BENITO Opublikowano 7 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2007 Ja bym czymś zabezpieczył ten kolektor przed rdzą jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 7 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2007 rdza uszlachetnia :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 7 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2007 jaasne, jak zgubisz wydech to napewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 Slucham wiec twoich propozycji na zabezpieczenie kolektora ktory sie rozgrzewa do 700C. Pomijamy ceramike bo nie mam 250zl na zbyciu. Jedyne co bedzie zalozone to owijka + ekrany aluminiowe co by nie popalic rozrusznika, pompy pamulcowej i przewodow wodnych / odmy. Watpie w to ze cokolwiek mu sie stanie, scianki ma 2.5mm i troche sie zejdzie zanim przepali. Wydech wyspawany, musze tylko wieszaki dodac. 2x seryjne przelotowe tlumiki z RS2000. Srodkowy tlumik jest dopiero na wysokosci tylnej kanapy obok akumulatora co by jeszcze troche przod odciazyc z masy. Licze na to ze moje zabiegi pomoga mi z uporczywa podsterownoscia. Kolektor zespawany i gotowy do zlozenia. Jutro bedzie brum, chyba ze kolejne niespodzianki beda sie mnozyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 ja w moto mam kolektor pomalowany zaroodporna. czarna podobno trzyma 700*. tyle ze u mnie kolektory sa odsloniete i chlodzone powietrzem podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 9 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2007 Podobno:P Z doświadczenia wiem że nie wytrzyma długo.kiedyś kolega pomalował tym wydech w motorze troche pojeździł i zaczęło złazić ale można sprubować wsamochodzie przynajmniej będzie mniej podatne na czynniki zewnętrzne to dłużej poleży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 9 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2007 i jak docierasz już silnik ;) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 Wielka chwila nastapila dzis. Male przedmuchanie z sadzy po starym silniku. Nowe barwy kolektora wydechowego... Tutaj zlozone + cieknacy olej spod pokrywy glowicy... Jutro bede sie z tym meczyl. Jest kilka rzeczy do poprawienia: -wzmocnic kolektor dolotowy (strasznie wibruje i lekko sie zapada) -podlaczyc do konca osprzet silnika -zalozyc wydech do konca -wlac olej do dyfrow i skrzyni -zamontowac duperele w komorze silnika -zaizolowac termicznie kolektor wydechowy -zmienic uszczelke pokrywy glowicy Jest jeszcze pare rzeczy pewnie ale nie mam sily myslec juz. Dzis caly dzien meczylem sie z autem i jestem padniety. Bardzo jestem szczesliwy ze wszystko sie udalo, poprawki ktore teraz bede wprowadzal sa wlasciwie symboliczne w stosunku do ogromu dotychczasowych prac! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 no to gratuluje :D bede wypatrywal twojego szarego poskramiacza ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 Uszczelka pod głowicą, to bedzie jeszcze kupę roboty. Nie zazdroszczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 Uszczelka pod głowicą, to bedzie jeszcze kupę roboty. Nie zazdroszczę.uszczelke pokrywy glowicy a nie glowicy ;) - a to raczej chwila moment Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 Jeśli to pokrywa zaworów (tak przynajmniej w dieslu się to określa), to przy dokładnym wyczyszczeniu godzinka roboty. Lepiej zrobić to dokładnie i równo z umiarem dokręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 chlopie o czym Ty mowisz ;> jaka kupa roboty. klucz dynamometryczny i w droge. z uszczelka pod glowica byloby babraniny a pod deklem chwila moment. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 Jak masz dynaamometryczny to moment, gorzej jak nie masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK :] Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 Zmiana samej uszczeleczki pokrywy zaworow to jakies max 20 min, mi ostatnio regulowanie zaworow i z koniecznosci wymiana uszczelki zajelo 35 min :P P.s Mam 8v :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 U mnie było inaczej. Bo jeszcze musiałem wyczyścić głowicę i pokrywę z resztek starej gumowej uszczelki, która w dieslu potrafi się przytopić i przysmażyć do głowicy. Więc nie jest to takie proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 w benzyniaku tez potrafi :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 A wy dalej swoje :D Pozostaje czekać jak to maleństwo będzie śmigać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Panowie macie tematy dyskusji... dekiel.... Wymiana zajela niecale 5min, to ford ;] O jakim dynamometryku gadacie, wprawiona reka miliony razy krecaca takimi srobami sama wie ile trzeba... To nie sroby pod glowica czy mocowanie kola zamachowego albo korbowodow... Kilka ciekawszych fotek z dzis... Moj nowy filtr powietrza. Nie jest skonczony, brakuje mu jeszcze oslony termicznej i wlotu ale polowa roboty juz gotowa i mozna jezdzic mimo tego ze ssie cieple powietrze... Slyszac cene w IC za K&N'a usmialem sie dobrze i przejechalem do Feu Verta... Tam do wyboru mialem Jacky auto sport albo fige z makiem, podrapalem sie po glowie i kupilem najwiekszy stosowny filtr ktory skonczyl jak na zalaczonym obrazku... 