berkut Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Mam juz w swoich lapkach zaciski ktore bede uzywac, wlasnie je odebralem za smieszna cene 200zl i pora na regeneracje ktora powinna mnie wyniesc kolejne 200zl... za 4 tloczkowe zaciski to smieszna cena... Fotki przed regeneracja: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 hmm czy ja o czymś nie wiem ? czy wiekszość lepszych amorków wykonana jest w tech. gazowej... http://www.ap.wtychach.pl/arts.php?id=41&a...b1248eac8f3120f przykłąd bardzo dobrego zawieszenia. Wszstkie elementy zawieszeń Bilstein'a opierają się na sprawdzonej technologii sprężonego gazu. Technologia ta zapobiega spienianiu znjadującego się w amortyzatorze oleju.Nie ma amortyzatorow gazowych, sa jedynie olejowo-gazowe. Gwintowane zawieszenie jest bardzo dobre ale trzeba sie nameczyc zeby dobrze to zestroic. Najlepszym rozwiazaniem sa amortyzatory z regulowana sila tlumienia. Jak za twardo bedzie to zawsze mozna troche poluzowac zeby byl miekszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Kurcze, ale się drobiazgów czepiacie. :P Tak się nazywają... http://www.tenneco.gliwice.pl/page.php?page=page&id=23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Nie ma amortyzatorow gazowych, sa jedynie olejowo-gazowe.Brawo. Kurcze, ale się drobiazgów czepiacie.Ano, ale lepiej wiedzieć. Tak apropo wróciłem już z DK, dla zabawy podam że ostatnie paliwo w DK kupowalem po 7,35koron=3,6zł za ON. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 imho potocznie mowi sie amortyzatory gazowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Dzis wrzuce kilka fotek jak to wyglada pod spodem ;)i? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Berkut, a jak ci idzie odelżanie sierry? Zrobiłeś już coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Z tego co pamietam, to zderzaki zmienil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Jeszcze nie, narazie poluje na 1uzfe a pozatym mecze sie nad 4 tloczkowymi zaciskami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 20 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) Pierwszy zacisk zregenerowany!!! Calkowita cena za 4 tloczkowe zaciski: 155zl sztuka ;) AP .... zakochalem sie ;) Edytowane 20 Września 2006 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiczis Opublikowano 20 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2006 Co tu duzo mowic, robota 1 klasa. Czekamy na dalsze efekty prac. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 no, no... jestem pełen podziwu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Będziesz czyms zabezpieczał te zaciski? Bo to ci szybko skoroduje - wprawdzie wpłynie to tylko na wygląd, bo to żeliwo - no ale wygląd też się liczy :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Będziesz czyms zabezpieczał te zaciski? Bo to ci szybko skoroduje - wprawdzie wpłynie to tylko na wygląd, bo to żeliwo - no ale wygląd też się liczy :PJeśli tak to ja proszę o czerń, najlepiej matową, tylko nic do kontrastu. Proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Czarne zaciski elegancko by graly z felgami rowniez czarnymi albo czarny metaliczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Heh kto jak kto ale chyba berkut by nie zrobil wiochy z np zoltymi ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Heh kto jak kto ale chyba berkut by nie zrobil wiochy z np zoltymi ;-) Przeciez żółty kolor to nie wiocha i zalezy do jakiego ma kontrastowac i tez wygląda pięknie. :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Chce je pomalowac lakierem bezbarwnym albo czarny