Skocz do zawartości
berkut

Moj Nowy Ford Sierra

Rekomendowane odpowiedzi

Brzeczosmigolot :] Good Job ! B-) Robiles jeszcze jakies pomiary ? Jak przyspieszenie ? Jak obroty ? Slychac, ze wkreca sie miodnie.

Edytowane przez CBZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwiek na filmikach nie odzwierdziedla tego jak naprawde brzmi Sierrka. To poprostu trzeba uslyszec na wlasne uszy. ;)

Orgiusz to na pierwszym to odciecie, slychac ze brakuje jeszcze tych 1000rpm zeby duzo lepiej brzmiala/ciagnela i zeby nie wypasc poza odpowidni zakres obrotow po zmianie biegu.

Co do siadania [gluteus maximus] to na pierwszym filmiku widac ze siada minimalnie a raczej wogole na takie przyspieszenie co ma na starcie. Najsmieszniejsze jest to ze czy sucho czy mokro to startuje tak samo. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Feluke - jezdzicie na Wale Zawadowskim? Dajcie znac, kiedy bedziecie, chetnie poslucham tej zabawki na zywo (mieszkam 10 minut piechota od Walu ;) ).

Ciezko bedzie dac znac bo pojawiamy sie tam okazjonalnie. ;)

Cos zrobione w samochodzie to jazda tam zeby potestowac wiec ciezko wyczuc kiedy bedziemy. Daj jakis namiar na PW to sie z toba jakos skontaktujemy jak Berkut bedzie chcial sie pokazac. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy shortshift z podprowadzeniem pod kierownice:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Baardzo fajna zabaweczka, skok króciutki i fajnie sie zmienia biegi ale dokladnosc cierpi przez miekkie gumowe poduszeczki na podporze wybieraka, trzeba bedzie to udoskonalic. Nie chodzi tu o precyzje prowadzenia ale nie czuc tego "klikniecia" kiedy wchodzi bieg czy nie...

 

Wielkie dzieki dla Feluke za pomoc !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Berkut, wytlumacz mi jak moze byc wygodne cos co wymaga trzymania reki na wysorosci praktycznie ramion (moze troche nizej).

 

Hmmm... moze rzeczywiscie, jezeli skok jest króciutki, to ok.. Moglbys nagrac filmik, nawet w garazu, jaki jest skok tego lewarka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Berkut, wytlumacz mi jak moze byc wygodne cos co wymaga trzymania reki na wysorosci praktycznie ramion (moze troche nizej).

 

Hmmm... moze rzeczywiscie, jezeli skok jest króciutki, to ok.. Moglbys nagrac filmik, nawet w garazu, jaki jest skok tego lewarka?

Jak jemu jest wygodniej to czemu nie? Procz teoretycznej wygody przy krotkiej skrzyni liczy sie prywatne odczucie wlasciciela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam czy Berkut chce startowac na 1/4 czy w KJS, ale napewno w tym drugim tak skonstruowany lewarek (+shortshift) jest mocnym udogodnieniem. Nie trzeba łapą szukać gałki zmiany biegów gdzieś na dole dajmy na to redukując przed zakrętem czy w innej sytuacji wymagającej szybkiej reakcji prawej ręki.

Edytowane przez LukeXE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Berkut, wytlumacz mi jak moze byc wygodne cos co wymaga trzymania reki na wysorosci praktycznie ramion (moze troche nizej).

rece sie trzyma na kierownicy, a nie na lewarku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

berkut mała prośba do ciebie , olej te ścierki i inne cosłorty zaopiekuj sie pierwszym napotkanym spychaczem zmontooj jakiś twin engine z tego co masz i może wystartujesz z czymś podobnym ;] --> http://pl.youtube.com/watch?v=3HyZ-raQseg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

berkut mała prośba do ciebie , olej te ścierki i inne cosłorty zaopiekuj sie pierwszym napotkanym spychaczem zmontooj jakiś twin engine z tego co masz i może wystartujesz z czymś podobnym ;] --> http://pl.youtube.com/watch?v=3HyZ-raQseg

Co ty wiesz o szybkich maszynach [; http://pl.youtube.com/watch?v=NF_G4tB18Ws

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update:

 

Autko wkoncu dostalo stand alone'a - Megasquirt 2.2 na pcb 3.0 (to samo co mialem w ERST). Nowy firmware, kilka rzeczy porobione przy komputerze, glownie kosmetycznych, nowa wiazka + duperele.

