slavok Opublikowano 7 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2007 jak juz mówimy o kultowych fordach to: http://allegro.pl/item265604402_escort_rs_cosworth.html powala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 9 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Ak6U4jVjfGU http://www.youtube.com/watch?v=KRXtouL4WGA 2 filmiki. Na 2 fajnie slychac dolot na poczatku, jak jedzie obok to nic nie slychac a potem wydech przy dolocie jest taki... mikry ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 9 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2007 (edytowane) Brzeczosmigolot :] Good Job ! B-) Robiles jeszcze jakies pomiary ? Jak przyspieszenie ? Jak obroty ? Slychac, ze wkreca sie miodnie. Edytowane 9 Listopada 2007 przez CBZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedzio1001 Opublikowano 10 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2007 (edytowane) No dzwiek jakie wydaje te auto przyprawiaja o szybsze bicie serca :D NICE! Pozdr. Edytowane 10 Listopada 2007 przez bedzio1001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drozda Opublikowano 10 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2007 Super dźwięk i pięknie sie na obroty wkręca. Na prawde świetna robota ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 10 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2007 noo brzmi fajnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 10 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2007 Na pierwszym pod koniec to odciecie czy mieszanka leci przez tlumik? :wink: Generalnie - nice ;] Tylko [gluteus maximus] siada otro na drugim :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 10 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2007 Dzwiek na filmikach nie odzwierdziedla tego jak naprawde brzmi Sierrka. To poprostu trzeba uslyszec na wlasne uszy. ;) Orgiusz to na pierwszym to odciecie, slychac ze brakuje jeszcze tych 1000rpm zeby duzo lepiej brzmiala/ciagnela i zeby nie wypasc poza odpowidni zakres obrotow po zmianie biegu. Co do siadania [gluteus maximus] to na pierwszym filmiku widac ze siada minimalnie a raczej wogole na takie przyspieszenie co ma na starcie. Najsmieszniejsze jest to ze czy sucho czy mokro to startuje tak samo. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Feluke - jezdzicie na Wale Zawadowskim? Dajcie znac, kiedy bedziecie, chetnie poslucham tej zabawki na zywo (mieszkam 10 minut piechota od Walu ;) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Feluke - jezdzicie na Wale Zawadowskim? Dajcie znac, kiedy bedziecie, chetnie poslucham tej zabawki na zywo (mieszkam 10 minut piechota od Walu ;) ).Ciezko bedzie dac znac bo pojawiamy sie tam okazjonalnie. ;) Cos zrobione w samochodzie to jazda tam zeby potestowac wiec ciezko wyczuc kiedy bedziemy. Daj jakis namiar na PW to sie z toba jakos skontaktujemy jak Berkut bedzie chcial sie pokazac. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Nowy shortshift z podprowadzeniem pod kierownice: Baardzo fajna zabaweczka, skok króciutki i fajnie sie zmienia biegi ale dokladnosc cierpi przez miekkie gumowe poduszeczki na podporze wybieraka, trzeba bedzie to udoskonalic. Nie chodzi tu o precyzje prowadzenia ale nie czuc tego "klikniecia" kiedy wchodzi bieg czy nie... Wielkie dzieki dla Feluke za pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 fajnie wyglada hehehhe Fajne fotele masz. To sa recaro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Berkut, wytlumacz mi jak moze byc wygodne cos co wymaga trzymania reki na wysorosci praktycznie ramion (moze troche nizej). Hmmm... moze rzeczywiscie, jezeli skok jest króciutki, to ok.. Moglbys nagrac filmik, nawet w garazu, jaki jest skok tego lewarka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Berkut, wytlumacz mi jak moze byc wygodne cos co wymaga trzymania reki na wysorosci praktycznie ramion (moze troche nizej). Hmmm... moze rzeczywiscie, jezeli skok jest króciutki, to ok.. Moglbys nagrac filmik, nawet w garazu, jaki jest skok tego lewarka? Jak jemu jest wygodniej to czemu nie? Procz teoretycznej wygody przy krotkiej skrzyni liczy sie prywatne odczucie wlasciciela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plasma Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 Mnie zastanawia, czy tak długi lewarek nie będzie się "majtał" zanadto na wybojach i czy precyzyjne wbicie biegu w ciężkich warunkach nawierzchniowych nie będzie przez to utrudnione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeXE Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) Nie pamietam czy Berkut chce startowac na 1/4 czy w KJS, ale napewno w tym drugim tak skonstruowany lewarek (+shortshift) jest mocnym udogodnieniem. Nie trzeba łapą szukać gałki zmiany biegów gdzieś na dole dajmy na to redukując przed zakrętem czy w innej sytuacji wymagającej szybkiej reakcji prawej ręki. Edytowane 15 Listopada 2007 przez LukeXE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 Berkut, wytlumacz mi jak moze byc wygodne cos co wymaga trzymania reki na wysorosci praktycznie ramion (moze troche nizej). rece sie trzyma na kierownicy, a nie na lewarku ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 Berkut, wytlumacz mi jak moze byc wygodne cos co wymaga trzymania reki na wysorosci praktycznie ramion (moze troche nizej). :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPC