, a zracji że berkut ładnie go odelży wiec nie widze probelmów ;) Edytowane 27 Października 2006 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 (edytowane) Musial by go odlezyc gdzies w okolicy 600-700kg i troche koni i niutkow dolozyc :) Edytowane 4 Września 2006 przez Malik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...