2 pieczenie na jednym ogniu upieczone - czyste powietrze z racji dobrego "zwyklego" filtra i duzy przeplyw z powodu rozmiarow ... Srednica rury to chyba 65 albo 70mm. Autko czeka na jeszcze kilka elementow. Kolektor otrzymal bonusowo kilka warstw, prawie wszystkie duperele sa zrobione. Jeszcze jutro wspawac drugie gniazdo sondy lambda, odebrac kilka uszczelek, zlozyc wszystko i jazda! Wnetrze jest juz prawie zupelnie zlozone, tylko konsola centralna i deska sa rozgrzebane czesciowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 No to jak będzie jazda to na filmik liczymy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Tylko po co ta śruba przez całą rurę? Można to zrobić inaczej, poza tym papierowy wkład szybko ci się zasyfi jak mu obudowy nie zrobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 (edytowane) Nie jest skonczony, brakuje mu jeszcze oslony termicznej poza tym papierowy wkład szybko ci się zasyfi jak mu obudowy nie zrobisz. Tylko po co ta śruba przez całą rurę? Można to zrobić inaczej, Zaproponuj prostsze i bardziej eleganckie rozwiazanie Filmik bedzie jak najbardziej :) Edytowane 13 Września 2007 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Trzy krótkie śruby z grzybkami, które wkładasz od środka w miejscu, w którym masz tę poprzeczną śrubę + dorabiasz 1 otwór dokładnie w połowie pomiędzy obydwiema śrubami od strony silnika. Nie wiem czy ta ostatnia czarna rurka przed filtrem jest metalowa czy plastikowa, zakładam że metalowa. Wtedy możesz zaspawać śruby od wewnątrz żeby się nie kręciły przy dokręcaniu. Następnie np. z żywicy robisz osłonę filtra coś na kształt walca przeciętego wzdłuż, który ma otwory montażowe pod te 3 śruby, a góra tej osłony jest tak zrobiona, że przytrzymuje filtr. Osłonę otwartą stroną montujesz od strony przodu auta. Osadzasz ją na 3 śrubach, wkładasz filtr, przyciskasz osłonę w stronę dolotu żeby nie było luzu na uszczelkach filtra i dokręcasz te 3 śruby. Dzięki temu nie masz praktycznie nic w rurach (oprócz główek tych 3 śrub), a i wymiana filtra nie jest zbyt trudna, bo wymaga tylko poluzowania tych 3 śrubek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Jak na razie prezentuje się bardzo ciekawie. Czekam razem z innymi na filmik ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 czekam na filmik i wykres z hamowni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2007 Dostalem od kolegi zdjecia z troche lepszej sesyjki fotograficznej... Przystojniak w polarze i bawelnianym dresiku to ja :mrgreen: Fotki sa jeszcze sprzed zrobienia dolotu i wlozenia wnetrza. Zostalo jeszcze kilka popierdulek do zrobienia... Magistrala wodna powinna byc zrobiona do konca tygodnia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 Update... Kupilem tasme aluminiowa, trzeba zabezpieczyc kilka elementow przed zarem z kolektora wydechowego. 35zl za rolke i jest odziwo nawet gruba a i klej trzyma... zobaczymy jak bedzie za 100km... Zabezpieczona kolumna kierownicy i kawalek pompy hamulcowej... Nowe ubranko pompy... Weze, stara odma zabezpieczone... Nowa flansza na tyl silnika.... A to leci do termostatu... Trzeba to jeszcze troche poprawic, w paru miejscach jest miejsce na udoskonalenie... glownie porting. Glupii komputer od RS2000 uzywa dwie sondy lambda, jedna na 1-4 i druga na 2-3... Niestety nie mozna solidarnie podlaczyc obu kabli do jednej sondy bo konczy sie to pluciem benzyna z wydechu. Colin proponowal uzycie ecumastera ale nie bardzo moge w tym momencie. Mam nadzieje ze uzycie 2 sond lambda na wydechu nie spowoduje zadnych "jazd" z paliwem i ECU grzecznie bedzie realizowac AFR 14.7... Sondy pochodza z Sierry V6 starej (sondy maja kilka tysiecy przelotu ledwie i sa dobierane parami..). Mam nadzieje ze wszystko bedzie cacy. Wlewka na skrzyni biegow po przewierceniu okazala sie byc dobrym miejscem do mocowania kabli od sondy. Ide pracowac i zobaczymy czy dzis scierka bedzie jezdzic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 Jak dla mnie ta tasma sie slabo sprawdzi niestety. Ona nie jest odporna na takie az temperatury. Kolektor rozgrzeje sie spokojnie do kilkuset stopni, w takim zaze to sie stopi na 100% Lepszym rozwiazaniem byloby owiniecie kolektora czyms takim: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 Ta tasma ma tylko odbijac cieplo, zeby sie nie rozgrzewaly za bardzo. W komorze jest ciagle przeplyw powietrza a to jest tylko poto zeby weze nie parcialy od ciepla etc. Kolektor bedzie czyms takim owiniety jak bede mial taka tasme w wiekszej ilosci i gdy juz troche pojezdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dszywala Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 I jak dotarłeś , może jakieś czasy wykręciłeś już? Jakiś filmik ?? Bo coś temat ucichł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...