Opublikowano 21 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2007 berkut mała prośba do ciebie , olej te ścierki i inne cosłorty zaopiekuj sie pierwszym napotkanym spychaczem zmontooj jakiś twin engine z tego co masz i może wystartujesz z czymś podobnym ;] --> http://pl.youtube.com/watch?v=3HyZ-raQseg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 21 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2007 berkut mała prośba do ciebie , olej te ścierki i inne cosłorty zaopiekuj sie pierwszym napotkanym spychaczem zmontooj jakiś twin engine z tego co masz i może wystartujesz z czymś podobnym ;] --> http://pl.youtube.com/watch?v=3HyZ-raQseg Co ty wiesz o szybkich maszynach [; http://pl.youtube.com/watch?v=NF_G4tB18Ws Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 berkut jak tam? jezdzi scierka?:P a jak tam ta twoja B grupowa rajdoweczka z escorta? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 10 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2008 Update: Autko wkoncu dostalo stand alone'a - Megasquirt 2.2 na pcb 3.0 (to samo co mialem w ERST). Nowy firmware, kilka rzeczy porobione przy komputerze, glownie kosmetycznych, nowa wiazka + duperele. Wiazka ladnie opeszlowana, wplecione w nia jest kilka diod i kondensatorow zamniejszajacych znacznie szumy i skoki napiecia w ukladzie. MS jest bardzo na to czuly i dalej sa z tym problemy :/ Troche wiecej eye candy... Mozna powiedziec ze dalej trwa walka z komputerem, nie moge wciaz dojsc z nim do ladu, ciagle sie stawia cham bury... W nowym firmware jest troche wiecej zabawek i trzeba sie ich wszystkich nauczyc i wystroic poprawnie bestie.. Mapa konturowa dla AFR 12.8-13.1 afr... Obecnie nie wyskalowana wciaz tak jak powinno byc, auto musi jezdzic na codzien ;/ Jezdzi sie tym ciekawie, na dole mul jak kazdy ford, u gory ludzie sie smieja ze mam vteca :) Do tego dolaczyl separator oleju z ERST bailey'a, trzeba go jeszcze odpimpowac ale nie jest zle i co najwazniejsze nie smierdzi... Niedlugo wiecej update, tym razem z budowy nowej glowicy.... ale progres dopiero po sesji. Kolektor dolotowy przetrwal juz kilka porzadnych strzalow w dolot podczas strojenia, nie rozpadl sie jak twierdzilo kilku niedowiarkow, wydech tez wciaz w 1 kawalku ;) Wydumka bedzie robiona dopiero w wakacje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2008 oo w koncu update:D widze ze ta tasma co izoluje od kolektora sie trzyma :P powodzenia w walce z komputerkiem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2008 Auto otrzymalo 70mm przepustnice z 1UZFE, zupelne przestrojenie komputera (skalowanie map, nowy sposob pisania mapy zaplonu), nowy pedal sprzegla i zaczyna powoli jezdzic. Wg gtech pro competition: ET 14.9 / 7.1s do 100 / 118 owiec Jutro auto bedzie strojone na nowo, przedewszystkim paliwo ale tez planuje popracowac nad zaplonem jesli bede mial taka mozliwosc. Mysle ze to w polaczeniu z lepszymi warunkami da mi ET 14.8 i mniej, mysle ze 6.9x do 100 a nawet i 6.8x jest mozliwe. Zobaczymy co z tego bedzie, niestety wraz z wystrojeniem tych map projekt w postaci jaka znacie zostanie ukonczony i nie da sie juz nic wyciagnac :( Ewentualnie pozostaje mozliwosc modyfikacji kolektora wydechowego pod nowe obliczenia ale to kupa roboty jest :/ A nowe zabawki czekaja :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2008 czy te 118 koni to jest aproksymowane na wale czy też wartość na kołach z wszystkimi stratami, itp. prosimy (myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw) o wykresik z hamowni:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2008 118 owiec to wynik podawany przez Gtecha, na poczatku bylo ich 95? Nie pamietam... Z tego co rozumiem to jest to wartosc podawana na kolach w 2 biegu. U kolegi 87 owiec to cos kolo 140 koni w osce, ale wiadomo ze to jest wartosc z [gluteus maximus]... Hamownia moze bedzie, ale po strojeniu, naprawde zal mi 250zl na pomiar, 250zl to koszt materialow na nowy kolektor dolotowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2008 7.1 i 118koni to ladny czas, niezle wyszlo Ci to odchudzanie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2008 czekam niecierpliwie na wyniki z hamowni. bo g-tech zbyt zależy od warunków, a tutaj jeszcze auto odchudzane (i pewnie niedokładnie zważone)... 7.1s/100 jest rzeczywiście niezłe, a top speed badałeś ? :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Waga to dokladnie 1250kg z kierowca 75kg i 1/3 baku paliwa - 700kg nacisku na przednia os i 550 kg na tylna. Top speed nie sprawdzalem ale szybko nie pojedzie bo skrzynia sie skonczy gdzies przy 210-220 ;) Jest naprawde krotko przy tych mostach 3.92. 0-100 i 1/4 mili ulegna jeszcze znacznej poprawie wraz z lepszym wystrojeniem, warunkami i ogarnieciem wkladki miesnej. Niestety wraz z wystrojeniem konczy sie juz mozliwosc tego zestawu, oznacza to ze scierka niedlugo bedzie rozebrana na czesci i od nowa budowana albo 100% sil idzie w Escorta. Sklaniam sie ku budowie Escorta ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 ee tam. nie rozbieraj. pobaw się tym trochę. pojeździj z roczek. zalicz może jakieś KJS w klasie otwartej, tak dla zabawy tylko. spróbuj może wyrwać klatkę za grosze. Uważam, że jak tym pojeździsz to nabierzesz też trochę doświadczenia konstrukcyjnego - awaryjność, dopracowanie zawiasu, itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...