mat, lubie ten wyglad ktory obecnie maja. Zaraz ide robic 2 zacisk i oddam tarcze z cosa ojca do przefrezowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 berkut Będziesz mógł zdjęcia przeróbek umieścić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 no przecież umieszcza :P @berkut, mysle, że frezowanie tarcz to nie jest dobry pomysł... tarcze tracą swoje własciwosci, imho się szybko zwichrują, ale to tylko moje osobiste zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 no przecież umieszcza :P @berkut, mysle, że frezowanie tarcz to nie jest dobry pomysł... tarcze tracą swoje własciwosci, imho się szybko zwichrują, ale to tylko moje osobiste zdanie. Ja bym bardziej powiedział, że toczenie, a jest to na pewno osłabienie tarcz, z tym że jeśli berkut nie zamierza w rajdach się udzielać to nic przeciwko nie mam. A przecież nowe tarcze to głupota, gdy stare są jeszcze sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Musze ja z rdzy obtoczyc i z minimalnego progu jaki powstal kiedy ojciec uzywal te tarcze (uzyje tarcze z cosa ojca) poniewaz bede zakladal troche inny klocek niz ojciec uzywal. Koncze robic 2 zacisk, jeszcze tylko 2 tloczki przyjada i mam gotowe zaciski :) Kilka fot wrzucam Przyjechaly chyba moje powerflexy, wkoncu smok bedzie sie prowadzic :) We wtorek chyba jade po moj nowy silnik.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 no przecież umieszcza :P @berkut, mysle, że frezowanie tarcz to nie jest dobry pomysł... tarcze tracą swoje własciwosci, imho się szybko zwichrują, ale to tylko moje osobiste zdanie. Frezowanie tarcz o kilka setek milimetra raczej znacząco nie wpłynie na ich żywot. One i tak się ścierają a w starszych Fordach niestety się krzywią i żeby wyeliminować najlepiej jest je przetoczyć, bo inaczej to byś na tarcze nie wyrobił. Zwyczajnie wybierasz mniejsze zło bo od wibracji dostaje wszystko po tyłku i też zmniejsza się frajda z prowadzenia auta :( Wydaje mi się że własnie po to berkut to robi, ale znając jego może ma inny plan. Ps. Regeneracja pierwsza klasa :) Oby tak dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 @KosiMazaki, jeżeli seryjne tarcze są do pupy i się krzywią (tu już pomijam tarcze berkuta bo nie znam ich historii ani progu zużycia) to się je zastępuje bardziej wytrzymalszymi zamiennikami typu, brembo, ebc czy ate np. seria powerdisc. Inna sprawa, że każda nieumiejętnie używana tarcza się pokrzywi, tarcze jak większość podzespołów też muszą mieć swój czas na dotarcie. Wszytko też zależy... do czego te tarcze mają być używane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 One i tak się ścierają a w starszych Fordach niestety się krzywią i żeby wyeliminować najlepiej jest je przetoczyć,Mój znajomy ma problemy z tarczami w nowym mondeo, hamowanie, kałuża i już czepie kierownicą. Ogólnie chamulce w fordach to ich słaba strona. Ale raczej berkut ma mocniejsze tarcze, więcz te problemy jego nie dotyczą. @SlavOK, takie zamienniki to kosztują trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 Mój znajomy ma problemy z tarczami w nowym mondeo, hamowanie, kałuża i już czepie kierownicą. Ogólnie chamulce w fordach to ich słaba strona. Ale raczej berkut ma mocniejsze tarcze, więcz te problemy jego nie dotyczą. @SlavOK, takie zamienniki to kosztują trochę. ROTFL :lol2: :lol2: :lol2: Niech sie cieszy ze wogole tarcze wytrzymaly a nie rozpadly w drobny mak!! To nie wina fordowskich tarcz, to wina kierownika pojazdu, kazda tarcza po hamowaniu i w jechaniu w kaluze wygnie sie, nawet takie superhipertunningowe choc by nie wiem jak byly wytrzymale. Jak