 

Dołączona grafika

 

Wiazka ladnie opeszlowana, wplecione w nia jest kilka diod i kondensatorow zamniejszajacych znacznie szumy i skoki napiecia w ukladzie. MS jest bardzo na to czuly i dalej sa z tym problemy :/

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Troche wiecej eye candy... Mozna powiedziec ze dalej trwa walka z komputerem, nie moge wciaz dojsc z nim do ladu, ciagle sie stawia cham bury... W nowym firmware jest troche wiecej zabawek i trzeba sie ich wszystkich nauczyc i wystroic poprawnie bestie..

 

Dołączona grafika

 

Mapa konturowa dla AFR 12.8-13.1 afr... Obecnie nie wyskalowana wciaz tak jak powinno byc, auto musi jezdzic na codzien ;/ Jezdzi sie tym ciekawie, na dole mul jak kazdy ford, u gory ludzie sie smieja ze mam vteca :)

 

Do tego dolaczyl separator oleju z ERST bailey'a, trzeba go jeszcze odpimpowac ale nie jest zle i co najwazniejsze nie smierdzi...

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Niedlugo wiecej update, tym razem z budowy nowej glowicy.... ale progres dopiero po sesji.

 

 

Kolektor dolotowy przetrwal juz kilka porzadnych strzalow w dolot podczas strojenia, nie rozpadl sie jak twierdzilo kilku niedowiarkow, wydech tez wciaz w 1 kawalku ;)

 

Wydumka bedzie robiona dopiero w wakacje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Auto otrzymalo 70mm przepustnice z 1UZFE, zupelne przestrojenie komputera (skalowanie map, nowy sposob pisania mapy zaplonu), nowy pedal sprzegla i zaczyna powoli jezdzic.

 

Wg gtech pro competition:

 

ET 14.9 / 7.1s do 100 / 118 owiec

 

Jutro auto bedzie strojone na nowo, przedewszystkim paliwo ale tez planuje popracowac nad zaplonem jesli bede mial taka mozliwosc. Mysle ze to w polaczeniu z lepszymi warunkami da mi ET 14.8 i mniej, mysle ze 6.9x do 100 a nawet i 6.8x jest mozliwe.

 

 

Zobaczymy co z tego bedzie, niestety wraz z wystrojeniem tych map projekt w postaci jaka znacie zostanie ukonczony i nie da sie juz nic wyciagnac :( Ewentualnie pozostaje mozliwosc modyfikacji kolektora wydechowego pod nowe obliczenia ale to kupa roboty jest :/ A nowe zabawki czekaja :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy te 118 koni to jest aproksymowane na wale czy też wartość na kołach z wszystkimi stratami, itp.

 

prosimy (myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw) o wykresik z hamowni:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

118 owiec to wynik podawany przez Gtecha, na poczatku bylo ich 95? Nie pamietam...

 

Z tego co rozumiem to jest to wartosc podawana na kolach w 2 biegu. U kolegi 87 owiec to cos kolo 140 koni w osce, ale wiadomo ze to jest wartosc z [gluteus maximus]...

 

Hamownia moze bedzie, ale po strojeniu, naprawde zal mi 250zl na pomiar, 250zl to koszt materialow na nowy kolektor dolotowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekam niecierpliwie na wyniki z hamowni. bo g-tech zbyt zależy od warunków, a tutaj jeszcze auto odchudzane (i pewnie niedokładnie zważone)...

7.1s/100 jest rzeczywiście niezłe, a top speed badałeś ? :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Waga to dokladnie 1250kg z kierowca 75kg i 1/3 baku paliwa - 700kg nacisku na przednia os i 550 kg na tylna.

 

Top speed nie sprawdzalem ale szybko nie pojedzie bo skrzynia sie skonczy gdzies przy 210-220 ;) Jest naprawde krotko przy tych mostach 3.92.

 

0-100 i 1/4 mili ulegna jeszcze znacznej poprawie wraz z lepszym wystrojeniem, warunkami i ogarnieciem wkladki miesnej. Niestety wraz z wystrojeniem konczy sie juz mozliwosc tego zestawu, oznacza to ze scierka niedlugo bedzie rozebrana na czesci i od nowa budowana albo 100% sil idzie w Escorta. Sklaniam sie ku budowie Escorta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ee tam. nie rozbieraj. pobaw się tym trochę. pojeździj z roczek. zalicz może jakieś KJS w klasie otwartej, tak dla zabawy tylko. spróbuj może wyrwać klatkę za grosze. Uważam, że jak tym pojeździsz to nabierzesz też trochę doświadczenia konstrukcyjnego - awaryjność, dopracowanie zawiasu, itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...