by ktos nie wiedzial to ogrinalne tarcze dla forda produkuje ATE a telepanie kierownicy to wina albo zlego eksploatowania albo zapieczonych prowadnic zacisku. Jedno i drugie nie ma nic wspolnego z produkcja tracz. :P Tarcze berkuta prawie nie maja progu a przetoczenie jest po to zeby zebrac rdze z powierzchni przylegajacej do piasty jak i z samej tarczy. Sa to tarcze Coswortha ktore lezakowaly w garazu po zamianie ich na EBC, teraz poprostu zostana uzyte ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) @KosiMazaki, jeżeli seryjne tarcze są do pupy i się krzywią (tu już pomijam tarcze berkuta bo nie znam ich historii ani progu zużycia) to się je zastępuje bardziej wytrzymalszymi zamiennikami typu, brembo, ebc czy ate np. seria powerdisc. Inna sprawa, że każda nieumiejętnie używana tarcza się pokrzywi, tarcze jak większość podzespołów też muszą mieć swój czas na dotarcie. Wszytko też zależy... do czego te tarcze mają być używane. Tylko weź pod uwagę że mi do Skorupy z 88 roku nie opłaca się kupywać tarcz z opisem cuda wianki i laskę robi ;P... bez przesady, fura warta 4k zł a jej tarczę zapalę za przykładowo 1k zł. Marka tarcz też nie jest wykładnikiem. Można też wymienić hamulce na lepsze tylko po co? Ja używam auta do przemieszczania się i a nie do ścigania więc tak jak mówisz wszystko zalezy do czego sie auta używa. @Feluke Bez przesady niektórych sytuacji się nie uniknie, przecież jadąc drogą nie możesz uważać na każdą kałużę, tudzież podchodzić do tematu w sposób nie hamuje bo jest kałuża bo nie obejrzysz się a juz bedziesz miał auto do remontu :P. Pozatym co robisz zimą jak wszędzieśnieg i chlapa? po drugie nie uprawiam tureckiego stylu jazdy czyli strzał ze sprzegła naświatłach i zamknięcie szafy do nastepnych świateł połączone z ostrym hamowaniem. Tak to wiadomo że zakatujesz nie tylko tarcze. Mam na mysli zwykłą eksploatację. A co do frezowania tomasz rację, ja jak oddawąłem do dziadziusia ;] żeby mi przetoczył to robił full serwis :))) Stąd mało precyzyjnie sie wyraziłem. Poprostu Ford już tak ma z tymi hamulcami i tyle, wieloma autami jeździłem i jakos problemu nie było. Nie jest to też jakiś wielki kłopot :) Ps. Berkut mam andzieję że Ty i moderacja wybaczy OT :) Edytowane 24 Września 2006 przez KosiMazaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 W moich tematach tak bywa ze jest ot, zobaczcie np. chlodzenie freonem ;) Ten temat to male forum w forum ;) W kwestii tarcz + zaciski, jest mozliwosc ze dopiero w przyszlym roku na nastepny sezon je zaloze. Po prostu przekladka silnika jest tak droga ze niestety tylko to teraz chyba zrobie, rzeczy takie jak nowe hamulce, kola, amory + sprezyny musza poczekac, nie stac mnie... Zeby zalozyc hamulce musze kupic felgi 16", do hamulcy nalezy doliczyc cene solidnego klocka ktory sie nie rozpadnie na 1 hamowaniu z 200. Amory i sprezyny sa po prostu drogie.... Do tego wpierw musze kupic stabilizatory z coswortha. Silnik.... ok. 600zl bedzie kosztowac flansza do zalozenia silnika, silnik nie powiem nawet ile + ok. 500zl zrobienie miski olejowej.. W poniedzialek albo wtorek bedzie pewnie nowy motor i nie moge sie go doczekac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 czekamy na fotki :] (a kiedy będa te od dołu? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2006 (edytowane) 1UZFE WLASNIE WROCILEM Z PODROZY PO SILNIK!!!!!! JEST WSPANIALY !!!!!!!!!!! 4 litrowe, 300 konne V8, ~170kg masy z pelnym osprzetem nie wiem co powiedziec jestem taki szczesliwy!!!!!!!!!! Edytowane 26 Września 2006 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...